jij ook al ?!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]IK WIL GODVERDOMME VANAAF WII'EN
had al op MP gekeken,450 euro voor een nieuwe wii. Nou mooi niet
ik ga vanaaf wel neuken ipv wii'en
zet je nr maar in het topic,kijken we wel ff of hij het doetquote:Op donderdag 14 december 2006 14:57 schreef linebear het volgende:
volgens mij is mijn sms stuk
ontvang al een paar uur geen sms meer hahahaha
hoe kun je online zien welk nr je bent?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:58 schreef mrdjey het volgende:
Tja ik heb ook een BS reservering maar daar ben ik nummer 20, denk niet dat ons filiaal er zo veel binnen krijg.
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:59 schreef mrdjey het volgende:
niet, na mijn weten.
Ik sta op de reserveringslijst voor de 2e levering. Die moeten ze morgen krijgen, maar ik ben zo bang dat ze er niet genoeg krijgenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Van leest kun je nu nog 5de worden. Althans ik was dus die 4de gisteren
Mistery zit vol tot en met de derde levering zeiden ze.
Retarded is een user hier die bij FRS nijmegen werkt btw
Ja, daar klopt dus geen fuck van, heb ze net gebeld en ze hebben helemaal niks, verwachten wel wat vandaag, morgen of overmorgen....quote:Op donderdag 14 december 2006 15:03 schreef mrdjey het volgende:
Utrecht
Muahhhhhquote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Gaat de bel net, doe ik open.
Staat er een ventje van TNT met een fors pakje
PastoorPeter::D:D:D:D:D
TNT vent: Hai, ik heb een pakje voor de buren, kan die hier?
Bleek het een Nespresso ding te zijn.
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Heb je cuijk nou geprobeert??quote:Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, daar klopt dus geen fuck van, heb ze net gebeld en ze hebben helemaal niks, verwachten wel wat vandaag, morgen of overmorgen....
dat is enorm lullig zeg.... lulligste wat ik tot nu toe gehoord heb eigenlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Hahahaha wat is dat voor een grap!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Ja, die hebben niks en als er wat binnen komt hebben ze een reserveringslijst van hier tot Tokioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |