Beschamend.quote:Op zondag 17 december 2006 14:14 schreef Day het volgende:
Dus .NL begrijpt wel dat Bart het ook tegen hem heeft?
Waarom spreekt hij .NL er niet op aan? Omdat hij het niet durft?
Wat een zwaktebod van Bart, bah!
Tja, stemverheffing is erg vervelend - Daar heeft zowel Natasia als Bart een handje vanquote:Op zondag 17 december 2006 14:15 schreef Gert het volgende:
Nataasia met d'r "kapot". Val dood mens. En weer schreeuwen...
Dat zeg ikquote:Op zondag 17 december 2006 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Beschamend.
En dan die stemverheffing van Meneer Bart de nummer 1 in de poll, die de mensen in "zijn" programma aanspreekt. Wat een complete LUL zeg.
Brian was ook dronken, maar is na het kotsen gewoon naar z'n bed gegaan.quote:Op zondag 17 december 2006 14:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok Bart moet echt zijn bek dicht houden! Wat een vreselijke gozer, zo erg is het niet! Brian heeft het toch hetzelfde gedaan!?
Ik kan hier niet tegen ze zijn gewoon ff jaloers dat zijn het wel gezellig hebben gehad gisterenavond en zij niet!
En Bart pakt alleen Huub, dat is ZO onredelijk, wat een bitch!
T was natuurlijk ook verschrikkelijk! En zeker niet sjiek!quote:Op zondag 17 december 2006 14:20 schreef Gert het volgende:
Nataasia: "Oh Huub, ga toch niet overal tegenin!"![]()
Jezus wat een stelletje.
Party people, er is een keer iemand té dronken geworden. Nou, dan moet er natuurlijk wel even een uur gepreekt worden.
Huub had die wasbak even goed schoon moeten maken, dan had Bart veel minder munitie gehad en had hij NL moeten aanpakken (wat hij niet had gedurfd).quote:Op zondag 17 december 2006 14:20 schreef Day het volgende:
[..]
Brian was ook dronken, maar is na het kotsen gewoon naar z'n bed gegaan.
Huub's gedrag vond ik veel minder erg. Die heeft gewoon plezier gemaakt, is daarbij dronken geworden, heeft gekost en is naar bed geegaan.
.NL pakt het anders aan, die zuipt teveel en houdt de boel wakker.
Wat een grote leugenaar! Bah wat een lelijke mensquote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef fokkerd het volgende:
Conclusie van NL: ik was boos over de vieze wasbak, zodoende is er wat glas kapot gegaan.
Ik denk dat ie baalt dat ie zo kwaad werd. En tuurlijk, maar Huub deed op het foute moment zijn mond open (dat doet hij wel vaker). Bart is gewoon kwaad.quote:Op zondag 17 december 2006 14:27 schreef Day het volgende:
Ik vind de rol van Bart nu enigszins hypocriet.
NL was gek geworden en Huub dacht gewoon gezellig te zijn.quote:Op zondag 17 december 2006 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb vannacht weer het nodige gemist hoor ik wel![]()
Samengevat: Ze zijn dus dronken geweest en een beetje baldadig?
Dat is precies de juiste samenvatting.quote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
NL was gek geworden en Huub dacht gewoon gezellig te zijn.
Huub mag zich toch verdedigen?quote:Op zondag 17 december 2006 14:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie baalt dat ie zo kwaad werd. En tuurlijk, maar Huub deed op het foute moment zijn mond open (dat doet hij wel vaker). Bart is gewoon kwaad.
Hij was toch al sinds zijn binnenkomst gek?quote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
NL was gek geworden en Huub dacht gewoon gezellig te zijn.
En Brian kan zich toch niet inhouden om het op het zoontje te gooien. Denk toch dat ie niet gaat hoor NL.quote:Op zondag 17 december 2006 14:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL: "Misschien is het ook wel beter als ik ga..."![]()
Natuurlijk niet. (de brief met de uitnodiging van z'n zoontje heeft hij net uit het kantoor opgehaald) Brian geeft zichzelf bloot nu hoe hij over NL denkt.quote:Op zondag 17 december 2006 14:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En Brian kan zich toch niet inhouden om het op het zoontje te gooien. Denk toch dat ie niet gaat hoor NL.
Op zich houd ik er ook totáál niet van als mensen maar gewoon door blijven zuipen tot ze er bij neervallen, maar ja.quote:Op zondag 17 december 2006 14:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
T was natuurlijk ook verschrikkelijk! En zeker niet sjiek!![]()
Ja dat is waar. Toch denk ik wel dat hij NL eruit zal stemmen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:33 schreef Day het volgende:
[..]
En het meest hyprocriet was dat hij alleen Huub aanspreekt. Wees dan een vent en pak .NL ook aan!
Ik denk dat hij echt er zelf ook wel van geschrokken is.quote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL heeft de grensen opgezocht, en weet nu hoe ver hij kan gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |