Ik houd de boel nog heel ff in de gatenquote:Op zondag 17 december 2006 04:44 schreef Missy_1974 het volgende:
ik trek het niet meer, truste, enne wel even door blijven tikken hier he, dan kan ik morgen weer bijlezen
trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omdat ie net een hele fles whisky opgezopen heeftquote:Op zondag 17 december 2006 04:46 schreef Sonique het volgende:
Waarom gaat NL nou naar de plee in de kamer van Bart?
Zoiets begreep ik ook ja..quote:Op zondag 17 december 2006 04:51 schreef avonne het volgende:
Heeft Huub in de wasbak gekotst?
Nel "Wat is dit voor smerigheid? Pannekoek! Fuck you!"
Nee Huub slaapt alquote:Op zondag 17 december 2006 04:51 schreef tipsch het volgende:
ik kan niets horen, zijn dat NL en Huub in gesprek daar achterin?
Is een sonique tandenborstel...quote:Op zondag 17 december 2006 04:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Omdat ie net een hele fles whisky opgezopen heeft
NL sppokt nu verder rond door het huis, haalde net iets uit een potje in de keuken, zei iets over handdoeken tegen bart en ik hoor 'm nu ook weer vaag rondspoken, en die elektrische tandenborstel van NL maakt ook al zo'n spooky sound...
..... wat heeft Nel net in de keuken gehaald? misschien deed hij zelf iets in de wasbak?quote:Op zondag 17 december 2006 04:54 schreef Sonique het volgende:
het stinkt, het is kots
Een snoepje, hij at het opquote:Op zondag 17 december 2006 04:55 schreef avonne het volgende:
[..]
..... wat heeft Nel net in de keuken gehaald? misschien deed hij zelf iets in de wasbak?
Hij wil denk iedereen wakker hebben om te laten zien dat Huub gekotst heeft.quote:Op zondag 17 december 2006 04:55 schreef Missy_1974 het volgende:
die gast is echt ziek hoor
als het kots is dan zal NL Huub toch wel even uit z'n bed lichtenquote:Op zondag 17 december 2006 04:56 schreef Sonique het volgende:
ik wil echt slapen, maar dit is te leuk om te missen...
Dat lijkt me ook jaquote:Op zondag 17 december 2006 04:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
als het kots is dan zal NL Huub toch wel even uit z'n bed lichten
Hier precies hetzelfde hoorquote:Op zondag 17 december 2006 04:59 schreef Missy_1974 het volgende:
hij doet er echt alles aan om ze wakker te krijgen
arghhhhhhhhhhhhh ik moet ook naar bed maar kan me niet loswekenbang wat te missen, LOL
jaquote:Op zondag 17 december 2006 05:00 schreef tipsch het volgende:
ligt NL naast Huub in bed eigenlijk?
nou ja zeg, dan ben je nog slechter dan NL!quote:Op zondag 17 december 2006 05:01 schreef Missy_1974 het volgende:
ohjee hij gooit een glas kapot maar gaat gewoon slapen, mafkees, hoop dat ie morgen met zijn kater harses in dat glas stapt
het lijkt nu veilig om e gaan slapen - ik haak ook af, toedels!quote:Op zondag 17 december 2006 05:02 schreef Missy_1974 het volgende:
oh wat lief zo saampjes in slaap te vallen.
nu ben ik echt weg, posten jullie als er nog wat leuke dingen gebeuren ?
Haha ja iddquote:Op zondag 17 december 2006 05:02 schreef Missy_1974 het volgende:
oh wat lief zo saampjes in slaap te vallen.
nu ben ik echt weg, posten jullie als er nog wat leuke dingen gebeuren ?
Iemand een glaswond toewensen, dat is normaal!quote:Op zondag 17 december 2006 05:03 schreef Missy_1974 het volgende:
hoezo ben ik dan slecht, hij stapt in bed, gooit een glas stuk en gaat gewoon slapen, nee dat is normaal.
quote:Op zondag 17 december 2006 05:03 schreef MissHobje het volgende:
Die vogel geluiden ?? hebben ze een tape opstaan ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |