je wil hem versieren nu hij beroemd is?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:49 schreef lookinforyou het volgende:
Ha, ik had Herbert Dijkstra een mailtje gestuurd. Ik kende hem voor zijn tv carriere vrij goed.
Ik had hem gistern gemaild en vandaag al een mailtje terug van hem. Toch leuk.
Hij heeft dus geen sterallures gekregen.
Nou nee, dat echt nietquote:Op donderdag 14 december 2006 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wil hem versieren nu hij beroemd is?
Ach, alleen de retentie van Planet is kut, de snelheid is wel om te pruimen.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:18 schreef RayMania het volgende:
Binnenkort weer effe voor de payserver betalen, moet ook nog wat films binnenhalen.
Planet ookquote:Op donderdag 14 december 2006 19:21 schreef RayMania het volgende:
Retentie van Hetnet is vijf dagen, niet relaxt dus.
Dan krijg je nog een stuk of 4-8 verbindingen. Je hebt er eigenlijk maar 2 nodig dus kan jeje kosten ng delen ookquote:Op donderdag 14 december 2006 19:31 schreef RayMania het volgende:
Compleet binnehalen lukt vaak nog wel, maar als je seizoenen wilt downloaden van iets dan is vijf dagen erg weinig. En ja, wat is 7,50 per maand.
Die film komt pasin januari in de bios!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Bij mij op het werk ligt de legale dvd van Saw 3 al
In Nederland jaquote:Op donderdag 14 december 2006 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die film komt pasin januari in de bios!
Nu pas?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Ook nog de Nederlandse Versie!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die film komt pasin januari in de bios!
nee hoor, ze hebben heerlijke broodjes tonijnquote:Op donderdag 14 december 2006 19:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Op de Dvd en muziek afdeling na is het inderdaad vrijwel. Ja.
Mag ook pas vanaf 28 Februari ofzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom juist.
Zou het raar vinden als ze de DVD nu al gaan verkopen.
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mag ook pas vanaf 31 Februari ofzo.
Broodje gemarineerde zalm is wel heerlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, ze hebben heerlijke broodjes tonijn
Dan ga ik met mijn collega's even een inval plannenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Werk je er ook?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan ga ik met mijn collega's even een inval plannen![]()
Mijn pa en ik gaan sinds kort eens in 2 a 3 maanden eten bij La Place. Dat is best goed te eten en niet duur.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, ze hebben heerlijke broodjes tonijn
Of jij bent gewoon te stomquote:
En dat is?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee.. Ik werk voor de minst geliefde organisatie van Nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |