heb ik niet nodig joquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 20:41 schreef roque79 het volgende:
ja ik merkte het maar ik wil hem zowiezo in de bios zien op een groot scherm geweldig
vol met vlees etende vissen. Moet er zeker 2x per week een giraf in gooien om ze te kunnen voedenquote:
hahahahahah :vandaar dat je naast je gewone werk nog in een cafe werktquote:Op zondag 17 december 2006 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vol met vlees etende vissen. Moet er zeker 2x per week een giraf in gooien om ze te kunnen voeden![]()
ja jo weet je wat dat allemaal kost!quote:Op zondag 17 december 2006 21:27 schreef roque79 het volgende:
[..]
hahahahahah :vandaar dat je naast je gewone werk nog in een cafe werkt
nou wanneer gaan we met z'n 3en danquote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef bosnymfje het volgende:
Saw 3 ga ik ook in de bios bekijken hoor...das echt zo'n film die je in de bios moet zien
je mag gerust mijn handje vast houdenquote:Op maandag 18 december 2006 21:39 schreef roque79 het volgende:
ja dat is een goed idee want hier durft niemand
Maar toch nog inet op je cel?quote:
dan kom ik je samen met de hond wel een oliebol met een vijl erin brengen hahaha.quote:
hee je bent dan bij mij in de wijk!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:36 schreef ook_gek het volgende:
ik zit bij mijn zusje in een bejaarde wijk. Stomme muts moet daar ook gaan wonen![]()
welke wijk?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:36 schreef ook_gek het volgende:
ik zit bij mijn zusje in een bejaarde wijk. Stomme muts moet daar ook gaan wonen![]()
quote:
achter de chinese muur heet die lange flat volgens mij.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:07 schreef roque79 het volgende:
[..]
hee je bent dan bij mij in de wijk!![]()
kom eens op msnquote:Op donderdag 21 december 2006 14:23 schreef roque79 het volgende:
ja dat is vlakbij volgens mij bij dat kleine winkelcentrum , kan dat?
omdat er altijd meters wachtrijen staan voor 1 enkele kassa die open is.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Straks mezelf eens richting de stad rollen...zal wel weer feest worden.
Waarom stel ik kadootjes kopen altijd uit tot de laatste 5 minuten?
hier ik ben hierquote:
zo lang er maar geen rij voor de bar staat vind ik alles goed vanavondquote:Op donderdag 21 december 2006 15:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Straks mezelf eens richting de stad rollen...zal wel weer feest worden.
Waarom stel ik kadootjes kopen altijd uit tot de laatste 5 minuten?
Das altijd he...iedereen ziet dat behalve diegene die ervoor moet zorgen dat er meer kassa's opengaan als het druk isquote:Op donderdag 21 december 2006 15:03 schreef roque79 het volgende:
[..]
omdat er altijd meters wachtrijen staan voor 1 enkele kassa die open is.
hmm ik moet nog de stad in voor 1 kadootje of de bogaard om het even.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das altijd he...iedereen ziet dat behalve diegene die ervoor moet zorgen dat er meer kassa's opengaan als het druk is
Het zal zaterdag wel helemaal moord en doodslag worden in alle winkelstraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |