Moest hartelijk lachen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef CarOnline het volgende:
Hoe reageerde Nathanael? Dat heb ik net niet gezien.
Kalm.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef CarOnline het volgende:
Hoe reageerde Nathanael? Dat heb ik net niet gezien.
nu niet nee, maar weet je toevallig hoe Angelique eruit is gegaan? Dan heeft het wel wat met het spel te maken...quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:03 schreef Sonique het volgende:
Lekker belangrijk deze poll.
De kijker heeft niets te zeggen over het spel, alleen over de punten...
Het kan wel belangrijk zijn. De vorige keer is n.a.v. van die pop-poll Angelique het huis uit gestemd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:03 schreef Sonique het volgende:
Lekker belangrijk deze poll.
De kijker heeft niets te zeggen over het spel, alleen over de punten...
Ja, dat hoorde ik dan weer welquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Kalm.
Nataasia zei, op z'n Janines: Dankjeweeeeeeeeeeeeeeeel...
DAt wist ik niet van Angelique, ik keek toen nog niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:05 schreef Day het volgende:
[..]
Het kan wel belangrijk zijn. De vorige keer is n.a.v. van die pop-poll Angelique het huis uit gestemd.
Lachen als een boer met kiespijn... om te beginnen!quote:
NL is echt niet jaloers... Tis jammer, maar het interesseerd hem echt geen reet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:07 schreef Gigageil het volgende:
Zo ziet nou een Jaloerse blik van Nathanael er uit![]()
Nou, gewoon precies zoals het er staat, de bewoners moesten 1 van de 2 die de minste punten hadden (Angelique en Sylvia) er uit stemmen.... niet unaniem, er moest er gewoon 1 weg, meerderheid was genoeg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
DAt wist ik niet van Angelique, ik keek toen nog niet.
Triest eigenlijk, dat je aan de hand van de pop-poll iemand eruit stemt. Wat was de werkelijke reden dat ze eruit gestemt is?
Lekker Nataasia op die knol zetten en dan rotjes afsteken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia wil de vuurwerk niet hebben wegens de paarden.
Of een croftybom!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker Nataasia op die knol zetten en dan rotjes afsteken.![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, gewoon precies zoals het er staat, de bewoners moesten 1 van de 2 die de minste punten hadden (Angelique en Sylvia) er uit stemmen.... niet unaniem, er moest er gewoon 1 weg, meerderheid was genoeg.
Dan stop ik met kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:14 schreef Sonique het volgende:
Moet er niet aan denken dat Bart, Brian en Nena overblijven.
De spanning kan dan ook juist oplopen vanwege het geld. Nu speelt dat nog minder een rol.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken.
Sowieso vraag ik me af hoe leuk het nog blijft, naarmate er minder mensen overblijven. Een stuk of 2, 3 eraf kan nog wel, maar daarna wordt het doods.
Mischien komen alle oud-bewoners weer terug op een gegeven momentquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken.
Sowieso vraag ik me af hoe leuk het nog blijft, naarmate er minder mensen overblijven. Een stuk of 2, 3 eraf kan nog wel, maar daarna wordt het doods.
Dat gaat pas spelen als er nog twee over zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
De spanning kan dan ook juist oplopen vanwege het geld. Nu speelt dat nog minder een rol.
ah, dus van het 'Nederlands publiek'.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:22 schreef RTM1988 het volgende:
via de sms
NL is niet jaloers neequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL is echt niet jaloers... Tis jammer, maar het interesseerd hem echt geen reet.
Lijkt me niet. Bij BB is het niets anders, hoe minder mensen hoe saaier... Vooral als je (net zoals dit jaar) van die nietszeggende dodo's hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
De spanning kan dan ook juist oplopen vanwege het geld. Nu speelt dat nog minder een rol.
Ik snap het ook niet helemaal, elke maand gaat er 1 persoon uit?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat pas spelen als er nog twee over zijn.
En dan nóg. Ik zie mezelf niet avond aan avond streams kijken omdat misschien een van de twee het op een gegeven moment mooi geweest vindt.
En hoe vul je in godsnaam maandenlang uitzendingen over een villa waarin twee mensen een rustig leventje leiden? Ik denk niet dat het zover gaat komen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:28 schreef Gert het volgende:
Nathanael is wel heel sneu bezig nu.
Ik vond Huub niks, maar hij bijt nu geweldig van zich af.![]()
Ja bah!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:29 schreef smalfilm het volgende:
Wat zit NL gruwelijk vervelend en slap te lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |