Wow, die kijkcijfers van RTL zijn echt slechtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:00 schreef Urquhart het volgende:
Arend is een heldMaar Thomas gaat toch winnen, met z'n aanhang.
De kijkcijfers:
SBS: 1.198.000
RTL: 691.000
Ik heb het niet gezien Urquhartquote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef Urquhart het volgende:
Nee, die van Hart van Nederland ligt eruit.
quote:Jasmine overleeft skate-off
Zaterdag koos het publiek voor Jasmine en Gallyon moest na haar tweede skate-off op rij het ijs verlaten. Vrijdag was Geert met een score van vier tienen de ster van de avond! Lees hieronder het verslag van oud-deelnemer Klaas Wilting over de show van vrijdag.
Wat een niveau, wat een klasse. Wie uiteindelijk deze tweede editie van ‘Sterren dansen op het ijs’ gaat winnen, is absoluut niet te zeggen. Geert Hoes kreeg allemaal tienen en terecht. Wat een souplesse en wat een uitstraling, geweldig. Maar hij voelt de hete adem in zijn nek van Petra Kagchelland. Wat een vrolijkheid en spontaniteit straalt zij uit. En wat te zeggen van Thomas en Sita. De jury was vol lof en liet dat ook duidelijk met hoge cijfers blijken. Het niveau ligt heel dicht bij elkaar. Het wordt met de week moeilijker.
Bob, Delene en Nikky, de choreografen en trainers, moeten genieten van de prestaties van hun pupillen. Fantastisch hoe zij de sterren op zo’n hoog niveau weten te brengen. Ik weet dat zij het verschrikkelijk vinden als er weer een ster moet afvallen. De saamhorigheid en het elkaar gunnen is in de groep verschrikkelijk groot. De jury gaf Arend Langenberg de laagste cijfers. Het kijkerspubliek besliste anders. Arend ontliep de skate-off. Hij was door het dolle heen en gooide zelfs zijn jasje in het publiek. En ach onze Gallyon, voor de tweede keer in de skate-off. Zij moet het opnemen tegen Jasmine. Jammer dat ze er beiden niet in kunnen blijven.
poohy heeft het duidelijk ook niet gezienquote:Op zondag 28 januari 2007 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien Urquhart![]()
Dus ik weet het niet .
Beter dan dat gekrijs van Martijn Krabé.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:00 schreef Samson het volgende:
Wat zit er een ontzettend kamperpubliek daar bij SBS6, constant overal doorheen schreeuwen en blaten, irritant om naar te kijken zo![]()
Dat vind ik beter dan t geblaat van t publiek en die joling, die altij dmaar zegt hoe geweldig ze wel niet waren en dat ie die kerels allemaal zo lekker vind.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef berney het volgende:
[..]
Beter dan dat gekrijs van Martijn Krabé.Of is het Krabbé.
Ieder zijn smaak gelukkig he.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vind ik beter dan t geblaat van t publiek en die joling, die altij dmaar zegt hoe geweldig ze wel niet waren en dat ie die kerels allemaal zo lekker vind.
Geert, Thomas, Petra en Sita vind ik allen onzettend goed. Het zal nog spannend worden wie er gaat winnen. Ik gok op Thomas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |