quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach man, ga je moeder pijpen.
Het onderwijs werkt infantiliserend.quote:stinkkut
klinkt als goede TVquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:44 schreef pberends het volgende:
Wat een humor vanavond bij NOVA:
[..]
Perzische paardenpijper was het toch?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
Het onderwijs werkt infantiliserend.
"Hey buurman, jij had toch geen lot he?!? Wij wel, we gaan 5 meter uitbouwen"quote:
Alleen voor intimi.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Perzische paardenpijper was het toch?
quote:Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz.
Allen, die deze zullen zien of horen lezen, saluut! doen te weten:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
Het onderwijs werkt infantiliserend.
Ja tuurlijk man, hoe moet de koningin zich anders indekken, bij de gratie van moslims ofzoquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:01 schreef Autodidact het volgende:
Zo begint de tekst van een wetswijziging:
[..]
Har har. Hahahahahaquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nee, hij is geslepen.
Har har.
We leven dan ook niet in een seculier land, ook al denken we dat zelf. Moet je eens proberen om ons bijzonder staatsgesponsord onderwijs uit te leggen aan een buitenlander.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:01 schreef Autodidact het volgende:
Zo begint de tekst van een wetswijziging:
[..]
Damn, wat baal ik dat ik geen Nederlandse tv kan ontvangen. Eerst al de verkiezingsavond missen en nu ook nog die prachtige kerstshowquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:46 schreef pberends het volgende:
Het seizoen van Spijkerman is weer afgelopen. Gister verloor hij zelfs de concurrentie van een of ander kerstprogramma op nota bene Talpa zelf;
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je wel dat ze allemaal op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Import Turkse bruiden België neemt toe
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Standaard
Gepubliceerd: zaterdag 16 december 2006 @ 20:10
Icoon BuitenlandsMarokkaanse en Turkse jongeren uit België halen steeds vaker hun huwelijkspartner uit het moederland omdat ze in België geen geschikte partner kunnen vinden. De reden is dat ze partners van eigen allochtone komaf uit België niet goed genoeg vinden.
Zo vinden de Belgisch Turkse meisjes dat de Belgisch Turkse jongens te weinig te bieden hebben, slecht opgeleid en te traditioneel zijn. Zij willen een moderne hoogopgeleide Turk, en halen die uit Turkije. De Belgisch Turkse jongens vinden op hun beurt de Belgisch Turkse meisjes te verwesterd. Ze verkiezen een traditioneel Turks meisje uit Turkije.
Dit vind ik anders van hetzelfde kaliber:quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:38 schreef problematiQue het volgende:
SP tegen vechtactie in Kandahar
Dat je zulks over je lippen krijgt FET
quote:Het Irak fiasco is een zeer helder voorbeeld geweest wat er gebeurd als je een totaal andere cultuur gaat vertellen dat ze anders moeten beschaven.
was een schot uit de heupquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:38 schreef problematiQue het volgende:
Je kent mijn posthistorie van mijn andere account dus duidelijk niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:38 schreef problematiQue het volgende:
Ik zie jou niet in een communiekleed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je kent mijn posthistorie van mijn andere account dus duidelijk niet.
doet het er toe?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je kent mijn posthistorie van mijn andere account dus duidelijk niet.
Had ik je niet al eens gezegd dat het heus niet onopgemerkt blijft?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:50 schreef multatuli het volgende:
[..]
Lees ik argeloos even bij, krijg ik zomaar een complimentje [insert bloos smiley] en dan nog wel van iemand wiens posts ik graag lees. Zo zie je maar dat zelfs een kutdag (want dat cognac goed is tegen verkoudheid mag dan waar zijn, maar nergens op de fles vond ik een aanbevolen dosering en ik heb het gevoel dat ik daar iets de mist in gegaan ben) toch nog ten goede kan keren.
Heb deze show in de schouwburg gezien.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:30 schreef Aoristus het volgende:
Wilde ik net zeggen, die gast met dat overschot aan tandvlees en die zielige kleine tandjes komt op 3, maar jij noemt 'm al bij naam
Was 't wat?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb deze show in de schouwburg gezien.
Zeker.quote:
heb je voor z'n zweet betaaldquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zeker.
Vergeet ook niet het overdreven veel zweten op het toneel.
Nee dat krijg je er gratis bij.quote:
altijd de econoom hè?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee dat krijg je er gratis bij.
Waar is de show opgenomen?quote:
homo sapiens non urinat in ventum! vind ik altijd wel een goedequote:Op zaterdag 16 december 2006 22:42 schreef multatuli het volgende:
Wie helpt me aan een signature? Vroeger gebruikte ik iets als 'van tegeltjes wijsheden is nooit iemand verstandiger geworden' omdat ik het eigenlijk maar onzin vind, maar ja je moet toch mee met je tijd. Signature ergo sum of zo.
geen idee, hij is wel okee. Zal het echt verschillend zijn of het in Groningen opgenomen wordt of in Zeeland ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee dat krijg je er gratis bij.
Thomas von der Dunk wordt node gemist.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:30 schreef Aoristus het volgende:
Wilde ik net zeggen, die gast met dat overschot aan tandvlees en die zielige kleine tandjes komt op 3, maar jij noemt 'm al bij naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |