En de naam van Midland aanpassen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:13 schreef Spooky4u het volgende:
tvp
Kun je Guido erbij zetten, sanger??
GIEDO!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:13 schreef Spooky4u het volgende:
tvp
Kun je Guido erbij zetten, sanger??
Goede inddquote:
Was te verwachten dat de tijden niet bekend werden gemaakt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:36 schreef -Hans- het volgende:
L. Hamilton de snelste van vandaag en de tijden van Alonso zijn niet bekend gemaakt.
Jup, maar ik had het niet erg gevonden als ze de tijden wel openbaar hadden gemaakt. Maar ze zullen bij McLaren nu wel gaan roepen dat ze zeer onder de indruk zijn van de gereden tijden, het bekende spelletje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Was te verwachten dat de tijden niet bekend werden gemaakt.
Erg sneu inderdaad. Was toch een coureur van het kaliber Zanardi: niet meer kunnen lopen, maar wel weer gaan racen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:10 schreef sjakie007 het volgende:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/6184347.stm
http://www.autosport.com/news/report.php/id/56036
![]()
Frontaal met een truck overleeft bijna niemand, Maar hoe kun je op een snelweg nou frontaal botsen?
RIP
Spyker is nog druk bezig met het onwikkelen van de auto en maakt gebruik van de windtunnel die ze nu hebben, heb ik begrepen. Het zou geen zin hebben om nu op de baan te gaan testen want dan moesten ze de oude auto ombouwen met de nieuwe motor en bla.. anyway, thad geen zinquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:14 schreef Atreidez het volgende:
Spijker nog niet aan t testen trouwens?
En bij Formule 1 RaceReport hebben ze blijkbaar wel de snelste tijd van Alonso.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar ik had het niet erg gevonden als ze de tijden wel openbaar hadden gemaakt. Maar ze zullen bij McLaren nu wel gaan roepen dat ze zeer onder de indruk zijn van de gereden tijden, het bekende spelletje.![]()
Thanks ElmarO!
En om het nog leuker te maken. Bij F1-Live zeggen ze eerst dat Alonso geen tijden heeft neergezet om hem vervolgens doodleuk als 5e te klasseren.quote:1 Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:19.493 100
2 Kovalainen Renault (B) 1:19.586 92
3 Alonso McLaren-Mercedes (B) 1:19.750 95
4 Fisichella Renault (B) 1:19.798 100
5 Klien Honda (B) 1:19.835 121
6 Kubica BMW-Sauber (B) 1:19.894 125
7 Badoer Ferrari (B) 1:19.899 38
8 Vettel BMW-Sauber (B) 1:20.069 117
9 Liuzzi Red Bull-Ferrari (B) 1:20.191 72
10 Sato Super Aguri-Honda (B) 1:20.854 104
11 Gene Ferrari (B) 1:21.015 98
12 Bourdais Toro Rosso-Cosworth (B) 1:21.277 100
13 Wurz Williams-Toyota (B) 1:21.368 64
14 Andretti Honda (B) 1:21.888 67
15 Speed Toro Ross-Cosworth (B) 1:23.315 14
quote:Lewis Hamilton set the fastest time in the last day of testing this week at Jerez. The McLaren driver finished ahead of the two Renault drivers, Heikki Kovalainen (second) and Giancarlo Fisichella (third).
Today’s main event was Fernando Alonso’s first laps at McLaren Mercedes. The Spaniard didn’t record any lap times but had the opportunity to familiarise himself with the MP4-21.
"I'm pleased that I was able to drive the McLaren Mercedes Formula 1 car earlier than expected and would like...
Bronquote:Jerez - 15/12/06
1. L. Hamilton - McLaren - 1'19"493 (+0"000) - 100 laps
2. H. Kovalainen - Renault - 1'19"586 (+0"093) - 92 laps
3. G. Fisichella - Renault - 1'19"798 (+0"305) - 109 laps
4. C. Klien - Honda - 1'19"835 (+0"342) - 121 laps
5. F. Alonso - McLaren - 1'19"866 (+0"373) - 90 laps
6. R. Kubica - BMW Sauber - 1'19"894 (+0"401) - 125 laps
7. L. Badoer - Ferrari - 1'19"899 (+0"406) - 38 laps
8. S. Vettel - BMW Sauber - 1'20"069 (+0"576) - 117 laps
9. V. Liuzzi - Red Bull - 1'20"191 (+0"698) - 72 laps
10. T. Sato - Super Aguri - 1'20"854 (+1"361) - 114 laps
11. M. Gené - Ferrari - 1'21"015 (+1"522) - 98 laps
12. S. Bourdais - Toro Rosso - 1'21"277 (+1"784) - 100 laps
13. A. Wurz - Williams - 1'21"368 (+1"875) - 64 laps
14. M. Andretti - Honda - 1'21"888 (+2"395) - 67 laps
15. S. Speed - Toro Rosso - 1'23"315 (+3"822) - 14 laps
Beetje vaag inderdaad dat ze vervolgens wel een tijd vermelden. Overigens de tijden die vermeld staan bij Alonso zijn wel erg goed hoor, dat geeft de burger moed voor het komende seizoen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En bij Formule 1 RaceReport hebben ze blijkbaar wel de snelste tijd van Alonso.
[..]
En om het nog leuker te maken. Bij F1-Live zeggen ze eerst dat Alonso geen tijden heeft neergezet om hem vervolgens doodleuk als 5e te klasseren.
[..]
[..]
Bron
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:58 schreef whosvegas het volgende:
Hamilton gelijk al sneller als Alonso, dat gaat wat beloven voor volengd seizoen
Deze jongen gun ik heel veel in de F1,iets wat ik niet heb met de andere 2..quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:33 schreef LeXX het volgende:
[afbeelding]
En weer een Nederlander in de F1. Ik vind dat we, gezien de "VerNederlandsing" van de F1, wel een eigen GP verdienen.
wintertests zeggen niks en alonso rijdt voor het eerst in de mclaren en hamilton doet het al langerquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:58 schreef whosvegas het volgende:
Hamilton gelijk al sneller als Alonso, dat gaat wat beloven voor volengd seizoen
Hamilton gaat aantonen dat Alonso een prutser is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:27 schreef WEST het volgende:
[..]
wintertests zeggen niks en alonso rijdt voor het eerst in de mclaren en hamilton doet het al langerdan zit alonso niet ver vanaf
Ik, fan van Alonso?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:53 schreef Vitalogy het volgende:
Je gaat nu toch niet fan worden van Alonso he?
Krijgen we weer een heel seizoen gejank te horen
Hij doelde op West..quote:
Misschien dat Spyker in de polder (bij Zeewolde) een eigen testcircuit gaat aanleggen. Is meteen de ideale locatie voor een GPquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:33 schreef LeXX het volgende:
[afbeelding]
En weer een Nederlander in de F1. Ik vind dat we, gezien de "VerNederlandsing" van de F1, wel een eigen GP verdienen.
ja lekker dicht bij mij dus ik wil dan wel official wordenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien dat Spyker in de polder (bij Zeewolde) een eigen testcircuit gaat aanleggen. Is meteen de ideale locatie voor een GP
nee ik ben geen fan van alonso. Ik ben meer fan van Hamilton en Kovalainenquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:53 schreef Vitalogy het volgende:
Je gaat nu toch niet fan worden van Alonso he?
Krijgen we weer een heel seizoen gejank te horen
Wat is volgens jou dan een echt goede Nederlandse coureur?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:16 schreef Vitalogy het volgende:
@sanger
Ik zou wat enthousiaster zijn als er ook een echt goede Nederlandse coureur in de F1 kwam.
Dat is denk het verstandigste dat je uit de wintertests kunt afleiden. Niets dus.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:55 schreef flubub het volgende:
dat de wintertests niks zeggen
D'r ligt daar een testbaan 10km van de fabriek... overigens van het RDW of TNO meen ik....quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien dat Spyker in de polder (bij Zeewolde) een eigen testcircuit gaat aanleggen. Is meteen de ideale locatie voor een GP
uh...ehm....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een echt goede Nederlandse coureur?![]()
Ik denk dat de NL' ers in de F1 wel degelijk potentie hebben, zolang ze maar de goede materialen krijgen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:16 schreef Vitalogy het volgende:
@sanger
Ik zou wat enthousiaster zijn als er ook een echt goede Nederlandse coureur in de F1 kwam.
Het is alleen de vraag of die F1 waardig is.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
D'r ligt daar een testbaan 10km van de fabriek... overigens van het RDW of TNO meen ik....
Jos Verstappen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een echt goede Nederlandse coureur?![]()
Bronquote:Circuit Barcelona pakt laatste bocht aan
Het Circuit de Catalunya gaat verbouwen. De grootste veranderingen hebben betrekking op de laatste bocht voor start/finish. Deze wordt met het oog op de veiligheid flink onder handen genomen.
Het circuit wordt gemodificeerd tussen de bochten Europcar en New Holland. Het rempunt van Europcar blijft gewoon zoals voorheen. Na het uitkomen van deze bocht volgt er een kort recht stuk, waarna de coureurs via een rechterbocht en chicane weer het rechte stuk opkomen.
Door de veranderingen in deze bochten moeten ook de uitloopzones aangepast worden. De meest in het oog springende aanpassing daarvan is het asfalteren van de uitloopzones, zodat de coureurs sneller hun weg kunnen vervolgen na het maken van een fout.
De meningen over het nut van de aanpassingen lopen uiteen. Tegenstanders vinden dat het enige uitdagende deel van het circuit om zeep wordt geholpen, maar er klinken ook positieve geluiden: de bochten waren te snel om te slipstreamen omdat dit in de Formule 1 anno 2006 verlies van neerwaartse druk oplevert.
Dit is in mei 2007 niet niet meer het geval, wat in theorie tot meer inhaalacties aan het einde van het rechte stuk zou moeten leiden.
Volgens de organisatie levert de verbouwing drie voordelen (lees: snelheidsvermindering) op: in de Europcar-bocht, bij het inrijden van de pitstraat en bij het opkomen van het rechte stuk.
De veiligheid in Würth wordt eveneens verbeterd. Door de muur te verplaatsen kan de uitloopzone zes meter worden verbreed. Tenslotte bouwt het circuit er zes pitboxen bij, wordt de paddock uitgebreid en komen er betere voorzieningen voor de toeschouwers.
quote:
nee, ik zeg gewoon een compleet nieuw circuit aanleggen met alles er op en er aanquote:Op zondag 17 december 2006 18:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of die F1 waardig is.....
Dat nationaliteit-excuus begin ik zo langzamerhand ook zat te worden.quote:Op zondag 17 december 2006 17:57 schreef sanger het volgende:
Voorlasnog hebben ze hun nationaliteit niet mee. Al lijkt daar nu een keerpunt in te gaan komen.
Toch denk ik dat het wel degelijk meespeelt. Als je kijkt naar de potentiele afzetmarkt in bv Duitsland of Nederland zie je dat er wel degelijk grote verschillen zijn. Die nationaliteit is voor de fabrikanten dus interessanter. Helaas maar waar. Ik dank dat als Verstappen een Duitser of Italiaan was geweest hij ooit een echte kans had gehad bij een topteam.quote:Op zondag 17 december 2006 19:07 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat nationaliteit-excuus begin ik zo langzamerhand ook zat te worden.
Die ene Belg (volgens mij was het Bas Leinders) die zat een tijd geleden ook doodserieus op de Belgische TV te vertellen dat hij toch echt net zo goed was als Michael Schumacher, maar ja, hij kwam uit België, dus de F1 zou hem nooit een kans geven, hoe goed hij ook is...![]()
Ik heb Mika en Kimi nog hooit horen klagen over het feit dat ze uit Finland komen.
Daarom hebben we in het verleden ook bijvoorbeeld een Oostenrijkse, een Nieuwzeelandse, een Canadeze en een Spaanse wereldkampioen gehad. Stuk voor stuk landen die minder F1-coureurs hebben voortgebracht dan Nederland of België.quote:Op zondag 17 december 2006 19:09 schreef roelofjan het volgende:
En Heiki natuurlijk.
Er rijden dit seizoen gewoon 2 Finnen rond.
Dat kan natuurlijk niet, want je kan alleen F1 rijden als je uit een groot land komt.
Ken minimaal twee coureurs die ook kwalitatief mee zouden kunnen.quote:Op maandag 18 december 2006 14:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Hun kwaliteit is hoog en bij ons de kwantiteit Ziggy*3
Ik neem aan dat je hier op Albers en Doornbos doelt?quote:Op maandag 18 december 2006 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ken minimaal twee coureurs die ook kwalitatief mee zouden kunnen.
Ik ken er wel meer, maar die zitten (nog) niet in de F1.quote:Op maandag 18 december 2006 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ken minimaal twee coureurs die ook kwalitatief mee zouden kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |