Vorige topics...quote:De motie van de kamer waar het allemaal mee begon!
De Kamer, gehoord de beraadslaging,
overwegende dat er nog altijd veel asielzoekers in ons land wonen die al onder de oude Vreemdelingenwet een eerste aanvraag indienden; overwegende dat velen van hen in ons land zijn ingeburgerd en een gezin hebben met kinderen die hier zijn geboren en opgegroeid; van mening dat aan de slepende onzekerheid voor deze groep en de schrijnende omstandigheden waarin zij verkeren een einde moet komen; spreekt als haar mening uit dat er op zo kort mogelijke termijn een pardonregeling moet komen voor alle asielzoekers, behoudens oorlogsmisdadigers en veroordeelden wegens ernstige delicten, die hun eerste aanvraag voor 1 april 2001 indienden en Nederland niet hebben verlaten; verzoekt de regering, in afwachting van de definitieve behandeling van deze pardonregeling door de nieuwe Tweede Kamer, ten aanzien van deze groep geen onomkeerbare beslissingen en stappen te nemen, en gaat over tot de orde van de dag. De voorzitter: Deze motie is voorgesteld door de leden Bos, De Wit, Halsema, Rouvoet, Pechtold en Thieme. Zij krijgt nr. 19637 (1106).
Weet iemand hier een antwoord op?quote:Alleen vraag ik me nu echt af of alle asielzoekers voor 2001 onder deze regeling vallen of dat er nu nog steeds mensen van voor die periode eruit gegooid kunnen worden?
Hij gaat veel te kort door de bocht.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef axis303 het volgende:
Ben geen Wilders-aanhanger, maar ik heb toch wel bewondering voor de manier waarop hij het analyseert. Hij heeft natuurlijk gelijk op het gebied van de VVD-positie in deze oplossing.
Dat moet nog blijken, uit het antwoord van het kabinet en vooral Ernst met de lipjesquote:Op donderdag 14 december 2006 12:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Weet iemand hier een antwoord op?
Inderdaad, Kamer heeft haar beleid afgekeurd en niet het vertrouwen in haar.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef Schanulleke het volgende:
Femke maakt eens temeer duidelijk dat ze het kabinetsbeleid niet kan loskoppelen van haar aversie voor de persoon Verdonk. Ze geeft zichzelf hier wel een brevet van onvermogen op deze manier.
Dit heeft dan ook alles te maken met de persoon Verdonk.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef Schanulleke het volgende:
Femke maakt eens temeer duidelijk dat ze het kabinetsbeleid niet kan loskoppelen van haar aversie voor de persoon Verdonk. Ze geeft zichzelf hier wel een brevet van onvermogen op deze manier.
Ok, dat wordt dus nog afwachten.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken, uit het antwoord van het kabinet en vooral Ernst met de lipjes
Zo is het wel ingediend. Halsema overdrijft de motie.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:44 schreef multatuli het volgende:
Nee, Arcee, jij moet beter opletten. Dat onderscheid bestaat niet in die vorm.
Je kan mee luisteren.. KLIK!quote:
http://www.politiek24.nlquote:Op donderdag 14 december 2006 12:48 schreef multatuli het volgende:
/off topic
Ik vond jullie allemaal al zo verbijsterend snel reageren, maar ik heb nu door dat mijn stream gewoon flink achter loopt op de tv
//
die loopt een stuk achter...quote:
neen geen beschikking over geluid hierquote:Op donderdag 14 december 2006 12:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kan mee luisteren.. KLIK!
heuh, wel bij de les blijven he...quote:
hij maakt 't de anderen ook wel erg makkelijkquote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Iedereen heeft Rutte geowned tot nu toe.
De VVD is dan ook hel lachertje van de kamer momenteel...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Iedereen heeft Rutte geowned tot nu toe.
Ja die was goedquote:Op donderdag 14 december 2006 12:55 schreef Lestat het volgende:
"Contraire opvattingen zijn in een debat niet ongebruikelijk"
Inderdaad, als Balk ze niet had gevraagd om te blijven waren ze opgestapt. Hoezo landsbelang?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:55 schreef venomsnake het volgende:
De VVD is dan ook hel lachertje van de kamer momenteel...
Eerst roepen dat alle VVD minister uit het kabinet stappen als die motie wordt aangenomen, maar vervolgens gewoon blijven zitten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |