Ik geloof je, maar nu even niet......................................ga mn buikspieren trainenquote:Op zondag 17 december 2006 12:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wellicht vermoeiend, maar weer genoeg te beleven.
En het feest moet nog beginnen
Tja, kan gebeuren, toch?quote:Op zondag 17 december 2006 12:50 schreef Fikkert het volgende:
aha, er is dus wel in de wasbak gekotst vannacht (door huub)![]()
Toen wist ie niet dat hij zich zo zou misdragen onder invloed van drank.quote:Op zondag 17 december 2006 13:03 schreef schizolientje het volgende:
En vannacht gaf Bart NL nog zijn woord niet op hem te stemmen
Precies....quote:Op zondag 17 december 2006 12:56 schreef tipsch het volgende:
Huub en NL worden denk ik heel duidelijk op elkaar aangewezen.
ik vond ze niet echt intelligent overkomen da afgelopen nachtquote:Op zondag 17 december 2006 13:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Precies....
De twee meest intelligente spelers in het spel zijn op elkaar aangewezen....
Heel slim van de medebewoners...![]()
En Bart gaat het heel zwaar krijgen, NL heeft immer genoeg materiaal tegen Bart.
En Bart kan niet wijzen, want hij zat immers niet onder de duim van NL
Toch...
ZO dronken als NL was.. Its all in the game...
Mwa, Huub heeft enorm veel ontzag voor NL. Hij is ook bang voor NL - er is nog een lange tijd te gaan en ik denk dat dat tussen die 2 nog wel opgelost kan worden. Ze zullen beide snel genoeg doorkrijgen dat ze wel samen moétenquote:Op zondag 17 december 2006 13:11 schreef happyme28 het volgende:
Bart staat echt wel sterker in de groep dan jij denkt. Je denkt toch niet dat ze NL gaan geloven boven Bart??
Denk dat Huub gewoon meegaat met de groep want kan NL ook niet luchten of zien en hij kan nog een maand blijven met een kans zich toch in de groep te spelen.
Ik geloof daar niet in, ik denk dat Nena in de weg zal gaan zitten, zij is redelijk klaar met Bart, heb ik het gevoelquote:Op zondag 17 december 2006 13:12 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik vond ze niet echt intelligent overkomen da afgelopen nacht, en Bart zal het niet zo moeilijk gaan krijgen die gaat gewoon weer meer om met brian vanaf nu, en nena ook dus het is weer BBN time
Wacht maar, NL zal een smearcampaign uitvoeren... En Bart is de hoofdtarget.quote:Op zondag 17 december 2006 13:11 schreef happyme28 het volgende:
Bart staat echt wel sterker in de groep dan jij denkt. Je denkt toch niet dat ze NL gaan geloven boven Bart??
Denk dat Huub gewoon meegaat met de groep want kan NL ook niet luchten of zien en hij kan nog een maand blijven met een kans zich toch in de groep te spelen.
Vind ik ook hoor. Huub had voor zijn gevoel een feestje en is een beetje te ver gegaan met drinken. Bij NL zie ik een structureel probleem.quote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef rooie3 het volgende:
Toch vind ik dat Huub vannacht weinig fout heeft gedaan.
Brian vond ook gewoon dat Huub gewoon nog een drankje moest pakken.
Denk dat Huub gewoon lekker zat en lollig deed.
Was hem toch ook door achter opgedragen.
Dammit!quote:Op zondag 17 december 2006 13:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mwa, Huub heeft enorm veel ontzag voor NL. Hij is ook bang voor NL - er is nog een lange tijd te gaan en ik denk dat dat tussen die 2 nog wel opgelost kan worden. Ze zullen beide snel genoeg doorkrijgen dat ze wel samen moéten
Huub is denk ook echt geschrokken van NL.quote:Op zondag 17 december 2006 13:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Huub had voor zijn gevoel een feestje en is een beetje te ver gegaan met drinken. Bij NL zie ik een structureel probleem.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dammit!
Das ook voor het eerst dat ik twee keer eens ben met een uitspraak hier op FOK!
zij was ook klaar met brian, daar was vannacht ook niets van te merken, denk dat het wel goed zit tussen nena en bartquote:Op zondag 17 december 2006 13:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in, ik denk dat Nena in de weg zal gaan zitten, zij is redelijk klaar met Bart, heb ik het gevoel
Yep, denk ik ook. BBN time.quote:Op zondag 17 december 2006 13:12 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik vond ze niet echt intelligent overkomen da afgelopen nacht, en Bart zal het niet zo moeilijk gaan krijgen die gaat gewoon weer meer om met brian vanaf nu, en nena ook dus het is weer BBN time
Nena heeft brain alleen maar voor de sex...quote:Op zondag 17 december 2006 13:21 schreef Fikkert het volgende:
[..]
zij was ook klaar met brian, daar was vannacht ook niets van te merken, denk dat het wel goed zit tussen nena en bart
Ow please. Tot dusver zijn NL en Huub degene (en een beetje Natasia) die DGK van een BB ondergang redden...quote:Op zondag 17 december 2006 13:21 schreef beco het volgende:
[..]
Yep, denk ik ook. BBN time.
Ik zie wel dat Bart baalt als een stekker; misschien komt er nog wel eens een dag dat hij zelf z'n biezen pakt en vertrekt (naar Lesley). Dat zou echt humor zijn. Dan wordt DGK de zoveelste BB.
Nena is ook een loeder.quote:Op zondag 17 december 2006 13:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nena heeft brain alleen maar voor de sex...
Verder niks
Het is een Loeder, om maar even NL te quoten.
Knap en populair bij de kijkers zegt indeze dus helemaal geen klap.quote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nena is ook een loeder.
ze heeft veel fans omdat ze knap is.
Maar ja knappe mensen kunnen vaker in de fout gaan dan onaantrekkelijke mensen.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 17 december 2006 13:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Knap en populair bij de kijkers zegt indeze dus helemaal geen klap.
Ze komt om in de contactpunten...
Ik bedoel maar...
Hij was knettergek.quote:Op zondag 17 december 2006 13:31 schreef Day het volgende:
Oh my god, wat een nacht, wat eeen nacht!
Ik had het gevoel al, maar weet het niet zeker: .NL spoort niet!
En Bart is het nu ook zat? Dan is het zwaai-zwaai-bye-bye voor Meneer de Strateeg. En Huub gaat echt niet samenspannen met .NL!
Ja ze is populair bij de kijker...quote:Op zondag 17 december 2006 13:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Nena is knap dus daarom populair.
Of zie ik het verkeerd.
Niet eens...quote:Op zondag 17 december 2006 13:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Nathanael zich er niet uit laat stemmen...hij zal uit zichzelf vertrekken als hij door heeft dat iedereen tegen hem is. Hij is te arrogant om zich weg te laten sturen.
Snap even niet waar je heen wilt.quote:Op zondag 17 december 2006 13:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja ze is populair bij de kijker...
En dus?
Ok!quote:Op zondag 17 december 2006 13:41 schreef D.Rose het volgende:
over 15 minuten allemaal op de bank
Ik snap ook niet waar jij heen wilt. De populairiteit van Nena heeft geen invloed op het spel in het huis behalve dat ze daar comtactpunten voor krijgt die ze niet gebruikt...quote:Op zondag 17 december 2006 13:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap even niet waar je heen wilt.
Moet denk nog wakker worden na die lange nacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |