Ontspan je dan een beetje, neem een lekkere neut of zo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:05 schreef avonne het volgende:
Het is inderdaad zo dat ik nogal negatief ben de laatste dagen.
Stel je niet zo vreselijk aan, muts.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:42 schreef avonne het volgende:
weet je gert. Post zelf maar wat er gebeurt in DGK
Met caps graag.
Niet wat mij betreft hoor! Alleen deze vond ik een beetje schieten met een mug op een olifant!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ik geloof dat mijn posts niet op prijs gesteld worden
Avonne, gewoon blijven posten, hoor! Gewoon schijt hebben aan Gert!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Kleinkerstengeltje van me!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
vrede op aarde
avonne, wat zeg je nu toch!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Als piek ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:58 schreef demins het volgende:
[..]
Kleinkerstengeltje van me!Wil je hier in de boom komen hangen?
![]()
Snachts maakt dat misschien wat minder uitquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:12 schreef farceman het volgende:
Snap niet wat Nena uberhaupt ziet in die eikelvan een brian. Zo een glade loverboy met zijn zogenaamd gevoelige praatjes
Ja, ben te veel waard voor een klodder engelen haar of een glimmende blokker balquote:
Goed gesproken! Het verbijstert mij ook!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:12 schreef farceman het volgende:
Snap niet wat Nena uberhaupt ziet in die eikelvan een brian. Zo een glade loverboy met zijn zogenaamd gevoelige praatjes
OK, dan spies ik je op het topje van de boom!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, ben te veel waard voor een klodder engelen haar of een glimmende blokker bal
Insgelijks.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:57 schreef Day het volgende:
[..]
Avonne, gewoon blijven posten, hoor! Gewoon schijt hebben aan Gert!
daar hoorden we engelen zingen; kappen nuquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Insgelijks.![]()
Misschien wil Avonne graag een "Avonne kom alsjeblieft terug want je bent zo belangrijk en we missen je zo"-topic.![]()
Hee, dat " kappen nu" stond er net nog niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
daar hoorden we engelen zingen; kappen nu
Tis te saai voor woorden...............quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, dat " kappen nu" stond er net nog niet.
Maakt wel wat meer indruk zo.
Ben in ieder geval blij dat je het liedje niet afmaakt.![]()
Het is echt saai op de streams hè.
Fitnessende mensen.. da's alleen leuk om te zien als ze extreem lekker zijn.![]()
Wil niet lullig doen, maarre je klinkt toch niet als natas ?????quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis te saai voor woorden...............
kan zangles gaan nemen![]()
doorgaan met mn werk![]()
of andere spannende activiteiten![]()
Ik denk dat Bart door zijn kleinzielige gedoe tegen huub, bij het publiek flink zal dalenquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Dikke pret op de streams. Huub scoort vast wel vandaag.
ik ben hetquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maarre je klinkt toch niet als natas ?????
Ha Bong! Wil je ff het pleit beslechten in de "Bongwannabe"-affaire in de SC?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
Die Huub kan ook best goed boksen hoor
Ik kom eraanquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ha Bong! Wil je ff het pleit beslechten in de "Bongwannabe"-affaire in de SC?![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
Al hoewel ik vrees dat Natas niet als een piek in een boom kan hangen
Wilgo en Natas ?quote:
Dat zou ik niet serieus nemen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor net dat Carlos ook mee gaat doen (dus wonen) in DGK en geen borg hoeft te betalen? Of was dat een joke?
Ik ook niet, maar hoorde het met een half oorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoorde het met een half oorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartjes vallen soms jaren later!
Tis de laatste dagen al niet zo erg boeiend meer helaas, maar overdag is meestal erg saai, kloptquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef petraa het volgende:
ik vind het een saaie dag in de Gouden Kooi vandaag
Of gewoon de uitslag van de popi-poll geven. Dan raken er allemaal mensen overmoedig of juist gedeprimeerd, gaat de drankfles gul rond en wordt het al snel een hektisch avondje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef NoizEkick het volgende:
Kan de redactie niet weer eens een party organiseren ofzo?
Dan gebeuren er vaak de meest interessante dingen...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:17 schreef fokkerd het volgende:
De kerstbodschap:
Wij wensen alle kijkers van tien
vanuit de gouden kooi
een hele fijne kerst toe
eet veel
drink veel
geef veel geld uit...
cheeeersssss!!
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef Day het volgende:
En .NL is Sylvia aan het bewerken.
Op grond waarvan zou Nena dat aan Brian hebben moeten geven, en niet aan Sylvia?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:39 schreef D.Rose het volgende:
Nena: Waarom doe je lullig tegen mij, dat verdien ik toch niet?
Brian: En ik verdien geen motorrijles?
Bart weet inderdaad niet hoe snel hij van meest populair naar minst populair moet gaan. Hij doet het wel in een verdomd rap tempo! Ook knap.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart door zijn kleinzielige gedoe tegen huub, bij het publiek flink zal dalen
Wees gerust. Zij zelf ook niet!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:59 schreef RTM1988 het volgende:
ik snap egt van brain en nena
Dat wil ik ook graag wetenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:40 schreef Tamaartje het volgende:
aan wie heeft nena die motorrijles gegeven?
Met 'zij' bedoelde ik Nena en Brian.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij anders ook niet..wat een stelletje * toch
Heb het niet gezien, deden ze tongzoenen?quote:
Mja.. héél even..quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, deden ze tongzoenen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, deden ze tongzoenen?
Ja ik vind het ook heel leuk voor Sylquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:05 schreef kissa het volgende:
[quote]Op vrijdag 15 december 2006 18:01 schreef RTM1988 het volgende:
sylvia
[/quote
Dat is leuk voor haar. Ik ben blij dat ze niet naar Braaaaaaaaaaaain gaan![]()
Yep, neverending story is dit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:06 schreef n1ek het volgende:
Ik gok dat rond dinsdag, woensdag hij weer een emotionele klap te verwerken krijgt. Hij blijft maar zo doorgaan met Nena
quote:
Jip, vanavond gaat het gebeurenquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:14 schreef Curious-PB het volgende:
Ze zijn niet vrolijk, maar geil
minuutje ofzoquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:18 schreef RTM1988 het volgende:
wat is het tijdsverschil eigenlijk?
de vertraging? ongeveer 30 secondenquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:18 schreef RTM1988 het volgende:
wat is het tijdsverschil eigenlijk?
nou ze is er toch om les te geven als ze dan steeds aan het eten zijn dan kan ze ook geen les geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef Day het volgende:
Bart moet echt knokken!
De bewoners moeten dus hun etenstijd aanpassen aan Lesley? Het is toch niet zo dat hij recht heeft om haar te zien? Het moet niet gekker worden!
Er heeft vanavond niemand les. Ja Bart, zogenaamd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:29 schreef elsie het volgende:
[..]
nou ze is er toch om les te geven als ze dan steeds aan het eten zijn dan kan ze ook geen les geven natuurlijk.
ik denk dat wilgo eerder een preek geeftquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:40 schreef demins het volgende:
Hoe laat komt Wilgo om Natasia de kleren van het lijf te rukken? (En hoe laat verlaat hij naar verwachting gillend weer de villa...?)![]()
Ik moet namelijk nog boodschappen doen!
Sylvia had ook al aan gegeven dat ze eigelijk wel wou lessen maar ze moet/gaat ook naar de fysio en die is er ook net tegelijk met Lesley dus geen les voor Sylvia en ik vind dat al veel langer zo stom georganiseerd ..dat de paardrijlessen net rond het etenstijd is. Toen Stephan er nog was was dat ook al het geval vandaar dat er ook weing gereden werd/word.Als ze dat nou beter op elkaar afstemmen lijkt me voor alle partijen beter... of denk ik nu zo raar ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:34 schreef Day het volgende:
[..]
Er heeft vanavond niemand les. Ja Bart, zogenaamd.
De stallen moeten uitgemest worden, maar dat zou Sylvia doen.
Het gaat mij er niet om dat Lesley er is, het gaat mij om die toon van Bart. Helemaal verontwaardigd dat er gegeten moet worden (want dat moeten ze) als zij er is. Alsof hij het recht heeft om elke keer bij haar te zijn als zij er is. Lesley komt toch echt in 1e instantie om les te geven/ de paarden te verzorgen.
Oh, hij gaat dus wel rijden vanavond (ik moet het nog zien), maar dat is ook voor het eerst sinds weken.
Zou ook kunnen! Maar dat gillend wegvluchten daar geloof je ook wel in!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:41 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
ik denk dat wilgo eerder een preek geeft
dat zowiesoquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:44 schreef demins het volgende:
[..]
Zou ook kunnen! Maar dat gillend wegvluchten daar geloof je ook wel in!![]()
OMG! En Natasia wordt steeds hyperder!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:04 schreef 2live het volgende:
ja, ieder moment!
Das helemaal niet raar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Blijf het raar vinden dat er informatie vanuit de brievenpost naar de bewoners komt,
meerdere keren zei ilona: ja, dat schreef mijn vader ook al......
en dat Lesley dagelijks komt werken en Bart op de hoogte kan brengen van het reilen en zeilen
buiten de Villa.
't Werkt wel idd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:18 schreef demins het volgende:
Goedenavond! Altijd een prima binnenkomer!![]()
Hij heeft dus internetquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:21 schreef RTM1988 het volgende:
hij wil niet dat ze gaat zingen
Ja! Vreemd dat er haast niemand op reageert hier, het is toch een doorbraak. De Talpa-site:quote:
Dit is geen SC, dit is COS!!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Vreemd dat er haast niemand op reageert hier, het is toch een doorbraak. De Talpa-site:
Zoenen!
*knip*
Je valt er midden in.....quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:52 schreef Leandra het volgende:
Damn... ik heb weer van alles gemist zie ik....![]()
In de SC mag je het niet over de streams hebben, en ik reageer op een post hier.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is geen SC, dit is COS!!!!
Waarschijnlijk gaat ze dan eerst over de knie, voordat er gepraat gaat worden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
Pas als je eruit bent, kunnen we écht praten....
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:39 schreef Tamaartje het volgende:
Wilgo: Ik ben niet een van die gasten in dit huis
Preciesquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:23 schreef Day het volgende:
Natasia heeft totaal niks van Wilgo begrepen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wilgo geeft een heel duidelijk signaal af, maar Natasiaaaaaaaa hoort en begrijpt er geen snars van. IKKE IKKE IKKE IKKE
Ik neem aan dat het voor Wilgo duidelijk is: voor Nataasia is het dagelijks op de televisie zijn belangrijker dan.... dan wat dan ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia: "je weet hoe ik eigenwijs bent!" =egoïstisch bedoelt ze!
Natasia: "wat hij niet begrijijijijipt...Is dat een spel is. Ik kan niks mee" = ze heeft dus de hele punt van Wilgo gemist! Zij begrijpt het niet![]()
Welke plannen zijn dat ook al weer?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:26 schreef Day het volgende:
En Bart en .NL zitten er als 2 aasgieren bovenop om te horen of Wilgo hun plannen heeft verteld.
Dat weet ie maar onderschat het denk ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het voor Wilgo duidelijk is: voor Nataasia is het dagelijks op de televisie zijn belangrijker dan.... dan wat dan ook.
Waren ze maar aan het kleffen! Dit gedoe, daar láchen ze om in groep 8!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:40 schreef Sonique het volgende:
Zijn Tijn en Monique Bart en Leslie nu al weer aan het kleffen?
Ja en die boer heeft nog steeds zijn handen in zijn zak.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:40 schreef Sonique het volgende:
(Off topic: hoe is dat verhaal beindigd? Is Mo' nog steeds met Rob?)quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:40 schreef Sonique het volgende:
Natasia is niet te horen, en jij vind dat erg?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:54 schreef Gigageil het volgende:
Hallo GK-redactie, laat Natasia eens met haar dikke reet van haar Microfoon afgaan AUB, ze is hier NIET te horen.....!!![]()
pop=pollquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat gaat gebeuren jongens?
Uitslag populariteitspoll? (geloof/hoop ik nu toch eens eindelijk)quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat gaat gebeuren jongens?
Moest er om lachen...quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef CarOnline het volgende:
Hoe reageerde Nathanael? Dat heb ik net niet gezien.
Moest hartelijk lachen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef CarOnline het volgende:
Kalm.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef CarOnline het volgende:
nu niet nee, maar weet je toevallig hoe Angelique eruit is gegaan? Dan heeft het wel wat met het spel te maken...quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:03 schreef Sonique het volgende:
Lekker belangrijk deze poll.
De kijker heeft niets te zeggen over het spel, alleen over de punten...
Het kan wel belangrijk zijn. De vorige keer is n.a.v. van die pop-poll Angelique het huis uit gestemd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:03 schreef Sonique het volgende:
Lekker belangrijk deze poll.
De kijker heeft niets te zeggen over het spel, alleen over de punten...
Ja, dat hoorde ik dan weer welquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Kalm.
Nataasia zei, op z'n Janines: Dankjeweeeeeeeeeeeeeeeel...
DAt wist ik niet van Angelique, ik keek toen nog niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:05 schreef Day het volgende:
[..]
Het kan wel belangrijk zijn. De vorige keer is n.a.v. van die pop-poll Angelique het huis uit gestemd.
Lachen als een boer met kiespijn... om te beginnen!quote:
NL is echt niet jaloers... Tis jammer, maar het interesseerd hem echt geen reet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:07 schreef Gigageil het volgende:
Zo ziet nou een Jaloerse blik van Nathanael er uit![]()
Nou, gewoon precies zoals het er staat, de bewoners moesten 1 van de 2 die de minste punten hadden (Angelique en Sylvia) er uit stemmen.... niet unaniem, er moest er gewoon 1 weg, meerderheid was genoeg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
DAt wist ik niet van Angelique, ik keek toen nog niet.
Triest eigenlijk, dat je aan de hand van de pop-poll iemand eruit stemt. Wat was de werkelijke reden dat ze eruit gestemt is?
Lekker Nataasia op die knol zetten en dan rotjes afsteken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia wil de vuurwerk niet hebben wegens de paarden.
Of een croftybom!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker Nataasia op die knol zetten en dan rotjes afsteken.![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, gewoon precies zoals het er staat, de bewoners moesten 1 van de 2 die de minste punten hadden (Angelique en Sylvia) er uit stemmen.... niet unaniem, er moest er gewoon 1 weg, meerderheid was genoeg.
Dan stop ik met kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:14 schreef Sonique het volgende:
Moet er niet aan denken dat Bart, Brian en Nena overblijven.
De spanning kan dan ook juist oplopen vanwege het geld. Nu speelt dat nog minder een rol.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken.
Sowieso vraag ik me af hoe leuk het nog blijft, naarmate er minder mensen overblijven. Een stuk of 2, 3 eraf kan nog wel, maar daarna wordt het doods.
Mischien komen alle oud-bewoners weer terug op een gegeven momentquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken.
Sowieso vraag ik me af hoe leuk het nog blijft, naarmate er minder mensen overblijven. Een stuk of 2, 3 eraf kan nog wel, maar daarna wordt het doods.
Dat gaat pas spelen als er nog twee over zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
De spanning kan dan ook juist oplopen vanwege het geld. Nu speelt dat nog minder een rol.
ah, dus van het 'Nederlands publiek'.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:22 schreef RTM1988 het volgende:
via de sms
NL is niet jaloers neequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL is echt niet jaloers... Tis jammer, maar het interesseerd hem echt geen reet.
Lijkt me niet. Bij BB is het niets anders, hoe minder mensen hoe saaier... Vooral als je (net zoals dit jaar) van die nietszeggende dodo's hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
De spanning kan dan ook juist oplopen vanwege het geld. Nu speelt dat nog minder een rol.
Ik snap het ook niet helemaal, elke maand gaat er 1 persoon uit?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat pas spelen als er nog twee over zijn.
En dan nóg. Ik zie mezelf niet avond aan avond streams kijken omdat misschien een van de twee het op een gegeven moment mooi geweest vindt.
En hoe vul je in godsnaam maandenlang uitzendingen over een villa waarin twee mensen een rustig leventje leiden? Ik denk niet dat het zover gaat komen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:28 schreef Gert het volgende:
Nathanael is wel heel sneu bezig nu.
Ik vond Huub niks, maar hij bijt nu geweldig van zich af.![]()
Ja bah!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:29 schreef smalfilm het volgende:
Wat zit NL gruwelijk vervelend en slap te lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |