Ik houd de boel nog heel ff in de gatenquote:Op zondag 17 december 2006 04:44 schreef Missy_1974 het volgende:
ik trek het niet meer, truste, enne wel even door blijven tikken hier he, dan kan ik morgen weer bijlezen
trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omdat ie net een hele fles whisky opgezopen heeftquote:Op zondag 17 december 2006 04:46 schreef Sonique het volgende:
Waarom gaat NL nou naar de plee in de kamer van Bart?
Zoiets begreep ik ook ja..quote:Op zondag 17 december 2006 04:51 schreef avonne het volgende:
Heeft Huub in de wasbak gekotst?
Nel "Wat is dit voor smerigheid? Pannekoek! Fuck you!"
Nee Huub slaapt alquote:Op zondag 17 december 2006 04:51 schreef tipsch het volgende:
ik kan niets horen, zijn dat NL en Huub in gesprek daar achterin?
Is een sonique tandenborstel...quote:Op zondag 17 december 2006 04:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Omdat ie net een hele fles whisky opgezopen heeft
NL sppokt nu verder rond door het huis, haalde net iets uit een potje in de keuken, zei iets over handdoeken tegen bart en ik hoor 'm nu ook weer vaag rondspoken, en die elektrische tandenborstel van NL maakt ook al zo'n spooky sound...
..... wat heeft Nel net in de keuken gehaald? misschien deed hij zelf iets in de wasbak?quote:Op zondag 17 december 2006 04:54 schreef Sonique het volgende:
het stinkt, het is kots
Een snoepje, hij at het opquote:Op zondag 17 december 2006 04:55 schreef avonne het volgende:
[..]
..... wat heeft Nel net in de keuken gehaald? misschien deed hij zelf iets in de wasbak?
Hij wil denk iedereen wakker hebben om te laten zien dat Huub gekotst heeft.quote:Op zondag 17 december 2006 04:55 schreef Missy_1974 het volgende:
die gast is echt ziek hoor
als het kots is dan zal NL Huub toch wel even uit z'n bed lichtenquote:Op zondag 17 december 2006 04:56 schreef Sonique het volgende:
ik wil echt slapen, maar dit is te leuk om te missen...
Dat lijkt me ook jaquote:Op zondag 17 december 2006 04:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
als het kots is dan zal NL Huub toch wel even uit z'n bed lichten
Hier precies hetzelfde hoorquote:Op zondag 17 december 2006 04:59 schreef Missy_1974 het volgende:
hij doet er echt alles aan om ze wakker te krijgen
arghhhhhhhhhhhhh ik moet ook naar bed maar kan me niet loswekenbang wat te missen, LOL
jaquote:Op zondag 17 december 2006 05:00 schreef tipsch het volgende:
ligt NL naast Huub in bed eigenlijk?
nou ja zeg, dan ben je nog slechter dan NL!quote:Op zondag 17 december 2006 05:01 schreef Missy_1974 het volgende:
ohjee hij gooit een glas kapot maar gaat gewoon slapen, mafkees, hoop dat ie morgen met zijn kater harses in dat glas stapt
het lijkt nu veilig om e gaan slapen - ik haak ook af, toedels!quote:Op zondag 17 december 2006 05:02 schreef Missy_1974 het volgende:
oh wat lief zo saampjes in slaap te vallen.
nu ben ik echt weg, posten jullie als er nog wat leuke dingen gebeuren ?
Haha ja iddquote:Op zondag 17 december 2006 05:02 schreef Missy_1974 het volgende:
oh wat lief zo saampjes in slaap te vallen.
nu ben ik echt weg, posten jullie als er nog wat leuke dingen gebeuren ?
Iemand een glaswond toewensen, dat is normaal!quote:Op zondag 17 december 2006 05:03 schreef Missy_1974 het volgende:
hoezo ben ik dan slecht, hij stapt in bed, gooit een glas stuk en gaat gewoon slapen, nee dat is normaal.
quote:Op zondag 17 december 2006 05:03 schreef MissHobje het volgende:
Die vogel geluiden ?? hebben ze een tape opstaan ofzo![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 05:03 schreef MissHobje het volgende:
Die vogel geluiden ?? hebben ze een tape opstaan ofzo![]()
Dat zie je goed, en drank he............quote:Op zondag 17 december 2006 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt het dat iedereen behoorlijk gek aan het worden is ?
heb het gemist, maar bij het teruglezen was ik "blij" verrast ( not)quote:Op zondag 17 december 2006 11:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat zie je goed, en drank he............
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 17 december 2006 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Laat mij er buiten, he!quote:Op zondag 17 december 2006 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2006 05:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
NL is aan z'n satansdutje begonnen...
quote:Op zondag 17 december 2006 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik had eigenlijk wel caps van een appeltaart etende B&N verwacht, ze hadden echt trek.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 11:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Erg vermakelijk om alles hier terug te lezen. In het huis zijn ze gek, maar de streamers hier op FOK! kunnen er ook wat van.![]()
Ghehehe juistum!quote:
Wees blij dat ze niet om 8:00u al gewekt warenquote:Op zondag 17 december 2006 11:59 schreef Cieva het volgende:
omg ik ga om 2.45 slapen en dan moet ik nog een paar honderd posts lezen om bij te lezen
quote:Op zondag 17 december 2006 12:16 schreef D.Rose het volgende:
Bart: Huub en NL horen hier gewoon niet.
wellicht vermoeiend, maar weer genoeg te beleven.quote:Op zondag 17 december 2006 12:24 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de streams aan heb gezet, maar erg moe werd. Dus dan maar weer uit
Uhuh.quote:Op zondag 17 december 2006 12:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, Bart als meest populaire is nu ineens spokesperson geworden
Brian kan er niets aan doen, het is een 'jonguh fan duh straat'.quote:Op zondag 17 december 2006 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.
En Brian is de grofgebekte boeman geworden. Wat ontzettend hypocriet zeg, van Talpa: keer op keer dat "kankerhoer" uitzenden en nu ineens een statement richting bewoners en pers dat het zo niet langer kan.![]()
Alles voor aandacht.
mwa, NL en Huub kunnen elkaar altijd nog gaan steunenquote:Op zondag 17 december 2006 12:40 schreef Fikkert het volgende:
en zoals ik al dacht, bart is hier niet van gedient !!!, NL kan naar huis over een paar weken
dan moet er wel heel wat gebeuren, ze hebben namelijk een beetje ruzie, maar misschien als ze er achter komen dat ze er nu zeker één voor één worden uitgestemdquote:Op zondag 17 december 2006 12:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, NL en Huub kunnen elkaar altijd nog gaan steunen
Ik geloof je, maar nu even niet......................................ga mn buikspieren trainenquote:Op zondag 17 december 2006 12:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wellicht vermoeiend, maar weer genoeg te beleven.
En het feest moet nog beginnen
Tja, kan gebeuren, toch?quote:Op zondag 17 december 2006 12:50 schreef Fikkert het volgende:
aha, er is dus wel in de wasbak gekotst vannacht (door huub)![]()
Toen wist ie niet dat hij zich zo zou misdragen onder invloed van drank.quote:Op zondag 17 december 2006 13:03 schreef schizolientje het volgende:
En vannacht gaf Bart NL nog zijn woord niet op hem te stemmen
Precies....quote:Op zondag 17 december 2006 12:56 schreef tipsch het volgende:
Huub en NL worden denk ik heel duidelijk op elkaar aangewezen.
ik vond ze niet echt intelligent overkomen da afgelopen nachtquote:Op zondag 17 december 2006 13:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Precies....
De twee meest intelligente spelers in het spel zijn op elkaar aangewezen....
Heel slim van de medebewoners...![]()
En Bart gaat het heel zwaar krijgen, NL heeft immer genoeg materiaal tegen Bart.
En Bart kan niet wijzen, want hij zat immers niet onder de duim van NL
Toch...
ZO dronken als NL was.. Its all in the game...
Mwa, Huub heeft enorm veel ontzag voor NL. Hij is ook bang voor NL - er is nog een lange tijd te gaan en ik denk dat dat tussen die 2 nog wel opgelost kan worden. Ze zullen beide snel genoeg doorkrijgen dat ze wel samen moétenquote:Op zondag 17 december 2006 13:11 schreef happyme28 het volgende:
Bart staat echt wel sterker in de groep dan jij denkt. Je denkt toch niet dat ze NL gaan geloven boven Bart??
Denk dat Huub gewoon meegaat met de groep want kan NL ook niet luchten of zien en hij kan nog een maand blijven met een kans zich toch in de groep te spelen.
Ik geloof daar niet in, ik denk dat Nena in de weg zal gaan zitten, zij is redelijk klaar met Bart, heb ik het gevoelquote:Op zondag 17 december 2006 13:12 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik vond ze niet echt intelligent overkomen da afgelopen nacht, en Bart zal het niet zo moeilijk gaan krijgen die gaat gewoon weer meer om met brian vanaf nu, en nena ook dus het is weer BBN time
Wacht maar, NL zal een smearcampaign uitvoeren... En Bart is de hoofdtarget.quote:Op zondag 17 december 2006 13:11 schreef happyme28 het volgende:
Bart staat echt wel sterker in de groep dan jij denkt. Je denkt toch niet dat ze NL gaan geloven boven Bart??
Denk dat Huub gewoon meegaat met de groep want kan NL ook niet luchten of zien en hij kan nog een maand blijven met een kans zich toch in de groep te spelen.
Vind ik ook hoor. Huub had voor zijn gevoel een feestje en is een beetje te ver gegaan met drinken. Bij NL zie ik een structureel probleem.quote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef rooie3 het volgende:
Toch vind ik dat Huub vannacht weinig fout heeft gedaan.
Brian vond ook gewoon dat Huub gewoon nog een drankje moest pakken.
Denk dat Huub gewoon lekker zat en lollig deed.
Was hem toch ook door achter opgedragen.
Dammit!quote:Op zondag 17 december 2006 13:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mwa, Huub heeft enorm veel ontzag voor NL. Hij is ook bang voor NL - er is nog een lange tijd te gaan en ik denk dat dat tussen die 2 nog wel opgelost kan worden. Ze zullen beide snel genoeg doorkrijgen dat ze wel samen moéten
Huub is denk ook echt geschrokken van NL.quote:Op zondag 17 december 2006 13:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Huub had voor zijn gevoel een feestje en is een beetje te ver gegaan met drinken. Bij NL zie ik een structureel probleem.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dammit!
Das ook voor het eerst dat ik twee keer eens ben met een uitspraak hier op FOK!
zij was ook klaar met brian, daar was vannacht ook niets van te merken, denk dat het wel goed zit tussen nena en bartquote:Op zondag 17 december 2006 13:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in, ik denk dat Nena in de weg zal gaan zitten, zij is redelijk klaar met Bart, heb ik het gevoel
Yep, denk ik ook. BBN time.quote:Op zondag 17 december 2006 13:12 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik vond ze niet echt intelligent overkomen da afgelopen nacht, en Bart zal het niet zo moeilijk gaan krijgen die gaat gewoon weer meer om met brian vanaf nu, en nena ook dus het is weer BBN time
Nena heeft brain alleen maar voor de sex...quote:Op zondag 17 december 2006 13:21 schreef Fikkert het volgende:
[..]
zij was ook klaar met brian, daar was vannacht ook niets van te merken, denk dat het wel goed zit tussen nena en bart
Ow please. Tot dusver zijn NL en Huub degene (en een beetje Natasia) die DGK van een BB ondergang redden...quote:Op zondag 17 december 2006 13:21 schreef beco het volgende:
[..]
Yep, denk ik ook. BBN time.
Ik zie wel dat Bart baalt als een stekker; misschien komt er nog wel eens een dag dat hij zelf z'n biezen pakt en vertrekt (naar Lesley). Dat zou echt humor zijn. Dan wordt DGK de zoveelste BB.
Nena is ook een loeder.quote:Op zondag 17 december 2006 13:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nena heeft brain alleen maar voor de sex...
Verder niks
Het is een Loeder, om maar even NL te quoten.
Knap en populair bij de kijkers zegt indeze dus helemaal geen klap.quote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nena is ook een loeder.
ze heeft veel fans omdat ze knap is.
Maar ja knappe mensen kunnen vaker in de fout gaan dan onaantrekkelijke mensen.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 17 december 2006 13:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Knap en populair bij de kijkers zegt indeze dus helemaal geen klap.
Ze komt om in de contactpunten...
Ik bedoel maar...
Hij was knettergek.quote:Op zondag 17 december 2006 13:31 schreef Day het volgende:
Oh my god, wat een nacht, wat eeen nacht!
Ik had het gevoel al, maar weet het niet zeker: .NL spoort niet!
En Bart is het nu ook zat? Dan is het zwaai-zwaai-bye-bye voor Meneer de Strateeg. En Huub gaat echt niet samenspannen met .NL!
Ja ze is populair bij de kijker...quote:Op zondag 17 december 2006 13:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Nena is knap dus daarom populair.
Of zie ik het verkeerd.
Niet eens...quote:Op zondag 17 december 2006 13:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Nathanael zich er niet uit laat stemmen...hij zal uit zichzelf vertrekken als hij door heeft dat iedereen tegen hem is. Hij is te arrogant om zich weg te laten sturen.
Snap even niet waar je heen wilt.quote:Op zondag 17 december 2006 13:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja ze is populair bij de kijker...
En dus?
Ok!quote:Op zondag 17 december 2006 13:41 schreef D.Rose het volgende:
over 15 minuten allemaal op de bank
Ik snap ook niet waar jij heen wilt. De populairiteit van Nena heeft geen invloed op het spel in het huis behalve dat ze daar comtactpunten voor krijgt die ze niet gebruikt...quote:Op zondag 17 december 2006 13:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap even niet waar je heen wilt.
Moet denk nog wakker worden na die lange nacht![]()
Kijk!quote:Op zondag 17 december 2006 13:42 schreef BONG4002 het volgende:
Huub bied zijn excuses aan NL over de wasbak, NL zegt dat het goed is
Als Bart hem laat weten dat hij met de groep mee gaat stemmen tegen hem dan zal hij heus zijn tijd niet meer verdoen daar, dan zal hij wel roepen dat ie naar zijn zoontje wil ondanks die 10 mille die hij dan misloopt.quote:Op zondag 17 december 2006 13:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niet eens...
NL wacht rustig af tot hij aangesproken gaat worden op z'n gedrag, want iedereen heeft z'n mond vol over NL maar niemand durft iets te zeggen. Inclusief de Populaire Bart.
Als iemand wat zegt, bartst de bom
joh.quote:Op zondag 17 december 2006 13:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Bart hem laat weten dat hij met de groep mee gaat stemmen tegen hem dan zal hij heus zijn tijd niet meer verdoen daar, dan zal hij wel roepen dat ie naar zijn zoontje wil ondanks die 10 mille die hij dan misloopt.
Zo arrogant is hij vast wel.
De discussie vanochten over NL was anders flink...quote:Op zondag 17 december 2006 13:46 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het juist slim van Bart om zijn mond te houden. Ik ga ook geen discussie aan met iemand die ik het niet waard vind.
Ik bedoelde ermme te zeggen dat op de meeste forums Nena alles kan flikken.quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar jij heen wilt. De populairiteit van Nena heeft geen invloed op het spel in het huis behalve dat ze daar comtactpunten voor krijgt die ze niet gebruikt...
de kijkers bepalen dus eigenlijk helemaal niets.
Als je weet dat Nena heb bui is altijd op haar uiterlijk te worden beoordeeld enzo, en ze liever eens op haar inhoud wordt beoordeeld, kan je wel ongeveeer bedenken hoe haar setting is lijkt me...
Nee hoor, ze zouden 's avonds met z'n allen het onderwerp bespreken in het algemeen over het drankgebruik van zowel Huub als NL. Logisch dat hij daar nu niet met NL over in discussie gaat. Er valt niets te discussieren.quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
De discussie vanochten over NL was anders flink...
Maar goed.
Jup...quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermme te zeggen dat op de meeste forums Nena alles kan flikken.
Iedereen is helemaal idolaat van haar.
Dus zien de meeste mensen niet dat ze een loeder is.
Dus kan je amper kritiek leveren op haar.
Snap je het een beetje.
Volgens mij is niet iedereen idolaat van haar...er is ook altijd nog een groep mensen die haar niet kunnen uitstaan omdat ze er zo goed uitziet. Soms wekt dat grote jaloezie op bij mensen...quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap je het een beetje.
Ik denk over een kleine 10min ergensquote:Op zondag 17 december 2006 13:52 schreef Gert het volgende:
Hoe laat is de videoboodschap?
13:56u, als het goed isquote:Op zondag 17 december 2006 13:52 schreef Gert het volgende:
Hoe laat is de videoboodschap?
Kritiek leveren kan altijd toch? Of krijg je dan een ban?quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap je het een beetje.
Wat heeft NL verkeerd gedaan?quote:Op zondag 17 december 2006 13:57 schreef happyme28 het volgende:
Huub tegen Natasia: ik heb koppijn, terwijl toch nog wel mee viel, zo dronken was ik helemaal niet.
Natasia: uhuh... haar oren staan te flapperen volgens mij.
En toch... wat heeft Huub nu helemaal verkeerd gedaan?
in mijn ogen weinigquote:Op zondag 17 december 2006 13:57 schreef happyme28 het volgende:
Huub tegen Natasia: ik heb koppijn, terwijl toch nog wel mee viel, zo dronken was ik helemaal niet.
Natasia: uhuh... haar oren staan te flapperen volgens mij.
En toch... wat heeft Huub nu helemaal verkeerd gedaan?
Een zooitje glazen kapot gegooid en flyers op het plasma scherm geplakt, Nena uitgescholden, Huub uitgescholden en om niets zitten drinken in zijn eentje.quote:
Ze was Huub anders ook aan het aanzetten om lekkere drankjes te maken.quote:Op zondag 17 december 2006 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Kritiek leveren kan altijd toch? Of krijg je dan een ban?
Overigens vind ik "loeder" wel wat overdreven. Ze is echt niet het onshuldige lieve blonde meisje, maar zoveel verkeerd doet ze niet. Dat ze met Brian "speelt" bijvoorbeeld, zijn alleen maar aannames, en bovendie speelt Brian net zo hard terug.
Glazen kapot gegooid, het was maar één glas. Nena lokte NL uit om samen met haar de rest te slopen. Zij was degene die vlgens mij het plateau los liet maar goed.quote:Op zondag 17 december 2006 13:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Een zooitje glazen kapot gegooid en flyers op het plasma scherm geplakt, Nena uitgescholden, Huub uitgescholden en om niets zitten drinken in zijn eentje.
Maar die is gewoon rustig gaan slapen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:03 schreef Sonique het volgende:
Sylvia was anders ook aardig beschonken gisteren...
tja, de grijze muis (dat blijft ze, laten we wel wezen)quote:Op zondag 17 december 2006 14:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar die is gewoon rustig gaan slapen.
Niet alles draait om .NLquote:Op zondag 17 december 2006 14:06 schreef Sonique het volgende:
FANTASTISCH DIT!
NL de boel uit de tent lokken, en niemand mag vloeken tegen hem!!
En wat een trieste reactie van Brian...
hij kan niet tegen drank, dus dan gaat ie met glazen gooien enzo, best leuk voor de streamers maar als ie dat in mijn huis zou flikken zou ik m heeeel hard mn huis uit trappenquote:
Dat zal, maar je weet toch dat ik alles vanuit NL z'n standpunt ziet.quote:Op zondag 17 december 2006 14:06 schreef Day het volgende:
[..]
Niet alles draait om .NL
Dit gaat voornamelijk om het gevloek van Brian.
Beschamend.quote:Op zondag 17 december 2006 14:14 schreef Day het volgende:
Dus .NL begrijpt wel dat Bart het ook tegen hem heeft?
Waarom spreekt hij .NL er niet op aan? Omdat hij het niet durft?
Wat een zwaktebod van Bart, bah!
Tja, stemverheffing is erg vervelend - Daar heeft zowel Natasia als Bart een handje vanquote:Op zondag 17 december 2006 14:15 schreef Gert het volgende:
Nataasia met d'r "kapot". Val dood mens. En weer schreeuwen...
Dat zeg ikquote:Op zondag 17 december 2006 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Beschamend.
En dan die stemverheffing van Meneer Bart de nummer 1 in de poll, die de mensen in "zijn" programma aanspreekt. Wat een complete LUL zeg.
Brian was ook dronken, maar is na het kotsen gewoon naar z'n bed gegaan.quote:Op zondag 17 december 2006 14:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok Bart moet echt zijn bek dicht houden! Wat een vreselijke gozer, zo erg is het niet! Brian heeft het toch hetzelfde gedaan!?
Ik kan hier niet tegen ze zijn gewoon ff jaloers dat zijn het wel gezellig hebben gehad gisterenavond en zij niet!
En Bart pakt alleen Huub, dat is ZO onredelijk, wat een bitch!
T was natuurlijk ook verschrikkelijk! En zeker niet sjiek!quote:Op zondag 17 december 2006 14:20 schreef Gert het volgende:
Nataasia: "Oh Huub, ga toch niet overal tegenin!"![]()
Jezus wat een stelletje.
Party people, er is een keer iemand té dronken geworden. Nou, dan moet er natuurlijk wel even een uur gepreekt worden.
Huub had die wasbak even goed schoon moeten maken, dan had Bart veel minder munitie gehad en had hij NL moeten aanpakken (wat hij niet had gedurfd).quote:Op zondag 17 december 2006 14:20 schreef Day het volgende:
[..]
Brian was ook dronken, maar is na het kotsen gewoon naar z'n bed gegaan.
Huub's gedrag vond ik veel minder erg. Die heeft gewoon plezier gemaakt, is daarbij dronken geworden, heeft gekost en is naar bed geegaan.
.NL pakt het anders aan, die zuipt teveel en houdt de boel wakker.
Wat een grote leugenaar! Bah wat een lelijke mensquote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef fokkerd het volgende:
Conclusie van NL: ik was boos over de vieze wasbak, zodoende is er wat glas kapot gegaan.
Ik denk dat ie baalt dat ie zo kwaad werd. En tuurlijk, maar Huub deed op het foute moment zijn mond open (dat doet hij wel vaker). Bart is gewoon kwaad.quote:Op zondag 17 december 2006 14:27 schreef Day het volgende:
Ik vind de rol van Bart nu enigszins hypocriet.
NL was gek geworden en Huub dacht gewoon gezellig te zijn.quote:Op zondag 17 december 2006 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb vannacht weer het nodige gemist hoor ik wel![]()
Samengevat: Ze zijn dus dronken geweest en een beetje baldadig?
Dat is precies de juiste samenvatting.quote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
NL was gek geworden en Huub dacht gewoon gezellig te zijn.
Huub mag zich toch verdedigen?quote:Op zondag 17 december 2006 14:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie baalt dat ie zo kwaad werd. En tuurlijk, maar Huub deed op het foute moment zijn mond open (dat doet hij wel vaker). Bart is gewoon kwaad.
Hij was toch al sinds zijn binnenkomst gek?quote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
NL was gek geworden en Huub dacht gewoon gezellig te zijn.
En Brian kan zich toch niet inhouden om het op het zoontje te gooien. Denk toch dat ie niet gaat hoor NL.quote:Op zondag 17 december 2006 14:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL: "Misschien is het ook wel beter als ik ga..."![]()
Natuurlijk niet. (de brief met de uitnodiging van z'n zoontje heeft hij net uit het kantoor opgehaald) Brian geeft zichzelf bloot nu hoe hij over NL denkt.quote:Op zondag 17 december 2006 14:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En Brian kan zich toch niet inhouden om het op het zoontje te gooien. Denk toch dat ie niet gaat hoor NL.
Op zich houd ik er ook totáál niet van als mensen maar gewoon door blijven zuipen tot ze er bij neervallen, maar ja.quote:Op zondag 17 december 2006 14:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
T was natuurlijk ook verschrikkelijk! En zeker niet sjiek!![]()
Ja dat is waar. Toch denk ik wel dat hij NL eruit zal stemmen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:33 schreef Day het volgende:
[..]
En het meest hyprocriet was dat hij alleen Huub aanspreekt. Wees dan een vent en pak .NL ook aan!
Ik denk dat hij echt er zelf ook wel van geschrokken is.quote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL heeft de grensen opgezocht, en weet nu hoe ver hij kan gaan...
ja, vreselijkquote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich houd ik er ook totáál niet van als mensen maar gewoon door blijven zuipen tot ze er bij neervallen, maar ja.
Is het ook.quote:Op zondag 17 december 2006 14:40 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het ontzetten opgeblazen allemaal.
maar goed. de reacties zeggen meer dan het daarwerkelijke gezuip imo
Dat is wat ie zegt, maar wat ie zegt en wat ie werkelijk vindt is een wereld van verschilquote:Op zondag 17 december 2006 14:41 schreef Day het volgende:
Dus Bart wil niet geassocieerd worden met dronkenschap, maar heeft er geen moeite mee geassocieerd te worden met lage spelletjes?
De eerste de beste keer dat Bart te diep in het glaasje gaat kijken is Bart exit. Dat is hij nu aan deze uitspraken verplicht.quote:Op zondag 17 december 2006 14:41 schreef Day het volgende:
Dus Bart wil niet geassocieerd worden met dronkenschap, maar heeft er geen moeite mee geassocieerd te worden met lage spelletjes?
Zo erg was het helemaal niet! En niet alleen Huub heeft over drugs gesproken , Natasia wilde niet al teveel zeggen vanwege haar kinderen, Nena vertelde ook het een en ander over, en niemand zei nu wat. En Bart vertelede meteen aan Brian hoe vervelend dronken Satanael was, bla bla blaquote:Op zondag 17 december 2006 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een hypocriet zootje. Of was het werkelijk zó erg?
Jammer dat de uitzendingen een jaar achterlopen.
Zo laag is Bart bezig.quote:Op zondag 17 december 2006 14:47 schreef Day het volgende:
De toon tegen .NL is toch wel anders.
En Bart moet niet lullen, Huub heeft nooit gezegd dat hij beter en slimmer is dan de rest. Daar hebben eerder Bart.NL last van.
Ja toch? Alles draait toch om Bart De Gouden Kooi? Want een andere achternaam heeft hij niet.quote:Op zondag 17 december 2006 14:48 schreef CarOnline het volgende:
Ja Bart, stap er uit dan!
Is het de Bart show ofzo?
ach, niemand was fout. iedereen was fout.quote:Op zondag 17 december 2006 14:49 schreef rooie3 het volgende:
Wat gemeen van Bart om alles op Huub te gooien.
NL was veel fouter.
Zeker weten daarom zeg ik ook NL en Huub moeten samenspannen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
ach, niemand was fout. iedereen was fout.
Who gives a fuck...
De mensen die er nu een probleem mee hebben zijn de hypocrieten zelf!
Maak me gek!quote:Op zondag 17 december 2006 14:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten daarom zeg ik ook NL en Huub moeten samenspannen.
DGK redactiequote:Op zondag 17 december 2006 14:53 schreef CarOnline het volgende:
Wie belde Nathanael nou?
Nee dat zie je verkeerd...quote:Op zondag 17 december 2006 14:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk gespeeld door NL, hand in eigen boezem steken. Bart blij.
Geen idee, dat wordt altijd weggedraaid dus is niet te verstaanquote:
lolquote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt altijd weggedraaid dus is niet te verstaan(zal wel met vannacht te maken hebben, mss wil ie 24uur aanvragen ik weet het niet)
Dat had ie 'vanmorgen' ook al gedaanquote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef BONG4002 het volgende:
NL wistte een paar bestanden op zijn PC (om zijn sporen uit te wissen denk ik)
't Leek me ook al een kort gesprekje, maar dan komt dat nog?quote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt altijd weggedraaid dus is niet te verstaan(zal wel met vannacht te maken hebben, mss wil ie 24uur aanvragen ik weet het niet)
quote:Op zondag 17 december 2006 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toen kreeg Bart een mailtje:
"Lieve Bart,
Ik ga je een tijd niet zien, want ik heb een rol aangeboden gekregen in GTST. Deze kan ik niet laten lopen, want de kijkcijfers zijn beter dan die op Talpa (10).
Doe je best en ik hoor wel weer van je als je wint. Als je niet wint dan ken ik je niet meer.
Hoogachtend met vriendelijke groet,
Leslie aka Linda"
tattoo's zijn niet goedkoop, dus op en dag kun je best een paar honderd euro verdienenquote:Op zondag 17 december 2006 15:06 schreef Flyduck het volgende:
wtf hoe komt mr tatoo aan zoveel geld dan??/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |