10 aanmeldingen in 1 uurquote:
sssssssht!quote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
10 aanmeldingen in 1 uur![]()
Je kan meerdere keren komen op de meetquote:
Joh wij 2 en 2 bier is genoegquote:
Verwijdertquote:Op maandag 18 december 2006 20:33 schreef fraubitch het volgende:
tvp.
zou ik uit de op gehaald kunnen worden? ik en flow
doe maar een plaatje van mij en dribs ofzo
Zekerquote:Op maandag 18 december 2006 20:37 schreef boem-dikkie het volgende:
he surveillance-frietwe gaan wel naar de mc he!
Nee je komt gewoon!quote:Op maandag 18 december 2006 20:35 schreef fraubitch het volgende:
zet mij mar bij de misschien mensjes trouwens
oequote:Op maandag 18 december 2006 20:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee je komt gewoon!
En laat drubbel maar thuis [afbeelding]
ja, want dat doen we nooitquote:
Wel echt alle.quote:
dat was een orgie ?quote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alle foto's worden gepost, behalve die van moemoe op de eerste meet..
Wat dan, ging ze topless ofzo?quote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alle foto's worden gepost, behalve die van moemoe op de eerste meet..
he friehuggerquote:Op maandag 18 december 2006 20:52 schreef Pingwingei het volgende:
Ik kom niet maar ik post lekker toch lekker puh maar ik kom niet zo! Als ik zou komen was dat met de trein enzo maar nu niet, ZO!
quote:Op maandag 18 december 2006 20:53 schreef Game_Error het volgende:
maar...maar.....maaaaaaar... 10 februari is mijn verjaardag....![]()
Die wil jij toch nietquote:
dan had je er maar bij moeten zijnquote:
Komop brauntje, ook komen, gaan we samen joint smoken en Doorhalen luisterne op mijn Blik box van mijn mobielquote:Op maandag 18 december 2006 21:00 schreef BrauN het volgende:
Fuck you, zoiets maak je mij niet blij mee hoor.
quote:Steven zegt:
Ik hoop echt zo dat ze me nu allemaal gaan proberen over te halen op de meet te komen!
Siemen zegt:
Kom gewoon, man.
Steven zegt:
Ze moeten er om smeken! Smeken zeg ik je!
LAWL!quote:
Volgens mij ging het over jou hoorquote:Op maandag 18 december 2006 21:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
LAWL!
Mensen, bovenstaand gesprek heeft nooit - ik herhaal NOOIT - plaatsgevonden. SiemeN probeert mij zwart te maken. De kuttekop. Het rapalje! Serpent! Boeventuig is het.
edit: Oh, ging het over Stofje?
Ik heb maar één Steven in m'n lijst staan.quote:Op maandag 18 december 2006 21:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over jou hoor.
quote:Op maandag 18 december 2006 21:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
LAWL!
Mensen, bovenstaand gesprek heeft nooit - ik herhaal NOOIT - plaatsgevonden. SiemeN probeert mij zwart te maken. De kuttekop. Het rapalje! Serpent! Boeventuig is het.
edit: Oh, ging het over Stofje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |