Ze kunnen haar inderdaad niet ontslaan. Maar een van de kapsters mocht niet meer komen omdat ze teveel over het spel losliet. Nou zullen ze dat bij Lesley minder snel doen, maar het is een ingang natuurlijk. Wanneer de anderen aan kunnen tonen dat Lesley informatie doorspeeld aan Bart, dan kunnen ze toch moeilijk anders dan een andere instructrice aannemen lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Lesley niet kunnen ontslaan, omdat zij haar niet aan hebben genomen.
De bewoners kunnen alleen personeel ontslaan die ze zelf hebben aangenomen.
Eigenlijk zijn Lesley en de bewoners gewoon collega's, allemaal in dienst van JdM.
Bedoel je Anita? Die was er afgelopen maandag. Ze is invaller voor Menno, die een paar weken op vakantie is geweest. Ik denk niet dat ze ontslagen is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze kunnen haar inderdaad niet ontslaan. Maar een van de kapsters mocht niet meer komen omdat ze teveel over het spel losliet. Nou zullen ze dat bij Lesley minder snel doen, maar het is een ingang natuurlijk. Wanneer de anderen aan kunnen tonen dat Lesley informatie doorspeeld aan Bart, dan kunnen ze toch moeilijk anders dan een andere instructrice aannemen lijkt mij.
Ze heeft denk afgewogen wie het minste had gehad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:13 schreef petraa het volgende:
Ik dacht dat de motorrijles naar Bart of Brian ging, waarom is dat nu weer veranderd ?
oke, Dat heb ik dan gemist, want het ging volgens mij op het laatst echt tussen Bart en Brian. Silvia heeft gezegd ik vind het niet erg als ik dan maar gelijk na Nena mag rijdenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft denk afgewogen wie het minste had gehad.
Was de afspraaf vannacht gemaakt met NL.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:30 schreef petraa het volgende:
Wat doet Bart weer irritant tegen Huub zeg.
Hij wil dat Huub gaat paard rijden, hij heeft natuurlijk met Lesley afgesproken dat ze hem in galop zou laten gaan. Huub wil sporten met Carlos.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:30 schreef rooie3 het volgende:
Bart is al begonnen met Huub.
Hij wil dat Huub ook wat gaat doen.
Maar hij moet eerst zijn mond leeg eten.
Huub zegt oud wijf tegen hem.
Ja heb geen verstand van paardrijden maar is dat dan niet zo leuk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij wil dat Huub gaat paard rijden, hij heeft natuurlijk met Lesley afgesproken dat ze hem in galop zou laten gaan. Huub wil sporten met Carlos.
Ik heb geen idee ben ook geen paardrijdster, maar als je nog niet kan paardrijden heb je grote kans dat je er in galop afvalt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja heb geen verstand van paardrijden maar is dat dan niet zo leuk.
Denk niet dat Lesley dat mag doen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ben ook geen paardrijdster, maar als je nog niet kan paardrijden heb je grote kans dat je er in galop afvalt.
Daar heb je gelijk in, schatje!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ben ook geen paardrijdster, maar als je nog niet kan paardrijden heb je grote kans dat je er in galop afvalt.
Bart vroeg aan Lesley of ze hem dan laat galoperen (leek hem wel lachenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij wil dat Huub gaat paard rijden, hij heeft natuurlijk met Lesley afgesproken dat ze hem in galop zou laten gaan. Huub wil sporten met Carlos.
De kleren voor het kerstfilmpje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:27 schreef demins het volgende:
Wie hebben we daar dan?
Reken daar maar wel op!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:32 schreef petraa het volgende:
[..]
jij bent zeker de grootste attractie dan![]()
Ja, ziet er sexy uit, maar ze loopt wel iiritant om de zoveel minuten dat rokje omlaag te trekken......quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef My_ het volgende:
Wat een zéér appetijtelijk pakje heeft Nena vandaag aan!
het was een vraag, n1ek. We zullen zien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef n1ek het volgende:
Hier worden mensen ook al paranoialees hele gesprekken terug van in de nacht over dat Bart zei dat Lesley Huub maar even moest laten galopperen en dat wordt hier al compleet uit zn verband gerukt
Lesley liep weg en Bart grapte even over Huubs paardrijdles voor de volgende dag en gelijk ligt hier een hele theorie op tafel.
Nogmaals, Anita is niet ontslagen. Maandag was ze er nog.quote:Een van die kappers is ontslagen dat weet ik, maar die vertelde het complete programma zowat. De andere vertellen ook wel een en ander zo af en toe.
Hahaha, inderdaad. En maar zeiken als NL een drankje neemt. Nou zo te lezen lusten de nachtelijke streamers hier ook wel een neutquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef n1ek het volgende:
Hier worden mensen ook al paranoialees hele gesprekken terug van in de nacht over dat Bart zei dat Lesley Huub maar even moest laten galopperen en dat wordt hier al compleet uit zn verband gerukt
Lesley liep weg en Bart grapte even over Huubs paardrijdles voor de volgende dag en gelijk ligt hier een hele theorie op tafel.
Ja dat heb ik nu ook begrepen mijn fout. Ik wilde alleen even zeggen dat het een beetje de pot verwijt de ketel is met sommige theorienquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Nogmaals, Anita is niet ontslagen. Maandag was ze er nog.
[..]
heb U het tegen mij?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. En maar zeiken als NL een drankje neemt. Nou zo te lezen lusten de nachtelijke streamers hier ook wel een neut(wat ik overigens prima vind, daar niet van).
Weet ik veel, kijk maar even na of je vannacht hebt lopen miepen zodra NL weer een drankje nam, dan weet je het.quote:
"weet ik veel"?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik veel, kijk maar even na of je vannacht hebt lopen miepen zodra NL weer een drankje nam, dan weet je het.![]()
Ze hadden het er net over dat ie op een pillenslikker lijkt, maar daar was hij niet bij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:18 schreef Suikeroom het volgende:
hebben ze Joep Meloen al gepest vandaag?
Gebeurt er weer niks op de streams?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:05 schreef avonne het volgende:
[..]
"weet ik veel"?
Weet je niet wat je zelf bedoelt
Commentaar op de Streams, is dit topic.
Dat kan positief of negatief zijn.
Het is inderdaad zo dat ik nogal negatief ben de laatste dagen.
Ik erger me aan steeds meer dingen op de streams, en ik aarzel niet dat aan jullie dat te laten weten.
Zodra er geen interessante feiten zijn, heb ik ook geen interessante feiten meer te melden.
Dat dat dan resulteert in speculaties over toekomstige gebeurtenissen (emotionele uitbarstingen, confrontaties of plannetjes die gebeuren gaan) is logisch.
Maar om dan tegen mij te miepen dat ik zeik en een neutje lust (geen druppel gedronken, trouwens), dat heeft weer totaal niets met de streams te maken.
Als je zo graag tegengas wilt geven, doe dat dan inhoudelijk.
Dat is lastig, natuurlijk. Een post als "deze discussie interesseert me niet" is nogal overbodig, en staat nogal knullig. Maar is waarschijnlijk wel meer to the point.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |