je wil hem versieren nu hij beroemd is?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:49 schreef lookinforyou het volgende:
Ha, ik had Herbert Dijkstra een mailtje gestuurd. Ik kende hem voor zijn tv carriere vrij goed.
Ik had hem gistern gemaild en vandaag al een mailtje terug van hem. Toch leuk.
Hij heeft dus geen sterallures gekregen.
Nou nee, dat echt nietquote:Op donderdag 14 december 2006 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wil hem versieren nu hij beroemd is?
Ach, alleen de retentie van Planet is kut, de snelheid is wel om te pruimen.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:18 schreef RayMania het volgende:
Binnenkort weer effe voor de payserver betalen, moet ook nog wat films binnenhalen.
Planet ookquote:Op donderdag 14 december 2006 19:21 schreef RayMania het volgende:
Retentie van Hetnet is vijf dagen, niet relaxt dus.
Dan krijg je nog een stuk of 4-8 verbindingen. Je hebt er eigenlijk maar 2 nodig dus kan jeje kosten ng delen ookquote:Op donderdag 14 december 2006 19:31 schreef RayMania het volgende:
Compleet binnehalen lukt vaak nog wel, maar als je seizoenen wilt downloaden van iets dan is vijf dagen erg weinig. En ja, wat is 7,50 per maand.
Die film komt pasin januari in de bios!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Bij mij op het werk ligt de legale dvd van Saw 3 al
In Nederland jaquote:Op donderdag 14 december 2006 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die film komt pasin januari in de bios!
Nu pas?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Ook nog de Nederlandse Versie!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die film komt pasin januari in de bios!
nee hoor, ze hebben heerlijke broodjes tonijnquote:Op donderdag 14 december 2006 19:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Op de Dvd en muziek afdeling na is het inderdaad vrijwel. Ja.
Mag ook pas vanaf 28 Februari ofzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom juist.
Zou het raar vinden als ze de DVD nu al gaan verkopen.
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mag ook pas vanaf 31 Februari ofzo.
Broodje gemarineerde zalm is wel heerlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, ze hebben heerlijke broodjes tonijn
Dan ga ik met mijn collega's even een inval plannenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Werk je er ook?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan ga ik met mijn collega's even een inval plannen![]()
Mijn pa en ik gaan sinds kort eens in 2 a 3 maanden eten bij La Place. Dat is best goed te eten en niet duur.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, ze hebben heerlijke broodjes tonijn
Of jij bent gewoon te stomquote:
En dat is?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee.. Ik werk voor de minst geliefde organisatie van Nederland![]()
Nee.. Ik kan het wel leuker makenquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Vind je het gek dat de criminaliteit toeneemt. De wouten zitten gewoon te fokken![]()
Dan krijg je hem nogquote:Op donderdag 14 december 2006 19:58 schreef Messenga het volgende:
Hoe zit dat trouwens? Als je geen geel papiertje mee hebt gekregen bij een bon?
Het kan zijn dat de desbetreffende diender hem allang heeft verscheurd en hoor je er nooit meer iets vanquote:
Ik was anders niet zo aardig tegen de agentquote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de desbetreffende diender hem allang heeft verscheurd en hoor je er nooit meer iets van
Maar soms duurt het ook gewoon lang
Ambtenaren he...
Reya, 55 euroquote:Op donderdag 14 december 2006 20:01 schreef rubbereend het volgende:
Trouwens Messenga heb je inmiddels gekeken?
Waarvoor kreeg je die prent dan? Toch niet omdat je als 3e man fietste?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik was anders niet zo aardig tegen de agent.
Maandagochtend, ik fietste als 3e man, op een weggetje waar nauwelijks een auto langskomt, Ajax had de zondag verloren, dus..
"Heb je nog een reden voor je gedrag?"
"Neuhh, ik vind het alleen heeeeel vervelend dat jullie op deze manier geld moeten verdienen."
" Ik had wat slimmers van je verwacht"
" Ach, waar je mee omgaat wordt je besmet hé."
"Laat ik hier maar niet verder op ingaan.."
Ja..quote:Op donderdag 14 december 2006 20:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarvoor kreeg je die prent dan? Toch niet omdat je als 3e man fietste?
quote:
Belachelijk inderdaad.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat soort collega's snap ik echt niet
Keine Ahnung, da's niet aan mij.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]en wat gaan jullie voor een leuks doen?
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Keine Ahnung, da's niet aan mij.
ALs je ctrl + f had gedaan op Heerenveen en Lens was je het topic tegen gekomen. Ik heb er zelf nog expres de tijd en zender achter gezet.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:17 schreef Messenga het volgende:
Altijd die doordachte TT's van Tong..
Blijkt maar weer.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus er is een gozer die 55 euro betaald om met jou op stap te gaan?
zonde van het geldquote:Op donderdag 14 december 2006 20:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus er is een gozer die 55 euro betaald om met jou op stap te gaan?
Wat een paradox.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:28 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk wel ik zou het er niet voor over hebben in ieder geval.
Ben ik blij dat ik dat topic toen niet op tijd had gezien. Niks voor mij ook om me beschikbaar te stellen voor zoiets. Niet dat ik niks om goede doelen geef, maar niet op zo'n manier.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
Stel jeje beschikbaar voor zo'n actie en dan krijg je een of andere freak achter je aan.
Och, het zal me niets verbazen als ie niet eens wat wil.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dat topic toen niet op tijd had gezien. Niks voor mij ook om me beschikbaar te stellen voor zoiets. Niet dat ik niks om goede doelen geef, maar niet op zo'n manier.
Booooooooooooooooooooodequote:
was het druk?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:31 schreef golfer het volgende:
Terug van The Experience bij Beeld & Geluid.
Heb daar uren rondgelopen en allerlei dingen gedaan.
Was erg leuk.
Zeker de moeite waard om eens te bezoeken.
Zie het verslagje, met fotootjes en filmpjequote:
ik las het net, wij gaan de 27ste in decemberquote:Op donderdag 14 december 2006 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie het verslagje, met fotootjes en filmpje
Het Nederlands instituut voor beeld en geluid gaat open.
ja moest even weten wie er geld voor Messenga over hadquote:Op donderdag 14 december 2006 20:24 schreef Bos81 het volgende:
en Rubbereend kijkt meteen in zijn Fotoboek
Ik had precies hetzelfde.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja moest even weten wie er geld voor Messenga over had
als zich er nou anderen beschikbaar hadden gesteld had ik misschien nog wel willen bieden, maar dit was een vrij kansloze selectie.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dat topic toen niet op tijd had gezien. Niks voor mij ook om me beschikbaar te stellen voor zoiets. Niet dat ik niks om goede doelen geef, maar niet op zo'n manier.
schrok jij ook?quote:
Vooral van die "dame" op een van de extra foto'squote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral van die "dame" op een van de extra foto's![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:49 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik moest meteen aan Return of The Nerds denken, ik weet niet hoe, maar die film kwam in me op.
Psst, da's Aliceyquote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral van die "dame" op een van de extra foto's![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:51 schreef Bos81 het volgende:![]()
laten we het dan zo zeggen, dat ik totaal niet val op dat type uiterlijk
eng hequote:
over nerds gesproken, de tweelingnerds uit beauty & the nerd krijgen een eigen showquote:Op donderdag 14 december 2006 21:49 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik moest meteen aan Return of The Nerds denken, ik weet niet hoe, maar die film kwam in me op.
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:04 schreef RayMania het volgende:
Wanneer gaan jij en je broer dan tekenen borisz?
ik dacht alquote:
Iemand die niet bewust die post wilt pakt hem altijdquote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef borisz het volgende:
voor alle fans, we zijn bijna bij post 44444444
jep een keer bij zoveel miljoen zat ik er 1 naastquote:Op donderdag 14 december 2006 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Iemand die niet bewust die post wilt pakt hem altijd.
Ik wilde eens topic nummer 888888 openen, had ik 888889 ofzoquote:Op donderdag 14 december 2006 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
jep een keer bij zoveel miljoen zat ik er 1 naast
ik gok dat het formulier nog steeds op zn bureau ligtquote:Op donderdag 14 december 2006 22:24 schreef dndiek het volgende:
Sientje
Heb je inmiddels al een ClubCard van PSV?
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok dat het formulier nog steeds op zn bureau ligt
denk er wel aan dat de kaartverkoop voor de 2e ronde een keertje begint en dat je je card niet zo maar hebt rond de feestdagen!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik moet de bankrekening nr van mijn pa nog ff invullen
Maar komt goed
heb je zelf geen geldquote:Op donderdag 14 december 2006 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik moet de bankrekening nr van mijn pa nog ff invullen
Maar komt goed
na de aanschaf van het huis denk ik niet meer neequote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na de aanschaf van het huis denk ik niet meer nee
Naar wie/watquote:Op donderdag 14 december 2006 22:37 schreef rubbereend het volgende:
is Bos nog aan het speuren?
Ja sorryquote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef borisz het volgende:
voor alle fans, we zijn bijna bij post 44444444
Qua uiterlijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht al
maar welke vrouw op Fok is dan wel je type?
nou ga dan maar eens snel die Fobo's doorspittenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Dit dus
[..]
Qua uiterlijk.
Poe, daarvoor ken ik de fobo's te weinig.
Maar ik moet haar gewoon aantrekkelijk vinden, moeilijk te omschrijven wanneer ik iemand aantrekkelijk vind, maar het is meestal het gezicht wat het hem doet.
Ik kijk wel even in het userfoto topic in USquote:Op donderdag 14 december 2006 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ga dan maar eens snel die Fobo's doorspitten
en het huis moet nog worden gebouwdquote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na de aanschaf van het huis denk ik niet meer nee
sexy en gewaagd zekerquote:Op donderdag 14 december 2006 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk wel even in het userfoto topic in US
Het gewone usersfoto, bevatte niet echt iets van WOW. Dus nu maar daarheen jaquote:
Dat mensen daar nog over na moeten denkenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef dndiek het volgende:
VoreG een mooi topic voor jou: Fifa07 of PES ?
Ook nog geen succes. Dus laat ik het (voorlopig) een misterie zijn, welke FOK!ster ik qua uiterlijk echt aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gewone usersfoto, bevatte niet echt iets van WOW. Dus nu maar daarheen ja![]()
Gedaanquote:Op donderdag 14 december 2006 22:52 schreef tong80 het volgende:
Aanbid de meesterHet grote Shota Arveladze fan-topic.
Ik kom Clauw nooit meer tegen sinds ze verhuist isquote:Op donderdag 14 december 2006 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Clauwheee is natuurlijk zeker aantrekkelijk, maar die noemde ik expres niet eigenlijk![]()
Maar die is van deze 4 absoluut de mooiste. Niet door de foto's maar wel hoe ik haar IRL gezien heb![]()
heb je buiten Bluezz, Clauw en MissBliss nog meer vrouwen van Fok ontmoet?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Clauwheee is natuurlijk zeker aantrekkelijk, maar die noemde ik expres niet eigenlijk![]()
Maar die is van deze 4 absoluut de mooiste. Niet door de foto's maar wel hoe ik haar IRL gezien heb![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je buiten Bluezz, Clauw en MissBliss nog meer vrouwen van Fok ontmoet?
Dat was 2 jaar geleden. In Helmond zijn we toen samen met HellmondUnited en Evertje zijn we toen naar Helmond Sport - Top Oss geweest.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:25 schreef rubbereend het volgende:
die heb ik dan weer nog nooit gemeet
Fok heeft vele prima meidenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was 2 jaar geleden. In Helmond zijn we toen samen met HellmondUnited en Evertje zijn we toen naar Helmond Sport - Top Oss geweest.
Prima meid hoor.
Kan ik me voorstellen. Zo zijn er inderdaad die ik nog niet ontmoet heb:quote:
Welterusten Woutertjequote:
als je weer zwart bent kun je meer rond gaan kijkenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Zo zijn er inderdaad die ik nog niet ontmoet heb:
Memento-Mori
LookinForYou
en nog wel meer.
Ik kom te weinig buiten VBL om echt meiden te kennen.
Moet wat meer in SPT komen, want vind ook sommige andere sporten leuk om te volgen![]()
Zelfde geldt voor MUZ eigenlijk.
Dat doet eend namelijk ookquote:Op donderdag 14 december 2006 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je weer zwart bent kun je meer rond gaan kijken
dan heb je idd wat meet tijd om overal op fok te komen jaquote:
Je wordt zo'n meet-hoer die alle meets afgaatquote:Op donderdag 14 december 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb je idd wat meet tijd om overal op fok te komen ja
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je wordt zo'n meet-hoer die alle meets afgaat
Jij bent ook aan het slaappostenquote:
jij hebt Nikky & Bloem gemeetquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
Ik ben een meet-hoer en heb zeker al zo'n stuk of 15 meets achter de rug, waarbij ik de min-of-meer vaste bevolking van Fok! allemaal wel eens ontmoet heb.![]()
je mag hem misschien wel even aanrakenquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
je mag hem misschien wel even aanraken....
En nog zoveel meer. Tot en met Yvonne, Danny, Knorretje, Highlander, Breuls....you name them al die tegenwoordige (F)Admins en natuurlijk ook bijna alle lekkere wijven op Fok! ook IRL even gezien tijdens de meets, met als leukste meets natuurlijk de zoveelste-jaars-meets waarbij we bleven overnachten in de Beerenkuil in Utrecht.quote:
Af!quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog zoveel meer. Tot en met Yvonne, Danny, Knorretje, Highlander, Breuls....you name them al die tegenwoordige (F)Admins en natuurlijk ook bijna alle lekkere wijven op Fok! ook IRL even gezien tijdens de meets, met als leukste meets natuurlijk de zoveelste-jaars-meets waarbij we bleven overnachten in de Beerenkuil in Utrecht.![]()
Trouwens...er hebben ook wel eens wat meeters gebruik gemaakt van onze slaapplekken als logé.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe.
Toegevoegd op live
Let niet op die man hierboven![]()
OMG, ik viel eerst door de stoel van Jane, omdat ik er samen opzat met Stranger, en daarna ben ik in een tent gaan liggen die later van BE bleek te zijn... maar ik was e.e.a. smorgens kwijt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:18 schreef rubbereend het volgende:ja ik weet nog wel dat na dat weekend al die verhalen ineens overal opdoken op fok wat er allemaal gebeurd was op dat weekend
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG, ik viel eerst door de stoel van Jane, omdat ik er samen opzat met Stranger, en daarna ben ik in een tent gaan liggen die later van BE bleek te zijn... maar ik was e.e.a. smorgens kwijt.
Oh ja, dagonet heeft me nog naar de wc geholpen![]()
Whie whete!quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:54 schreef tong80 het volgende:
Trusten DS. Doe je morgen mee :
Groot dikthee der Nederlantse taal door Haaibaaike.
heb gister mijn 22.222 ste gemistquote:
Ik doe meequote:Op vrijdag 15 december 2006 03:54 schreef tong80 het volgende:
Trusten DS. Doe je morgen mee :
Groot dikthee der Nederlantse taal door Haaibaaike.
Zo, ook een goeiemorgen!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Nou inderdaad...quote:Op donderdag 14 december 2006 23:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kom Clauw nooit meer tegen sinds ze verhuist is![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:49 schreef borisz het volgende:
Mogge
Prijsvraag 1:
Win het bordspel Anti-Monopoly!
Winnaars
InTrePidIvity
Build.1984
dweezle
tomtomaat
666bob
jammer sien
Jouw persoonlijke lichtpuntje?quote:
Arsenal, dat gaat zwaar worden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:19 schreef rubbereend het volgende:oi
kutloting en nu misschien nog wel het spannendste; op welke dag gaan we spelen
Je kan beter vragen waar de bonnen gebleven zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:17 schreef Againzender het volgende:
DIGGERHoe is het met de broodplank?
dadelijk ajaxquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:20 schreef borisz het volgende:
Oke loting gezien, ik ga nog even lunchen en tentamen geschiedenis maken![]()
DG was wel tevredenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Arsenal, dat gaat zwaar worden.
en het kan nog erger worden, het kan zijn dat we op dinsdag moeten spelenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:57 schreef appelsientje het volgende:
Tering.. kut loting..
Had liever een ander ploeg gezien...
Real ofzo.. daar hebben we ook al een tijd niet tegen gespeeld.
Euh praat me ff bij, wat is er erg aan dinsdag?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en het kan nog erger worden, het kan zijn dat we op dinsdag moeten spelen
ja, geen bonnen, maar zo'n boekjequote:Op vrijdag 15 december 2006 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je kan beter vragen waar de bonnen gebleven zijn
Portje is wel lekker
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef Bjoro het volgende:
oei wat een loting
Werder- Ajax
Tottenham - Feyenoord
Fenebahce - AZ
Carnaval dus dat wordt de eerste keer in mn leven dat ik dronken het stadion in gaquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh praat me ff bij, wat is er erg aan dinsdag?
ook niet overdrijven hoor, het had slechter gekund, kansen tegen Arsenal zijn er zekerquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:57 schreef appelsientje het volgende:
Tering.. kut loting..
Had liever een ander ploeg gezien...
Real ofzo.. daar hebben we ook al een tijd niet tegen gespeeld.
de eerste keer?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef rubbereend het volgende:alle Nederlandse teams kutgeloot
[..]
Carnaval dus dat wordt de eerste keer in mn leven dat ik dronken het stadion in ga
ik drink nooit zoveel voor de wedstrijd, dan moet ik de hele tijd pissen en dat gaat niet zo makkelijk op oostquote:
Politie zal dat leuk vinden trouwens, zo'n wedstrijd tijdens carnaval.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef rubbereend het volgende:alle Nederlandse teams kutgeloot
[..]
Carnaval dus dat wordt de eerste keer in mn leven dat ik dronken het stadion in ga
tegen een Engelse ploegquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Politie zal dat leuk vinden trouwens, zo'n wedstrijd tijdens carnaval.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:20 schreef RayMania het volgende:
Het duurde effe:
Handige voetbal-linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef clauwheee het volgende:
Geen zin meer!
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef clauwheee het volgende:
Geen zin meer!
Met dwingende ogen richting USA kijken, dat het maar gauw feb. mag wordenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef RayMania het volgende:
Hoi Bluezz, hoe ver ben je al met Lost?
Komt in februari Lost weer op net 5 Bluezz?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met dwingende ogen richting USA kijken, dat het maar gauw feb. mag worden
Helemaal bij dus
Dat heb ik ook met Prison Break, januari dan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met dwingende ogen richting USA kijken, dat het maar gauw feb. mag worden
Helemaal bij dus
Wa's dat voor onzinquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:00 schreef pascalheister het volgende:
thuis
ook het uitslagformulier gekregen van het praktijkexamen, puur op kijkgedrag gezakt dus
Ik zal het onthouden voor als ik ervoor gaquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
das een tip die ik je vast geven kan, kijken tot je er een stijve nek van krijgt
"de kandidaat keek slechts naar mooie blondines langs de wegquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:00 schreef pascalheister het volgende:
thuis
ook het uitslagformulier gekregen van het praktijkexamen, puur op kijkgedrag gezakt dus
dat welquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef tong80 het volgende:
Vind ik ook. Liever dit soort clubs dan één of ander oostblokgedoe.
Ze lopen wel wat achter op USA maar ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:54 schreef lookinforyou het volgende:
Komt in februari Lost weer op net 5 Bluezz?
die is kogelwerend zeker?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef VoreG het volgende:
42 euro voor een nieuwe achterband....
15 euro voor de achterbandquote:
Wanneer we hebben gekozen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:17 schreef rubbereend het volgende:
enig idee wanneer de nieuwe blauwe bekend wordt gemaakt?
Nee, dat is op dit moment nog niet bekend. Ik hoop snel, maar zou het echt niet weten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:17 schreef rubbereend het volgende:
enig idee wanneer de nieuwe blauwe bekend wordt gemaakt?
Ah er wordt intern gezocht!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, aangezien er ook geen sollicitatietopic is.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah er wordt intern gezocht!
Welkom Misstique en Dagonet
Probeer je nou net te doen of ze niet door hebben dat jij de nieuwe mod wordtquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah er wordt intern gezocht!
Welkom Misstique en Dagonet
waar ligt de vertraging? De onderhandelingen over de vrijlating van Vaduz en Suijk?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is op dit moment nog niet bekend. Ik hoop snel, maar zou het echt niet weten.
Waarschuw even als het topic vol is, anders post ik door een slotje heenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Probeer je nou net te doen of ze niet door hebben dat jij de nieuwe mod wordt.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar ligt de vertraging? De onderhandelingen over de vrijlating van Vaduz en Suijk?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Daar ben ik overigens wel mee bezig.
vraag Tong ffquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:30 schreef RayMania het volgende:
Jullie zijn wel jaloers op m'n warme chocolademelk.
Ik heb voor het eerst sinds 3 dagen weer cola, ik ben nergens jaloers opquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:30 schreef RayMania het volgende:
Jullie zijn wel jaloers op m'n warme chocolademelk.
nee alle nummers klinken hetzelfdequote:Op vrijdag 15 december 2006 16:40 schreef RayMania het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de intro's van Somewhere Only We Know en Nothing On My Way van Keane helemaal hetzelfde?
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee alle nummers klinken hetzelfde![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee alle nummers klinken hetzelfde![]()
Wat een humor heb je toch Pascalquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blind tyfus ding bedoel je zeker?
Nothing in my way zit in Fifaquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:40 schreef RayMania het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de intro's van Somewhere Only We Know en Nothing On My Way van Keane helemaal hetzelfde?
Fifaquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nothing in my way zit in Fifa.
* Messenga wacht op de reactie van VoreG.
Best lekker hoor, tijdens Sensationquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:56 schreef VoreG het volgende:
Aan marketing en muziek heb ik overigens geen negatief woord over voor FIFA.
Maar ja Blur - Song 2 etc etc daar koop je geen game voor.
moet je nagaan hoelaag dat niveau isquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een humor heb je toch Pascal
MVVquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:00 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van Fortuna. De gemeente moet een schuld betalen aangezien ze zelf het bedrag weer eens niet kunnen ophoesten.
Er is maar 1 club in Limburg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |