Das toch zo'n oude kerel, met een baard/snor.. hahah een houten hark volgesn mij, ligt er snel uit hoop ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:38 schreef Urquhart het volgende:
Arend Langenberg is die bekende stem van het Skyradio-nieuws en de Peter R de Vries voice over
Hij schijnt ook tijdens het schaatsen het nieuws op te lezen, anders herkent men hem niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
volgesn mij wel goede kerel, maar ijsdansen kan ie niet, inderdaad de opvolger van klaas wilting en die andere gozer, bert kuizinga
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Corry Konings ook. Waarom weet ik dit
My godquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, gister bij Boulevard. Dries Roelvink () zou meedoen, maar had al teveel optredens gepland, nu doet Corry mee in zijn plaats.
Zekerquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:54 schreef Baldrick1972 het volgende:
Alleen als Katarina Kovalova terug komt ga ik weer kijken...Was de enigste reden om 3 minuten die kop van Jody Bernal te verdragen hahah
Nou.. hem hoef ik eignelijk juist helemaal niet te zien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:45 schreef Urquhart het volgende:
Reinout Oerlemans gaat vandaag Dries Roelvink overhalen om alsnog mee te doen, aldus de Telegraaf. Dries is natuurlijk ook een echt kijkcijferkanon
Absoluut, maar ik vrees dat onze Katka al weer naar het buitenland is. Jammer vond haar echt een heel erg mooie vrouwquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
ZekerAl was die Florentina ofzo ook best okee.
ik kijk net naar het gejank van Patty.quote:
Patty is nooit schattig, gelukkig heb ik ut niet helemaal gezien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef Ole het volgende:
Patty kon niet schaatsen, maar ze was wel grappig!
écht waar!
Patty Brard + Schaatsenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:26 schreef static het volgende:
Wat was er aan de hand? Werd er een grap gemaakt ofzo? Zowat iedereen had de slappe lach.
Wat was er dan? Alleen het schaatsen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:55 schreef Kidney_Bean het volgende:
Heb me blauw gelegen om Patty Brard!
Dat was het enige wat ik er van heb gezien. Ik vond het wel grappig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:18 schreef zwambtenaar het volgende:
Verschrikkelijk die Patty Brard. Echt, wat een afschuwelijk gezicht.
Dat mens van ONM is door!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik er van heb gezien. Ik vond het wel grappig.Hoe is het afgelopen eigenlijk?
Wat een vreselijk mens zul je bedoelen, die heeft aan het einde van de dag vast pijn in haar kaken van het neplachen! Wat een troela! Verder heb ik erg gelachen om Patty!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:33 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat mens van ONM is door!!![]()
Veeeeel beter
patty was kansloosquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk mens zul je bedoelen, die heeft aan het einde van de dag vast pijn in haar kaken van het neplachen! Wat een troela! Verder heb ik erg gelachen om Patty!![]()
Ze is hendig slankquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:19 schreef Cuegirllie het volgende:
zij heeft een te grote mond.. paardenbek achtig
klopt, dit programma heeft wat kijkcijfers veel te danken aan patty maar verder vind ik het maar een bij elkaar geraapt uitgerangeerde zooitje bijna onbekende sterren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:16 schreef robert2006 het volgende:
Tuurlijk, maar ik denk dat zij toch flink heeft meegeholpen aan de kijkcijfers en de media-coverage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |