Ziet er leuk uit, maak maar wat filmpjes.quote:Op maandag 18 december 2006 15:20 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[afbeelding]
van voor naar achter...
-8 Lawinepijlen
-slof Vlinders
-7 slof Nitraat
-2x 3inch bolpijlen
-1x 75 gram Deense pijl
-1x Chainthunder 500sh
-2x Chainthunder 60sh
-1 slof Widowmakers
-7 Sierpotten.
Dit is alles wat ik tot nu toe heb.![]()
dat is de laatste rol van de klikbare 100k of een 30k ofzoquote:Op maandag 18 december 2006 16:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Ziet er leuk uit, is die 100.000 klapper uit zo'n doos met chinese tekens erop?![]()
Dat vermoedde ik dus alquote:Op maandag 18 december 2006 17:50 schreef Keramiekplaatser het volgende:
per explosief mag het nog steeds maar 15 gram zijn. In totaal mag de pot 500 gram zijn.
Het enige dat verandert is dat er per pot meer shots zijn.
dat is tog 2 keer zo hard ?quote:Op maandag 18 december 2006 18:01 schreef Keramiekplaatser het volgende:
eigenlijk niet nee. En rommel als astronauten mag dit jaar ook 156decibel knallen ipv 153.
Maar het zullen wel weer dezelfde muggenscheetjes zijn als voorgaande jaren.
De rollen zijn toch niet zo interessant, ik vind er niets aan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:09 schreef Frutsel het volgende:
wel kloten, echt zwaar kloten, zwaar suf dat het dit jaar niets wordt met de rollen en de lawinepijlen...
verkapte tvp
ach eentje is altijd leuk voor de heb ^^quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:10 schreef most_wanted het volgende:
[..]
De rollen zijn toch niet zo interessant, ik vind er niets aan.
Thx.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:41 schreef Qunix het volgende:
Ik wil zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóoo graag 1 pakje TT's![]()
Mooie foto's!
Vrijdags was ik naar een vuurwerk show gegaan in Zaandam. Daar was een demo met oa. 500grams potten e.d. Zeer mooi! Heb het op video maar thuis heb ik tijdelijk geen internet. Wanneer ik het heb zet ik het online.
En iemand al beetje spanning voor oud-en-nieuw? (bij mij is dat iederedag zowat)
TEEEEEEEEEEEEERINGGGGGGGGGGGquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Echooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik heb normaal niks met vuurwerk maar die lawine pijlen zien er wel zwaar vet uit!quote:Op maandag 18 december 2006 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
Uit het vorige deel:
flowerbed thunder
http://www.jandmdisplays.com/effects/video/rsbsalute.wmv
Lawine pijlen
http://www.youtube.com/watch?v=V8Q7wOa_fys
hebje al wel eens een chain thunder 500 gehad?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:10 schreef most_wanted het volgende:
[..]
De rollen zijn toch niet zo interessant, ik vind er niets aan.
En, waren het echt nitraten?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:03 schreef SpeedyGJ het volgende:nitraten binnen
gelijk maar 3 geprobeert weer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen, laten we ophouden om mekaar van vlakbij met een automatisch wapen door de kop te schieten.
hoeveel heb je?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:03 schreef SpeedyGJ het volgende:nitraten binnen
gelijk maar 3 geprobeert weer
![]()
Lol die onbekende bomquote:Op woensdag 20 december 2006 03:17 schreef RijstNatie het volgende:
Poolse bom. Giant Maroon
http://www.zippyvideos.com/7281192231432316/gigant-maroon
Onbekende bom
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2140293174010492635&q=dikke+bom
Italiaanse bom
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2064443517504287745&q=italiaanse+bom
http://video.google.nl/videoplay?docid=3571202705930095829&q=italiaanse+bom
Giga Vlinder
http://video.google.nl/videoplay?docid=3512155803955336061&q=giga+vlinder
Vlammetjequote:Op woensdag 20 december 2006 00:12 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En, waren het echt nitraten?
40quote:
Die zijn nog steeds in de omloop hoor. Leuke dingen, maar die dieptebommen uit '98/'99...woeiquote:Op woensdag 20 december 2006 21:36 schreef RijstNatie het volgende:
de nitraten van tegenwoordig gaan niet meer zo hard als vroeger, vroeger had je de jumbo colour wistling thunder oftewel JWTC
Dat waren zeker 1 van de beste nitratenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:36 schreef RijstNatie het volgende:
de nitraten van tegenwoordig gaan niet meer zo hard als vroeger, vroeger had je de jumbo colour wistling thunder oftewel JWTC
De Böller A heb ik nog over van 2 jaar geleden, waren van Alpeco, de bazooka (je bedoelt Ammo Store denk ik) heb ik nog over van vorig jaar, was van Ertbrand. Is een knalkaars van 56 schots en de Lilly Magnolia kregen we vorig jaar binnen van GBV.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:46 schreef RijstNatie het volgende:
mooie collectie !
hoe kom je aan die boller A van weco?
waar heb je die mortier Bazooka gehaald? hoeveel shots is die? en wat kost die?
en waar heb je die lilly magnolia gehaald, en is die een beetje mooi, want die kosten nu 13 euro per 2 stuks, dus misschien maar is halen
![]()
leuke collectiequote:Op donderdag 21 december 2006 01:51 schreef Hellrazor het volgende:
[afbeelding]
mijn collectie
komt nog een legaal sier pakketje bij
Die bollers , paznerfuisten heb ik over van vorig jaar
helaas geen zwaar spul dit jaar![]()
Die Grand Crackling blokkies zijn van goede kwaliteit, ik heb de 50 schots thuis staan, en natuurlijk ook de 25 Chry Crackling fanshape, een klassieker.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:45 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
De Böller A heb ik nog over van 2 jaar geleden, waren van Alpeco, de bazooka (je bedoelt Ammo Store denk ik) heb ik nog over van vorig jaar, was van Ertbrand. Is een knalkaars van 56 schots en de Lilly Magnolia kregen we vorig jaar binnen van GBV.
Veel heeft deze collectie me tot nu toe niet gekost: 200 euro (veel cadeautjes gekregen hehe). En ik ga zeker wat doorlonten ja![]()
Dan mag het officieel idd, ik ga vanaf de 28ste als ik mijn legale vuurwerk ook ophaal alvast bezigquote:
Soort van Mascletaquote:Op donderdag 21 december 2006 09:32 schreef navigator het volgende:
Ga nog een ritsje maken van een een stuk of 50 Trueno's en wat andere spaanse vlinders, dat zal wel lekker gaan denk ik
Mooie collectie. En jij ook een fijne jaarwisseling toegewenst.....quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef MeneerMuis het volgende:
Hierbij me collectie alleen dit keer met duidelijke foto's!
[afbeelding]
Vlinders / Supervlinders / Nitraten / Strijkers
[afbeelding]
Sierpijlen / Hellraiser Lawinepijlen
[afbeelding]
Knalpatronen / 3 Powerline Sierpotten / 100.000 klapper
[afbeelding]
Sierpotten - NL
[afbeelding]
Sierpotten - NL
[afbeelding]
Sierpijlen - NL
En meer ga ik niet meer kopen. Tenzij ik nog iets heel leuks tegen kom, maar dat betwijfel ik binnen die 11 dagen die nog over zijn. Tevens verkoop ik ook niks van me collectie, dus ook heeft het geen zin om een PM te sturen.
Bij deze wens ik iedereen alvast een fijne jaarwisseling![]()
Ik ben 33, het de dagen er voor kloten met vuurwerk heb ik al een jaar of 15 gehad :-)quote:Op donderdag 21 december 2006 10:15 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dan mag het officieel idd, ik ga vanaf de 28ste als ik mijn legale vuurwerk ook ophaal alvast bezigzo af en toe =]
Dat is de bedoeling, ik heb alleen geen quickfuse, alleen visco, dus heel erg snel zal het niet gaan.quote:
shit, ben ik vergeleken met jou al 3 jaar te laat =]quote:Op donderdag 21 december 2006 12:35 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik ben 33, het de dagen er voor kloten met vuurwerk heb ik al een jaar of 15 gehad :-)
gewoon astro'squote:Op donderdag 21 december 2006 03:46 schreef RijstNatie het volgende:
wat zijn dat voor rotjes voor die zwarte doos?
en wat versta je eigenlijk onder zwaar spul?
vind boller a toch wel 1 v/d hardste dingen
Ja achterlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:57 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze bij dat filpje vanaf de bullshit geknipt , lawine pijl om lawines op te wekken![]()
Dat is echt geen goed spul die powerline potten , je betaalt er 20 euro voor en het effect is waardeloosquote:Meneer Muis zegt:
3 Powerline Sierpotten
Dat vind ik dan wel weer beetje jammer, had er om eerlijk te zijn wel wat van verwacht omdat het uit Belgie kwamquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef TilburgCasual het volgende:
[..]
Dat is echt geen goed spul die powerline potten , je betaalt er 20 euro voor en het effect is waardeloos
Dit is echt een toppot , ik heb hem dit jaar weer!
Zena Z-04 - Colorfol Palm
http://video.google.nl/videoplay?docid=6129646392697261379
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:57 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer beetje jammer, had er om eerlijk te zijn wel wat van verwacht omdat het uit Belgie kwam![]()
Maarja genoeg ander spul over![]()
Ah je hebt de nieuwe Herlat pijlen van Original. Heb ze laatst bij de demo in actie gezien. Boeketten zijn niet al te groot, maar mooie felle kleuren, ronde boeketten en een harde knalquote:
volgens mij niet als particulier...alleen als je een eigen bedrijfje hebt ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:35 schreef NrSiX het volgende:
kan je in belgie btw het hele jaar door stuff kopen?
tis nooit genoegquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:39 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Heb er net nog wat bij besteld van Ferro Style. Zit nu op 765 Euro totaal. Dat is wel genoeg.
Dat is alleen bij bepaalde producten/winkels ( bijv. bij Alpeco heb je een paar dingen met KVK zoals de trueno no4's), de rest kan je gewoon halen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij niet als particulier...alleen als je een eigen bedrijfje hebt ?
Soortgelijk pijlen maar dan van ARMY wou ik ook kopen. Uiteindelijk voor kleinere van een ander merk gegaan. (Waren 35euro ipv 55euro)quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe ik eraan kom? Gewoon via handelaren.
Hmm, dat is nog best leuk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef Anj1n het volgende:
Ja ik hou van bolpijlen, mooie ronde bursts en harde knallen.De grootste zouden 68 gram moeten zijn.
Ik ben ook benieuwd naar de kings cracker mat , dit jaar voor het eerst![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=65494753929613238&q=kings+cracker
gaat nog redelijk hardquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef Anj1n het volgende:
Ja ik hou van bolpijlen, mooie ronde bursts en harde knallen.De grootste zouden 68 gram moeten zijn.
Ik ben ook benieuwd naar de kings cracker mat , dit jaar voor het eerst![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=65494753929613238&q=kings+cracker
Die chinese rol is nep.quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe ik eraan kom? Gewoon via handelaren.
Tot aan 1 september hebben ze vaak niet alles op voorraad en kan je beter ff bellenquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:35 schreef NrSiX het volgende:
kan je in belgie btw het hele jaar door stuff kopen?
Die steelhawks zijn 12,50 en zijn verdomd mooie pijlen voor zo'n prijsquote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Nou je kunt nog steeds Trueno vlinders bij Alpeco kopen (3 gram, weliswaar met KVK) deze dreunen echt heerlijk!
Hier m'n voorlopige collectie (wat consumentenvuurwerk van Alpeco/Original en Ertbrand + restanten van de afgelopen jaren). Onlangs nog wat nitraten uit Spanje met fluit en vlam bijgekregen en wat dozen Weco Corsairs. Aangezien ik binnenkort in een Proline vuurwerkwinkel werk, komen er vast nog wel wat 500grams potten van Proline bij![]()
[afbeelding]
* Dealer 1 (Breeschoten, Ferro style)quote:
Ziet er dus groter uit dan het lijktquote:
Filmpje wordt nu geuploadquote:
Ik heb hier wel met flam, alleen niet alle nitraten doen dat, dat heb ik nu wel in de gaten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:06 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Alle legaal in BE nitraten hebben geen flam
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:44 schreef fvivif het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3ibiauPKBFE
Geweldigquote:Op zondag 24 december 2006 01:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Doet uw hond ook mee dit oud&nieuw?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=v98MkMnKW3E
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:44 schreef fvivif het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3ibiauPKBFE
Zeker heb hier nog een hoop liggenquote:Op zondag 24 december 2006 12:12 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Die knock outs zijn altijd wel leuk.
Lol.quote:Op zondag 24 december 2006 12:48 schreef Stampurtjuh het volgende:
weet iemand toevallig waar de super helios raket verkrijgbaar is en hoeveel die kost inderdaad?
Teeerrringggquote:Op zondag 24 december 2006 15:07 schreef RijstNatie het volgende:
100mm mortier
http://www.freakpyromania(...)00mm_Silberweide.wmv
hele serie 100mm's
http://www.freakpyromania(...)10_serie_100mm_a.wmv
150 mm
http://www.vuurwerkfilmpj(...)Crackling_Pistil.mpg
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:07 schreef most_wanted het volgende:
Tip; Zelf aansteeklonten maken
Men pakt een rol keukenpapier en scheurt er een zo`n ding af, men maakt hem helemaal doorweekt nat met kraanwater, daarna rolt men het papier op en dan laten drogen, als ie klaar is met drogen heb je een aansteeklont, die best een tijdje mee gaat.
Ik vind knock outs ook gewoon leuk, ik heb liever 10 knock outs ipv 1 pot.quote:Op zondag 24 december 2006 13:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker heb hier nog een hoop liggen
Handigquote:Op zondag 24 december 2006 15:56 schreef most_wanted het volgende:
Voor de mensen die geen aansteeklonten willen kopen.
[..]
Ja iddquote:Op zondag 24 december 2006 15:57 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik vind knock outs ook gewoon leuk, ik heb liever 10 knock outs ipv 1 pot.
Die dingen werken voor geen meter manquote:Op zondag 24 december 2006 15:56 schreef most_wanted het volgende:
Voor de mensen die geen aansteeklonten willen kopen.
[..]
En het stinkt jaquote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Die dingen werken voor geen meter man
Wierook is het beste![]()
Goedkoop en gaat best lang mee
Das waarquote:Op zondag 24 december 2006 16:22 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
En sowieso ruik je het buiten veel minder![]()
Die keuken/WC rol werkt perfect man je kan het gewoon nietquote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Wierook is het beste![]()
Goedkoop en gaat best lang mee![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 16:50 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Die keuken/WC rol werkt perfect man je kan het gewoon niet![]()
wierook werkt echt voor geen meter , het is zo weggebrand + het gaat heletijd uit![]()
![]()
Zekerquote:
Ik weet niet welke soort keukenpapier je gebruikt, maar hier werkt het perfect.quote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ja iddquote:Op zondag 24 december 2006 20:10 schreef Keramiekplaatser het volgende:
2x het rainbow1 pakket bijvoorbeeld.
Dit heb ik ook altijd als los spulquote:Op zondag 24 december 2006 19:52 schreef Eveli het volgende:
Ik heb dit besteld + wat los spul zoals grondbloemen, matjes, rotjes, pijltjes en wat potjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In totaal voor 51 euro waarvan ik de helft zelf hoef te betalen, maar waarschijnlijk meer van zal afsteken.
Spring Joy...ja dat was vroeger de grootste pot die je kon halenquote:Op zondag 24 december 2006 23:03 schreef Frutsel het volgende:
Spring Joy![]()
![]()
Ik heb alleen Brilliant en Crown gehaald tot nu toe
Beetje veel, dat wel
weet ik nie...quote:Op zondag 24 december 2006 23:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Spring Joy...ja dat was vroeger de grootste pot die je kon halen
das ut belangrijkstequote:Op zondag 24 december 2006 23:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja als Eveli er maar plezier van heeft....
Neem gelijk wat voor mij meequote:Op zondag 24 december 2006 23:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das ut belangrijkste
28e moet ik ut ophalen allemaal, mag ik nie eens alleen ben ik bang.. .en dan daarna nog met twee vrienden even naar duitsland en een rondje vuurwerk winkels... want zij moeten nog halen
wordt lastig om me dan in te houden
Precies.quote:Op zondag 24 december 2006 23:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja als Eveli er maar plezier van heeft....
Geen idee, welk merk?quote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef davey579 het volgende:
[afbeelding]
Heb oa. deze pijlen besteld. Iemand enig idee of het wat is?
Iddquote:Op maandag 25 december 2006 00:33 schreef NrSiX het volgende:
het komt steeds dichterbij.. mén ik heb dr echt zin in
Ik kan alleen zeggen dat ze er in het echt véél kleiner uitzien dan op de foto. Over de uitwerkingen weet ik niets, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je er veel van moet verwachten.quote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef davey579 het volgende:
[afbeelding]
Heb oa. deze pijlen besteld. Iemand enig idee of het wat is?
Oh, dat was jij dus die mij wakker maakte.quote:Op maandag 25 december 2006 03:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kan niet meer wachtenmaar ondertussen heb ik zonet nog even een nitraat afgestoken
ik weet van niks
![]()
Tsja had je maar een vak moeten leren hoorquote:Op maandag 25 december 2006 11:03 schreef MeneerMuis het volgende:
En ik moet gewoon tot die tijd nog blijven werken elke dag![]()
Mijn dagen vliegen op die manier voorbij, werken en dan slapen en dan opstaan en weer werken![]()
Straks beter toch....als je MeneerAccountant bent ipv MeneerMuis.......Hoe gaat het trouwens met die studie?quote:Op maandag 25 december 2006 11:03 schreef MeneerMuis het volgende:
En ik moet gewoon tot die tijd nog blijven werken elke dag![]()
Mijn dagen vliegen op die manier voorbij, werken en dan slapen en dan opstaan en weer werken![]()
Wel filmen !quote:Op maandag 25 december 2006 12:52 schreef Doagere het volgende:
Vanavond, als het meezit gaat deze pot de lucht in:
[afbeelding]
Sorryquote:Op maandag 25 december 2006 10:59 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Oh, dat was jij dus die mij wakker maakte.
quote:Op maandag 25 december 2006 12:52 schreef Doagere het volgende:
Vanavond, als het meezit gaat deze pot de lucht in:
[afbeelding]
Dat rek is wel mooi gemaakt maar had je niet beter buizen kunnen gebruiken ipv 2 gaatjes waar de stok nu in zit? Ik heb vroeger ook eens zoiets gemaakt maar toen kon je nog een meter lont kopen..dat zie ik ook nergens meerquote:Op maandag 25 december 2006 17:21 schreef RijstNatie het volgende:
Mooi pijlenrek
[afbeelding]
hardste knaller legaal verkrijgbaar in Belgie
[afbeelding]
Ik vind deze mooierquote:Op maandag 25 december 2006 17:21 schreef RijstNatie het volgende:
Mooi pijlenrek
[afbeelding]
hardste knaller legaal verkrijgbaar in Belgie
[afbeelding]
Die is zeker mooiquote:Op maandag 25 december 2006 17:45 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier![]()
[afbeelding]
Nee man, I wishquote:Op maandag 25 december 2006 17:57 schreef RijstNatie het volgende:
sow tering, dat is wel een hele grote rek![]()
istie van jou zelf of niet?
zo'n rek gevuld kost zeker wel 400 euro
die foto van mij is trouwens niet van mezelf oxygene
Ik studeer gewoon HBO (wat ik hoog genoeg vind), en daarbuiten heb ik een bijbaantje om me studie te betalen. En ik bedoelde het niet heel negatief ofzo, maar ik vind het gewoon te lang duren, heb er veelste veel zin inquote:Op maandag 25 december 2006 12:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tsja had je maar een vak moeten leren hoor![]()
Gaat Goedquote:EchtGaaf het volgende:
[..]
Straks beter toch....als je MeneerAccountant bent ipv MeneerMuis.......Hoe gaat het trouwens met die studie?
Jup bij mij doen ze het welquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:20 schreef RijstNatie het volgende:
Dikke fanshaped blok in de straat
http://www.freakpyromania(...)opicana-100Shots.zip
1000 schots blok, gekkehuis
http://www.freakpyromania(...)ts-Huanle-Yanhua.zip
Meerslagen cilinder
http://www.freakpyromania(...)_meerslagen_Weco.zip
doen die linkjes het?
kut ik heb dr 2 doosjes van besteldquote:Op woensdag 27 december 2006 00:47 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb zo'n thunderking afgestoken, dat is echt helemaal niks.. echt zo'n mini klapje komt er vanaf.
zelfde rommel als die knock outs etc
Dit vind ik wel weer erg overdreven......al een 2de afgestoken? want als die van jou niet harder dan een rotje knalt dan is er duidelijk wat misquote:Op woensdag 27 december 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
nou die klap is niet eens harder dan een astonaut.
het is voor mij lang geleden dat ik een normaal rotje heb afgestoken, dus weet niet meer precies hoe zacht tie gaatquote:Op woensdag 27 december 2006 19:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit vind ik wel weer erg overdreven......al een 2de afgestoken? want als die van jou niet harder dan een rotje knalt dan is er duidelijk wat miswant ze knallen wel degelijk harder dan een rotje
morgenvroeg 08.00 uurquote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef most_wanted het volgende:
Ik ga het vrijdag halen.
Lekker vroegquote:
Ik ookquote:
Die gast liegt niet. Het is inderdaad de hardste knaller legaal verkrijgbaar in Belgie. Supervlinders zijn nergens legaal te koop en de crepe versie is sowieso nergens meer te koop en zijn altijd al zeer zeldzaam geweest. Bovendien knallen supervlinders niet veel harder dan de Trueno No4 waar "die gast" het over heeft.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:05 schreef Camplo het volgende:
Die gast die zegt hardste knaller van belgië liegt.
Supervlinder van crepe gaan harder en dat zijn duidelijk geen supervlinders
Zijn het toevallig deze?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:41 schreef Daantke het volgende:
Ik heb dus nu andere nitraten dan vorig jaarmet 1 of andere vage taal erop. Kartonkleurig met roze crepepapier. Kent iemand die? Ze knallen iig wel hard
Die ik vorig jaar had waren blank karton, en het was ruwer.
WTFquote:Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef MeneerMuis het volgende:
Wie volgt mij en krijgt ook een boete voor vervroegd vuurwerk afsteken?![]()
Ik ben nog steeds benieuwd wanneer ik de acceptgiro van OvJ binnenkrijg![]()
Wat is het en waar kan ik het kopenquote:Op donderdag 28 december 2006 02:00 schreef RijstNatie het volgende:
Hoppa
http://www.youtube.com/watch?v=9YN_Q8BHvLI&mode=related&search=
¤0,95 zelfsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:32 schreef MeneerMuis het volgende:
Die sloffen rotjes worden ook met het jaar goedkoper. Het is nu nog maar ¤1.25![]()
foto?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:10 schreef jakkop het volgende:
Ik heb echt een phatte aanstekert! Zo'n ding wat in alle wind werkt. voor 1,89 bij de action.![]()
Tis wel een sterke vlam, dus hij gaat waarschijnlijk nogal snel op. Iemand ervaring?
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Net al me pakketten opgehaald.
Maak ik 1 pakket open, zit er verdomme een metalen constructie omheen, dus ik probeer het snel maar efficient eraf te halen, snij ik even hééél ver en diep me vingers in.
Je bent dus een rund, als je met vuurwerkdozen stunt![]()
Het bloed ligt overal op de vloer![]()
Dan kun je beter vuurwerk uit Iran importeren. Zeker weten dat je dan de hele woonwijk op z'n grondvesten laat trillen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:47 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb zo'n thunderking afgestoken, dat is echt helemaal niks.. echt zo'n mini klapje komt er vanaf.
zelfde rommel als die knock outs etc
ben jij ook gepakt?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:38 schreef MeneerMuis het volgende:
Netjes![]()
Zolang die van mij maar geen ¤150 is![]()
Kan niks vinden, en heb even geen camera bij de hand. Maar het is wel vet design hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:23 schreef Daantke het volgende:
[..]
foto?
wil ook nog een windvaste aanstekerdan fiets ik zo ff langs de action
Vuurwerk afsteken in de tuinquote:Op donderdag 28 december 2006 12:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ben jij ook gepakt?
Ik 'smokkelde' dus 3 dozen corsairs en 2 dozen patronen mee over de grens
Heb je het weer voor elkaar?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef MeneerMuis het volgende:
Wie volgt mij en krijgt ook een boete voor vervroegd vuurwerk afsteken?![]()
Ik ben nog steeds benieuwd wanneer ik de acceptgiro van OvJ binnenkrijg![]()
haha das mooi klotenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ben jij ook gepakt?
Ik 'smokkelde' dus 3 dozen corsairs en 2 dozen patronen mee over de grens
waar kan je dat halen in duitsland dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
haha das mooi klotenwaarom ben je ook zo laat heen gegaan? ik ben in september heengegaan en heb 5 doosjes corsairs / vuurwerkpistool en 2 doosjes patronen meegenomen + sternbuket
Idd, geweldige dingen, hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:29 schreef fvivif het volgende:
Asian thunders zijn lief
[afbeelding]
Dat zijn er 80.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:30 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Idd, geweldige dingen, hoeveel heb jij er?
Mooi tochquote:Op donderdag 28 december 2006 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
echt triest, hier steken ze vuurpijlen af.. het is licht!!
Geen gefreubel of aanzetten tot gefreubel.quote:
Ook dit doen we niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef most_wanted het volgende:
Hier net ook al een romeinse kaarsquote:Op donderdag 28 december 2006 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
hier veel knal zooiquote:Op donderdag 28 december 2006 15:54 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hier net ook al een romeinse kaars
Hier ook"quote:Op donderdag 28 december 2006 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Ach, je mag wel een keertje plezier hebben toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Één mooi sierpotje afgestoken![]()
Maar ik heb ervan geleerd![]()
wat was er dan voor schikkingquote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef kikoooooo het volgende:
net ff in dld bij de grenzlandmarkt en de aldi gekeken.... aldi heeft mooi spul dit jaar, alleen durf ik t niet mee te nemen ivm die schikking van vorig jaar
Geen controle gezien trouwens
vorige paginaquote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat was er dan voor schikking
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:29 schreef fvivif het volgende:
Asian thunders zijn lief
[afbeelding]
Dat was die zeker, meteen 3 extra bijgehaaldquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef Lampje_NL het volgende:
speciaal touw ? koop gewoon een lange romeinse kaars en trek de lont eruitquote:Op donderdag 28 december 2006 18:03 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Heb je special touw voor, of je haalt gewoon wat lontjes uit rotjes en verbind ze met elkaar.
Je zou bijna zeggen van niet als je zo naar buiten kijktquote:Op donderdag 28 december 2006 18:05 schreef D.Rose het volgende:
Op het journaal (radio 2) zei men dat vanaf vandaag vuurwerk afgestoken mag worden.
Ik neem aan dat dit een verspreking was?
Eerlijk gezegd is dat niet zoveel.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben jullie het RTL nieuws gezien, iemand die 1000 euro aan vuurwerk heeft uitgegeven.![]()
Ik zit nog niet eens aan de 100 en dat vind ik al heel erg veel eigenlijk...ik bedoel, een uurtje later is het wegquote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben jullie het RTL nieuws gezien, iemand die 1000 euro aan vuurwerk heeft uitgegeven.![]()
Kijk nuquote:Op donderdag 28 december 2006 19:17 schreef fvivif het volgende:
Ik kwoote je nog toen je kikker er stond !!!
Tering dat is nice.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:16 schreef Crazykill het volgende:
Vandaag ff gehaald (behalve die strijkers dan)
[afbeelding]
Rond de ¤240quote:Op donderdag 28 december 2006 19:20 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Tering dat is nice.
Hoeveel was je kwijt?
-edit-
Die strijkers die je hebt, Pirat.. die gaan bijna even hard als een rotje.
Ik heb niets gezien, leg eens uit?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:24 schreef ondeugend het volgende:
Hallo
Ik verwijs jullie nog even naar deze post in deel 2 ; Centraal Vuurwerktopic #2
Opmerkingen en/of verdere vragen mogen in de FB van FEE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |