quote:Op zondag 17 december 2006 05:03 schreef MissHobje het volgende:
Die vogel geluiden ?? hebben ze een tape opstaan ofzo![]()
Dat zie je goed, en drank he............quote:Op zondag 17 december 2006 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt het dat iedereen behoorlijk gek aan het worden is ?
heb het gemist, maar bij het teruglezen was ik "blij" verrast ( not)quote:Op zondag 17 december 2006 11:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat zie je goed, en drank he............
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 17 december 2006 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Laat mij er buiten, he!quote:Op zondag 17 december 2006 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2006 05:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
NL is aan z'n satansdutje begonnen...
quote:Op zondag 17 december 2006 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik had eigenlijk wel caps van een appeltaart etende B&N verwacht, ze hadden echt trek.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 11:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Erg vermakelijk om alles hier terug te lezen. In het huis zijn ze gek, maar de streamers hier op FOK! kunnen er ook wat van.![]()
Ghehehe juistum!quote:
Wees blij dat ze niet om 8:00u al gewekt warenquote:Op zondag 17 december 2006 11:59 schreef Cieva het volgende:
omg ik ga om 2.45 slapen en dan moet ik nog een paar honderd posts lezen om bij te lezen
quote:Op zondag 17 december 2006 12:16 schreef D.Rose het volgende:
Bart: Huub en NL horen hier gewoon niet.
wellicht vermoeiend, maar weer genoeg te beleven.quote:Op zondag 17 december 2006 12:24 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de streams aan heb gezet, maar erg moe werd. Dus dan maar weer uit
Uhuh.quote:Op zondag 17 december 2006 12:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, Bart als meest populaire is nu ineens spokesperson geworden
Brian kan er niets aan doen, het is een 'jonguh fan duh straat'.quote:Op zondag 17 december 2006 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.
En Brian is de grofgebekte boeman geworden. Wat ontzettend hypocriet zeg, van Talpa: keer op keer dat "kankerhoer" uitzenden en nu ineens een statement richting bewoners en pers dat het zo niet langer kan.![]()
Alles voor aandacht.
mwa, NL en Huub kunnen elkaar altijd nog gaan steunenquote:Op zondag 17 december 2006 12:40 schreef Fikkert het volgende:
en zoals ik al dacht, bart is hier niet van gedient !!!, NL kan naar huis over een paar weken
dan moet er wel heel wat gebeuren, ze hebben namelijk een beetje ruzie, maar misschien als ze er achter komen dat ze er nu zeker één voor één worden uitgestemdquote:Op zondag 17 december 2006 12:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, NL en Huub kunnen elkaar altijd nog gaan steunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |