Nieuw is dat de machtigste man van het VK te kennen geeft ook in Abraham te geloven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:20 schreef Monidique het volgende:
Het past sowieso goed in dit topic: Waarom 'abrahamitische' en geen 'adamitische' godsdiensten ?
Lijkt mij wel POL alleen er worden opmerkingen in gemaakt door bepaalde users die meer naar ONZ neigenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tony Blair gelooft in bestaan Abraham
Lijkt me meer ONZ dan POL
Ja, de OP bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 27 december 2006 17:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel POL alleen er worden opmerkingen in gemaakt door bepaalde users die meer naar ONZ neigen
quote:Op dinsdag 26 december 2006 03:39 schreef Vhiper het volgende:
. Als je je nu van de domme gaat houden, hoort dit topic echt in ONZ thuis.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:00 schreef Vhiper het volgende:
[..]
[..]
Verhuis dit topic echt maar naar ONZ, dit gaat nergens meer over![]()
Banaanvraagquote:Op donderdag 28 december 2006 00:57 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga hier verder geen moeite meer in steken. Laten de mods hun werk maar eens doen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:00 schreef Vhiper het volgende:
Dag Diego, het was weer leuk, die onzin van je![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik onderbouw alles.
Verder mag je nu weer opbokken
Ik laat het maar even aan de mods van WFL over.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tony Blair gelooft in bestaan Abraham
Lijkt me meer ONZ dan POL
Een luchtige opmerking moet kunnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:22 schreef Akkersloot het volgende:
Proberen te verzieken van een serieus topic : Tony Blair gelooft in bestaan Abraham
Is het heel erg storend in de discussie? Het is maar 1 post.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef Monidique het volgende:
Hirsch Ballin wil testament toetsen aan 'sharia-gehalte'.
Kan Akkersloot alsjeblieft eens zijn profetenobsessie voor zich houden en niet in elk topic erover beginnen?
Naar mijn mening laat hij het niet ontsporen. Hij geeft in tegenstelling tot jou wel een onderbouwing.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Asielzoekers: Manier van binnenkomst
Kun je geen ban instellen voor het opzettelijk laten ontsporen van een topic zoals Vhiper wil?
Dit is een post, maar in een ander topic zal-ie Lord_Vetinari er weer mee lastig vallen. En daarna weer. En daarna iemand anders. En dan is het weer fascisme dit, fascisme dat. En Mein Koran. En etcetera.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Is het heel erg storend in de discussie? Het is maar 1 post.
Dat is geen banaanvraag. Jouw "kan je geen ban instellen" komt heel wat dichter in de buurt van een banaanvraag, maar we zijn niet zo heel kinderachtig dat elke neiging naar banaanvraag bestraft wordt. Het is wel iets waar je mee moet oppassen in het vervolg.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
Banaanvraag
[..]
Wie voor generaal pardon is moet Eén Vandaag kijkenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:29 schreef Genverbrander het volgende:
Hoi mods, kunnen jullie svp achter deze TT een #2 zetten, was ik vergeten:
Wie voor generaal pardon is moet Eén Vandaag kijken
In dat geval stel ik voor dat iemand ook even naar de inhoud van het topic kijkt, het gaat namelijk nauwelijks over het / een generaal pardon. Tot nu toe.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan de hele TT misschien veranderd worden in eentje die wat meer bij de discussie aanpast, voorstel: Het generale Generaal Pardon-topic
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:59 schreef sigme het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat iemand ook even naar de inhoud van het topic kijkt, het gaat namelijk nauwelijks over het / een generaal pardon. Tot nu toe.
Ook prima. Laten we dat maar doen ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan de hele TT misschien veranderd worden in eentje die wat meer bij de discussie aanpast, voorstel: Het generale Generaal Pardon-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |