wees blij je wilt toch niet daar wonen tussen die mensen met dat kut accent.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:42 schreef Kontiki het volgende:
Ik ben ook maar in Den Haag komen wonen, kon in Leiden niks vinden
Ja ging goed, gister alles naar den haag gebracht en in elkaar gezet en een beetje ingeruimd. Heb pc klaar staan maar nog geen internet.... eb er afgelopen nacht geslapen maar, ben nu weer thuis want ik moet morgen nog hier werken (waarscheinlijk laatste dag). Ik hoop dat ik die jongen die het netwerk beheert snel kan bereiken zodat ik daar ook internet hebquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef ook_gek het volgende:
en is de verhuizing goed gegaan dan?
Gelukkig heb ik er dan ook maar 23 jaar gewoondquote:Op zondag 11 februari 2007 00:48 schreef ook_gek het volgende:
wees blij je wilt toch niet daar wonen tussen die mensen met dat kut accent.
Die kut rollende RRRRRR
Hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Went welquote:Op zondag 11 februari 2007 19:20 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Verder ben ik nu erg moe, toch wennen aan de "haagse"geluiden enzo dus heb ik slecht geslapen, hoop dat dat snel over gaat.
Heb nooit last van geluiden van de stad als ik slaap, maar je kunt dan ook een kanon naast me bed afschieten en ik hoor het nog nietquote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Went wel
Ik heb het omgekeerde, ik mis de geluiden als ik hier niet slaap
kan kloppen er vliegen een kleine 2300 stuks van een 1 of andere kleine papagaai achtig beestje rond in den haag hoorde ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:51 schreef Rian_ het volgende:
Nou het is meer dat ik geen geluiden hoor haha, thuis slaap ik vlak bij cv ketel en wasmachine enzo. Op m'n kamer werd ik wakker en was het gewoon stil.... (ik zit tussen het westeinde en de grote kerk in een doodlopend straatje) En verder zijn die kamers onwijs ge-izoleerd, dikke muren, branddeuren en dubbelglas.
En vanochten wakker geworden met het geluid van die mini-papagaaitjes.(dacht ik zo te horen)
Klopt, half jaar geleden ongeveer liep ik stage bij parnassia op lokatie albedastraat, da's vlak bij loosduinen. Daar heb jij eigelijk een stukje grond waar het rustig is (beetje gras kinderboerderijtje beetje bomen, slootje, struikjes) (en patienten natuurlijk) en daar zater er echt onwijs veel van die beestjes.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan kloppen er vliegen een kleine 2300 stuks van een 1 of andere kleine papagaai achtig beestje rond in den haag hoorde ik.
Ik woon in oud scheveningen in een bekende winkelstraat dus ik ben wel gewend aan geluid![]()
Zoals ik het begrepen heb zijn er ooit een aantal huisdierpapagaaitjes ontsnapt (ergens in of om Den Haag) en die hebben geneukt als konijnen en zich aangepast aan het haagse leventje... en nog meer geneukt, en nog meer enzo... toen waaren er heeeeeeeeel veelquote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef kooy-hie het volgende:
Ja, die papegaaien hé.
Hoe komt dat eigenlijk, dat er juist zoveel in Den Haag zitten.
Ik heb je zin meerdere keren herlezen, maar ik kan er geen chocolade van makenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:06 schreef Rian_ het volgende:
Ja kan wel wennen aan de stad, vooral aan het feit dat ik thuis bij de bushalte had gestaan op het moment dat ik in Den Haag mijn bed uitstap. Het is alleen jammer dat ik nog geen internet heb daar
![]()
School begint om 8:45, ik ga om 8:25 fietsen en kom om 7:45 mijn bed uit. (als ik op mn kamer in Den Haag ben.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb je zin meerdere keren herlezen, maar ik kan er geen chocolade van maken![]()
Wil je niet van die rare zinnen gebruiken op dit tijdstip en zo aan het eind van de week![]()
Ik snappum!! Ik snappum!!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Rian_ het volgende:
[..]
School begint om 8:45, ik ga om 8:25 fietsen en kom om 7:45 mijn bed uit. (als ik op mn kamer in Den Haag ben.
Thuis, komt de bus om 7:30/7:45 dus stap ik in den haag mn bed uit op t moment dat ik anders in de bus/bij de bushalte had gestaan.
Denk jequote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ook_gek het volgende:
ik ben ook kapot maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik pas om half 6 uit de kroeg kwam rollen en om 7 uur weer moest opesstaan om te gaan werken![]()
maar jij hebt er geen kater van twee dagen vanquote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ook_gek het volgende:
ik ben ook kapot maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik pas om half 6 uit de kroeg kwam rollen en om 7 uur weer moest opesstaan om te gaan werken![]()
naast een kroeg wonen is fout heel fout
Naast!? klinkt meer als in de kroeg wonenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ook_gek het volgende:
naast een kroeg wonen is fout heel fout
Ik woon in een zijstraat vd leyweg...maar kheb nergens last van...behalve als dat klote auto alarm van die golf weer eens afgaatquote:Op zondag 11 februari 2007 19:58 schreef CaLeX het volgende:
lol kan natuurlijk ook
Wel nice, zo een bovengrondse bunker
Woon zelf richting de leyweg, en dan aan de straatkant,lang leven de herrie :p
Ik heb op het Zonneoord gewoond....altijd als ik mijn adres noemde dan dachten ze dat ik in een verzorgingstehuis zat ofzoquote:
Den Haag is kut dus daarom gewoon in het delfttopic blijvenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:13 schreef BlaatBart het volgende:
Ik heb aan de Marktweg gewoond. Wat een ongelofelijke kutbuurt![]()
Maar jij woont in DenHaag wrom dan niet naar Delft verhuizen... ik heb nog wel een kamertje over hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Den Haag is kut dus daarom gewoon in het delfttopic blijven
Jij wil alleen neukenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar jij woont in DenHaag wrom dan niet naar Delft verhuizen... ik heb nog wel een kamertje over hoor![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd: er is nog een plaatsje vrij in mijn bed![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd: er is nog een plaatsje vrij in mijn bed![]()
Je kan bij de mac op de escamplaan tot 02:00 terecht.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:17 schreef CaLeX het volgende:
enige mooie aan delft is dat de Mac tot 3 uur open is
![]()
lekker dan, daar kan ik heen rollenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:48 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Je kan bij de mac op de escamplaan tot 02:00 terecht.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |