abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44445816
even zonder gekheid op een stokje
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:28:31 #152
58921 Day
You can fly!
pi_44445822
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:26 schreef bosb het volgende:
hij is echt bij de redactie geweest, en heeft het gehad over een lijst met woorden, en over wat ze met huub aan moeten.
Ja, en hij heeft dus lopen dreigen dat hij weggaat.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44445841
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:24 schreef bosb het volgende:
hahaha zalm houdbaar tot de 13e, het is alleen de 15e, maar dat snappen ze niet
eet Bart zalm die over datum is?
pi_44445845
Ik haal er meer uit dat eerst van achter is aangegeven is dat ze aardig moeten zijn tegen Huub. Nu hoor ik .nl zeggen dat Huub wel degelijk een target mag zijn.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_44445850
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:28 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, en hij heeft dus lopen dreigen dat hij weggaat.
volgens mij ook. Hij is boos dat hij niet alles mag zeggen. Maar morgen neemt hij ook een patatje mee voor Bart???
.nl heeft trouwens echt niet door dat hij er uit gaat, en daarom zal de redactie hem ook wel gelijk hebben gegeven. Is alleen maar goed voor het spel, lekker alles tegen elkaar op zetten
pi_44445857
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:30 schreef tipsch het volgende:

[..]

eet Bart zalm die over datum is?
ja. ze denken dat het nu de 13e is
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:32:01 #157
58921 Day
You can fly!
pi_44445860
Meneer de Strateeg heeft dus echt niet door wat er allemaal speelt. Hij zit er kompleet naast.
I am gonna shine
pi_44445866
fuck-a-duck blijken er nog mensen wakker te zijn
ik dacht dat iedereen naar bed was met alleen slapende mensen op de streams

Allez, het lijkt er dus op dat Nel een flinke peptalk heeft gekregen
(yes, Hummie is in the building)
en zit weer vol bravoure en plannetjes?

Wat is het plan?

Menno Huub pesten?
How charming and cunning... NOT
pi_44445867
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:31 schreef bosb het volgende:

[..]

volgens mij ook. Hij is boos dat hij niet alles mag zeggen. Maar morgen neemt hij ook een patatje mee voor Bart???
.nl heeft trouwens echt niet door dat hij er uit gaat, en daarom zal de redactie hem ook wel gelijk hebben gegeven. Is alleen maar goed voor het spel, lekker alles tegen elkaar op zetten
Tuurlijk heeft NL wel door dat het gevaarlijk voor hem wordt. Als de dames Huub er niet uit willen hebben, dan is het volgende logische slachtoffer NL.
pi_44445876
quote:

[..]

ja. ze denken dat het nu de 13e is
cool, kun je daar niet heel heel heel erg ziek van worden??
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:34:20 #161
58921 Day
You can fly!
pi_44445881
quote:

[..]

Ja, hij denkt dus dat alles vanzelf zal gaan. Dat de rest zich vanzelf een hekel aan Huub zal krijgen en hem er dus uit uitstemt. Hij en Bart hoeven niks te doen. Ze zullen hem af en toe voor lul zetten zodat de rest merkt wat voor lulletje Huub is.

Hij had er niet erger naast kunnen zitten. .NL heeft echt geen idee hoe graag de rest hem eruit wil hebben.
I am gonna shine
pi_44445891
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:33 schreef tipsch het volgende:

[..]

cool, kun je daar niet heel heel heel erg ziek van worden??
Nee, 1 dag en een paar uur maken niet uit. maar misschien mag bart ook wel naar een kuuroord als het toch verkeerd valt
pi_44445897
schandknapen motief ?
zwaar misbruikt ?
pi_44445901
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:34 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, hij denkt dus dat alles vanzelf zal gaan. Dat de rest zich vanzelf een hekel aan Huub zal krijgen en hem er dus uit uitstemt. Hij en Bart hoeven niks te doen. Ze zullen hem af en toe voor lul zetten zodat de rest merkt wat voor lulletje Huub is.

Hij had er niet erger naast kunnen zitten. .NL heeft echt geen idee hoe graag de rest hem eruit wil hebben.
inderdaad, het voor lul zetten, wat ze zo graag doen, is juist een van die dingen die de anderen niet trekken.
pi_44445907
Volgens mij is Bart nu enorm goed bezig, hij geeft .nl het idee dat iedereen op huub stemt maar ondertussen weet hij donders goed dat .nl er straks uitgaat en zal hij lachend op hem stemmen. Huub komt later wel.
pi_44445916
wow kut, volgens mij heeft .nl het een en ander ingefluisterd gekregen van de snackbar. Hij heeft het wel heel duidelijk door opeens....
pi_44445919
.NL geeft nu dus ook aan dat hij aanvoelt dat de andere hem eruit willen hebben.
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:38:39 #168
58921 Day
You can fly!
pi_44445921
De redactie heeft .NL dus duidelijk ingelicht.
I am gonna shine
pi_44445933
haha een afspraak maken, hij heeft echt door dat het link wordt. Ik verdenk de snackbar/wasserette. Wel leuk dat Bart gelijk roept dat hij paranoia wordt.
pi_44445935
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:38 schreef bosb het volgende:
wow kut, volgens mij heeft .nl het een en ander ingefluisterd gekregen van de snackbar. Hij heeft het wel heel duidelijk door opeens....
Ja, ik heb wel vaker het idee dat dat gebeurd. Maarja, geef ze eens ongelijk. Stel je voor dat je straks 3 ilona's en een aantal Huubs in huis heb zitten. Zit je gewoon weer BB te kijken...
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:40:12 #171
58921 Day
You can fly!
pi_44445941
En .NL probeert dus weer een deal met Bart te maken.
I am gonna shine
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:40:18 #172
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44445943
Bart geeft NL de zekerheid dat ie nog mag blijven
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_44445947
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:38 schreef Day het volgende:
erg duidelijk - NL weet zelfs wat Bart's rol "zou" zijn in een volgende ontslagronde. Die ik indruk kreeg ik in idere geval.
pi_44445962
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:37 schreef bosb het volgende:
Volgens mij is Bart nu enorm goed bezig, hij geeft .nl het idee dat iedereen op huub stemt maar ondertussen weet hij donders goed dat .nl er straks uitgaat en zal hij lachend op hem stemmen. Huub komt later wel.
Dan krijg je hetzelfde als wat er is gebeurd met Ilona die Stefan eruit stemt, Bart die NL eruit stemt
pi_44445965
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:40 schreef Suikeroom het volgende:
Bart geeft NL de zekerheid dat ie nog mag blijven
Nee hij geeft schijnzekerheid. Hij zegt alleen dat hij het op dit moment heel gezellig heeft met .nl. Hij heeft ook geen antwoord te geven op de vraag of hij het aan nl zal laten weten als er een stemming loopt.
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:42:11 #176
58921 Day
You can fly!
pi_44445972
OK, die verborgen taal van de heren slaat nergens op.
Ze willen dus iedereen de indruk geven dat ze voor Huub gaan, en 2 dagen van tevoren gaan ze dus lobbyen voor Natasia. Gaat ze niet lukken.
I am gonna shine
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:42:56 #177
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44445978
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:41 schreef bosb het volgende:

[..]

Nee hij geeft schijnzekerheid. Hij zegt alleen dat hij het op dit moment heel gezellig heeft met .nl. Hij heeft ook geen antwoord te geven op de vraag of hij het aan nl zal laten weten als er een stemming loopt.
Natasia en Joep staan hoger op de agenda
pi_44445979
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:41 schreef bosb het volgende:

[..]

Ik meende op te vangen dat Bart ontkende dat er een campagne tegen nel is.
Klopt dat?
pi_44445982
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:42 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Natasia en Joep staan hoger op de agenda
Zegt hij, maar hij weet wat de rest van het huis wil.
pi_44445986
En jahoor, de fles wodka gaat ook open. Even reflecten bij de snackbar? wat betekent dat?
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:45:03 #181
58921 Day
You can fly!
pi_44445996
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:43 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik meende op te vangen dat Bart ontkende dat er een campagne tegen nel is.
Klopt dat?
Dat Bart dat zei?
Weet ik niet, maar er is natuurlijk wel degelijk een campagne tegen NL. Nena heeft dat eerder op de avond alweer verraden tegen Bart. (STOM!)
I am gonna shine
pi_44445998
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:38 schreef Day het volgende:
Dat zint me totaal niet.
Zo kan niemand bespeelt, gemanipuleerd of misleid worden.

De redactie grijpt wel weer in.
pi_44446004
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:44 schreef bosb het volgende:
En jahoor, de fles wodka gaat ook open. Even reflecten bij de snackbar? wat betekent dat?
feedback van de foodcounter?
pi_44446006
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:45 schreef Day het volgende:

[..]

Dat Bart dat zei?
Weet ik niet, maar er is natuurlijk wel degelijk een campagne tegen NL. Nena heeft dat eerder op de avond alweer verraden tegen Bart. (STOM!)
Bart had dat al wel door, er is de afgelopen dagen al wel 3 of 4 keer aan hem gevraagd of hij op .nl zou stemmen als de rest dat doet. en hij heeft constant gezegd dat hij dat zal doen als de rest het ook doet... Hij speelt op dit moment het slimste spelletje volgens mij.
pi_44446013
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:46 schreef avonne het volgende:

[..]

feedback van de foodcounter?
Ik krijg daar altijd weinig feedback, hooguit wat wisselgeld, maar dat zal in DGK wel anders zijn.
pi_44446019
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:46 schreef bosb het volgende:

[..]

Bart had dat al wel door, er is de afgelopen dagen al wel 3 of 4 keer aan hem gevraagd of hij op .nl zou stemmen als de rest dat doet. en hij heeft constant gezegd dat hij dat zal doen als de rest het ook doet... Hij speelt op dit moment het slimste spelletje volgens mij.
Ja, hij weet dat wel. Wat ik dus vraag is of hij daarnet tegen nel heeft zitten liegen.

-edit- wat een kruimeltje hoop is dat Bart niet in de pocket van nel zit
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:47:53 #187
58921 Day
You can fly!
pi_44446020
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:45 schreef avonne het volgende:

[..]

Dat zint me totaal niet.
Zo kan niemand bespeelt, gemanipuleerd of misleid worden.

De redactie grijpt wel weer in.
Ja, vind ik dus ook.

.NL wil nu ook ineens uit de wind blijven. Hij heeft nu dus door dat de dames en Brian hem niet moeten.
Bart mag het vuile werk doen, NL in een goed daglicht brengen bij de rest, NL houdt zich een tijdje gedeisd.
Ik denk alleen dat de rest daar niet intrapt.

.NL is bang!
I am gonna shine
pi_44446025
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:47 schreef avonne het volgende:

[..]

Ja, hij weet dat wel. Wat ik dus vraag is of hij daarnet tegen nel heeft zitten liegen.
Nee want hij heeft geen concreet antwoord gegeven (volgens mij)
pi_44446037
Bartenel zijn niet bepaald de fine fleur van onze samenleving
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:52:35 #190
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44446049
als die 2 nu op 1 lijn zitten en elkaar snappen dan zijn het echt homies for life.. ik kan er geen touw aan vastknopen
pi_44446056
Een zwakke plek van Bart is alles wat aantasting of bedreiging van zijn verstand betreft. Heerlijk. Bij Bart knaagt het kennelijk nog steeds dat Huub, volgens Bart heeft gezegd: "Ik ben slim" (Huub zei zelf letterlijk: "Ik heb een hoog IQ" - dit klinkt toch heel anders) - Mocht het ooit echt erg pesterig worden. Het is vrij gemakkelijk om mensen zoals Bart op de kast te jagen
pi_44446057
Waarom willen ze nou eigenlijk zo graag Huub pesten?
Wat is het nut daarvan?
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:53:31 #193
58921 Day
You can fly!
pi_44446058
(niet ) Relevant, toch? en zuignapje zijn wel de stopwoordjes van die 2, hè?
I am gonna shine
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:56:04 #194
58921 Day
You can fly!
pi_44446075
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:53 schreef tipsch het volgende:
Een zwakke plek van Bart is alles wat aantasting of bedreiging van zijn verstand betreft. Heerlijk. Bij Bart knaagt het kennelijk nog steeds dat Huub, volgens Bart heeft gezegd: "Ik ben slim" (Huub zei zelf letterlijk: "Ik heb een hoog IQ" - dit klinkt toch heel anders) - Mocht het ooit echt erg pesterig worden. Het is vrij gemakkelijk om mensen zoals Bart op de kast te jagen
Yep, klopt. Daarom kickt hij zo op NL. Die vind hij slim/intelligent. Hij feit dat hij hem als zijn partner ziet, hem naar zijn mond praat, is iets waar Bart zeer op kickt!

Maar Bart zit nu wel volop te liegen tegen .NL
I am gonna shine
pi_44446079
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:53 schreef avonne het volgende:
Wat is het nut daarvan?
In dit huis is dat allesbehalve effectief of nuttig, ik snap niet dat zij dat niet al inzien.
pi_44446088
Lijkt iig wel of ze steeds verder doordraaien, en volgens mij begrijpen ze elkaar ook niet meer vanzelfsprekend
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:59:32 #197
58921 Day
You can fly!
pi_44446101
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:53 schreef avonne het volgende:
Wat is het nut daarvan?
Omdat ze hem niet trekken, ze vinden hem dom (grote vergissing, want Huub is wel een slijmbal, maar absoluut niet dom) en kunnen niet begrijpen dat de rest dat niet doet. Het zegt gewoon heel veel over die 2. Ze vinden zichzelf zo slim en kijken op de rest neer. En terwijl ze lekker aan zelfverheerlijking doet, heeft de groep ze alllang door.

Morgen gaat Bart hem dus zieken (onder aanmoeding van .NL die zelf lekker niet meedoet) om aan de groep te bewijzen dat Huub een sul is. Maar Bartenel zitten in een groep die helemaal niet kickt op zulke dingen. Zelfs Brian niet. Die trekt zich niet voor niks terug.
I am gonna shine
pi_44446110
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_44446114
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:56 schreef Day het volgende:

[..]

Yep, klopt. Daarom kickt hij zo op NL. Die vind hij slim/intelligent. Hij feit dat hij hem als zijn partner ziet, hem naar zijn mond praat, is iets waar Bart zeer op kickt!

Maar Bart zit nu wel volop te liegen tegen .NL
Ik probeer nog even terug te spoelen wat er ook al weer gebeurd was toen die 4 uur aan de orde waren. Hoe Nena toen een "veeg" aan Bart gaf. Waar ging dat ook al weer om? Ik kan me alleen herinneren dat ik het erg met Nena eens was.
pi_44446121
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 02:02 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik probeer nog even terug te spoelen wat er ook al weer gebeurd was toen die 4 uur aan de orde waren. Hoe Nena toen een "veeg" aan Bart gaf. Waar ging dat ook al weer om? Ik kan me alleen herinneren dat ik het erg met Nena eens was.
Ah ja, ze stelde de omkopingen ter sprake!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')