Kijk!quote:Op zondag 17 december 2006 13:42 schreef BONG4002 het volgende:
Huub bied zijn excuses aan NL over de wasbak, NL zegt dat het goed is
Als Bart hem laat weten dat hij met de groep mee gaat stemmen tegen hem dan zal hij heus zijn tijd niet meer verdoen daar, dan zal hij wel roepen dat ie naar zijn zoontje wil ondanks die 10 mille die hij dan misloopt.quote:Op zondag 17 december 2006 13:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niet eens...
NL wacht rustig af tot hij aangesproken gaat worden op z'n gedrag, want iedereen heeft z'n mond vol over NL maar niemand durft iets te zeggen. Inclusief de Populaire Bart.
Als iemand wat zegt, bartst de bom
joh.quote:Op zondag 17 december 2006 13:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Bart hem laat weten dat hij met de groep mee gaat stemmen tegen hem dan zal hij heus zijn tijd niet meer verdoen daar, dan zal hij wel roepen dat ie naar zijn zoontje wil ondanks die 10 mille die hij dan misloopt.
Zo arrogant is hij vast wel.
De discussie vanochten over NL was anders flink...quote:Op zondag 17 december 2006 13:46 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het juist slim van Bart om zijn mond te houden. Ik ga ook geen discussie aan met iemand die ik het niet waard vind.
Ik bedoelde ermme te zeggen dat op de meeste forums Nena alles kan flikken.quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar jij heen wilt. De populairiteit van Nena heeft geen invloed op het spel in het huis behalve dat ze daar comtactpunten voor krijgt die ze niet gebruikt...
de kijkers bepalen dus eigenlijk helemaal niets.
Als je weet dat Nena heb bui is altijd op haar uiterlijk te worden beoordeeld enzo, en ze liever eens op haar inhoud wordt beoordeeld, kan je wel ongeveeer bedenken hoe haar setting is lijkt me...
Nee hoor, ze zouden 's avonds met z'n allen het onderwerp bespreken in het algemeen over het drankgebruik van zowel Huub als NL. Logisch dat hij daar nu niet met NL over in discussie gaat. Er valt niets te discussieren.quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
De discussie vanochten over NL was anders flink...
Maar goed.
Jup...quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermme te zeggen dat op de meeste forums Nena alles kan flikken.
Iedereen is helemaal idolaat van haar.
Dus zien de meeste mensen niet dat ze een loeder is.
Dus kan je amper kritiek leveren op haar.
Snap je het een beetje.
Volgens mij is niet iedereen idolaat van haar...er is ook altijd nog een groep mensen die haar niet kunnen uitstaan omdat ze er zo goed uitziet. Soms wekt dat grote jaloezie op bij mensen...quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap je het een beetje.
Ik denk over een kleine 10min ergensquote:Op zondag 17 december 2006 13:52 schreef Gert het volgende:
Hoe laat is de videoboodschap?
13:56u, als het goed isquote:Op zondag 17 december 2006 13:52 schreef Gert het volgende:
Hoe laat is de videoboodschap?
Kritiek leveren kan altijd toch? Of krijg je dan een ban?quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap je het een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |