Ik weet niet welke soort keukenpapier je gebruikt, maar hier werkt het perfect.quote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Die dingen werken voor geen meter man
Ja iddquote:Op zondag 24 december 2006 20:10 schreef Keramiekplaatser het volgende:
2x het rainbow1 pakket bijvoorbeeld.
Dit heb ik ook altijd als los spulquote:Op zondag 24 december 2006 19:52 schreef Eveli het volgende:
Ik heb dit besteld + wat los spul zoals grondbloemen, matjes, rotjes, pijltjes en wat potjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In totaal voor 51 euro waarvan ik de helft zelf hoef te betalen, maar waarschijnlijk meer van zal afsteken.
Spring Joy...ja dat was vroeger de grootste pot die je kon halenquote:Op zondag 24 december 2006 23:03 schreef Frutsel het volgende:
Spring Joy![]()
![]()
Ik heb alleen Brilliant en Crown gehaald tot nu toe
Beetje veel, dat wel
weet ik nie...quote:Op zondag 24 december 2006 23:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Spring Joy...ja dat was vroeger de grootste pot die je kon halen
das ut belangrijkstequote:Op zondag 24 december 2006 23:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja als Eveli er maar plezier van heeft....
Neem gelijk wat voor mij meequote:Op zondag 24 december 2006 23:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das ut belangrijkste
28e moet ik ut ophalen allemaal, mag ik nie eens alleen ben ik bang.. .en dan daarna nog met twee vrienden even naar duitsland en een rondje vuurwerk winkels... want zij moeten nog halen
wordt lastig om me dan in te houden
Precies.quote:Op zondag 24 december 2006 23:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja als Eveli er maar plezier van heeft....
Geen idee, welk merk?quote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef davey579 het volgende:
[afbeelding]
Heb oa. deze pijlen besteld. Iemand enig idee of het wat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |