Ik weet niet welke soort keukenpapier je gebruikt, maar hier werkt het perfect.quote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Die dingen werken voor geen meter man
Ja iddquote:Op zondag 24 december 2006 20:10 schreef Keramiekplaatser het volgende:
2x het rainbow1 pakket bijvoorbeeld.
Dit heb ik ook altijd als los spulquote:Op zondag 24 december 2006 19:52 schreef Eveli het volgende:
Ik heb dit besteld + wat los spul zoals grondbloemen, matjes, rotjes, pijltjes en wat potjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In totaal voor 51 euro waarvan ik de helft zelf hoef te betalen, maar waarschijnlijk meer van zal afsteken.
Spring Joy...ja dat was vroeger de grootste pot die je kon halenquote:Op zondag 24 december 2006 23:03 schreef Frutsel het volgende:
Spring Joy![]()
![]()
Ik heb alleen Brilliant en Crown gehaald tot nu toe
Beetje veel, dat wel
weet ik nie...quote:Op zondag 24 december 2006 23:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Spring Joy...ja dat was vroeger de grootste pot die je kon halen
das ut belangrijkstequote:Op zondag 24 december 2006 23:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja als Eveli er maar plezier van heeft....
Neem gelijk wat voor mij meequote:Op zondag 24 december 2006 23:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das ut belangrijkste
28e moet ik ut ophalen allemaal, mag ik nie eens alleen ben ik bang.. .en dan daarna nog met twee vrienden even naar duitsland en een rondje vuurwerk winkels... want zij moeten nog halen
wordt lastig om me dan in te houden
Precies.quote:Op zondag 24 december 2006 23:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja als Eveli er maar plezier van heeft....
Geen idee, welk merk?quote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef davey579 het volgende:
[afbeelding]
Heb oa. deze pijlen besteld. Iemand enig idee of het wat is?
Iddquote:Op maandag 25 december 2006 00:33 schreef NrSiX het volgende:
het komt steeds dichterbij.. mén ik heb dr echt zin in
Ik kan alleen zeggen dat ze er in het echt véél kleiner uitzien dan op de foto. Over de uitwerkingen weet ik niets, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je er veel van moet verwachten.quote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef davey579 het volgende:
[afbeelding]
Heb oa. deze pijlen besteld. Iemand enig idee of het wat is?
Oh, dat was jij dus die mij wakker maakte.quote:Op maandag 25 december 2006 03:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kan niet meer wachtenmaar ondertussen heb ik zonet nog even een nitraat afgestoken
ik weet van niks
![]()
Tsja had je maar een vak moeten leren hoorquote:Op maandag 25 december 2006 11:03 schreef MeneerMuis het volgende:
En ik moet gewoon tot die tijd nog blijven werken elke dag![]()
Mijn dagen vliegen op die manier voorbij, werken en dan slapen en dan opstaan en weer werken![]()
Straks beter toch....als je MeneerAccountant bent ipv MeneerMuis.......Hoe gaat het trouwens met die studie?quote:Op maandag 25 december 2006 11:03 schreef MeneerMuis het volgende:
En ik moet gewoon tot die tijd nog blijven werken elke dag![]()
Mijn dagen vliegen op die manier voorbij, werken en dan slapen en dan opstaan en weer werken![]()
Wel filmen !quote:Op maandag 25 december 2006 12:52 schreef Doagere het volgende:
Vanavond, als het meezit gaat deze pot de lucht in:
[afbeelding]
Sorryquote:Op maandag 25 december 2006 10:59 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Oh, dat was jij dus die mij wakker maakte.
quote:Op maandag 25 december 2006 12:52 schreef Doagere het volgende:
Vanavond, als het meezit gaat deze pot de lucht in:
[afbeelding]
Dat rek is wel mooi gemaakt maar had je niet beter buizen kunnen gebruiken ipv 2 gaatjes waar de stok nu in zit? Ik heb vroeger ook eens zoiets gemaakt maar toen kon je nog een meter lont kopen..dat zie ik ook nergens meerquote:Op maandag 25 december 2006 17:21 schreef RijstNatie het volgende:
Mooi pijlenrek
[afbeelding]
hardste knaller legaal verkrijgbaar in Belgie
[afbeelding]
Ik vind deze mooierquote:Op maandag 25 december 2006 17:21 schreef RijstNatie het volgende:
Mooi pijlenrek
[afbeelding]
hardste knaller legaal verkrijgbaar in Belgie
[afbeelding]
Die is zeker mooiquote:Op maandag 25 december 2006 17:45 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier![]()
[afbeelding]
Nee man, I wishquote:Op maandag 25 december 2006 17:57 schreef RijstNatie het volgende:
sow tering, dat is wel een hele grote rek![]()
istie van jou zelf of niet?
zo'n rek gevuld kost zeker wel 400 euro
die foto van mij is trouwens niet van mezelf oxygene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |