de vertraging? ongeveer 30 secondenquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:18 schreef RTM1988 het volgende:
wat is het tijdsverschil eigenlijk?
nou ze is er toch om les te geven als ze dan steeds aan het eten zijn dan kan ze ook geen les geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef Day het volgende:
Bart moet echt knokken!
De bewoners moeten dus hun etenstijd aanpassen aan Lesley? Het is toch niet zo dat hij recht heeft om haar te zien? Het moet niet gekker worden!
Er heeft vanavond niemand les. Ja Bart, zogenaamd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:29 schreef elsie het volgende:
[..]
nou ze is er toch om les te geven als ze dan steeds aan het eten zijn dan kan ze ook geen les geven natuurlijk.
ik denk dat wilgo eerder een preek geeftquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:40 schreef demins het volgende:
Hoe laat komt Wilgo om Natasia de kleren van het lijf te rukken? (En hoe laat verlaat hij naar verwachting gillend weer de villa...?)![]()
Ik moet namelijk nog boodschappen doen!
Sylvia had ook al aan gegeven dat ze eigelijk wel wou lessen maar ze moet/gaat ook naar de fysio en die is er ook net tegelijk met Lesley dus geen les voor Sylvia en ik vind dat al veel langer zo stom georganiseerd ..dat de paardrijlessen net rond het etenstijd is. Toen Stephan er nog was was dat ook al het geval vandaar dat er ook weing gereden werd/word.Als ze dat nou beter op elkaar afstemmen lijkt me voor alle partijen beter... of denk ik nu zo raar ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:34 schreef Day het volgende:
[..]
Er heeft vanavond niemand les. Ja Bart, zogenaamd.
De stallen moeten uitgemest worden, maar dat zou Sylvia doen.
Het gaat mij er niet om dat Lesley er is, het gaat mij om die toon van Bart. Helemaal verontwaardigd dat er gegeten moet worden (want dat moeten ze) als zij er is. Alsof hij het recht heeft om elke keer bij haar te zijn als zij er is. Lesley komt toch echt in 1e instantie om les te geven/ de paarden te verzorgen.
Oh, hij gaat dus wel rijden vanavond (ik moet het nog zien), maar dat is ook voor het eerst sinds weken.
Zou ook kunnen! Maar dat gillend wegvluchten daar geloof je ook wel in!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:41 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
ik denk dat wilgo eerder een preek geeft
dat zowiesoquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:44 schreef demins het volgende:
[..]
Zou ook kunnen! Maar dat gillend wegvluchten daar geloof je ook wel in!![]()
OMG! En Natasia wordt steeds hyperder!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:04 schreef 2live het volgende:
ja, ieder moment!
Das helemaal niet raar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Blijf het raar vinden dat er informatie vanuit de brievenpost naar de bewoners komt,
meerdere keren zei ilona: ja, dat schreef mijn vader ook al......
en dat Lesley dagelijks komt werken en Bart op de hoogte kan brengen van het reilen en zeilen
buiten de Villa.
't Werkt wel idd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:18 schreef demins het volgende:
Goedenavond! Altijd een prima binnenkomer!![]()
Hij heeft dus internetquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:21 schreef RTM1988 het volgende:
hij wil niet dat ze gaat zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |