abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44446127
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:59 schreef Day het volgende:

[..]

Omdat ze hem niet trekken, ze vinden hem dom (grote vergissing, want Huub is wel een slijmbal, maar absoluut niet dom) en kunnen niet begrijpen dat de rest dat niet doet. Het zegt gewoon heel veel over die 2. Ze vinden zichzelf zo slim en kijken op de rest neer. En terwijl ze lekker aan zelfverheerlijking doet, heeft de groep ze alllang door.

Morgen gaat Bart hem dus zieken (onder aanmoeding van .NL die zelf lekker niet meedoet) om aan de groep te bewijzen dat Huub een sul is. Maar Bartenel zitten in een groep die helemaal niet kickt op zulke dingen. Zelfs Brian niet. Die trekt zich niet voor niks terug.
Klopt.
Het moet haast wel dat ze doordraaien.
Ik hoop dat de rest van de groep zal reageren op het pesten.

Geen beschaving, deze 2 ventjes.
  vrijdag 15 december 2006 @ 02:05:26 #202
58921 Day
You can fly!
pi_44446132
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:02 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik probeer nog even terug te spoelen wat er ook al weer gebeurd was toen die 4 uur aan de orde waren. Hoe Nena toen een "veeg" aan Bart gaf. Waar ging dat ook al weer om? Ik kan me alleen herinneren dat ik het erg met Nena eens was.
Natasia las toen een brief voor van haar dochtertje om de rest te overtuigen om haar die 4 uur te geven. Toen Bart aan de beurt was voor zijn pleidooi zei hij dat hij geen brief had om de rest te overtuigen. Dat schoot bij Nena in het verkeerde keelgat. Hij had eerder ook naar haar toe gesuggereerd dat die brief over zijn nichtje nep zou kunnen zijn.

Bedoelde je dat?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44446140
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:05 schreef Day het volgende:

[..]

Natasia las toen een brief voor van haar dochtertje om de rest te overtuigen om haar die 4 uur te geven. Toen Bart aan de beurt was voor zijn pleidooi zei hij dat hij geen brief had om de rest te overtuigen. Dat schoot bij Nena in het verkeerde keelgat. Hij had eerder ook naar haar toe gesuggereerd dat die brief over zijn nichtje nep zou kunnen zijn.

Bedoelde je dat?
JA JA precies!! dank, moest even gerefreshed worden
pi_44446141
De man staat onder hevige druk en gaat kapot van de stress zo te zien...lastiger dan hij dacht om zoveel mensen te manipuleren...Hij verlaat het huis straks en kan direct door naar de AA
pi_44446145
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ik haal er meer uit dat eerst van achter is aangegeven is dat ze aardig moeten zijn tegen Huub. Nu hoor ik .nl zeggen dat Huub wel degelijk een target mag zijn.
aardig doen is toch tegenovergesteld aan target zijn van pesterijtjes?

Wat wil achter nou?
(ik heb het begin niet gehoord)
pi_44446150
Volgens mij gaat er niets meer gebeuren vannacht, ik ga slapen. nl zal nog wel even zijn pakje leeg roken en de fles opdrinken en dan zal het in eemnes ook wel afgelopen zijn...
pi_44446156
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:06 schreef tipsch het volgende:

[..]

JA JA precies!! dank, moest even gerefreshed worden
En daarop volgde nog een vertrouwelijke brief van Bart aan Nena (en Brian) waarvan we de inhoud nog niet weten maar waar ikzelf nog steeds op reken, vroeg of laat komt het
  vrijdag 15 december 2006 @ 02:09:36 #208
58921 Day
You can fly!
pi_44446161
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De man staat onder hevige druk en gaat kapot van de stress zo te zien...lastiger dan hij dacht om zoveel mensen te manipuleren...Hij verlaat het huis straks en kan direct door naar de AA
Z'n scenario's zijn gewoon op en hij is druk bezig met nieuwe te schrijven. Alleen kan hij dat dus niet zonder hulp van zijn 'mattie' Bart. Dat Huub dat huis in is gekomen was gewoon een geniale zet. En bewijs wat mij betreft weer dat Meneer de Strateeg helemaal niet zo'n strateeg is.

Leuke nick!
I am gonna shine
pi_44446176
wat staat er in die papieren?
pi_44446185
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:11 schreef farceman het volgende:
wat staat er in die papieren?
dat is de boodschappenlijst.
Reality is nothing but a collective hunch.
  vrijdag 15 december 2006 @ 02:12:21 #211
58921 Day
You can fly!
pi_44446186
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:09 schreef tipsch het volgende:

[..]

En daarop volgde nog een vertrouwelijke brief van Bart aan Nena (en Brian) waarvan we de inhoud nog niet weten maar waar ikzelf nog steeds op reken, vroeg of laat komt het
En weet je wat daar, achteraf gezien, zo mooi aan was. Nena en Brian namen die brief klakkeloos voor waarheid aan.

Hoe raar is dat eigenlijk. Meneer ik vertrouw niemand twijfelt zelf over de brieven van anderen, maar als hij een zelfgeschreven brief aan 'zijn vrienden' laat lezen vertrouwen zen hem gewoon voor 100%.
I am gonna shine
pi_44446194
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:12 schreef Day het volgende:

[..]

En weet je wat daar, achteraf gezien, zo mooi aan was. Nena en Brian namen die brief klakkeloos voor waarheid aan.

Hoe raar is dat eigenlijk. Meneer ik vertrouw niemand twijfelt zelf over de brieven van anderen, maar als hij een zelfgeschreven brief aan 'zijn vrienden' laat lezen vertrouwen zen hem gewoon voor 100%.
precies!
pi_44446207
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:12 schreef Day het volgende:

[..]

eens
  vrijdag 15 december 2006 @ 02:19:15 #214
58921 Day
You can fly!
pi_44446235
Ik mag het niet zeggen, maar ik zou het mooi vinden als Brian Bart keihard laat vallen.

Iemand die tegen mij zegt: ik heb een deal met je, maar als die ander (.NL) eerder was gekomen, had ik met hem een deal gesloten, had ik zonder pardon laten vallen.

Je vindt die andere beter? Nou, ga dan maar!

Helaas is Brian niet zo.
I am gonna shine
pi_44446239
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:09 schreef Day het volgende:

Leuke nick!
thnx
Ik vind die vent meer een type om lekker door te blijven zuipen, en in te storten als blijkt dat ie overmoedig is geweest en het huis uit wordt geschopt...ik zie hem eerder als bewoner van het leger des Heils dan vd DGK
Ben blij dat ik niet in dat huis zit, zou hem bij iedere keer dat hij dude zegt een knal voor z'n kop willen geven.
Wat moet die kerel met al die engelse woorden met dat Amsterdamse accent...sukkel dat ie is...
pi_44446252
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:19 schreef Day het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar ik zou het mooi vinden als Brian Bart keihard laat vallen.

Iemand die tegen mij zegt: ik heb een deal met je, maar als die ander (.NL) eerder was gekomen, had ik met hem een deal gesloten, had ik zonder pardon laten vallen.

Je vindt die andere beter? Nou, ga dan maar!

Helaas is Brian niet zo.
Ik heb Brian gisteren iets horen zeggen in de trant van "mijn vertrouwen in Bart wordt steeds minder" of zoiets.

Iets anders. Bart heeft vandaag aan Lesley gevraagd te helpen met het pesten van Huub. Zijn suggestie was de galop te proberen.
Ik mag toch aannemen dat Lesley zich daar niet voor leent?
pi_44446263
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:22 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik heb Brian gisteren iets horen zeggen in de trant van "mijn vertrouwen in Bart wordt steeds minder" of zoiets.

Iets anders. Bart heeft vandaag aan Lesley gevraagd te helpen met het pesten van Huub. Zijn suggestie was de galop te proberen.
- puntjes voor bart bij leslie, neem ik aan.
  vrijdag 15 december 2006 @ 02:25:48 #218
58921 Day
You can fly!
pi_44446269
quote:

[..]

Als ze dat doet mogen de bewoners er alles aan doen om haar te laten ontslaan!
Desnoods gooien ze allemaal handdoeken over de camera's. Dat zou ik wel doen als ik erin zat.
Het is al erg genoeg dat hij haar bijna elke dag mag zien, zich met het spel bemoeien zou echt te ver gaan.
Bovendien is ze dan een slechte instructrice en verdient ze sowieso ontslag.

Trouwens, ik dacht dat dat een onderdeel was van de deal die ze gemaakt hadden? Zij zou zich nergens mee bemoeien!
I am gonna shine
pi_44446276
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:25 schreef Day het volgende:

[..]

Desnoods gooien ze allemaal handdoeken over de camera's. Dat zou ik wel doen als ik erin zat.
Het is al erg genoeg dat hij haar bijna elke dag mag zien, zich met het spel bemoeien zou echt te ver gaan.

Trouwens, ik dacht dat dat een onderdeel was van de deal die ze gemaakt hadden? Zij zou zich nergens mee bemoeien!
Dit gaat vroeg of laat zowiezo gebeuren, tenzij Bart zelf eerder vertrekt dan Leslie. Die kans acht ik overigens ook zeker niet uitgesloten.
pi_44446277
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:25 schreef Day het volgende:

[..]

nou, nergens mee bemoeien....
ik heb het niet goed gehoord, maar volgens mij wil Lesley met Natasia praten over de uitzending van vandaag.

Ze gáát zich zeker met het spel bemoeien.
pi_44446280
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:27 schreef avonne het volgende:

[..]

ik heb het niet goed gehoord, maar volgens mij wil Lesley met Natasia praten over de uitzending van vandaag.

cool! moet ze doen
pi_44446283
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:29 schreef tipsch het volgende:

[..]

cool! moet ze doen
Waarom wil Les met Natasia praten eigenlijk?
pi_44446287
quote:

[..]

Ja hoor, die leent zich daar vast voor, zal ook wel gewoon worden geaccordeerd door de redactie...brengt wat leven in brouwerij...
Ik denk sowieso dat Lesley en Bart codes hebben afgesproken waaruit Bart kan opmaken wat er zoal speelt achter zijn rug om...
Als het spel eerlijk gespeeld moet worden moeten ze Lesley de laan uit sturen want zoals de zaken nu staan heeft Bart compleet overzicht op alles wat zich in het huis afspeelt.
Het is niet voor niets dat Bart opeens liep te slijmen bij Brian...
pi_44446292
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:30 schreef tipsch het volgende:

[..]

Waarom wil Les met Natasia praten eigenlijk?
ik heb het niet gehoord, maar vermoed dat het over de uitzending van vandaag gaat, waarin natasia zegt dat het niet eerlijk is dat Bart wel zijn vriendinnetje kan zien en zij Wilgo alleen tegen contactpunten
pi_44446296
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ja hoor, die leent zich daar vast voor, zal ook wel gewoon worden geaccordeerd door de redactie...brengt wat leven in brouwerij...
met als zeker resultaat een val met gebroken botten?

-edit- ga ik fijn even zoeken naar een tuchtcommissie voor paardrij-instructrices
pi_44446301
Ja hoor alles voor de kijkcijfers want als dat nummer 3 is die vh paard valt dan halen ze de krant wel...
pi_44446304
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:31 schreef avonne het volgende:

[..]

ik heb het niet gehoord, maar vermoed dat het over de uitzending van vandaag gaat, waarin natasia zegt dat het niet eerlijk is dat Bart wel zijn vriendinnetje kan zien en zij Wilgo alleen tegen contactpunten
cool, dat gesprek kan Natasia gemakkelijk aan. Is dit het begin van het gescripte ontslag van Leslie?
  vrijdag 15 december 2006 @ 02:34:13 #228
58921 Day
You can fly!
pi_44446305
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:27 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik heb de uitzending van vandaag nog niet gezien. Wat heeft Natasia dan gezegd?
En hoezo gaat Lesley zich met het spel bemoeien? Lesley doet niet mee aan het spel.

En Natasia heeft gewoon gelijk. Het is toch ook oneerlijk dat Bart Lesley elke dag kan zien en dat de rest er voor moet 'betalen' willen ze hun geliefden zien?
I am gonna shine
pi_44446310
Huub heeft nachtmerries!
pi_44446313
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:34 schreef tipsch het volgende:

[..]

cool, dat gesprek kan Natasia gemakkelijk aan. Is dit het begin van het gescripte ontslag van Leslie?
Voor een ontslag is geen meerderheid te vinden, denk ik.
Te veel singles die de pijn niet zo voelen.

Ik vind het de taak van de redactie.
Laten die maar beslissen dat Lesley (net als Tamara van de dates) vanaf nu alleen nog maar tegen contactpunten te zien is.
pi_44446316
Ik zie Bart er ook nog wel voor aan dat hij Lesley instructies heeft gegeven om hem te helpen met het spel...dat ie niet met Brian wil gaan delen tzt maar met haar...
Daar kan het uurloon wat ze van Talpa krijgt niet tegenop...komt ook nog bij dat ze verliefd zijn dus vul de rest zelf maar in...hij krijgt mega veel extra info vd buitenwereld!
  vrijdag 15 december 2006 @ 02:38:21 #232
58921 Day
You can fly!
pi_44446323
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:36 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik vind het de taak van de redactie.
Laten die maar beslissen dat Lesley (net als Tamara van de dates) vanaf nu alleen nog maar tegen contactpunten te zien is.
De bewoners kunnen Lesley niet ontslaan.
Dat heeft Bart nagevraagd en zij heeft dat bevestigd.

Die dag was Bart echt in paniek.
I am gonna shine
pi_44446326
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:36 schreef avonne het volgende:

[..]

Dat is niet het enige dat ze als tegen kan opperen. Denk ook aan het powerpill effect voor Bart en de mogelijke informatiewinning. Dat vergelijkt met alle anderen in het huis.
pi_44446328
Ah, ik dacht al... geen ice pack vanavond.
Hij neemt er een biertje bij.
Is de wiskey, wodka, congnac op?
pi_44446332
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:35 schreef tipsch het volgende:
Huub heeft nachtmerries!
Misschien heeft Nathanael gif in zijn eten gegooid en is ie momenteel aan het creperen...je weet maar nooit met die goldiggers
pi_44446333
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:38 schreef Day het volgende:

[..]

Het kan altijd door de plasmaboy er in gegooid worden.

Nogmaals, ik vind het de taak van de redactie om te bepalen dat Lesley (net als Tamara van Mundo) alleen nog maar tegen contactpunten te zien is.
  vrijdag 15 december 2006 @ 02:40:45 #237
58921 Day
You can fly!
pi_44446337
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zie Bart er ook nog wel voor aan dat hij Lesley instructies heeft gegeven om hem te helpen met het spel...dat ie niet met Brian wil gaan delen tzt maar met haar...
Daar kan het uurloon wat ze van Talpa krijgt niet tegenop...komt ook nog bij dat ze verliefd zijn dus vul de rest zelf maar in...hij krijgt mega veel extra info vd buitenwereld!
De info hoeft niet eens mondeling, gewoon een kwestie van briefjes verstoppen. (dat hebben ze al eerder gedaan).
Tijdens die 4 uur is o.a. afgesproken dat als Bart wint ze gelijk op wereldreis gaan, Lesley heeft er inderdaad baat bij dat Bart wint, dus.

Maar goed, ik wil niet zo ver gaan om te denken dat Lesley mee zal gaan doen met de spelletjes. Zo ja, staking tot ze ontslagen is!
I am gonna shine
pi_44446338
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:38 schreef Day het volgende:

[..]

Wie heeft dat bevestigd?
  vrijdag 15 december 2006 @ 02:42:28 #239
58921 Day
You can fly!
pi_44446342
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:40 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wie heeft dat bevestigd?
De wasserette. Toen Bart het hoorde (van Wilma) is hij gelijk naar achter gegaan. Toen Lesley kwam bevestigde ze dat.
I am gonna shine
pi_44446353
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:42 schreef Day het volgende:

[..]

De wasserette. Toen Bart het hoorde (van Wilma) is hij gelijk naar achter gegaan. Toen Lesley kwam bevestigde ze dat.
Hoe was Stefan dan ooit op het idee gekomen haar te ontslaan? Het kan niet onmogelijk zijn. Niets is onmogelijk
pi_44446358
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:44 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hoe was Stefan dan ooit op het idee gekomen haar te ontslaan? Het kan tniet onmogelijk. Niets is onmogelijk
van Wilma
pi_44446364
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:46 schreef avonne het volgende:

[..]

van Wilma
aha, netjes - hee, en is er niet al personeel ontslagen? staat me iets van bij...
pi_44446365
Ik geloof vast dat Lesley zal moeten verdwijnen...dat kan toch niet anders...
Bart heeft dankzij z'n vriendinnetje een energieboost van heb ik jou daar...heimwee nul
Begrijp niet dat de anderen er zo lou loene onder zijn wat deze kwestie betreft.
Speltechnisch deugt het van geen kant.
pi_44446370
O, ik zet even stream 1 in een apart scherm.
Volgens mij komt er weer een jankerd
  vrijdag 15 december 2006 @ 02:49:50 #245
58921 Day
You can fly!
pi_44446371
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

aha, netjes - hee, en is er niet al personeel ontslagen? staat me iets van bij...
Het schijnt dat ze Lesley niet kunnen ontslaan, omdat zij haar niet aan hebben genomen.
De bewoners kunnen alleen personeel ontslaan die ze zelf hebben aangenomen.
Eigenlijk zijn Lesley en de bewoners gewoon collega's, allemaal in dienst van JdM.
I am gonna shine
pi_44446388
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:49 schreef Day het volgende:

[..]

Het schijnt dat ze Lesley niet kunnen ontslaan, omdat zij haar niet aan hebben genomen.
De bewoners kunnen alleen personeel ontslaan die ze zelf hebben aangenomen.
Eigenlijk zijn Lesley en de bewoners gewoon collega's, allemaal in dienst van JdM.
nou goed. wat het verschil ook moge zijn, ik denk dat leslie op grond van te veel redenen wel degelijk op non-actief moet worden gesteld. ahet wordt aan andere kant nu ook wel echt tijd dat het protest bij de overige bewoners eens iets meer vorm gaat krijgen.
pi_44446393
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:49 schreef avonne het volgende:
O, ik zet even stream 1 in een apart scherm.
Volgens mij komt er weer een jankerd
Nou inderdaad, daar zit Nathanael hikkend en wel met een biertje op de bank...
Waar heeft Talpa die gast vandaan geplukt uit het Jellinek ofzo?
Tjongejongejonge......
pi_44446395
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:55 schreef tipsch het volgende:

[..]

nou goed. wat het verschil ook moge zijn, ik denk dat leslie op grond van te veel redenen wel degelijk op non-actief moet worden gesteld. ahet wordt aan andere kant nu ook wel echt tijd dat het protest bij de overige bewoners eens iets meer vorm gaat krijgen.
ze kan bovendien overgeplaatst worden Er is vast nog wel plaats voor een koffiejuffrouw bij de JdM studios
pi_44446443
Ik vind die NL sowieso een talent hebben om alcoholist te worden als ie dat al niet is....als je goed oplet met hoe die drinkt is dat overduidelijk....hij kan als hij eenmaal een drankje heeft aangeraakt er niet meer van afblijven en gaat maar door en door en kan er niet mee stoppen....duidelijker kan je het niet krijgen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_44446465
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja hoor alles voor de kijkcijfers want als dat nummer 3 is die vh paard valt dan halen ze de krant wel...
Er zijn er al 3 gevallen: Nicolaas, Sylvia en Nena.

Maar goed, we zullen zien hoe het verder gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')