Tis te saai voor woorden...............quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, dat " kappen nu" stond er net nog niet.
Maakt wel wat meer indruk zo.
Ben in ieder geval blij dat je het liedje niet afmaakt.![]()
Het is echt saai op de streams hè.
Fitnessende mensen.. da's alleen leuk om te zien als ze extreem lekker zijn.![]()
Wil niet lullig doen, maarre je klinkt toch niet als natas ?????quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis te saai voor woorden...............
kan zangles gaan nemen![]()
doorgaan met mn werk![]()
of andere spannende activiteiten![]()
Ik denk dat Bart door zijn kleinzielige gedoe tegen huub, bij het publiek flink zal dalenquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Dikke pret op de streams. Huub scoort vast wel vandaag.
ik ben hetquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maarre je klinkt toch niet als natas ?????
Ha Bong! Wil je ff het pleit beslechten in de "Bongwannabe"-affaire in de SC?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
Die Huub kan ook best goed boksen hoor
Ik kom eraanquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ha Bong! Wil je ff het pleit beslechten in de "Bongwannabe"-affaire in de SC?![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
Al hoewel ik vrees dat Natas niet als een piek in een boom kan hangen
Wilgo en Natas ?quote:
Dat zou ik niet serieus nemen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor net dat Carlos ook mee gaat doen (dus wonen) in DGK en geen borg hoeft te betalen? Of was dat een joke?
Ik ook niet, maar hoorde het met een half oorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoorde het met een half oorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartjes vallen soms jaren later!
Tis de laatste dagen al niet zo erg boeiend meer helaas, maar overdag is meestal erg saai, kloptquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef petraa het volgende:
ik vind het een saaie dag in de Gouden Kooi vandaag
Of gewoon de uitslag van de popi-poll geven. Dan raken er allemaal mensen overmoedig of juist gedeprimeerd, gaat de drankfles gul rond en wordt het al snel een hektisch avondje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef NoizEkick het volgende:
Kan de redactie niet weer eens een party organiseren ofzo?
Dan gebeuren er vaak de meest interessante dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |