quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:39 schreef Tamaartje het volgende:
Wilgo: Ik ben niet een van die gasten in dit huis
Preciesquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:23 schreef Day het volgende:
Natasia heeft totaal niks van Wilgo begrepen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wilgo geeft een heel duidelijk signaal af, maar Natasiaaaaaaaa hoort en begrijpt er geen snars van. IKKE IKKE IKKE IKKE
Ik neem aan dat het voor Wilgo duidelijk is: voor Nataasia is het dagelijks op de televisie zijn belangrijker dan.... dan wat dan ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia: "je weet hoe ik eigenwijs bent!" =egoïstisch bedoelt ze!
Natasia: "wat hij niet begrijijijijipt...Is dat een spel is. Ik kan niks mee" = ze heeft dus de hele punt van Wilgo gemist! Zij begrijpt het niet![]()
Welke plannen zijn dat ook al weer?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:26 schreef Day het volgende:
En Bart en .NL zitten er als 2 aasgieren bovenop om te horen of Wilgo hun plannen heeft verteld.
Dat weet ie maar onderschat het denk ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het voor Wilgo duidelijk is: voor Nataasia is het dagelijks op de televisie zijn belangrijker dan.... dan wat dan ook.
Waren ze maar aan het kleffen! Dit gedoe, daar láchen ze om in groep 8!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:40 schreef Sonique het volgende:
Zijn Tijn en Monique Bart en Leslie nu al weer aan het kleffen?
Ja en die boer heeft nog steeds zijn handen in zijn zak.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:40 schreef Sonique het volgende:
(Off topic: hoe is dat verhaal beindigd? Is Mo' nog steeds met Rob?)quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:40 schreef Sonique het volgende:
Natasia is niet te horen, en jij vind dat erg?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:54 schreef Gigageil het volgende:
Hallo GK-redactie, laat Natasia eens met haar dikke reet van haar Microfoon afgaan AUB, ze is hier NIET te horen.....!!![]()
pop=pollquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat gaat gebeuren jongens?
Uitslag populariteitspoll? (geloof/hoop ik nu toch eens eindelijk)quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat gaat gebeuren jongens?
Moest er om lachen...quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef CarOnline het volgende:
Hoe reageerde Nathanael? Dat heb ik net niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |