Ik was ook Delft, alleen niet om te karten. Ik moest uit m'n trein stappen omdat Den Haag cs in de fik stondquote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
al was ik vandaag karten in Delft
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook maar even weer hier rondkijken
wil je samen met mij gaan kruipenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef roque79 het volgende:
Ik moet ook nog op het lijstje merk ik ... coordinaten enzo ben ik niet goed in , 4-elements kan ik je niet gewoon mijn straat naam pmen?
Ik heb trouwens onwijse hoofdpijn al twee dagen lang, ik kruip nog net niet door de straten van den haag
hahaha ja dat is goed hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wil je samen met mij gaan kruipen![]()
Babylon is niet echt goedkoop...quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Parkeergarage bij Babylon ofzo? Je kan m ook iets verder Scheveningen inrijden. Zet je m neer op de Nieuwe Parklaan (gratis) pak je tram 9 en zit je binnen 5 minuten op het CS.
Waar gaan jullie precies Free Hugs uitdelen?
Op de boulevard toch ergens een stukje?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef MLF het volgende:
gratis parkeer gelegenheid genoeg op Scheveningen, je moet het alleen ff vinden (en weten)
Ik heb het kaartje alleen overgenomen uit het vorige topic, ik geloof dat het niet meer wordt aangepast door iemandquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef roque79 het volgende:
Ik moet ook nog op het lijstje merk ik ... coordinaten enzo ben ik niet goed in , 4-elements kan ik je niet gewoon mijn straat naam pmen?
Ik heb trouwens onwijse hoofdpijn al twee dagen lang, ik kruip nog net niet door de straten van den haag
ga je heen danquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:52 schreef roque79 het volgende:
[..]
Op de boulevard toch ergens een stukje?
@Ook_Gek ik ga waarschijnlijk met mijnhoofdpijn naar de stad kruipen vanavond![]()
DVDTJE kijken op de bank bij mij ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:04 schreef roque79 het volgende:
weet ik nog niet , paard misschien dat is wel leuknog tips?
hahaha subtiel ben jijquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DVDTJE kijken op de bank bij mij ?
Is dat betrouwbaar dan? Geef maar een straatnaam en mijn tomtom brengt ons wel. En vanaf daar kan ik met de tram? Hoe lang doe je daarover? En dit provinciaaltje wil ook graag weten hoe ik dat openbaar vervoer moet betalen, kan dat in de tram?? Of meot ik al een kaart bij me hebben?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef MLF het volgende:
gratis parkeer gelegenheid genoeg op Scheveningen, je moet het alleen ff vinden (en weten)
ik heb een grote bankquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:10 schreef roque79 het volgende:
[..]
hahaha subtiel ben jij
Maar ik ga eerst langs een paar vriendinnen en het word een echte meidenavond , dus als je een pruik opdoet komt dat goed:P
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Nieuwe Parklaan is gratis parkeren (het eerste gedeelte) of je zet m op de Wagenaarweg of Cremerweg ook gratis (zijstraten van de Nieuwe Parklaan) en hebben beiden een tramhalte. Overdag doe je vanaf daar misschien 10 minuten er over met de tram naar CS. In de tram kan je gewoon met contant geld een kaartje halen, 1 zoveel enkeltje of met een strippenkaart.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:46 schreef 4-elements het volgende:
Scheveningen = Den Haag
Maar laat dat maar niet horen aan de echte Scheveningers
Kan beiden invoeren. En zaterdag rond een uur of twaalf is daar zeker plek. Eigenlijk is daar altijd plek tenzij er een groot evenement is in bv het Westbroekpark...en dat is er morgen nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:31 schreef Djep het volgende:
[..]
![]()
en das gewoon Den Haag, of moet ik Scheveningen invoeren bij de tomtom?
En is daar ook wel plek? Das ook belangrijk! Anders betaal ik liever.
Dat zal wel meevallen als je op zo'n onmogelijk tijdstip een berichtje op het forum kunt postenquote:Op zondag 17 december 2006 03:49 schreef ook_gek het volgende:
ik ben naar de klote
gho ik kwam net terug van werken en wat drinken.quote:Op zondag 17 december 2006 11:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen als je op zo'n onmogelijk tijdstip een berichtje op het forum kunt posten![]()
uhm nee. Heb tequila op dus alles wat ik gesteren gedaan heb komt daar door.quote:Op zondag 17 december 2006 13:25 schreef 4-elements het volgende:
Doe je dat vaker, 's nachts de keuken verbouwen
ik moet woensdag weer werken in dat eet cafe heb er nu al niet meer de kracht voorquote:Op zondag 17 december 2006 15:42 schreef roque79 het volgende:
ik voel me anders heel brakeigen schuld dikke bult eergister werd het zo vroeg dat ik maar bij een vriendin ben blijven slapen , had de kracht niet meer om naar huis te komen
en gisteravond belde een vriendin of ik meewilde naar de bioscoop (Eragon leuke film trouwens
) en was ik half drie thuis en nu ben ik moe , ik word oud..
dat hadden wij dus ook alleen waren het 2 jongens die continu tegen onze stoelen aan het trappen grrr.quote:Op zondag 17 december 2006 19:29 schreef bosnymfje het volgende:
Ben ook naar eragon geweest...echt een gave film was dat....beetje jammer alleen dat de mensen die naast mij zaten nogal veel bewogen en meer intresse in elkaar hadden dan in de film![]()
ja die ja en saw 3 heb ik al lang op DVDquote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef roque79 het volgende:
[..]
dat hadden wij dus ook alleen waren het 2 jongens die continu tegen onze stoelen aan het trappen grrr.
@ook_gek dat is dejavu maar ik ben na out of time afgeknapt op danzel washingtonIk wil zo graag naar Saw 3 in januari
ik nietquote:Op zondag 17 december 2006 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja die ja en saw 3 heb ik al lang op DVD![]()
quote:
heb ik niet nodig joquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 20:41 schreef roque79 het volgende:
ja ik merkte het maar ik wil hem zowiezo in de bios zien op een groot scherm geweldig
vol met vlees etende vissen. Moet er zeker 2x per week een giraf in gooien om ze te kunnen voedenquote:
hahahahahah :vandaar dat je naast je gewone werk nog in een cafe werktquote:Op zondag 17 december 2006 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vol met vlees etende vissen. Moet er zeker 2x per week een giraf in gooien om ze te kunnen voeden![]()
ja jo weet je wat dat allemaal kost!quote:Op zondag 17 december 2006 21:27 schreef roque79 het volgende:
[..]
hahahahahah :vandaar dat je naast je gewone werk nog in een cafe werkt
nou wanneer gaan we met z'n 3en danquote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef bosnymfje het volgende:
Saw 3 ga ik ook in de bios bekijken hoor...das echt zo'n film die je in de bios moet zien
je mag gerust mijn handje vast houdenquote:Op maandag 18 december 2006 21:39 schreef roque79 het volgende:
ja dat is een goed idee want hier durft niemand
Maar toch nog inet op je cel?quote:
dan kom ik je samen met de hond wel een oliebol met een vijl erin brengen hahaha.quote:
hee je bent dan bij mij in de wijk!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:36 schreef ook_gek het volgende:
ik zit bij mijn zusje in een bejaarde wijk. Stomme muts moet daar ook gaan wonen![]()
welke wijk?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:36 schreef ook_gek het volgende:
ik zit bij mijn zusje in een bejaarde wijk. Stomme muts moet daar ook gaan wonen![]()
quote:
achter de chinese muur heet die lange flat volgens mij.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:07 schreef roque79 het volgende:
[..]
hee je bent dan bij mij in de wijk!![]()
kom eens op msnquote:Op donderdag 21 december 2006 14:23 schreef roque79 het volgende:
ja dat is vlakbij volgens mij bij dat kleine winkelcentrum , kan dat?
omdat er altijd meters wachtrijen staan voor 1 enkele kassa die open is.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Straks mezelf eens richting de stad rollen...zal wel weer feest worden.
Waarom stel ik kadootjes kopen altijd uit tot de laatste 5 minuten?
hier ik ben hierquote:
zo lang er maar geen rij voor de bar staat vind ik alles goed vanavondquote:Op donderdag 21 december 2006 15:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Straks mezelf eens richting de stad rollen...zal wel weer feest worden.
Waarom stel ik kadootjes kopen altijd uit tot de laatste 5 minuten?
Das altijd he...iedereen ziet dat behalve diegene die ervoor moet zorgen dat er meer kassa's opengaan als het druk isquote:Op donderdag 21 december 2006 15:03 schreef roque79 het volgende:
[..]
omdat er altijd meters wachtrijen staan voor 1 enkele kassa die open is.
hmm ik moet nog de stad in voor 1 kadootje of de bogaard om het even.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das altijd he...iedereen ziet dat behalve diegene die ervoor moet zorgen dat er meer kassa's opengaan als het druk is
Het zal zaterdag wel helemaal moord en doodslag worden in alle winkelstraten.
ik ga zo slapen ik ben helemaal naar de klotequote:Op vrijdag 22 december 2006 21:06 schreef roque79 het volgende:
Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaal klaar nu met boodschappen en kadootjes
Morgen ga ik lekker uitslapen en straks een roseetje drinken in mijn kleine haagse huisje
ben toch niet gekquote:Op zondag 24 december 2006 01:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Vandaag in de Mediamarkt in de Boogaard geweest, had leuke tv zien staan in het boekje, actie ging om 18.00 uur van start. Kom om half 6 aanlopen bij de tv's...mega rij voor die tv. Owkee om 18.00 uur dus moord en doodslag om de 25 tv's die ze hadden. Geen zin om me in het geduw en getrek te storten dus eieren voor mn geld gekozen...oftwel gewoon de iets nieuwere versie die 100 euro meer koste gehaald
Echt elk fatsoen is meteen verdwenen zodra er koopjes in beeld komen.
quote:Op zondag 24 december 2006 15:14 schreef 4-elements het volgende:
Winkelen vlak voor Kerst.![]()
Het lijkt ook alsof mensen spontaan niet meer kunnen rijden. Kerststress?![]()
Ksssst.. Terug naar je eigen dorp!quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 17:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ksssst.. Terug naar je eigen dorp!![]()
Ik zou meteen loslatenquote:Op zondag 31 december 2006 10:49 schreef roque79 het volgende:
eerst zouden we thuis blijven maar nu gaan we toch naar vrienden , net uit mijn dak gegaan tegen een jochie van 12 die dacht leuk te zijn om een astronaut naar onze rottweiler te gooien , volgende keer laat ik los...
in dit geval eigenlijk wel ja , ware het niet dat ik zo graag wil dat ie lief blijft en zeker voor zijn uitstraling en afmetingenquote:
Ohh, werd pas om 2 uur wakkerquote:Op maandag 1 januari 2007 15:04 schreef Thetallguy het volgende:
aantal uitgebrande autos zien staan wel ja vanochtend
Tering, werk je in de beveiliging / politie / brandweer?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:05 schreef Thetallguy het volgende:
ik om 4:45net terug van mn werk en nu best moe
er roken daar geen mensenquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:41 schreef Ventilator het volgende:
Wat ik me laatst dus afvroeg, waar in gódsnaam zit een coffeeshop in de buurt van Loosduinen, Houtwijk of Kijkduin? écht nergens... Gat in de markt!
De dichtsbijzijnde die ken is inderdaad aan het einde van de mient.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:41 schreef Ventilator het volgende:
Wat ik me laatst dus afvroeg, waar in gódsnaam zit een coffeeshop in de buurt van Loosduinen, Houtwijk of Kijkduin? écht nergens... Gat in de markt!
Het is nooit te laat om terug te keren...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik woon er helaas niet maar ben er wel geboren en heb er tot m'n 2de gewoond. Den Haag.![]()
Die kans is dan weer niet zo groot, er zijn namelijk nogal wat Hagenezen (zo'n 450.000 dacht ik)quote:Op zondag 7 januari 2007 14:40 schreef ornaik het volgende:
*meld me even bij alle stadsgenoten*
Leuk om te zien dat er toch best wel wat op fok zitten
Alleen ga ik me dan afvragen of ik er ook mensen van in het echt ken of ben tegengekomen
Dus ik ben een rellende Marokkaan of een profiterende neger?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef GGNSK het volgende:
Vroeger waren Moerwijk en Schildersbuurt nog de echte volkswijken in Den Haag, waar de vrije jongens zaten. Nu zitten die wijken vol met rellende marokkanen en profiterende negers. Tja.
Wat zijn nu de echte volksbuurten in Den Haag?
Is al grotendeels plat gegaan en wordt nu weer nieuw gebouwd. En dr is meer Duindorp dan alleen die 5 straten.quote:
Zo en jij bent alvast 1 waar ik zeker van weet dat ik je kenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die kans is dan weer niet zo groot, er zijn namelijk nogal wat Hagenezen (zo'n 450.000 dacht ik)
edit: Ik heb het even opgezocht, een jaar geleden (1 jan 2006) had Den Haag maar liefst 475.580 inwoners
En waarvan zou je mij dan wel kennen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:17 schreef ornaik het volgende:
[..]
Zo en jij bent alvast 1 waar ik zeker van weet dat ik je ken![]()
het blijft toch een leuke kleine stad![]()
Simpel,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En waarvan zou je mij dan wel kennen?![]()
Mneuh.. Niet alleen jij..quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef roque79 het volgende:
[..]
er roken daar geen mensenallemaal geheeltonthouders
![]()
*edit oke alleen ik dan...
Ik zou het op houtrust gooien nu, en rondom de Leyweg..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef GGNSK het volgende:
Vroeger waren Moerwijk en Schildersbuurt nog de echte volkswijken in Den Haag, waar de vrije jongens zaten. Nu zitten die wijken vol met rellende marokkanen en profiterende negers. Tja.
Wat zijn nu de echte volksbuurten in Den Haag?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:19 schreef HAHAHHA het volgende:
Wat verstaan jullie eigenlijk onder de Haagse mentaliteit?
En dan bedoel ik met name die volksbuurten. Niet de neppe wijken Voorburg/Mariahoeve/Leidschendam waar admiraal_anaal en zn kornuiten schuilen.
Waar kom je vandaan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Look who's talking. Kom uit Houtwijk/Loosduinen/Laakkwartier en Leidschenveen en daar is niks nep aan
ik weet niet ik voel me overal thuis of er nu wat haags aan is of nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:07 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?
.
En Loosduinen is een vinex-wijk, zonder sfeer/haagse bevolking. Dus niks Haags aan.
rondleiding nodigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef Rian_ het volgende:
Vanaf morgen ben ik ook hageneesGa op kamers in het centrum
![]()
Hmz, kan handig zijn! Staat genoteerd, eerst maar eens mn spulletjes verhuizen en inruimen enzo.quote:
Oké, les 1: Een hagenees is iemand die in Den Haag is geboren en getogen, een hagenaar is iemand die in Den Haag woont.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef Rian_ het volgende:
Vanaf morgen ben ik ook hageneesGa op kamers in het centrum
![]()
Sorry, wat is les 2?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
Oké, les 1: Een hagenees is iemand die in Den Haag is geboren en getogen, een hagenaar is iemand die in Den Haag woont.![]()
Euhh... kom nooit in de buurt van Duindorp.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Rian_ het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
Oké, les 1: Een hagenees is iemand die in Den Haag is geboren en getogen, een hagenaar is iemand die in Den Haag woont.![]()
[/quote
Sorry, wat is les 2?
Staat ook genoteerd, goh ik word wel veel wijzer van jullie zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef woutabest het volgende:
[..]
Euhh... kom nooit in de buurt van Duindorp.![]()
Noem een echte hagenees een hagenaar en je zegt eigelijk gewoon homo tegen hemquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
*blijf uit de buurt van scheveningen... ook genoteerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Noem een echte hagenees een hagenaar en je zegt eigelijk gewoon homo tegen hem
Hagenaar staat gelijk aan homo voor echte hageneeeeeesen
betreft duindorp ja dat klopt.
Maar wees van harte welkom in scheveningen, en ja daar woon ik
Haha, over randstadrail gesproken, die zie ik vaker rijden dan de "gewone" trams en het zijn altijd testrittenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef jna het volgende:
Nooit in een randstadrail voertuig gaan zitten als je niet wilt ontsporen
HEYquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:46 schreef Rian_ het volgende:
[..]
*blijf uit de buurt van scheveningen... ook genoteerd
Moet jij het niet leuk hebben op zaterdag avond in de stad.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:12 schreef ook_gek het volgende:
moet jij niet slapen dan
eigelijk wel maar ik lig dood ziek op bed en heb de afgelopen 2 dagen voor dood gelegen en heb ook vandaag de hele dag liggen slapenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:14 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Moet jij het niet leuk hebben op zaterdag avond in de stad.
Aggus, nou dan heb jij genoeg geslapen voor ons allebei! heb ik dat ff mooi geregeld!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
eigelijk wel maar ik lig dood ziek op bed en heb de afgelopen 2 dagen voor dood gelegen en heb ook vandaag de hele dag liggen slapen
en nog ben ik naar de klotequote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:19 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Aggus, nou dan heb jij genoeg geslapen voor ons allebei! heb ik dat ff mooi geregeld!![]()
ja tuurlijk druk nog even op de gevoelige plekquote:
Neuh ik kom uit t westland. Studeer al een half jaar in Den Haag, maar door de klote ov verbinding miste ik toch wel veel van t studentenlevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja tuurlijk druk nog even op de gevoelige plek
maar uhm waar kom je vandaan en is den haag een erge grote schok voor je
oooh oke je hebt dus geen maanden nodig om te wennenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:27 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Neuh ik kom uit t westland. Studeer al een half jaar in Den Haag, maar door de klote ov verbinding miste ik toch wel veel van t studentenleven(niet alleen t stappen maar ook andere naast school activiteiten) En wilde ik eigelijk al vanaf m'n 13/14e in de stad wonen. Het westland is niet verkeerd maar gewoon niet de plek voor mij. Ik wil winkels, bios, leven, enz. En ik ga gewoon een poging wagen om wat van m'n leven te maken in m'n uppie
. En ook wil ik over een tijdje naast m'n school iets van een leuke cursus doen (fotografie, tekenen, iets muziekaals oid.)
Beterschap!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oooh oke je hebt dus geen maanden nodig om te wennen
nou als je een gids nodig hebt weet je ons te vinden
ik gaat me weer omdraaien
wees blij je wilt toch niet daar wonen tussen die mensen met dat kut accent.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:42 schreef Kontiki het volgende:
Ik ben ook maar in Den Haag komen wonen, kon in Leiden niks vinden
Ja ging goed, gister alles naar den haag gebracht en in elkaar gezet en een beetje ingeruimd. Heb pc klaar staan maar nog geen internet.... eb er afgelopen nacht geslapen maar, ben nu weer thuis want ik moet morgen nog hier werken (waarscheinlijk laatste dag). Ik hoop dat ik die jongen die het netwerk beheert snel kan bereiken zodat ik daar ook internet hebquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef ook_gek het volgende:
en is de verhuizing goed gegaan dan?
Gelukkig heb ik er dan ook maar 23 jaar gewoondquote:Op zondag 11 februari 2007 00:48 schreef ook_gek het volgende:
wees blij je wilt toch niet daar wonen tussen die mensen met dat kut accent.
Die kut rollende RRRRRR
Hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Went welquote:Op zondag 11 februari 2007 19:20 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Verder ben ik nu erg moe, toch wennen aan de "haagse"geluiden enzo dus heb ik slecht geslapen, hoop dat dat snel over gaat.
Heb nooit last van geluiden van de stad als ik slaap, maar je kunt dan ook een kanon naast me bed afschieten en ik hoor het nog nietquote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Went wel
Ik heb het omgekeerde, ik mis de geluiden als ik hier niet slaap
kan kloppen er vliegen een kleine 2300 stuks van een 1 of andere kleine papagaai achtig beestje rond in den haag hoorde ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:51 schreef Rian_ het volgende:
Nou het is meer dat ik geen geluiden hoor haha, thuis slaap ik vlak bij cv ketel en wasmachine enzo. Op m'n kamer werd ik wakker en was het gewoon stil.... (ik zit tussen het westeinde en de grote kerk in een doodlopend straatje) En verder zijn die kamers onwijs ge-izoleerd, dikke muren, branddeuren en dubbelglas.
En vanochten wakker geworden met het geluid van die mini-papagaaitjes.(dacht ik zo te horen)
Klopt, half jaar geleden ongeveer liep ik stage bij parnassia op lokatie albedastraat, da's vlak bij loosduinen. Daar heb jij eigelijk een stukje grond waar het rustig is (beetje gras kinderboerderijtje beetje bomen, slootje, struikjes) (en patienten natuurlijk) en daar zater er echt onwijs veel van die beestjes.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan kloppen er vliegen een kleine 2300 stuks van een 1 of andere kleine papagaai achtig beestje rond in den haag hoorde ik.
Ik woon in oud scheveningen in een bekende winkelstraat dus ik ben wel gewend aan geluid![]()
Zoals ik het begrepen heb zijn er ooit een aantal huisdierpapagaaitjes ontsnapt (ergens in of om Den Haag) en die hebben geneukt als konijnen en zich aangepast aan het haagse leventje... en nog meer geneukt, en nog meer enzo... toen waaren er heeeeeeeeel veelquote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef kooy-hie het volgende:
Ja, die papegaaien hé.
Hoe komt dat eigenlijk, dat er juist zoveel in Den Haag zitten.
Ik heb je zin meerdere keren herlezen, maar ik kan er geen chocolade van makenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:06 schreef Rian_ het volgende:
Ja kan wel wennen aan de stad, vooral aan het feit dat ik thuis bij de bushalte had gestaan op het moment dat ik in Den Haag mijn bed uitstap. Het is alleen jammer dat ik nog geen internet heb daar
![]()
School begint om 8:45, ik ga om 8:25 fietsen en kom om 7:45 mijn bed uit. (als ik op mn kamer in Den Haag ben.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb je zin meerdere keren herlezen, maar ik kan er geen chocolade van maken![]()
Wil je niet van die rare zinnen gebruiken op dit tijdstip en zo aan het eind van de week![]()
Ik snappum!! Ik snappum!!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Rian_ het volgende:
[..]
School begint om 8:45, ik ga om 8:25 fietsen en kom om 7:45 mijn bed uit. (als ik op mn kamer in Den Haag ben.
Thuis, komt de bus om 7:30/7:45 dus stap ik in den haag mn bed uit op t moment dat ik anders in de bus/bij de bushalte had gestaan.
Denk jequote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ook_gek het volgende:
ik ben ook kapot maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik pas om half 6 uit de kroeg kwam rollen en om 7 uur weer moest opesstaan om te gaan werken![]()
maar jij hebt er geen kater van twee dagen vanquote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ook_gek het volgende:
ik ben ook kapot maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik pas om half 6 uit de kroeg kwam rollen en om 7 uur weer moest opesstaan om te gaan werken![]()
naast een kroeg wonen is fout heel fout
Naast!? klinkt meer als in de kroeg wonenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ook_gek het volgende:
naast een kroeg wonen is fout heel fout
Ik woon in een zijstraat vd leyweg...maar kheb nergens last van...behalve als dat klote auto alarm van die golf weer eens afgaatquote:Op zondag 11 februari 2007 19:58 schreef CaLeX het volgende:
lol kan natuurlijk ook
Wel nice, zo een bovengrondse bunker
Woon zelf richting de leyweg, en dan aan de straatkant,lang leven de herrie :p
Ik heb op het Zonneoord gewoond....altijd als ik mijn adres noemde dan dachten ze dat ik in een verzorgingstehuis zat ofzoquote:
Den Haag is kut dus daarom gewoon in het delfttopic blijvenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:13 schreef BlaatBart het volgende:
Ik heb aan de Marktweg gewoond. Wat een ongelofelijke kutbuurt![]()
Maar jij woont in DenHaag wrom dan niet naar Delft verhuizen... ik heb nog wel een kamertje over hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Den Haag is kut dus daarom gewoon in het delfttopic blijven
Jij wil alleen neukenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar jij woont in DenHaag wrom dan niet naar Delft verhuizen... ik heb nog wel een kamertje over hoor![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd: er is nog een plaatsje vrij in mijn bed![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd: er is nog een plaatsje vrij in mijn bed![]()
Je kan bij de mac op de escamplaan tot 02:00 terecht.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:17 schreef CaLeX het volgende:
enige mooie aan delft is dat de Mac tot 3 uur open is
![]()
lekker dan, daar kan ik heen rollenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:48 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Je kan bij de mac op de escamplaan tot 02:00 terecht.....![]()
zijn ze in de stad ook niet tot zo laat open?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:48 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Je kan bij de mac op de escamplaan tot 02:00 terecht.....![]()
Weet ik niet...kom daar weinigquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zijn ze in de stad ook niet tot zo laat open?
Haha...lache!!! Als de winkel open is mag het ook niet...maar als de drive alleen nog maar open is waarom niet?? Moeten ze ook maar een apart loketje maken voor fietsers en voetgangers....quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef CaLeX het volgende:
Maar de mac(s) in de stad rij je niet zo makkelijk doorheen.
Fietsen door de driveheb een keer flink ruzie gehad toen ik op skates door de drive wilde :p
HOOOOOOOOOOIquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:13 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha...lache!!! Als de winkel open is mag het ook niet...maar als de drive alleen nog maar open is waarom niet?? Moeten ze ook maar een apart loketje maken voor fietsers en voetgangers....
Want?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:49 schreef bosnymfje het volgende:
Zou nooit van me hele leven in delft willen wonen![]()
Heb ik al een keer gedaan. 10 meter aanhanger vinden ze niet leuk. Tis overigens een zweefvliegtuigquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Neem volgende keer je zweefvlieger mee![]()
Hoe hard ga je erdoorheenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Want?
Met de motor door de McDrive zorgt ook altijd voor leuke blikken![]()
Als ik mijn raam open doe en hard schreeuw moet je me kunnen horen. Ik woon in een straatje paralel aan het westeinde.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:51 schreef Rian_ het volgende:
Nou het is meer dat ik geen geluiden hoor haha, thuis slaap ik vlak bij cv ketel en wasmachine enzo. Op m'n kamer werd ik wakker en was het gewoon stil.... (ik zit tussen het westeinde en de grote kerk in een doodlopend straatje) En verder zijn die kamers onwijs ge-izoleerd, dikke muren, branddeuren en dubbelglas.
En vanochten wakker geworden met het geluid van die mini-papagaaitjes.(dacht ik zo te horen)
Das chuck, die zit daar al jaren. En hij speelt altijd hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 26 februari 2007 08:17 schreef Dylanesque het volgende:
Heerlijk, wakker worden met de gitarist onder het VROM die Tears in Heaven speelt
dag, na dag, na dag...
Het heeft altijd wel wat, zo op de vroege morgenquote:Op maandag 26 februari 2007 08:26 schreef Fixers het volgende:
[..]
Das chuck, die zit daar al jaren. En hij speelt altijd hetzelfde inderdaad.
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het heeft altijd wel wat, zo op de vroege morgen![]()
verkoopt ie ook cd's?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:50 schreef Fixers het volgende:
[..]Toen ik al wel in Den Haag op school zat, maar nog bij mijn ouders woonde stond ik ook iedere dag op het CS op de tram te wachten. Das bij elkaar 4 jaar geweest en altijd die rauwe bluesy stem op de achtergrond. Ik zou eigenlijk een cd'tje van 'm moeten kopen, voor het opstaan.
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:00 schreef Yorrit het volgende:
Chuck Deely
hij hoort bij het centrum van Den Haag.
hij heeft zelfs zn eigen wikipedia entryhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Chuck_Deely
Ik ken mensen die voor minder (lees niks) een wiki hebbenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
what's next, een wiki voor Martin??![]()
Scheveningenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef The_Streets het volgende:
Den Haag!
Ik woon in Scheveningen.
Ik ook!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef The_Streets het volgende:
Den Haag!
Ik woon in Scheveningen.
Scheveningen is een badplaats en stadsdeel van Den Haag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:38 schreef JAM het volgende:
Den Haag. - kankahkankahkankahscholluhkoppuh!
niet veel :pquote:
De crazy is leuk, maar het kost me altijd een enorme berg met geld als ik daar ben. De entree is al pittig, maar de bediening op de vloer is echt killing daardoor ben je veel sneller geneigd om weer te bestellen. Als je een beetje fooi geeft dan zwermen ze helemaal om je heen. En liedjes aanvragen op een drukke avond begin ik niet aan. Ik heb al gezien dat ze een verzoekje negeerden waar 20 euro (maar geld ging wel in de fooienpot) om vervolgens een verzoekje te spelen waar 50,- bij zat. Wat mij opvalt is dat het er altijd druk bevolkt is met gorilla's in oxbow t-shirts met van die tribaltatoo's op de bovenarm.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef bosnymfje het volgende:
ja heb hier tram negen bijna voor de deur....dus stap daarop en half uurtje later ben ik in schev
En het enige wat ik leuk vind aan scheveningen is club live en the crazy piano's
moet je hard fietsenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef CaLeX het volgende:
Op zich kan je zo een beetje van overal uit den haag in een kwartiertje op het strand zitten met de fiets hoor
Vanuit Voorburg redde ik het zelfs binnen 20 minuten (inclusief een paar bijna-dood-ervaringen op de kruispuntenquote:
Laat me raden: Juliana van stolberglaan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vanuit Voorburg redde ik het zelfs binnen 20 minuten (inclusief een paar bijna-dood-ervaringen op de kruispunten)
die zal er ook wel bij hebben gezeten (volgens mij de eerste hier vandaan) net als kruising bezuidenhoutseweg enzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:06 schreef jna het volgende:
[..]
Laat me raden: Juliana van stolberglaan?![]()
Sow echt wel. Naar mn school vanuit Scheveningen deed ik er op de fiets al iets van 15 minuten over en naar Nationale Nederlanden ongeveer 25/30 minuten en ik fiets best vlot...mm ik denk dat het nu meer is fietste vlot. Sinds ik mn auto heb, heb ik geloof ik nog 1 of mss 2 keer op de fiets gezeten.quote:
Werkte je bij nationale ned? ik ook...lang geledenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Sow echt wel. Naar mn school vanuit Scheveningen deed ik er op de fiets al iets van 15 minuten over en naar Nationale Nederlanden ongeveer 25/30 minuten en ik fiets best vlot...mm ik denk dat het nu meer is fietste vlot. Sinds ik mn auto heb, heb ik geloof ik nog 1 of mss 2 keer op de fiets gezeten.
Dus dat zou ik je graag eens zien doen vanuit verschillende plekken in Den Haag
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:21 schreef Fixers het volgende:
Wat mij opvalt is dat het er altijd druk bevolkt is met gorilla's in oxbow t-shirts met van die tribaltatoo's op de bovenarm.
autorai tour van Rotterdam naar Amsterdam via Den Haagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:00 schreef Fixers het volgende:
D'r is een stelletje eikels al heel de middag aan het toeteren in 't centrum.... Is er een demostratie waar ik niets van afweet?
Ik zeg overbodige geluidsoverlastquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef jna het volgende:
[..]
autorai tour van Rotterdam naar Amsterdam via Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |