Nee dat zie je verkeerd...quote:Op zondag 17 december 2006 14:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk gespeeld door NL, hand in eigen boezem steken. Bart blij.
Geen idee, dat wordt altijd weggedraaid dus is niet te verstaanquote:
lolquote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt altijd weggedraaid dus is niet te verstaan(zal wel met vannacht te maken hebben, mss wil ie 24uur aanvragen ik weet het niet)
Dat had ie 'vanmorgen' ook al gedaanquote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef BONG4002 het volgende:
NL wistte een paar bestanden op zijn PC (om zijn sporen uit te wissen denk ik)
't Leek me ook al een kort gesprekje, maar dan komt dat nog?quote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt altijd weggedraaid dus is niet te verstaan(zal wel met vannacht te maken hebben, mss wil ie 24uur aanvragen ik weet het niet)
quote:Op zondag 17 december 2006 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toen kreeg Bart een mailtje:
"Lieve Bart,
Ik ga je een tijd niet zien, want ik heb een rol aangeboden gekregen in GTST. Deze kan ik niet laten lopen, want de kijkcijfers zijn beter dan die op Talpa (10).
Doe je best en ik hoor wel weer van je als je wint. Als je niet wint dan ken ik je niet meer.
Hoogachtend met vriendelijke groet,
Leslie aka Linda"
tattoo's zijn niet goedkoop, dus op en dag kun je best een paar honderd euro verdienenquote:Op zondag 17 december 2006 15:06 schreef Flyduck het volgende:
wtf hoe komt mr tatoo aan zoveel geld dan??/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |