Vuurwerk afsteken in de tuinquote:Op donderdag 28 december 2006 12:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ben jij ook gepakt?
Ik 'smokkelde' dus 3 dozen corsairs en 2 dozen patronen mee over de grens
Heb je het weer voor elkaar?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef MeneerMuis het volgende:
Wie volgt mij en krijgt ook een boete voor vervroegd vuurwerk afsteken?![]()
Ik ben nog steeds benieuwd wanneer ik de acceptgiro van OvJ binnenkrijg![]()
haha das mooi klotenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ben jij ook gepakt?
Ik 'smokkelde' dus 3 dozen corsairs en 2 dozen patronen mee over de grens
waar kan je dat halen in duitsland dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
haha das mooi klotenwaarom ben je ook zo laat heen gegaan? ik ben in september heengegaan en heb 5 doosjes corsairs / vuurwerkpistool en 2 doosjes patronen meegenomen + sternbuket
Idd, geweldige dingen, hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:29 schreef fvivif het volgende:
Asian thunders zijn lief
[afbeelding]
Dat zijn er 80.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:30 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Idd, geweldige dingen, hoeveel heb jij er?
Mooi tochquote:Op donderdag 28 december 2006 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
echt triest, hier steken ze vuurpijlen af.. het is licht!!
Geen gefreubel of aanzetten tot gefreubel.quote:
Ook dit doen we niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef most_wanted het volgende:
Hier net ook al een romeinse kaarsquote:Op donderdag 28 december 2006 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
hier veel knal zooiquote:Op donderdag 28 december 2006 15:54 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hier net ook al een romeinse kaars
Hier ook"quote:Op donderdag 28 december 2006 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Ach, je mag wel een keertje plezier hebben toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Één mooi sierpotje afgestoken![]()
Maar ik heb ervan geleerd![]()
wat was er dan voor schikkingquote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef kikoooooo het volgende:
net ff in dld bij de grenzlandmarkt en de aldi gekeken.... aldi heeft mooi spul dit jaar, alleen durf ik t niet mee te nemen ivm die schikking van vorig jaar
Geen controle gezien trouwens
vorige paginaquote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat was er dan voor schikking
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:29 schreef fvivif het volgende:
Asian thunders zijn lief
[afbeelding]
Dat was die zeker, meteen 3 extra bijgehaaldquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef Lampje_NL het volgende:
speciaal touw ? koop gewoon een lange romeinse kaars en trek de lont eruitquote:Op donderdag 28 december 2006 18:03 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Heb je special touw voor, of je haalt gewoon wat lontjes uit rotjes en verbind ze met elkaar.
Je zou bijna zeggen van niet als je zo naar buiten kijktquote:Op donderdag 28 december 2006 18:05 schreef D.Rose het volgende:
Op het journaal (radio 2) zei men dat vanaf vandaag vuurwerk afgestoken mag worden.
Ik neem aan dat dit een verspreking was?
Eerlijk gezegd is dat niet zoveel.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben jullie het RTL nieuws gezien, iemand die 1000 euro aan vuurwerk heeft uitgegeven.![]()
Ik zit nog niet eens aan de 100 en dat vind ik al heel erg veel eigenlijk...ik bedoel, een uurtje later is het wegquote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben jullie het RTL nieuws gezien, iemand die 1000 euro aan vuurwerk heeft uitgegeven.![]()
Kijk nuquote:Op donderdag 28 december 2006 19:17 schreef fvivif het volgende:
Ik kwoote je nog toen je kikker er stond !!!
Tering dat is nice.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:16 schreef Crazykill het volgende:
Vandaag ff gehaald (behalve die strijkers dan)
[afbeelding]
Rond de ¤240quote:Op donderdag 28 december 2006 19:20 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Tering dat is nice.
Hoeveel was je kwijt?
-edit-
Die strijkers die je hebt, Pirat.. die gaan bijna even hard als een rotje.
Ik heb niets gezien, leg eens uit?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:24 schreef ondeugend het volgende:
Hallo
Ik verwijs jullie nog even naar deze post in deel 2 ; Centraal Vuurwerktopic #2
Opmerkingen en/of verdere vragen mogen in de FB van FEE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |