Kan ze eindelijk die elastieken weer opbergenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:04 schreef Urquhart het volgende:
Petra eruit. Toch wel verrassend.
Duidelijk positieve discriminatie. Yasmin is constant genomineerd, maar ontspringt telkens de dans, ondanks dat de tegenkandidaat veel beter was. Het is dus duidelijk dat Yasmin gaat winnen...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:04 schreef Urquhart het volgende:
Petra eruit. Toch wel verrassend.
quote:Zomerhits
Aanstaand weekend is het volop zomer bij Sterren Dansen op het IJs. Het thema van is namelijk 'Zomerhits'. De sterren schaatsen twee küren op ultieme zomerhits als 'Que Si Que Non' en 'Vamos a la Playa'.
idd klopt ze zijn nog maar mer 4 nog 2x skate offquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:54 schreef Urquhart het volgende:
Dan zullen ze de finale wel naar zaterdag verplaatsen omdat er geen skate-off meer is
quote:Thomas Berge schaatst zich het ziekenhuis in
Thomas Berge, één van de laatste vier overgebleven kandidaten aan het SBS 6-programma Sterren Dansen Op Het IJs, is geblesseerd door de rigoureuze schaatstrainingen waaraan de zanger zich de afgelopen maanden heeft onderworpen. Als het aan de zanger ligt, staat hij vrijdagavond echter gewoon op het ijs.
Het is nog onzeker of Thomas Berge vrijdag op de schaatsen staat in het SBS6-programma Sterren Dansen Op Het IJs. De zanger heeft een overbelast gewricht en is voor een mri-scan in het ziekenhuis geweest.
,,Hij had al een tijdje pijn aan zijn voet, maar is blijven doorschaatsen", vertelt Thomas' manager Johnny Sap. ,,Dinsdag hebben we de sportarts van FC Twente bezocht. Hij verwees ons meteen naar het ziekenhuis, waar een MRI-scan uitwees dat er vocht bij het gewricht in zijn voet is gekomen." Met medicijnen en een steunzool voor in zijn schaats keerde Thomas huiswaarts.
haha inderdaad zag ik ook..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Samson het volgende:
Die Thomas laat zich ook wel kennen hoor, 1 keer negatief commentaar en meteen een gezicht dat op onweer staat![]()
Ik zie het m niet redden hoor, Jasmine is onderhand stukken beter geworden en dat van haar was veel spectaculairder. Thomas zit nog een beetje op hetzelfde niveau waarop ie begonquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:42 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Thomas het wel redden vanavond.
1,4 miljoen kijkers trouwens, een stijging
Klopt, maar in de skate-off gaat het niet om cijfers, maar puur om SMS-aanhang.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zie het m niet redden hoor, Jasmine is onderhand stukken beter geworden en dat van haar was veel spectaculairder. Thomas zit nog een beetje op hetzelfde niveau waarop ie begon![]()
Voor haar is het toch echt gemakkelijker dan voor een manquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:29 schreef evert het volgende:
sita is echt de beste
Ik denk aan een stunt.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef Koningin het volgende:
Vond Jasmine eigenlijk schaatstechnisch beter dan Thomas, maar ja.
De uiteindelijke finale wordt toch Sita en Geert.
[afbeelding]
kan ik daar voor tekenenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk aan een stunt.
Geert gaat direct door naar de finale. Sita en Thomas in de skate-off, die Thomas wederom weet te overleven. Finale: Geert en Thomas
Thomas verdient die finale echt niet hoor. Het kan dan voor Sita makkelijker zijn omdat ze zich gewoon alle kanten op laat draaien, maar qua schaatsen doet ze t ook beter dus als Thomas doorgaat vind ik t flink onverdiendquote:Op zondag 4 maart 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk aan een stunt.
Geert gaat direct door naar de finale. Sita en Thomas in de skate-off, die Thomas wederom weet te overleven. Finale: Geert en Thomas
en Geert die wintquote:Op zondag 4 maart 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk aan een stunt.
Kijkers bepalen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:15 schreef Samson het volgende:
[..]
Thomas verdient die finale echt niet hoor. Het kan dan voor Sita makkelijker zijn omdat ze zich gewoon alle kanten op laat draaien, maar qua schaatsen doet ze t ook beter dus als Thomas doorgaat vind ik t flink onverdiend![]()
Het is hem gegund. Het zou wel een stunt zijn als RTL die soap zou gaan uitzenden. Dan zou hij zowat de nieuwe Gerard Joling zijn: bij de Tros voor muziekoptredens, bij SBS in shownieuws en op schaatsen, bij Tien als zanger in Just a two of us en dan bij RTL met een real-life soapquote:
Nu alleen nog uit de kast, dan is het helemaal net een kloon van Gerard Jolingquote:Op maandag 5 maart 2007 16:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is hem gegund. Het zou wel een stunt zijn als RTL die soap zou gaan uitzenden. Dan zou hij zowat de nieuwe Gerard Joling zijn: bij de Tros voor muziekoptredens, bij SBS in shownieuws en op schaatsen, bij Tien als zanger in Just a two of us en dan bij RTL met een real-life soap
quote:Wie komt er in de finale?
Aanstaand weekend is het discotime bij Sterren Dansen op het IJs! Thomas, Geert en Sita schaatsen elk twee küren, waarbij ze van één kür zelf de choreografie moeten verzinnen. Wie zal er doorgaan naar de finale?
Ach man Thomas kan lekker tegen zijn verliesquote:Op zondag 11 maart 2007 08:03 schreef Samson het volgende:
Pff idd, die Geert is wel een echte jankmuil hoor![]()
Jahoor, hij kwam gisteren heel sportief over.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ach man Thomas kan lekker tegen zijn verlies![]()
Op tv jaquote:Op zondag 11 maart 2007 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jahoor, hij kwam gisteren heel sportief over.
Achter de schermen niet? Daar kan ik niet over oordelen, ik heb hem weleens gesproken bij optredens en daar komt hij altijd sympathiek over, maar dat staat los van het schaatsen.quote:
Het een heeft volgens mij helemaal niets met het ander te makenquote:Op zondag 11 maart 2007 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ach man Thomas kan lekker tegen zijn verlies![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |