jepquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er kúnnen mensen inkomen tot 1 jaar ja. Dat klopt. Als er iemand vrijwillig vertrekt, komt daar het eerste jaar een nieuwe bewoner voor. Dus de screening is waarschijnlijk voor het geval dat er weer iemand vrijwillig uitgaat. Gebeurt dat niet, dan zal er geen nieuwe meer komen.
Slaapkoppen zijn het. Of geven ze Nathanael een dagje vrij of zo.. Zijn ze beïnvloed?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
Redactie, een slapende Ilona is heel interessant, maar wellicht leuk om Bart en NL te laten zien ??
ja.....we want more....we want morequote:Op vrijdag 15 december 2006 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
Redactie, een slapende Ilona is heel interessant, maar wellicht leuk om Bart en NL te laten zien ??
ik heb Bart echt geen keuze horen voorleggen aan Nena ..hij heeft wel gezegt dat hij geen keuze voor haar wou maken dat moest ze zelf doen maar Nena wou het wel dat ze dat deden en toen zei hij dus dat: of ze het maar aan Sylvia of Brian moest geven.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoorde Bart de keuze voorleggen aan Nena. Brian of Bart. Wat eraan vooraf ging heb ik gemist. Maar zelfs op dit moment kan Bart zeggen dat hij ze aan Brian zal geven, kwestie van gunnen. Waarschijnlijk overigens dat Nena die 2 aardig aan het breken is.
nou idd slaapverwekkend dit ... welterustenquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:48 schreef Darklight het volgende:
4 streams op slapende mensen
Ga ook maar slapen
In de keuken opperde hij toch echt een andere keuzemogelijkheid. Brian of Bart. Hoe graag Nena ze ook aan Bart zou willen geven, Bart kan er van afzien. Dat Nena stug Bart als keuzemogelijkheid laat bestaan, doet mij geloven dat Nena uit is op een breukverdieping Bart en Brian.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:47 schreef elsie het volgende:
[..]
ik heb Bart echt geen keuze horen voorleggen aan Nena ..hij heeft wel gezegt dat hij geen keuze voor haar wou maken dat moest ze zelf doen maar Nena wou het wel dat ze dat deden en toen zei hij dus dat: of ze het maar aan Sylvia of Brian moest geven.
redactie is duidelijk gemanipuleerd door Nathanael. NL en Bart krijgen een nachtje vrijquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:54 schreef tipsch het volgende:
REDACTIE, WAKKER WORDEN!!! Nathanael en Bart in beeld graag!!
Wakker zijn ze wel, want ze kunnen wel inzoomen op Brian z'n schrijven. Er is dus iets anders aan de hand waarom we het niet mogen zien denk ik. Overleg met de wasserette ofzo ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:54 schreef tipsch het volgende:
REDACTIE, WAKKER WORDEN!!! Nathanael en Bart in beeld graag!!
Daar is Bart. wat schrijft ie?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wakker zijn ze wel, want ze kunnen wel inzoomen op Brian z'n schrijven. Er is dus iets anders aan de hand waarom we het niet mogen zien denk ik. Overleg met de wasserette ofzo ?
Nee, die was volgens mij met Bart in het kantoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:59 schreef bosb het volgende:
ligt .NL al te slapen?
waarschijnlijk zuipt hij zich klem in het kantoortje, jammer dat we er geen beelden van krijgenquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:59 schreef bosb het volgende:
ligt .NL al te slapen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:02 schreef bosb het volgende:
hij zal wel in de bosjes zitten, op zoek naar achtergebleven flessen
REDACTIE! wat is Bart aan het schrijven!? Brief aan Leslie? Dát gaat ons OOK aan!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:02 schreef bosb het volgende:
hij zal wel in de bosjes zitten, op zoek naar achtergebleven flessen
Dat dacht ik ook ja. Maar misschien was de whiskey wel op en is hij even naar de avondwinkelquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:06 schreef bosb het volgende:
Misschien zit .NL wel whisky te drinken in de wasserette.
spontaan briefje terug, laat ik de brief nog maar eens doorlezenquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:07 schreef bosb het volgende:
Bart schrijft volgens mij een reactie op een brief die voor hem ligt. Mischien naar zijn ouders, die hem agressief vonden......
Te laat, Bart is klaarquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
spontaan briefje terug, laat ik de brief nog maar eens doorlezenHet is in ieder geval iets gewichtigs en daarom moet de redactie ons snel bedienen!
Hij zet net z'n whiskeyglas in de keukenquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:13 schreef bosb het volgende:
.nl is echt in de wasserette geweest, hij loopt opeens met een glas in de tuin
Tja, zo gaat het al 3 weken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:18 schreef Kaleddis het volgende:
En hup, Bart onderbreekt z'n gesprek met Brian en loopt naar NL
Volgens mij heeft ie al zitten pimpelen in de snackbar...quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:19 schreef bosb het volgende:
waar komt die NL in godsnaam vandaan, super vrolijk en heeft het over de snackbar. De fles drank komt er iig weer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |