ik ga zo slapen ik ben helemaal naar de klotequote:Op vrijdag 22 december 2006 21:06 schreef roque79 het volgende:
Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaal klaar nu met boodschappen en kadootjes
Morgen ga ik lekker uitslapen en straks een roseetje drinken in mijn kleine haagse huisje
ben toch niet gekquote:Op zondag 24 december 2006 01:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Vandaag in de Mediamarkt in de Boogaard geweest, had leuke tv zien staan in het boekje, actie ging om 18.00 uur van start. Kom om half 6 aanlopen bij de tv's...mega rij voor die tv. Owkee om 18.00 uur dus moord en doodslag om de 25 tv's die ze hadden. Geen zin om me in het geduw en getrek te storten dus eieren voor mn geld gekozen...oftwel gewoon de iets nieuwere versie die 100 euro meer koste gehaald
Echt elk fatsoen is meteen verdwenen zodra er koopjes in beeld komen.
quote:Op zondag 24 december 2006 15:14 schreef 4-elements het volgende:
Winkelen vlak voor Kerst.![]()
Het lijkt ook alsof mensen spontaan niet meer kunnen rijden. Kerststress?![]()
Ksssst.. Terug naar je eigen dorp!quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 17:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ksssst.. Terug naar je eigen dorp!![]()
Ik zou meteen loslatenquote:Op zondag 31 december 2006 10:49 schreef roque79 het volgende:
eerst zouden we thuis blijven maar nu gaan we toch naar vrienden , net uit mijn dak gegaan tegen een jochie van 12 die dacht leuk te zijn om een astronaut naar onze rottweiler te gooien , volgende keer laat ik los...
in dit geval eigenlijk wel ja , ware het niet dat ik zo graag wil dat ie lief blijft en zeker voor zijn uitstraling en afmetingenquote:
Ohh, werd pas om 2 uur wakkerquote:Op maandag 1 januari 2007 15:04 schreef Thetallguy het volgende:
aantal uitgebrande autos zien staan wel ja vanochtend
Tering, werk je in de beveiliging / politie / brandweer?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:05 schreef Thetallguy het volgende:
ik om 4:45net terug van mn werk en nu best moe
er roken daar geen mensenquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:41 schreef Ventilator het volgende:
Wat ik me laatst dus afvroeg, waar in gódsnaam zit een coffeeshop in de buurt van Loosduinen, Houtwijk of Kijkduin? écht nergens... Gat in de markt!
De dichtsbijzijnde die ken is inderdaad aan het einde van de mient.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:41 schreef Ventilator het volgende:
Wat ik me laatst dus afvroeg, waar in gódsnaam zit een coffeeshop in de buurt van Loosduinen, Houtwijk of Kijkduin? écht nergens... Gat in de markt!
Het is nooit te laat om terug te keren...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik woon er helaas niet maar ben er wel geboren en heb er tot m'n 2de gewoond. Den Haag.![]()
Die kans is dan weer niet zo groot, er zijn namelijk nogal wat Hagenezen (zo'n 450.000 dacht ik)quote:Op zondag 7 januari 2007 14:40 schreef ornaik het volgende:
*meld me even bij alle stadsgenoten*
Leuk om te zien dat er toch best wel wat op fok zitten
Alleen ga ik me dan afvragen of ik er ook mensen van in het echt ken of ben tegengekomen
Dus ik ben een rellende Marokkaan of een profiterende neger?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef GGNSK het volgende:
Vroeger waren Moerwijk en Schildersbuurt nog de echte volkswijken in Den Haag, waar de vrije jongens zaten. Nu zitten die wijken vol met rellende marokkanen en profiterende negers. Tja.
Wat zijn nu de echte volksbuurten in Den Haag?
Is al grotendeels plat gegaan en wordt nu weer nieuw gebouwd. En dr is meer Duindorp dan alleen die 5 straten.quote:
Zo en jij bent alvast 1 waar ik zeker van weet dat ik je kenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die kans is dan weer niet zo groot, er zijn namelijk nogal wat Hagenezen (zo'n 450.000 dacht ik)
edit: Ik heb het even opgezocht, een jaar geleden (1 jan 2006) had Den Haag maar liefst 475.580 inwoners
En waarvan zou je mij dan wel kennen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:17 schreef ornaik het volgende:
[..]
Zo en jij bent alvast 1 waar ik zeker van weet dat ik je ken![]()
het blijft toch een leuke kleine stad![]()
Simpel,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En waarvan zou je mij dan wel kennen?![]()
Mneuh.. Niet alleen jij..quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef roque79 het volgende:
[..]
er roken daar geen mensenallemaal geheeltonthouders
![]()
*edit oke alleen ik dan...
Ik zou het op houtrust gooien nu, en rondom de Leyweg..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef GGNSK het volgende:
Vroeger waren Moerwijk en Schildersbuurt nog de echte volkswijken in Den Haag, waar de vrije jongens zaten. Nu zitten die wijken vol met rellende marokkanen en profiterende negers. Tja.
Wat zijn nu de echte volksbuurten in Den Haag?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:19 schreef HAHAHHA het volgende:
Wat verstaan jullie eigenlijk onder de Haagse mentaliteit?
En dan bedoel ik met name die volksbuurten. Niet de neppe wijken Voorburg/Mariahoeve/Leidschendam waar admiraal_anaal en zn kornuiten schuilen.
Waar kom je vandaan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Look who's talking. Kom uit Houtwijk/Loosduinen/Laakkwartier en Leidschenveen en daar is niks nep aan
ik weet niet ik voel me overal thuis of er nu wat haags aan is of nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:07 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?
.
En Loosduinen is een vinex-wijk, zonder sfeer/haagse bevolking. Dus niks Haags aan.
rondleiding nodigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef Rian_ het volgende:
Vanaf morgen ben ik ook hageneesGa op kamers in het centrum
![]()
Hmz, kan handig zijn! Staat genoteerd, eerst maar eens mn spulletjes verhuizen en inruimen enzo.quote:
Oké, les 1: Een hagenees is iemand die in Den Haag is geboren en getogen, een hagenaar is iemand die in Den Haag woont.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef Rian_ het volgende:
Vanaf morgen ben ik ook hageneesGa op kamers in het centrum
![]()
Sorry, wat is les 2?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
Oké, les 1: Een hagenees is iemand die in Den Haag is geboren en getogen, een hagenaar is iemand die in Den Haag woont.![]()
Euhh... kom nooit in de buurt van Duindorp.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Rian_ het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
Oké, les 1: Een hagenees is iemand die in Den Haag is geboren en getogen, een hagenaar is iemand die in Den Haag woont.![]()
[/quote
Sorry, wat is les 2?
Staat ook genoteerd, goh ik word wel veel wijzer van jullie zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef woutabest het volgende:
[..]
Euhh... kom nooit in de buurt van Duindorp.![]()
Noem een echte hagenees een hagenaar en je zegt eigelijk gewoon homo tegen hemquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
*blijf uit de buurt van scheveningen... ook genoteerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Noem een echte hagenees een hagenaar en je zegt eigelijk gewoon homo tegen hem
Hagenaar staat gelijk aan homo voor echte hageneeeeeesen
betreft duindorp ja dat klopt.
Maar wees van harte welkom in scheveningen, en ja daar woon ik
Haha, over randstadrail gesproken, die zie ik vaker rijden dan de "gewone" trams en het zijn altijd testrittenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef jna het volgende:
Nooit in een randstadrail voertuig gaan zitten als je niet wilt ontsporen
HEYquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:46 schreef Rian_ het volgende:
[..]
*blijf uit de buurt van scheveningen... ook genoteerd
Moet jij het niet leuk hebben op zaterdag avond in de stad.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:12 schreef ook_gek het volgende:
moet jij niet slapen dan
eigelijk wel maar ik lig dood ziek op bed en heb de afgelopen 2 dagen voor dood gelegen en heb ook vandaag de hele dag liggen slapenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:14 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Moet jij het niet leuk hebben op zaterdag avond in de stad.
Aggus, nou dan heb jij genoeg geslapen voor ons allebei! heb ik dat ff mooi geregeld!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
eigelijk wel maar ik lig dood ziek op bed en heb de afgelopen 2 dagen voor dood gelegen en heb ook vandaag de hele dag liggen slapen
en nog ben ik naar de klotequote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:19 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Aggus, nou dan heb jij genoeg geslapen voor ons allebei! heb ik dat ff mooi geregeld!![]()
ja tuurlijk druk nog even op de gevoelige plekquote:
Neuh ik kom uit t westland. Studeer al een half jaar in Den Haag, maar door de klote ov verbinding miste ik toch wel veel van t studentenlevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja tuurlijk druk nog even op de gevoelige plek
maar uhm waar kom je vandaan en is den haag een erge grote schok voor je
oooh oke je hebt dus geen maanden nodig om te wennenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:27 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Neuh ik kom uit t westland. Studeer al een half jaar in Den Haag, maar door de klote ov verbinding miste ik toch wel veel van t studentenleven(niet alleen t stappen maar ook andere naast school activiteiten) En wilde ik eigelijk al vanaf m'n 13/14e in de stad wonen. Het westland is niet verkeerd maar gewoon niet de plek voor mij. Ik wil winkels, bios, leven, enz. En ik ga gewoon een poging wagen om wat van m'n leven te maken in m'n uppie
. En ook wil ik over een tijdje naast m'n school iets van een leuke cursus doen (fotografie, tekenen, iets muziekaals oid.)
Beterschap!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oooh oke je hebt dus geen maanden nodig om te wennen
nou als je een gids nodig hebt weet je ons te vinden
ik gaat me weer omdraaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |