Ik studeer gewoon HBO (wat ik hoog genoeg vind), en daarbuiten heb ik een bijbaantje om me studie te betalen. En ik bedoelde het niet heel negatief ofzo, maar ik vind het gewoon te lang duren, heb er veelste veel zin inquote:Op maandag 25 december 2006 12:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tsja had je maar een vak moeten leren hoor![]()
Gaat Goedquote:EchtGaaf het volgende:
[..]
Straks beter toch....als je MeneerAccountant bent ipv MeneerMuis.......Hoe gaat het trouwens met die studie?
Jup bij mij doen ze het welquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:20 schreef RijstNatie het volgende:
Dikke fanshaped blok in de straat
http://www.freakpyromania(...)opicana-100Shots.zip
1000 schots blok, gekkehuis
http://www.freakpyromania(...)ts-Huanle-Yanhua.zip
Meerslagen cilinder
http://www.freakpyromania(...)_meerslagen_Weco.zip
doen die linkjes het?
kut ik heb dr 2 doosjes van besteldquote:Op woensdag 27 december 2006 00:47 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb zo'n thunderking afgestoken, dat is echt helemaal niks.. echt zo'n mini klapje komt er vanaf.
zelfde rommel als die knock outs etc
Dit vind ik wel weer erg overdreven......al een 2de afgestoken? want als die van jou niet harder dan een rotje knalt dan is er duidelijk wat misquote:Op woensdag 27 december 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
nou die klap is niet eens harder dan een astonaut.
het is voor mij lang geleden dat ik een normaal rotje heb afgestoken, dus weet niet meer precies hoe zacht tie gaatquote:Op woensdag 27 december 2006 19:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit vind ik wel weer erg overdreven......al een 2de afgestoken? want als die van jou niet harder dan een rotje knalt dan is er duidelijk wat miswant ze knallen wel degelijk harder dan een rotje
morgenvroeg 08.00 uurquote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef most_wanted het volgende:
Ik ga het vrijdag halen.
Lekker vroegquote:
Ik ookquote:
Die gast liegt niet. Het is inderdaad de hardste knaller legaal verkrijgbaar in Belgie. Supervlinders zijn nergens legaal te koop en de crepe versie is sowieso nergens meer te koop en zijn altijd al zeer zeldzaam geweest. Bovendien knallen supervlinders niet veel harder dan de Trueno No4 waar "die gast" het over heeft.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:05 schreef Camplo het volgende:
Die gast die zegt hardste knaller van belgië liegt.
Supervlinder van crepe gaan harder en dat zijn duidelijk geen supervlinders
Zijn het toevallig deze?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:41 schreef Daantke het volgende:
Ik heb dus nu andere nitraten dan vorig jaarmet 1 of andere vage taal erop. Kartonkleurig met roze crepepapier. Kent iemand die? Ze knallen iig wel hard
Die ik vorig jaar had waren blank karton, en het was ruwer.
WTFquote:Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef MeneerMuis het volgende:
Wie volgt mij en krijgt ook een boete voor vervroegd vuurwerk afsteken?![]()
Ik ben nog steeds benieuwd wanneer ik de acceptgiro van OvJ binnenkrijg![]()
Wat is het en waar kan ik het kopenquote:Op donderdag 28 december 2006 02:00 schreef RijstNatie het volgende:
Hoppa
http://www.youtube.com/watch?v=9YN_Q8BHvLI&mode=related&search=
¤0,95 zelfsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:32 schreef MeneerMuis het volgende:
Die sloffen rotjes worden ook met het jaar goedkoper. Het is nu nog maar ¤1.25![]()
foto?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:10 schreef jakkop het volgende:
Ik heb echt een phatte aanstekert! Zo'n ding wat in alle wind werkt. voor 1,89 bij de action.![]()
Tis wel een sterke vlam, dus hij gaat waarschijnlijk nogal snel op. Iemand ervaring?
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Net al me pakketten opgehaald.
Maak ik 1 pakket open, zit er verdomme een metalen constructie omheen, dus ik probeer het snel maar efficient eraf te halen, snij ik even hééél ver en diep me vingers in.
Je bent dus een rund, als je met vuurwerkdozen stunt![]()
Het bloed ligt overal op de vloer![]()
Dan kun je beter vuurwerk uit Iran importeren. Zeker weten dat je dan de hele woonwijk op z'n grondvesten laat trillen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:47 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb zo'n thunderking afgestoken, dat is echt helemaal niks.. echt zo'n mini klapje komt er vanaf.
zelfde rommel als die knock outs etc
ben jij ook gepakt?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:38 schreef MeneerMuis het volgende:
Netjes![]()
Zolang die van mij maar geen ¤150 is![]()
Kan niks vinden, en heb even geen camera bij de hand. Maar het is wel vet design hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:23 schreef Daantke het volgende:
[..]
foto?
wil ook nog een windvaste aanstekerdan fiets ik zo ff langs de action
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |