'Dit is het grote dikthee der Nederlantse taal, door Haaibaaike, over de Nederlantse taal. Deze taal is Nederlants omdat we in Nederlant wonen en Nederlants praten, voornamelijk als we spreken in die taal. Er zijn ook andere talen maar daar praten we niet in als we spreken, maar soms wel als we op vakantie zijn in België bijvoorbeelt en in Spanje ook als we praten in een andere taal zoals de Nederlantse taal. De meeste mensen hebben dan moeite met een moeilijk woord omdat het moelijk is om te praten in een andere taal zoals Nederlants, Duits is bijvoorbeelt heel moeilijk in het buitenlants als je niet uit Nederlant komt om de taal te spreken. Daarom heb ik dit dikthee gemaakt om te schrijven, dan leer je er van en leer je ook typen in een andere taal zoals Duits bijvoorbeelt Uberhoubt is dan een Duits woord om te typen. Sommige mensen hebben dan fouten maar andere mensen hebben dan minder fouten bij het typen daarom maak ik deze dikthee om te doen als voorbeelt. Nu moeten jullie dit uit je hooft leren en dan blind typen, als je niet blint kunt typen mag je af en toe kijken als je dat niet kunt maar de moeilijke woorden mag je dan niet kijken als je het niet meer weet. Suxes.'
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !