Dat waren zeker 1 van de beste nitratenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:36 schreef RijstNatie het volgende:
de nitraten van tegenwoordig gaan niet meer zo hard als vroeger, vroeger had je de jumbo colour wistling thunder oftewel JWTC
De Böller A heb ik nog over van 2 jaar geleden, waren van Alpeco, de bazooka (je bedoelt Ammo Store denk ik) heb ik nog over van vorig jaar, was van Ertbrand. Is een knalkaars van 56 schots en de Lilly Magnolia kregen we vorig jaar binnen van GBV.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:46 schreef RijstNatie het volgende:
mooie collectie !
hoe kom je aan die boller A van weco?
waar heb je die mortier Bazooka gehaald? hoeveel shots is die? en wat kost die?
en waar heb je die lilly magnolia gehaald, en is die een beetje mooi, want die kosten nu 13 euro per 2 stuks, dus misschien maar is halen
![]()
leuke collectiequote:Op donderdag 21 december 2006 01:51 schreef Hellrazor het volgende:
[afbeelding]
mijn collectie
komt nog een legaal sier pakketje bij
Die bollers , paznerfuisten heb ik over van vorig jaar
helaas geen zwaar spul dit jaar![]()
Die Grand Crackling blokkies zijn van goede kwaliteit, ik heb de 50 schots thuis staan, en natuurlijk ook de 25 Chry Crackling fanshape, een klassieker.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:45 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
De Böller A heb ik nog over van 2 jaar geleden, waren van Alpeco, de bazooka (je bedoelt Ammo Store denk ik) heb ik nog over van vorig jaar, was van Ertbrand. Is een knalkaars van 56 schots en de Lilly Magnolia kregen we vorig jaar binnen van GBV.
Veel heeft deze collectie me tot nu toe niet gekost: 200 euro (veel cadeautjes gekregen hehe). En ik ga zeker wat doorlonten ja![]()
Dan mag het officieel idd, ik ga vanaf de 28ste als ik mijn legale vuurwerk ook ophaal alvast bezigquote:
Soort van Mascletaquote:Op donderdag 21 december 2006 09:32 schreef navigator het volgende:
Ga nog een ritsje maken van een een stuk of 50 Trueno's en wat andere spaanse vlinders, dat zal wel lekker gaan denk ik
Mooie collectie. En jij ook een fijne jaarwisseling toegewenst.....quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef MeneerMuis het volgende:
Hierbij me collectie alleen dit keer met duidelijke foto's!
[afbeelding]
Vlinders / Supervlinders / Nitraten / Strijkers
[afbeelding]
Sierpijlen / Hellraiser Lawinepijlen
[afbeelding]
Knalpatronen / 3 Powerline Sierpotten / 100.000 klapper
[afbeelding]
Sierpotten - NL
[afbeelding]
Sierpotten - NL
[afbeelding]
Sierpijlen - NL
En meer ga ik niet meer kopen. Tenzij ik nog iets heel leuks tegen kom, maar dat betwijfel ik binnen die 11 dagen die nog over zijn. Tevens verkoop ik ook niks van me collectie, dus ook heeft het geen zin om een PM te sturen.
Bij deze wens ik iedereen alvast een fijne jaarwisseling![]()
Ik ben 33, het de dagen er voor kloten met vuurwerk heb ik al een jaar of 15 gehad :-)quote:Op donderdag 21 december 2006 10:15 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dan mag het officieel idd, ik ga vanaf de 28ste als ik mijn legale vuurwerk ook ophaal alvast bezigzo af en toe =]
Dat is de bedoeling, ik heb alleen geen quickfuse, alleen visco, dus heel erg snel zal het niet gaan.quote:
shit, ben ik vergeleken met jou al 3 jaar te laat =]quote:Op donderdag 21 december 2006 12:35 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik ben 33, het de dagen er voor kloten met vuurwerk heb ik al een jaar of 15 gehad :-)
gewoon astro'squote:Op donderdag 21 december 2006 03:46 schreef RijstNatie het volgende:
wat zijn dat voor rotjes voor die zwarte doos?
en wat versta je eigenlijk onder zwaar spul?
vind boller a toch wel 1 v/d hardste dingen
Ja achterlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:57 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze bij dat filpje vanaf de bullshit geknipt , lawine pijl om lawines op te wekken![]()
Dat is echt geen goed spul die powerline potten , je betaalt er 20 euro voor en het effect is waardeloosquote:Meneer Muis zegt:
3 Powerline Sierpotten
Dat vind ik dan wel weer beetje jammer, had er om eerlijk te zijn wel wat van verwacht omdat het uit Belgie kwamquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef TilburgCasual het volgende:
[..]
Dat is echt geen goed spul die powerline potten , je betaalt er 20 euro voor en het effect is waardeloos
Dit is echt een toppot , ik heb hem dit jaar weer!
Zena Z-04 - Colorfol Palm
http://video.google.nl/videoplay?docid=6129646392697261379
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:57 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer beetje jammer, had er om eerlijk te zijn wel wat van verwacht omdat het uit Belgie kwam![]()
Maarja genoeg ander spul over![]()
Ah je hebt de nieuwe Herlat pijlen van Original. Heb ze laatst bij de demo in actie gezien. Boeketten zijn niet al te groot, maar mooie felle kleuren, ronde boeketten en een harde knalquote:
volgens mij niet als particulier...alleen als je een eigen bedrijfje hebt ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:35 schreef NrSiX het volgende:
kan je in belgie btw het hele jaar door stuff kopen?
tis nooit genoegquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:39 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Heb er net nog wat bij besteld van Ferro Style. Zit nu op 765 Euro totaal. Dat is wel genoeg.
Dat is alleen bij bepaalde producten/winkels ( bijv. bij Alpeco heb je een paar dingen met KVK zoals de trueno no4's), de rest kan je gewoon halen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij niet als particulier...alleen als je een eigen bedrijfje hebt ?
Soortgelijk pijlen maar dan van ARMY wou ik ook kopen. Uiteindelijk voor kleinere van een ander merk gegaan. (Waren 35euro ipv 55euro)quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe ik eraan kom? Gewoon via handelaren.
Hmm, dat is nog best leuk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef Anj1n het volgende:
Ja ik hou van bolpijlen, mooie ronde bursts en harde knallen.De grootste zouden 68 gram moeten zijn.
Ik ben ook benieuwd naar de kings cracker mat , dit jaar voor het eerst![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=65494753929613238&q=kings+cracker
gaat nog redelijk hardquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef Anj1n het volgende:
Ja ik hou van bolpijlen, mooie ronde bursts en harde knallen.De grootste zouden 68 gram moeten zijn.
Ik ben ook benieuwd naar de kings cracker mat , dit jaar voor het eerst![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=65494753929613238&q=kings+cracker
Die chinese rol is nep.quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe ik eraan kom? Gewoon via handelaren.
Tot aan 1 september hebben ze vaak niet alles op voorraad en kan je beter ff bellenquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:35 schreef NrSiX het volgende:
kan je in belgie btw het hele jaar door stuff kopen?
Die steelhawks zijn 12,50 en zijn verdomd mooie pijlen voor zo'n prijsquote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Nou je kunt nog steeds Trueno vlinders bij Alpeco kopen (3 gram, weliswaar met KVK) deze dreunen echt heerlijk!
Hier m'n voorlopige collectie (wat consumentenvuurwerk van Alpeco/Original en Ertbrand + restanten van de afgelopen jaren). Onlangs nog wat nitraten uit Spanje met fluit en vlam bijgekregen en wat dozen Weco Corsairs. Aangezien ik binnenkort in een Proline vuurwerkwinkel werk, komen er vast nog wel wat 500grams potten van Proline bij![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |