Das toch zo'n oude kerel, met een baard/snor.. hahah een houten hark volgesn mij, ligt er snel uit hoop ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:38 schreef Urquhart het volgende:
Arend Langenberg is die bekende stem van het Skyradio-nieuws en de Peter R de Vries voice over
Hij schijnt ook tijdens het schaatsen het nieuws op te lezen, anders herkent men hem niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
volgesn mij wel goede kerel, maar ijsdansen kan ie niet, inderdaad de opvolger van klaas wilting en die andere gozer, bert kuizinga
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Corry Konings ook. Waarom weet ik dit
My godquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, gister bij Boulevard. Dries Roelvink () zou meedoen, maar had al teveel optredens gepland, nu doet Corry mee in zijn plaats.
Zekerquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:54 schreef Baldrick1972 het volgende:
Alleen als Katarina Kovalova terug komt ga ik weer kijken...Was de enigste reden om 3 minuten die kop van Jody Bernal te verdragen hahah
Nou.. hem hoef ik eignelijk juist helemaal niet te zien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:45 schreef Urquhart het volgende:
Reinout Oerlemans gaat vandaag Dries Roelvink overhalen om alsnog mee te doen, aldus de Telegraaf. Dries is natuurlijk ook een echt kijkcijferkanon
Absoluut, maar ik vrees dat onze Katka al weer naar het buitenland is. Jammer vond haar echt een heel erg mooie vrouwquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
ZekerAl was die Florentina ofzo ook best okee.
ik kijk net naar het gejank van Patty.quote:
Patty is nooit schattig, gelukkig heb ik ut niet helemaal gezien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef Ole het volgende:
Patty kon niet schaatsen, maar ze was wel grappig!
écht waar!
Patty Brard + Schaatsenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:26 schreef static het volgende:
Wat was er aan de hand? Werd er een grap gemaakt ofzo? Zowat iedereen had de slappe lach.
Wat was er dan? Alleen het schaatsen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:55 schreef Kidney_Bean het volgende:
Heb me blauw gelegen om Patty Brard!
Dat was het enige wat ik er van heb gezien. Ik vond het wel grappig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:18 schreef zwambtenaar het volgende:
Verschrikkelijk die Patty Brard. Echt, wat een afschuwelijk gezicht.
Dat mens van ONM is door!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik er van heb gezien. Ik vond het wel grappig.Hoe is het afgelopen eigenlijk?
Wat een vreselijk mens zul je bedoelen, die heeft aan het einde van de dag vast pijn in haar kaken van het neplachen! Wat een troela! Verder heb ik erg gelachen om Patty!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:33 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat mens van ONM is door!!![]()
Veeeeel beter
patty was kansloosquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk mens zul je bedoelen, die heeft aan het einde van de dag vast pijn in haar kaken van het neplachen! Wat een troela! Verder heb ik erg gelachen om Patty!![]()
Ze is hendig slankquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:19 schreef Cuegirllie het volgende:
zij heeft een te grote mond.. paardenbek achtig
klopt, dit programma heeft wat kijkcijfers veel te danken aan patty maar verder vind ik het maar een bij elkaar geraapt uitgerangeerde zooitje bijna onbekende sterren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:16 schreef robert2006 het volgende:
Tuurlijk, maar ik denk dat zij toch flink heeft meegeholpen aan de kijkcijfers en de media-coverage.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:41 schreef superhero87 het volgende:
Dancing on Ice: 968.000
Sterren Dansen op het Ijs:1.239.000
![]()
Wow, die kijkcijfers van RTL zijn echt slechtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:00 schreef Urquhart het volgende:
Arend is een heldMaar Thomas gaat toch winnen, met z'n aanhang.
De kijkcijfers:
SBS: 1.198.000
RTL: 691.000
Ik heb het niet gezien Urquhartquote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef Urquhart het volgende:
Nee, die van Hart van Nederland ligt eruit.
quote:Jasmine overleeft skate-off
Zaterdag koos het publiek voor Jasmine en Gallyon moest na haar tweede skate-off op rij het ijs verlaten. Vrijdag was Geert met een score van vier tienen de ster van de avond! Lees hieronder het verslag van oud-deelnemer Klaas Wilting over de show van vrijdag.
Wat een niveau, wat een klasse. Wie uiteindelijk deze tweede editie van ‘Sterren dansen op het ijs’ gaat winnen, is absoluut niet te zeggen. Geert Hoes kreeg allemaal tienen en terecht. Wat een souplesse en wat een uitstraling, geweldig. Maar hij voelt de hete adem in zijn nek van Petra Kagchelland. Wat een vrolijkheid en spontaniteit straalt zij uit. En wat te zeggen van Thomas en Sita. De jury was vol lof en liet dat ook duidelijk met hoge cijfers blijken. Het niveau ligt heel dicht bij elkaar. Het wordt met de week moeilijker.
Bob, Delene en Nikky, de choreografen en trainers, moeten genieten van de prestaties van hun pupillen. Fantastisch hoe zij de sterren op zo’n hoog niveau weten te brengen. Ik weet dat zij het verschrikkelijk vinden als er weer een ster moet afvallen. De saamhorigheid en het elkaar gunnen is in de groep verschrikkelijk groot. De jury gaf Arend Langenberg de laagste cijfers. Het kijkerspubliek besliste anders. Arend ontliep de skate-off. Hij was door het dolle heen en gooide zelfs zijn jasje in het publiek. En ach onze Gallyon, voor de tweede keer in de skate-off. Zij moet het opnemen tegen Jasmine. Jammer dat ze er beiden niet in kunnen blijven.
poohy heeft het duidelijk ook niet gezienquote:Op zondag 28 januari 2007 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien Urquhart![]()
Dus ik weet het niet .
Beter dan dat gekrijs van Martijn Krabé.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:00 schreef Samson het volgende:
Wat zit er een ontzettend kamperpubliek daar bij SBS6, constant overal doorheen schreeuwen en blaten, irritant om naar te kijken zo![]()
Dat vind ik beter dan t geblaat van t publiek en die joling, die altij dmaar zegt hoe geweldig ze wel niet waren en dat ie die kerels allemaal zo lekker vind.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef berney het volgende:
[..]
Beter dan dat gekrijs van Martijn Krabé.Of is het Krabbé.
Ieder zijn smaak gelukkig he.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vind ik beter dan t geblaat van t publiek en die joling, die altij dmaar zegt hoe geweldig ze wel niet waren en dat ie die kerels allemaal zo lekker vind.
Geert, Thomas, Petra en Sita vind ik allen onzettend goed. Het zal nog spannend worden wie er gaat winnen. Ik gok op Thomas.quote:
Haha, Joling zou t liefst ter plekke zn broek laten zakken en alle mannelijke schaatsers ns flink palenquote:Op maandag 29 januari 2007 08:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vind ik beter dan t geblaat van t publiek en die joling, die altij dmaar zegt hoe geweldig ze wel niet waren en dat ie die kerels allemaal zo lekker vind.
quote:Sweet sixteen
Vrijdag dansen de sterren op muziek uit het jaar dat ze zestien jaar oud waren. Dat zijn dus nummers uit de jaren zestig tot afgelopen jaar! Zo schaatst Thomas Berge op Trippin' van Robbie Williams en Sita op Macarena van Los Del Rio. En de rest? Dat zie je vrijdag om 20.30 uur!
Ook al was je geen zestien in 1967 zoals Corry Konings, iedereen kent wel het nummer Respect van Aretha Franklin. En respect krijgt ze vast en zeker met haar kunsten op het ijs. Ook de andere sterren halen alles uit de kast om de beste punten te scoren bij de jury en stemmen van het publiek.
Arendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:48 schreef Urquhart het volgende:
Arend zit er nog in
De nieuwe kijkcijfers
SBS: 1.219.000
RTL: 677.000
quote:Het verpest voor ons het programma dat Arend Langenberg er nog steeds in zit. Onesthetisch, kan niet schaatsen, uitstraling nul. Lelijk gewoon. Had er de eerste aflevering al uit gemoeten. Het ergste is dat hij de plek inneemt van één van de andere deelnemers, die stuk voor stuk veel beter zijn. Als hij echt zoveel fans heeft (wie in vredesnaam?), dan moet gewoon het oordeel van de jury veel zwaarder wegen. Dit maakt het, overigens zeer onderhoudende, programma ongeloofwaardig. Volgende keer een betere constructie bedenken, waarin het oordeel van deskundigen meer meetelt.
quote:ik heb gisteren gekeken naar het ijs dansen maar waarvoor zit de jury er eindelijk die maken toch niets uit als je maar veel mensen achter je hebt staan en wie het niet uit maakt om een paar sms te zenden kom je toch verder meneer arend komt er alleen in omdat hij zoveel mensen achter hem heeft staan want het schaatsen stelt niets voor hij heeft nog geen een keer een lift met haar gadaan wat die andere wel doen wat zal dat een finale worden met een iemand die niks kan en een ander die van alles kent zo wordt het programma wel onder uit gehaald
quote:Liedje over Arend Langenberg.
"Arend kan alles" zingen een aantal BN-ers voor Arend Langenberg waaronder Dries Roelvink, Co Stompé, Emiel Ratelband en de Gebroeders Ko. Deze laatstgenoemden zijn de schrijvers van het liedje. Het doel achter dit liedje is om Arend op weg te helpen om de finale te halen in Sterren dansen op het IJs.
quote:Feest met songfestivalliedjes
Het Nationaal Songfestival komt eraan en Sterren Dansen op het IJs doet mee! Alle sterren dansen op bekende songfestivalliedjes. Geert leeft zich uit op 'Waterloo' van Abba en Petra kan de diva op het ijs spelen op het nummer 'Diva' van Dana. Zorg dus dat je er vrijdag om 20.30 uur weer klaar voor zit!
Jasmine Sendar vertelde in de skate-off uitzending al dat ze deze week op muziek van een van haar vriendinnen zal schaatsen, namelijk op 'Hemel en Aarde' van Edsilia Rombley! En zullen Sita en Slawo nu die hoge lift uitproberen? Je ziet het vrijdag om 20.30 uur!
Was te verwachtenquote:
Als Arend vandaag recht schaatst heb ik nog meer respect voor hemquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Was te verwachten. Ik denk dat Arend eruit gaat
.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Zeiksnor het volgende:
Heheh eindelijk die teringmongool eruit![]()
Idem.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Kidney_Bean het volgende:
Heeft die Kachel-griet niet pijn in dr kaken ondertussen?![]()
Mijn vriend vroeg of ze een travestiet wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Kidney_Bean het volgende:
Heeft die Kachel-griet niet pijn in dr kaken ondertussen?![]()
Vanavond weerquote:Popsterren op het ijs!
Vrijdag schaatsen de sterren op muziek van boybands en girlbands! Hoe danst Geert op het ijs op 'Everybody (Backstreet's Back)' van de Backstreet Boys? En Sita op 'Hole in the Head' van de Sugababes? Je ziet het vrijdag om 20.30 uur!
Thomas schaatst op muziek van één van de eerste boybands, de New Kids on the Block. En Corry? Die speelt een 'independent woman' op het ijs op muziek van Destiny's Child. Kortom, een show die je niet mag missen!
Kan ze eindelijk die elastieken weer opbergenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:04 schreef Urquhart het volgende:
Petra eruit. Toch wel verrassend.
Duidelijk positieve discriminatie. Yasmin is constant genomineerd, maar ontspringt telkens de dans, ondanks dat de tegenkandidaat veel beter was. Het is dus duidelijk dat Yasmin gaat winnen...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:04 schreef Urquhart het volgende:
Petra eruit. Toch wel verrassend.
quote:Zomerhits
Aanstaand weekend is het volop zomer bij Sterren Dansen op het IJs. Het thema van is namelijk 'Zomerhits'. De sterren schaatsen twee küren op ultieme zomerhits als 'Que Si Que Non' en 'Vamos a la Playa'.
idd klopt ze zijn nog maar mer 4 nog 2x skate offquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:54 schreef Urquhart het volgende:
Dan zullen ze de finale wel naar zaterdag verplaatsen omdat er geen skate-off meer is
quote:Thomas Berge schaatst zich het ziekenhuis in
Thomas Berge, één van de laatste vier overgebleven kandidaten aan het SBS 6-programma Sterren Dansen Op Het IJs, is geblesseerd door de rigoureuze schaatstrainingen waaraan de zanger zich de afgelopen maanden heeft onderworpen. Als het aan de zanger ligt, staat hij vrijdagavond echter gewoon op het ijs.
Het is nog onzeker of Thomas Berge vrijdag op de schaatsen staat in het SBS6-programma Sterren Dansen Op Het IJs. De zanger heeft een overbelast gewricht en is voor een mri-scan in het ziekenhuis geweest.
,,Hij had al een tijdje pijn aan zijn voet, maar is blijven doorschaatsen", vertelt Thomas' manager Johnny Sap. ,,Dinsdag hebben we de sportarts van FC Twente bezocht. Hij verwees ons meteen naar het ziekenhuis, waar een MRI-scan uitwees dat er vocht bij het gewricht in zijn voet is gekomen." Met medicijnen en een steunzool voor in zijn schaats keerde Thomas huiswaarts.
haha inderdaad zag ik ook..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Samson het volgende:
Die Thomas laat zich ook wel kennen hoor, 1 keer negatief commentaar en meteen een gezicht dat op onweer staat![]()
Ik zie het m niet redden hoor, Jasmine is onderhand stukken beter geworden en dat van haar was veel spectaculairder. Thomas zit nog een beetje op hetzelfde niveau waarop ie begonquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:42 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Thomas het wel redden vanavond.
1,4 miljoen kijkers trouwens, een stijging
Klopt, maar in de skate-off gaat het niet om cijfers, maar puur om SMS-aanhang.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zie het m niet redden hoor, Jasmine is onderhand stukken beter geworden en dat van haar was veel spectaculairder. Thomas zit nog een beetje op hetzelfde niveau waarop ie begon![]()
Voor haar is het toch echt gemakkelijker dan voor een manquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:29 schreef evert het volgende:
sita is echt de beste
Ik denk aan een stunt.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef Koningin het volgende:
Vond Jasmine eigenlijk schaatstechnisch beter dan Thomas, maar ja.
De uiteindelijke finale wordt toch Sita en Geert.
[afbeelding]
kan ik daar voor tekenenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk aan een stunt.
Geert gaat direct door naar de finale. Sita en Thomas in de skate-off, die Thomas wederom weet te overleven. Finale: Geert en Thomas
Thomas verdient die finale echt niet hoor. Het kan dan voor Sita makkelijker zijn omdat ze zich gewoon alle kanten op laat draaien, maar qua schaatsen doet ze t ook beter dus als Thomas doorgaat vind ik t flink onverdiendquote:Op zondag 4 maart 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk aan een stunt.
Geert gaat direct door naar de finale. Sita en Thomas in de skate-off, die Thomas wederom weet te overleven. Finale: Geert en Thomas
en Geert die wintquote:Op zondag 4 maart 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk aan een stunt.
Kijkers bepalen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:15 schreef Samson het volgende:
[..]
Thomas verdient die finale echt niet hoor. Het kan dan voor Sita makkelijker zijn omdat ze zich gewoon alle kanten op laat draaien, maar qua schaatsen doet ze t ook beter dus als Thomas doorgaat vind ik t flink onverdiend![]()
Het is hem gegund. Het zou wel een stunt zijn als RTL die soap zou gaan uitzenden. Dan zou hij zowat de nieuwe Gerard Joling zijn: bij de Tros voor muziekoptredens, bij SBS in shownieuws en op schaatsen, bij Tien als zanger in Just a two of us en dan bij RTL met een real-life soapquote:
Nu alleen nog uit de kast, dan is het helemaal net een kloon van Gerard Jolingquote:Op maandag 5 maart 2007 16:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is hem gegund. Het zou wel een stunt zijn als RTL die soap zou gaan uitzenden. Dan zou hij zowat de nieuwe Gerard Joling zijn: bij de Tros voor muziekoptredens, bij SBS in shownieuws en op schaatsen, bij Tien als zanger in Just a two of us en dan bij RTL met een real-life soap
quote:Wie komt er in de finale?
Aanstaand weekend is het discotime bij Sterren Dansen op het IJs! Thomas, Geert en Sita schaatsen elk twee küren, waarbij ze van één kür zelf de choreografie moeten verzinnen. Wie zal er doorgaan naar de finale?
Ach man Thomas kan lekker tegen zijn verliesquote:Op zondag 11 maart 2007 08:03 schreef Samson het volgende:
Pff idd, die Geert is wel een echte jankmuil hoor![]()
Jahoor, hij kwam gisteren heel sportief over.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ach man Thomas kan lekker tegen zijn verlies![]()
Op tv jaquote:Op zondag 11 maart 2007 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jahoor, hij kwam gisteren heel sportief over.
Achter de schermen niet? Daar kan ik niet over oordelen, ik heb hem weleens gesproken bij optredens en daar komt hij altijd sympathiek over, maar dat staat los van het schaatsen.quote:
Het een heeft volgens mij helemaal niets met het ander te makenquote:Op zondag 11 maart 2007 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ach man Thomas kan lekker tegen zijn verlies![]()
Ja, maar misschien verklaard dit wel het een en ander:quote:Op zondag 11 maart 2007 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]
Hij was gewoon heel snel weg geen tijd voor zijn fans deze avond was wel jammer![]()
De opa's hadden veel meer tijd voor ze
Ja, bij de piratenfestijnen en Tros Muziekfeesten staan met name Thomas Berge, Wolter Kroes en Frans Bauer altijd klaar voor de fans.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Normaal heet ie dan wel tijd voor fans
Ik ga voor net als vorig jaar de underdog gaat winnenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef Koningin het volgende:
Ik denk dat Sita gaat winnen.
Ze gaat echt geweldig over dat ijs......
Dat zeggen meer mensen, toch vind ik van niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Alleen voor Sita is het makkelijker![]()
Wat Sherry ook zei met het liften hoef ik niet zo veel te doen de rest hangt echt van Geert afquote:Op maandag 12 maart 2007 15:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat zeggen meer mensen, toch vind ik van niet.
Ga jij maar eens omgekeerd met je benen om iemand zijn nek hangen of verticaal op je kop op iemand zijn schouders. Daar is echt wel wat voor nodig hoor.
Woensdag is de finale van DOI, sinds 21 februari komt DOI op een woensdagavond !!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:04 schreef JoeDank het volgende:
Wat is er eigenlijkmet dat schaatsen op RTL4 gebeurd ? (iets waarschijnlijk met onder een steen)
Thanks. En wie zitten in de finale ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Woensdag is de finale van DOI, sinds 21 februari komt DOI op een woensdagavond !!
Oh ja, en stel je toch eens voor dat iemand emoties heeft, laat staan dat ie ze laat zien zegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
Neh Sita is een terechte winnaar!En Geert was één en al emotioneel
![]()
Mannen die huilenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
Neh Sita is een terechte winnaar!En Geert was één en al emotioneel
![]()
Joris Putman, Quinty Trusfull en Sander Janson met hun schaatspartnersquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:12 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Thanks. En wie zitten in de finale ?
Ooooh van mij mag hij best emotioneel zijn hoor!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, en stel je toch eens voor dat iemand emoties heeft, laat staan dat ie ze laat zien zeg
iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
He, bah, ik vind het echt een onterechte winnaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |