Niet eens, maar toch gaat deze doorquote:Op donderdag 14 december 2006 13:48 schreef BMH het volgende:
Fliepke is mod.. dus deze gaat door.
Bij van leest. Heel veel mensen bellen, maar niemand reserveert daadwerkelijk want je moet een aanbetaling van 25 euro doenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:49 schreef Qwea het volgende:
IK WIL OOK MN WII.
fliepke waar heb je gereserveerd?
ja bij de MM te alkmaar ook. Van 100 euroquote:Op donderdag 14 december 2006 13:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bij van leest. Heel veel mensen bellen, maar niemand reserveert daadwerkelijk want je moet een aanbetaling van 25 euro doen
Dag BMH. Laat je het ons even weten als het weer niet luktquote:Op donderdag 14 december 2006 13:51 schreef BMH het volgende:
Ik ga nu de stad in... Hopelijk bellen ze me onderweg
en dan? wie het hem eerst heeft levert hem in?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:52 schreef linebear het volgende:
ok, waarom zetten we geen weddenschap op... wie wanneer een Wii heeft
wedden voor een wii word lastig.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:52 schreef linebear het volgende:
ok, waarom zetten we geen weddenschap op... wie wanneer een Wii heeft
Ben ook net de stad in geweest..... om een broodje te halenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:51 schreef BMH het volgende:
Ik ga nu de stad in... Hopelijk bellen ze me onderweg
ik ook. Voor een broodje wii. Overal uitverkochtquote:Op donderdag 14 december 2006 13:53 schreef linebear het volgende:
[..]
Ben ook net de stad in geweest..... om een broodje te halen
wint de muts...quote:Op donderdag 14 december 2006 13:53 schreef mrdjey het volgende:
[..]
wedden voor een wii word lastig.
je bent de muts jaquote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
JAAAAAAAH, ik kreeg net een belletje dat ik m op kan halen!
Heb ik nu de weddenschap gewonnen?
Hoe kom je aan die info?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef Hare het volgende:
dynabyte kan pas volgend jaar weer leveren
Van leest kun je nu nog 5de worden. Althans ik was dus die 4de gisterenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef Hare het volgende:
Goed, Frs Nijmegen krijgt ze zaterdag volgens die gast daar, van Leest zit deze en volgende week vol met reserveringen, dixons heeft een wachtlijst van 20 personen, dynabyte kan pas volgend jaar weer leveren en nu is mijn enige hoop dus gericht op mijn reservering bij Mystery Games.
Die zeggen dat ze alle personen die op de wachtlijst staan kunnen voorzien van een Wii, en die zal morgen moeten binnenkomen. Maar ik betwijfel het
Bel voor de zekerheid cuijk eens (intertoys)quote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef Hare het volgende:
Goed, Frs Nijmegen krijgt ze zaterdag volgens die gast daar, van Leest zit deze en volgende week vol met reserveringen, dixons heeft een wachtlijst van 20 personen, dynabyte kan pas volgend jaar weer leveren en nu is mijn enige hoop dus gericht op mijn reservering bij Mystery Games.
Die zeggen dat ze alle personen die op de wachtlijst staan kunnen voorzien van een Wii, en die zal morgen moeten binnenkomen. Maar ik betwijfel het
I know, dat gedoe ook. Als ik een wii heb kun je die mii toch even mailen of niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:00 schreef Lexie het volgende:
Ook voor dit topic weer: succes met de jacht.
Fliepke, je bent trouwens je Mii vergeten.
waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
JAAAAAAAH, ik kreeg net een belletje dat ik m op kan halen!
Heb ik nu de weddenschap gewonnen?
Maak ik wel een neue. Wis hem maarquote:Op donderdag 14 december 2006 14:01 schreef Lexie het volgende:
ja, dat kan wel. Weet alleen niet of je hem dan zelf mag aanpassen, denk eigenlijk van niet.
tis hier wel een uur vandaan. En vriendlief moet morgen werken,en ik ken de stad daar nietquote:Op donderdag 14 december 2006 14:04 schreef Qwea het volgende:
oeh oeh oeh ik heb een intertoys gebelt die ik morgen om 09:00 moet bellen. En als ze dan wii's hebben leggen ze morgen vroeg vanaf 09:00 apart voor de bellers
Ook al woon je in Groningen, ik ben in staat morgen gewoon daar heen te reizen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:04 schreef Qwea het volgende:
oeh oeh oeh ik heb een intertoys gebelt die ik morgen om 09:00 moet bellen. En als ze dan wii's hebben leggen ze morgen vroeg vanaf 09:00 apart voor de bellers
PM me maar. Wordt hem voor ons ws toch niet. Zie mn vorige postquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Ook al woon je in Groningen, ik ben in staat morgen gewoon daar heen te reizen.
Kom op man, welke intertoys heb je 't over?![]()
Je hebt PMquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
PM me maar. Wordt hem voor ons ws toch niet. Zie mn vorige post
Zei je mij ook kunnen PM-en welke Intertoys het is? Mischien heb ik er wat aanquote:
Pfff, ik ben 35, met een baby van 8 maanden, en ik wacht ook nog steeds als een klein kind op m'n Wii!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:01 schreef linebear het volgende:
wat ik raar vind.... ben al 31 en zit inderdaad ook te wachten als een klein kind op mijn Wii... Erg he
Ze zeiden mij dat ie morgen bij de vracht zat, en tot nu toe hebben ze het altijd nog goed voorspelt..quote:Op donderdag 14 december 2006 14:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar goed Broes morgen dus de BS?
Oh noes.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:34 schreef Oksel het volgende:
Arme jongens.
Ik ben pas zielig. Tot half 5 op school, en om 5 uur werken. 0 minuten Wii time.
't is bijna weekend of moet je ook in het weekend werken?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:34 schreef Oksel het volgende:
Arme jongens.
Ik ben pas zielig. Tot half 5 op school, en om 5 uur werken. 0 minuten Wii time.
nouja, ik heb min of meer de garantie dat ik hem iiig voor kerst krijg..quote:
Mobiel gaat af, onbekend nummer, zou het? Hallo? Met wie spreek ik? Ok sorry verkeerd verbonden.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:53 schreef Qwea het volgende:gaat mn foon net,ik helemaal blij....
ist mn moeder
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mobiel gaat af, onbekend nummer, zou het? Hallo? Met wie spreek ik? Ok sorry verkeerd verbonden.
![]()
jij ook al ?!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]IK WIL GODVERDOMME VANAAF WII'EN
had al op MP gekeken,450 euro voor een nieuwe wii. Nou mooi niet
ik ga vanaaf wel neuken ipv wii'en
zet je nr maar in het topic,kijken we wel ff of hij het doetquote:Op donderdag 14 december 2006 14:57 schreef linebear het volgende:
volgens mij is mijn sms stuk
ontvang al een paar uur geen sms meer hahahaha
hoe kun je online zien welk nr je bent?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:58 schreef mrdjey het volgende:
Tja ik heb ook een BS reservering maar daar ben ik nummer 20, denk niet dat ons filiaal er zo veel binnen krijg.
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:59 schreef mrdjey het volgende:
niet, na mijn weten.
Ik sta op de reserveringslijst voor de 2e levering. Die moeten ze morgen krijgen, maar ik ben zo bang dat ze er niet genoeg krijgenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Van leest kun je nu nog 5de worden. Althans ik was dus die 4de gisteren
Mistery zit vol tot en met de derde levering zeiden ze.
Retarded is een user hier die bij FRS nijmegen werkt btw
Ja, daar klopt dus geen fuck van, heb ze net gebeld en ze hebben helemaal niks, verwachten wel wat vandaag, morgen of overmorgen....quote:Op donderdag 14 december 2006 15:03 schreef mrdjey het volgende:
Utrecht
Muahhhhhquote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Gaat de bel net, doe ik open.
Staat er een ventje van TNT met een fors pakje
PastoorPeter::D:D:D:D:D
TNT vent: Hai, ik heb een pakje voor de buren, kan die hier?
Bleek het een Nespresso ding te zijn.
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Heb je cuijk nou geprobeert??quote:Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, daar klopt dus geen fuck van, heb ze net gebeld en ze hebben helemaal niks, verwachten wel wat vandaag, morgen of overmorgen....
dat is enorm lullig zeg.... lulligste wat ik tot nu toe gehoord heb eigenlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Hahahaha wat is dat voor een grap!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Ja, die hebben niks en als er wat binnen komt hebben ze een reserveringslijst van hier tot Tokioquote:
RiJsWiJk Is 4 nUbS!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:22 schreef made het volgende:
Wel vreemd van BartSmit.
In Rijswijk wordt gezegd : Op vrijdag geen leveringen, op z'n vroegst zaterdag.
Ergens anders lees ik :
Op vrijdag krijg ik ( lees BS ) ze binnen.![]()
Waarom roepen aale BS filialen wat anders....![]()
omdat alle dixons,intertoys,dynabytes en what the fuck ever ook wat anders roepenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:22 schreef made het volgende:
Wel vreemd van BartSmit.
In Rijswijk wordt gezegd : Op vrijdag geen leveringen, op z'n vroegst zaterdag.
Ergens anders lees ik :
Op vrijdag krijg ik ( lees BS ) ze binnen.![]()
Waarom roepen alle BS filialen wat anders....![]()
Vandaag?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:29 schreef Qwea het volgende:
ik denk dat als ik nog een x de intertoys bel ze gek van me worden
dat is an al de 5de x dat ik bel
*durft niet
Doe maar nietquote:Op donderdag 14 december 2006 15:29 schreef Qwea het volgende:
*durft niet
jij bent eng...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:29 schreef Qwea het volgende:
*durft niet
dat kan ik nietquote:Op donderdag 14 december 2006 15:31 schreef mrdjey het volgende:
zet een andere stem op.
ik heb geen faxquote:Op donderdag 14 december 2006 15:44 schreef linebear het volgende:
stuur een fax !?
ja,wie?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:45 schreef mrdjey het volgende:
laat iemand anders voor je bellen.
ooh ja? Mooiquote:Op donderdag 14 december 2006 15:47 schreef Korzakov het volgende:
Net gebeld naar de Intertoys, sta 2e op de lijst. Ze hadden vandaag bji distributiecentrum van Intertoys de Wii's ontvangen en die werden nu verzonden naar de filialen. Dus morgen of overmorgen mijn Wii ophalen![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ja? Mooi![]()
Maar als ze NU worden verzonden,waarom zijn ze er vanaaf dan niet?
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ja? Mooi![]()
Maar als ze NU worden verzonden,waarom zijn ze er vanaaf dan niet?
precies!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je hebt gelijk, die mensen kunnen best langere werkdagen maken, zolang jij je Wii maar hebt...![]()
Die gaan na vandaag allemaal de WW in door Qweaquote:Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je hebt gelijk, die mensen kunnen best langere werkdagen maken, zolang jij je Wii maar hebt...![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:30 schreef zaikert het volgende:
ik neuk vanavond m'n vriendin maar extra hard.
Kan ik morgen iig naar een blauwe gleuf kijken![]()
Waarquote:Op donderdag 14 december 2006 16:52 schreef Mortale het volgende:
Tomorrow!
Tomorrow!
I love ya
Tomorrow!
You're always a day away
Nintendo Wii + Wii Play (incl. Remote) & Nunchuk Pack:quote:Op donderdag 14 december 2006 17:00 schreef depax het volgende:
iemand intresse :
Geachte heer xxx
Vandaag is de voorraadstatus van de Nintendo Wii + Wii Play (incl. Remote) & Nunchuk Pack gewijzigd! Bestelt u voor 19:30 uur met creditcard, iDeal of rembours, dan wordt de bestelling vandaag nog naar u verzonden.
U kunt uw bestelling plaatsen op:
http://www.consoleshop.nl/product/34874
Indien u vragen heeft verwijzen wij u door naar onze website. Let op! Deze e-mail wordt naar alle belangstellenden gezonden. De belangstelling kan groter zijn dan de beschikbare voorraad. De voorraadstatus op de website is actueel.
Met vriendelijke groet,
Consoleshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
leugens.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:46 schreef aukje_1978 het volgende:
Ik heb 'm!!!!
Ik krijg ook ongeveer hetzelfde te horen van verschillende filialen.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffff vandaag zouden ze hier bij de intertoys 10 Wii's krijgen maar nee hoor!!! Eerst was het maandag, toen dinsdag en vervolgens donderdag..... hopen maar op morgen!
Dat zijn extra controllers + het spel WiiPlay voor 70 euro. Dus je bent nog 5 euro goedkoper uit (verzendskosten niet meegerekend).quote:Op donderdag 14 december 2006 18:50 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Hmm 315 euro? Hijs toch adviesprijs 249 euries of ben ik gek? Moe je die remotes los erbij kopen?
Ik ga eerst met mn GC-zelda aan de slagDe graphics zijn toch op de gamecube gebaseerd. Kijk eerst wel eens wat de Wiii ons over een paar maandjes te bieden heeft
Ja door levering problemen krijgen we ze pas zaterdag binnen, FRS krijgt ook altijd op zaterdag leveringquote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef zaikert het volgende:
Zaterdag???? Volgens mij zijn er niet veel vervoerders die op zaterdag afleveren.
Ik kan me ook voorstellen dat de verkopers achter de balie bij de 138467-ste vraag "Verkopen jullie ook de wii?" wel eens baldadig worden en gewoon wat lulverhalen gaan ophangen.
Kan iemand met officiele connecties bij de FRS o.i.d. bevestigen dat er op zaterdag nieuwe wii's in de winkel komen?
Duh, ik heb er nog geWii't in Nieuwegein.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:21 schreef PastoorPeter het volgende:
Iemand zin om Nintendo Nederland te overvallen? Ik weet waar ze zitten.
Doet er niet toe, gewoon eventjes op de vingers tikken.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:22 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Duh, ik heb er nog geWii't in Nieuwegein.
Maar of ze daar ook hun Wii's opslaan, ik betwijfel het
In Udenhout...kregen er 18 binnen en ik stond 12 op de lijstquote:Op donderdag 14 december 2006 17:49 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
leugens.
waar?
btw. gefeliciteerd zaikert
Prima, al verwacht ik dat ze 't best druk hebben ongeacht die kutlaunchquote:Op donderdag 14 december 2006 20:24 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Doet er niet toe, gewoon eventjes op de vingers tikken.
Whehe dat wordt billenknijpen!quote:Op donderdag 14 december 2006 20:52 schreef MilaNL het volgende:
Hm morgen krijgen ze er 15 bij de BS hier en ik sta "15 of 16"...
De MM in DH?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:42 schreef Cid het volgende:
Bah.. net nog even naar MM geweest, krijgen er morgen 20 binnen als het goed is. Helaas sta ik in de 20+, en ze hebben ook nog mensen in die pre-order lijst zitten die meer dan 1 Wii besteld hebben. Die krijgen hun ebay-Wii dus ook nog eerst....zucht... Zal nog 1.5 - 2 weken duren volgens de vriendelijke medewerker.
Ja dat vond ik ook... deze gozer zei ook duurt nog 1.5 - 2 weken, terwijl zaterdag nog iemand zei dat ze misschien veel afzeggers hadden en dat ik een goede kans maakte... maar ja weten zij veel wat er gaat gebeuren. 2 weken als Nintendo blijf uitleveren is igg zeker.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:16 schreef RipCore het volgende:
Oh dat biedt mij dus geen zekerheid.. Jammer
Wel vreemd dat ze preorders aannemen van meer dan 1...
kijk, het wachten wordt beloond!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:32 schreef BMH het volgende:
Ik werd vanmiddag gebeld: Morgen om 10:00 ligt me Wii bij de Bart Smit.
OE VET!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:32 schreef BMH het volgende:
Zei ik tochquote:Op donderdag 14 december 2006 23:32 schreef BMH het volgende:
en weer dichtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef BroesWillems het volgende:
als iemand nog wat zoekt: [TK] Nintendo Wii Play + Remote + Nunchuck
Godverdomme. Misselijk dat ze ook nog 2 Wii's gaan meegeven aan mensen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:42 schreef Cid het volgende:
Bah.. net nog even naar MM geweest, krijgen er morgen 20 binnen als het goed is. Helaas sta ik in de 20+, en ze hebben ook nog mensen in die pre-order lijst zitten die meer dan 1 Wii besteld hebben. Die krijgen hun ebay-Wii dus ook nog eerst....zucht... Zal nog 1.5 - 2 weken duren volgens de vriendelijke medewerker.
Wat moeten ze dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Godverdomme. Misselijk dat ze ook nog 2 Wii's gaan meegeven aan mensen.![]()
![]()
Ik verkooop er zaterdag max 1 per klant. Gewoon omdat er ook meerdere mensen zijn die nog een Wii willen en die marktplaatskneuzen weg te houden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 06:47 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan?
Meneer Jansen staat in de winkel:
"2 Wii's graag"
"Ja meneer, dat gaat niet werken he, 1 per persoon."
"Maar de ene is voor m'n neefje en de andere voor m'n broertje."
"Nou, dat wordt dan kiezen meneer, 1 van de 2 zakt maar lekker in de stront."
Al lijkt de trend nu te zijn om er 3 te kopen, er 2 op marktplaats te zetten en vervolgens te genieten van je gratis Wii. Ik denk niet dat je het de winkels kwalijk kunt nemen, het maakt hun tenslotte niet uit aan wie ze het verkopen en ik denk dat je meer gillende mensen hebt als je ze verteld dat ze bepaalde dingen niet kunnen kopen. Krijgen we WOII taferelen: "Nee meneer, u heeft maar 1 Wii-bon".
Over een maand (of 2, of 3) rollen we allemaal over de grond van het lachen over deze topics. Dan staan de Wii's weer tot het dak opgestapeld en ligt de prijs 50 euro lager.
Potverdikkie ik hoop dat ik vanmiddag nog zo'n ding te pakken krijg.
ach je kan altijd proberen gebruik te maken van divine powersquote:Op vrijdag 15 december 2006 06:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
O here god laat er vandaag een Wii zijn voor mij en laten ze mij bellen o here god
God zij met ons
Dank u
Sorry....![]()
Laatste keer dat ik keek in de bart smit anna paulowna (zaterdag hadden nog genoeg Games / controler en andere meuk. dus je hoeft niet echt moeilijk te doen voor die dingen je moet alleen wel ff zoeken in kleine dorpen en voornamelijk dorpjes met alleen een bart smit die hebben namelijk nog geen Wii verkocht dus genoeg voorraad.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en weer dicht![]()
ik had net het hoogste bod...![]()
bedankt depaxquote:Op donderdag 14 december 2006 18:16 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ben net gebeld door consoleshop.nl, kan maandag 2 wii's halen!!!!!!!!
JEEEEJ!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
Als ik nog niet gelukt is ga ik vandaag voor je in het centrum kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:55 schreef BMH het volgende:
Over 64 minuten kom ik te weten of ik me Wii kan ophalen, of hij weer niet geleverd is
ik had dit gepost in de Wii topic maar wii een wii wilt kan hem halen bij de BS in Anna Paulowna we het eerst komt we het eerst maalt ofzoquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:05 schreef MeZZiN het volgende:
Bartsmit belde net met de mededeling
"ik ga je heel blij maken je Nintendo Wii is binnnen inclusief WiiPlay+nunchuck"
Maar ik heb er nu al een dus als iemand die preorder wilt hebben roept u maar.... (je moet hem wel zelf ophalen in Anna Paulowna
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:53 schreef depax het volgende:
[..]
bedankt depax
graag gedaan meid -:)Ik ben je inderdaad dankbaar! ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Ik word misselijk...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:14 schreef linebear het volgende:
de spanning stijgt weer eens
gewoon maar op je Wehkamp bestelling wachten. Doe ik...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Haay1971 het volgende:
Zou er in Utrecht centrum nog ergens een Wii te scoren zijn zonder pre-order? Dus gewoon winkel binnenlopen en met Wii-doos weer naar buiten lopen (na betaald te hebben uiteraard) ? Vrees van niet zeker? En staat er straks weer een meute voor de deur bij de MediaMarkt als die om 10:00 uur opengaan?
Ouch....anderhalfuur rijden, maar wel de moeite eigenlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:18 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ik had dit gepost in de Wii topic maar wii een wii wilt kan hem halen bij de BS in Anna Paulowna we het eerst komt we het eerst maalt ofzo
Zo laat joh? Ik dacht dat ze dat deden voordat de winkels openen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef donderopman het volgende:
ik kan ook niet meer wachten! ze verwachten de vracht tussen 10 en 3 uurdat kan dus nog heel lang duren
probeer de vondellaan daar is een nieuwe gameshop geopendquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Haay1971 het volgende:
Zou er in Utrecht centrum nog ergens een Wii te scoren zijn zonder pre-order? Dus gewoon winkel binnenlopen en met Wii-doos weer naar buiten lopen (na betaald te hebben uiteraard) ? Vrees van niet zeker? En staat er straks weer een meute voor de deur bij de MediaMarkt als die om 10:00 uur opengaan?
Tja, als ik de zekerheid zou hebben dat de Wehkamp hem in de loop van volgende week naar me verstuurt dan kan ik daar nog wel op wachten. Maar juist de onzekerheid of ik hem überhaupt wel vóór Oud & Nieuw zal krijgen van de Wehkamp levert mij nog veel meer stress op!quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:46 schreef linebear het volgende:
gewoon maar op je Wehkamp bestelling wachten. Doe ik...
Scheelt je veel gestress. Denk dat ze vandaag daar ook genoeg binnen krijgen
Hm, ik zit op m'n werk, en dat is in een kantoor in/boven Hoog Catherijne. Kan straks tijdens m'n lunchpauze wel weer een rondje door HC maken, maar verwacht niet ergens een losse Wii in de vrije verkoop tegen te komen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:04 schreef CecilBDemented het volgende:
probeer de vondellaan daar is een nieuwe gameshop geopend
naast het chinese hotel
Heb je een mailtje gestuurdquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:18 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ik had dit gepost in de Wii topic maar wii een wii wilt kan hem halen bij de BS in Anna Paulowna we het eerst komt we het eerst maalt ofzo
Jij blijquote:
Damnit, had het al grotendeels getikt en werd ff weggeroepen... Las dat idd nadat ik al op 'invoeren' had gedrukt. Zal er eens kijken dan morgen, of misschien vanmiddag als ik wat eerder weg ga. Tnxquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:49 schreef linebear het volgende:
lees dit net:
probeer de vondellaan daar is een nieuwe gameshop geopend
naast het chinese hotel
Proficiat meid welcome to the clubquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:58 schreef Qwea het volgende:
goed,ik heb hem.
let op
ik heb nog een order in emmen staan,die wii komt zeer ws vandaag binnen volgens de intertoys. En ik sta 9de op de lijst. Ze krijgen er minimaal 15. Iemand intresse in die order?
Zelf ophalen uit emmen.
Je gaat me niet vertellen dat MikeyMo nog meer hyped is dan jouquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef Qwea het volgende:
Thnxhijs eigk van MikeyMo. Maar ik mocht op jacht
meneer moest zelf werken
neequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat MikeyMo nog meer hyped is dan jou![]()
Ja idd ze belt zelf 5 keer naar de winkelquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat MikeyMo nog meer hyped is dan jou![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef Qwea het volgende:
Thnxhijs eigk van MikeyMo. Maar ik mocht op jacht
meneer moest zelf werken
de bartsmit in den helder kreeg er zojuist 20 binnen. Ik stond 15de daarquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef made het volgende:
Waarom heeft de ene BartSmit wel WIi's en de andereniet ?
![]()
Da's wel heel ergquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:46 schreef Neverstop het volgende:
Vandaag de FRS gebeld:
"Nee, morgen misschien."
Zit ik naast een gast in de collega zaal, mobiel gaat af, hij neemt op (rustig moment, dus gegil over aso dit en aso dat kan achterwegen blijven).
Ik merkte ineens op dat het om een Wii pre-order ging die binnengekomen was, hij heeft er echter al 1. Dus ik zwaaien met m'n armen en gillen en schreeuwen. Hij meldt ondertussen doodleuk over de telefoon dat ie er al 1 heeft en dat ze er maar iemand anders blij mee moeten maken.
Hangt ie op: "wat is er?".
Rustig moment voorbij, later nog terug gebeld toen was ie echter alweer vergeven. Nog niet zo dichtbij geweest. Ik ben lichtelijk geïrriteerd nu.
sisko wil heel heel graag een orderquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:05 schreef vin001 het volgende:
Iemand uit groningen die een pre-order wil? Vandaag binnen
net nog bij intertoys geweest en FRS, helaasquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:08 schreef McGilles het volgende:
Iedereen die een Wii wil heeft vandaag wel de mogelijkheid om er 1 te halen! Denk ik zo
Ik bel ze hier net in Soest en die hebben niksquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:03 schreef THeeF het volgende:
hahha, Ik werd dus net gebeld !!!
De Wii is binnen, ze hadden er 60 (!) gekregen !?!
Dat geloof je toch niet voor zo'n kleine winkel (Top1Toys Schijndel)
Dus mensen, Bellen !! 073-5477758
Als je een OV kaart hebt kan je toch een beetje reizen? Zit je lekker ff in de trein en heb je tijd om na te denken en als je dan thuis komt met je wii ga je lekker samen met je vriend tenissen of bowlen en dan komt alles weer lekker goedquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef linebear het volgende:
[..]
net nog bij intertoys geweest en FRS, helaasnope... het is een drama
straks nog even naar de MM, maar ja zal wel te laat zijn
Heb hem zo verdiendSinds gister enorme ruzie met vriend
ja of niet en je bent aan het bowlen en smijt die remote controller door de tv.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je een OV kaart hebt kan je toch een beetje reizen? Zit je lekker ff in de trein en heb je tijd om na te denken en als je dan thuis komt met je wii ga je lekker samen met je vriend tenissen of bowlen en dan komt alles weer lekker goed
Okee doemdenkerquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja of niet en je bent aan het bowlen en smijt die remote controller door de tv.
Gebeld..alles op aan de reserveringen!! maar ik sta nu op het lijstje en hm het was hoopgevend dat misschien als iemand hem niet wilt ik hem krijg!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:03 schreef THeeF het volgende:
hahha, Ik werd dus net gebeld !!!
De Wii is binnen, ze hadden er 60 (!) gekregen !?!
Dat geloof je toch niet voor zo'n kleine winkel (Top1Toys Schijndel)
Dus mensen, Bellen !! 073-5477758
als jij wil kun je zo een wii krijgen hoor. Moet je enkel ver reizen. Kijk dit topic maar eens,ik heb een order over,en nog 2 users. Dus als je echt wil kan het wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:45 schreef Haay1971 het volgende:
Tijdens de lunchpauze maar ff rondje door Hoog Catherijne gemaakt en overal de vraag gesteld: Is er misschien nog een Wii over van een afgezegde preorder?:
Dixons: Nope
V&D: Nee, en voorlopig krijgen we ook geen Wii meer.
Bart Smit: Nog genoeg pre-orders over om eerst te voorzien.
E-Plaza: Niks
Media Mark: Nog altijd uitverkocht
Dus, dat was het dan voor vandaag. En wat McGilles zei: Iedereen die een Wii wil heeft vandaag wel de mogelijkheid om er 1 te halen! Denk ik zo, is dus NIET waar als je in Almere woont en in Utrecht werkt.
Ja, DUH, als ik 500 pleuro bied op een Marktplaats advertentie dan ik hem ook zo krijgen. Dat is het punt natuurlijk niet! Het gaat er om dat je in je eigen woonplaats (of plaats waar je werkt) vandaag een Wii kunt halen. Als ik naar de kop van Noord Holland moet reizen voor een Wii dan kost mij dat ook een hoop extra geld (benzine als ik met de auto ga, of geld als ik zou treinen), afgezien van het feit dat ik naast een 40-urige werkweek geen zin heb om op m'n vrije vrijdagavond nog een paar uur kwijt te zijn met reizen. (tijd is ook geld!). Ver reizen is dus geen valide argument.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:47 schreef Qwea het volgende:
als jij wil kun je zo een wii krijgen hoor. Moet je enkel ver reizen. Kijk dit topic maar eens,ik heb een order over,en nog 2 users. Dus als je echt wil kan het wel.
dan moet je dus ook niet zeuren dat je geen wii hebt. En de user die zei dat mensen die vandaag een wii konden krijgen als ze die wilden hebben heeft niet gezegd dat dat in je eigen woonplaats geldt. Dus of reis veel en haal een wii,of zeur niet en wacht totdat ze wel in je eigen woonplaats zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:51 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Ja, DUH, als ik 500 pleuro bied op een Marktplaats advertentie dan ik hem ook zo krijgen. Dat is het punt natuurlijk niet! Het gaat er om dat je in je eigen woonplaats (of plaats waar je werkt) vandaag een Wii kunt halen. Als ik naar de kop van Noord Holland moet reizen voor een Wii dan kost mij dat ook een hoop extra geld (benzine als ik met de auto ga, of geld als ik zou treinen), afgezien van het feit dat ik naast een 40-urige werkweek geen zin heb om op m'n vrije vrijdagavond nog een paar uur kwijt te zijn met reizen. (tijd is ook geld!). Ver reizen is dus geen valide argument.
Hallo, dit is het topic voor de mensen die nog GEEN Wii hebben kunnen bemachtigen. Jij hebt je Wii al, dus laat mij nou lekker hier treuren en mezelf zielig vinden dat ik nog geen Wii heb....quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:53 schreef Qwea het volgende:
dan moet je dus ook niet zeuren dat je geen wii hebt. En de user die zei dat mensen die vandaag een wii konden krijgen als ze die wilden hebben heeft niet gezegd dat dat in je eigen woonplaats geldt. Dus of reis veel en haal een wii,of zeur niet en wacht totdat ze wel in je eigen woonplaats zijn..
Nou ik wil best 100 KM reizen!!! Dus is er nog iemand die iets in de aanbieding heeft?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan moet je dus ook niet zeuren dat je geen wii hebt. En de user die zei dat mensen die vandaag een wii konden krijgen als ze die wilden hebben heeft niet gezegd dat dat in je eigen woonplaats geldt. Dus of reis veel en haal een wii,of zeur niet en wacht totdat ze wel in je eigen woonplaats zijn..
Ik moet tot 5 uur werken dus dan wordt ver reizen een beetje lastig.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zei de damen tegen jou dat ze het nog verkochten of dat je op een lijstje kwam?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:33 schreef Hare het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB HEM!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Na werk meteen ophalen![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker in Nijmegen zelf, bij Mystery Games.
Was bijna nog naar de top1toys in schijndel gegaan, die er idd 60 hadden binnen gekregen! AbsurdMaar zou daar naartoe bellen dus voor de mensen die nog geen geluk hebben!
200 km ook goed? zou ik intertoys emmen maar es bellen of je op de lijst mag. Die verwachten een hele lading.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:00 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Nou ik wil best 100 KM reizen!!! Dus is er nog iemand die iets in de aanbieding heeft?
hoezo? Dan kijk je een user lief aan of die hem voor je wilt halen. Mocht je achteraf een lul zijn (puur hypotetisch natuulkquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik moet tot 5 uur werken dus dan wordt ver reizen een beetje lastig.
Kwam op het lijstje, maar kan me toch niet voorstellen dat ze in Schijndel (of all places!) 60 reserveringen hebben????quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Zei de damen tegen jou dat ze het nog verkochten of dat je op een lijstje kwam?
Heheh emmen is toch iets te ver (zaandam..3.50 uur met het ov..)...quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
200 km ook goed? zou ik intertoys emmen maar es bellen of je op de lijst mag. Die verwachten een hele lading.
Waar kom je vandaan?
Ja lijkt me ook vrij onmogelijk..maarja ze hadden er dus echt 60quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Kwam op het lijstje, maar kan me toch niet voorstellen dat ze in Schijndel (of all places!) 60 reserveringen hebben????
jezus leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:09 schreef neusaap het volgende:
net gebeld door de intertoys
ik kan hem ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |