quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:09 schreef RTM1988 het volgende:
ik had gedagt dat sylvia hoger zou staan
Dat kan, uiteraard, via SMS. Kassa....quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:54 schreef Miraaa het volgende:
Ongelovelijk Bart op 1
Hoe komen ze aan deze uitslag......waar kan je stemmen.
Want ik ga voor volgende maand zeker tegenstemmen![]()
50% fout in een zin van 8 woorden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:20 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
wat maakt die spelling nou uit man
Daar werden inderdaad geen mededelingen over gedaan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:44 schreef happyme28 het volgende:
Lekker geflatteerd. De poll was al op 6 december gesloten. Dat zeiden ze er daar zeker niet bij.....
Ik hoop dat hij zich daar weinig van aantrekt, en lekker op dezelfde voet verder gaat in het huis.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:58 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat NL wel snapt dat hij niet veel sympathie wekt met zijn houding.
Het verschil tussen een baan en een werkeloosheids-uitkering bij een solicitatie?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:20 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
wat maakt die spelling nou uit man
Bart is gekozen door merendeel uitzending-kijkers, vermoed ik, anders was hij echt niet weer op de 1e plaats gekomen na de streken die hij heeft geflikt bij Ilona en de minderwaardige manier waarop hij met Huub omgaat, en nog wat van die waardeloze acties.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Vanaf Maandag 27 november tot Donderdag 7 december kon je
stemmen via SMS-en voor de Populariteitspoll,
uitslag liet nog 8 dagen langer op zich wachten
en kwam op Vrijdagavond 15 December............
En merendeels van de kijkers blijken niet blij met de uitslag
of kunnen het niet geloven dat Bart weer op nummer 1 staat
en ilona op nummer 4. Wij hier thuis ook niet.
Inderdaad, de spannendste doktersroman van Nederland.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Voornamelijk hoe Bart Nena's verhaal in twijfel trok...
heel het lesley gebeuren komt toch mijn strot uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |