Precies, Huub zal net als Sylvia af moeten wachten of hij wel echt in de groep geaccepteeerd wordt.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]
de enige kans voor Huub is dat anderen zo gehaat worden dat hij "nog even" mag blijven.
de afwachtende houding aannemen....quote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, Huub zal net als Sylvia af moeten wachten of hij wel echt in de groep geaccepteeerd wordt.
De beslissingen van de groep dwarsbomen lijkt mij dan niet zo slim.
Mooi voorbeeld van NL was:quote:Op woensdag 13 december 2006 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, het was Bart die Huub een onoprechte hypocriete lul noemde.
Stefan van de redactie?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:04 schreef avonne het volgende:
"gesprek met Mr S positief"
Wie is Mister S?
Even duidelijk. Het was dus .NL die dat tegen Huub heeft gezegd.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van NL was:
NL "Heb je me zien huilen?"
Huub: "Ja"
NL "Hoe vond je dat?"
Jij hebt duidelijk de nacht dat Huub binnen was gekomen niet gezien. NL heeft duidelijk zijn afkeer van Huub laten merken, en heeft hem met de grond gelijk gemaakt.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
We zullen zien... Dat neerkijken valt wel mee imo. Het was meer een beetje intimideren en uit de tent lokken. Het was vooral Bart die kwetsende opmerking naar Huub wierp..
Ja maar dat moet je begrijpen Avonne.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:13 schreef avonne het volgende:
Ja, Bart, lompe boerenlul. Sylvia heeft het even druk. Ze heeft het moeilijk zelfs. Ilona helpt haar daarom. Gek, he?
Moet je wel het laatste stuk er ook bij zetten dat NL het pas Low level vind als z'n zoontje en z'n vader erbij worden getrokken.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:09 schreef avonne het volgende:
Ilona "waarom suggereer je dat die brief van mij komt?"
nel "dat denk ik echt niet!"
llona "maar dat moet ergens vandaan komen, denk ik dan. Waarom denk je dat het van mij vandaan komt?"
nel "het is gewoon één van de opties. Het is zo cliché... blablabla..."
![]()
llona "als dat zou gebeuren zou ik dat zo.... vinden"
Nel "low level?"
zei hij dat recht in het gezicht van Huub, of achteraf tegen Bart ofzo. Want dat heb ik eerlijk gezegt gemist.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
Even duidelijk. Het was dus .NL die dat tegen Huub heeft gezegd.
En wat was daar zo mooi aan eigenlijk? Dat Huub het bevestigd en dat NL later (toen hij echt dronken was) toegaf dat het allemaal nep was. Dat hij op commando kon janken om zijn zoon? Ik snap niet wat daar zo mooi aan is.
Recht in z'n gezicht!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
zei hij dat recht in het gezicht van Huub, of achteraf tegen Bart ofzo. Want dat heb ik eerlijk gezegt gemist.
ik denk eerder dat hij zijn kop eens uit de reet van Nel moet trekken lekker door moet gaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je begrijpen Avonne.
Bart heeft het veels te druk met allerlei strategieën bespreken. Voor zulke banale zaken heeft hij geen tijd.
Als dat zo is, is dat net even iets te ver. dat be ik met je eens!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
Recht in z'n gezicht!
En toen Huub het een half uurtje later weer aanhaalde, ontkende hij het weer.![]()
En Huub viel vooral over het 'onoprechte'
Het rare was dat NL er eerst over viel en later super tevreden was dat Huub bevestigde dat hij het gelezen had op teletekst. Het stond er een beetje suggestief, men had het over 'krokodillentranen'quote:Op woensdag 13 december 2006 23:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
zei hij dat recht in het gezicht van Huub, of achteraf tegen Bart ofzo. Want dat heb ik eerlijk gezegt gemist.
Het mooie aan dat was het intimiderede naar Huub toe.
Zoiets persoonlijks over iemand die je nog nooit hebt gezien, en dan zo een vraag. Dan slik je even hoor lijkt me.
achterdaf is het natuurlijk ook een bevestiging van NL dat het uigezonden is/wordt. Het was te laat voor Huub om het gezien te hebben. Hij volgde het niet echt zei Huub.
wat gebeurde er?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:21 schreef Sonique het volgende:
En hier bevestigd Natasia zelf nog maar ens geen haar beter te zijn dan Nathanael...
Dat maakt inderdaad nogal verschil!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet je wel het laatste stuk er ook bij zetten dat NL het pas Low level vind als z'n zoontje en z'n vader erbij worden getrokken.
quote:
Naja, beinvloeden van de kijjkers (tis geeb BB). Lijkt me niet, meer het beinvloeden van de nieuwe bewoner. Het was eigenlijk al zeker dat Evelien er uit zou gaan en er dus een nieuwe bewoner zou komen.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:22 schreef Day het volgende:
[..]
Het rare was dat NL er eerst over viel en later super tevreden was dat Huub bevestigde dat hij het gelezen had op teletekst. Het stond er een beetje suggestief, men had het over 'krokodillentranen'
Zo'ns grijns op .NL bek! Heel tevreden dat het opgevallen was en toen kwam het "ik kan zo janken' verhaal. Voor mij een bevestiging dat hij het erom deed. Beïnvloeding van de kijkers!
Voor zover ik weet waren de geplande breiven nooit van familie of vrienden, (en dan heb ik het over NL), maar van Stephan. Ik heb persoonlijk ook nooit NL een brief zien schrijven, alleen maar Bart. Bart en Brian waren hier trouwens al VOOR NL mee bezig.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakt inderdaad nogal verschil!
Ik vind Nathanael ook een gemene hufter, maar hij speelt het spel.
Of hij het spel goed speelt moet nog blijken; amsuant is het in ieder geval wél, vind ik.
Maar spotten of sollen met familie, of met een dierbare van een ander die overleden is, dát is pas écht over de grens. Dan snap je het niet helemaal.
Ik weet dat Bart, NL en Brian daar ook weleens fantasietjes over gehad hebben, maar die zijn voorzover ik weet nog niet uitgevoerd. Brian was wel een keer aan een brief aan llona begonnen, zogenaamd als haar vriend, maar die heeft ie nooit verstuurd.
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
Jézus Nathanael, het is geen spélletje!
![]()
Nagelstylistequote:Op woensdag 13 december 2006 23:32 schreef Veulen het volgende:
Wie is die Tilly waar brian en Nena het over hadden?
Nee, je neemt hem kwalijk dat hij een spel speelt.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:34 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ieder z'n mening, Gert.
Ik doe niet mee aan de NL-verafgoding.
De rest is ook niet boos op Bart. Die heeft behoorlijk wat krediet opgebouwd.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus dat Ilona zo op NL z'n nek zit, zegt meer hoe de verhoudingen in het huis zijn...
Nou nou... Verafgoding is overdreven.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:34 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ieder z'n mening, Gert.
Ik doe niet mee aan de NL-verafgoding.
Tja... Ze gaat het hele huis tegen NL opzetten...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Wat doet Natasia opeens ontzettend lief tegen Sylvia
Iedereen speelt op zijn/haar manier een spel, Gert.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, je neemt hem kwalijk dat hij een spel speelt.![]()
Okee.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:35 schreef Day het volgende:
Nagelstyliste
Dat zie je ook verkeerd, sorry.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja... Ze gaat het hele huis tegen NL opzetten...
Mensen, ik ga slapen!
Truste allemaal
Opeens?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Wat doet Natasia opeens ontzettend lief tegen Sylvia
Dat lees je dan verkeerd. Ik was niet verontwaardig. Ik heb NL vanaf de 1e dag dat hij dat huis instapte al door.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, je neemt hem kwalijk dat hij een spel speelt.![]()
Verontwaardigd: "Beinvloeding van de kijker".
Zo 'lief' ze net deed heb ik nog niet eerder gezien, maar ik volg het ook allemaal niet meer zo nauw.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Opeens?
Toch zeker al sinds vrijdagavond
als het diezelfde cameraman is die inzoomde toen ze eens bukte .....quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Probeert de regie nu Natasia naakt te scoren ofzo
Het is een ronduit schokkende opmerking, iedereen zou die doorverteld hebben. Tenminste: wél als je verder niets met die persoon hebt en deze persoon toch al bekend staat om haar belachelijke grote smoel.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:45 schreef Day het volgende:
Door zo uit z'n plaat te gaan, zou de kijker doorkrijgen dat hij niet 1 en al evil was.
Volgens mij leef jij toch op een andere planeet.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou nou... Verafgoding is overdreven.
Ik vind het spel wat NL speelt gewoon goed, en van de rest is het gewoon niet of nauwelijks.
Bart is de enige eigenlijk die ook met het spel bezig is, maar is te arrogant en te lui om er iets mee te doen...
Hmm, Gert. Als jij het werkelijk zo'n ronduit schokkende opmerking vindt, dan snap ik niet waarom je je geroepen ziet om diezelfde woorden onder ieder door jouw geschreven bericht te herhalen in je sig?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:59 schreef Gert het volgende:
Het is een ronduit schokkende opmerking, iedereen zou die doorverteld hebben. Tenminste: wél als je verder niets met die persoon hebt en deze persoon toch al bekend staat om haar belachelijke grote smoel.
Dat Nathanael er óók een kans in zag om Nataasia af te fikken, vind ik alleen maar prima. Ze verdient niet beter.
Gert, nog een keer. Ik keur die opmerking net zo hard af.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een ronduit schokkende opmerking, iedereen zou die doorverteld hebben. Tenminste: wél als je verder niets met die persoon hebt en deze persoon toch al bekend staat om haar belachelijke grote smoel.
Dat Nathanael er óók een kans in zag om Nataasia af te fikken, vind ik alleen maar prima. Ze verdient niet beter.
en Sylvia de fietst weer geruisloos verderquote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef avonne het volgende:
Huub had zich voorgenomen om geen spelletjes te spelen, maar... "the house is getting to me"
Hij wil wel sneren naar Nel en spelletjes spelen met Bart en Nena.
"Ik heb wel getolereerd en lief geglimlacht, en ik ga niet de haaibaai uithangen, maar het is nu over"
Sylvia "Ik doe dat niet, maar ik zal er wel om lachen"
[afbeelding]
Dat kwartje gaat vanzelf nog vallen. Ik denk dat Sylvia's gedachten meer bij haar opa zijn geweest, dan bij Bart.nl.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Day het volgende:
Zou Sylvia nou door hebben gehad dat ze gewoon gebruikt is door Bart en NL tegen Natasia. En dat zij er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat Bart zijn 4 uur met Lesley heeft gekregen?
Ik denk het wel. Die donderdagnacht heeft ze niet of nauwelijks op hun opmerkingen gereageerd. Ze ging er gewoon niet op in. Ik denk dat je dat alleen kunt vol houden als je beseft dat het niet een vrijblijvend en meelevend praatje is.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Day het volgende:
Zou Sylvia nou door hebben gehad dat ze gewoon gebruikt is door Bart en NL tegen Natasia. En dat zij er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat Bart zijn 4 uur met Lesley heeft gekregen?
Hij praat teveelquote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef Day het volgende:
Het zou wel gepast zijn van Huub om Sylvia nu even met rust te laten.
Of op z'n minst niet te beginnen over alle komplotten in het huis. Volgens mij heeft ze nu wel wat anders aan d'r hoofd.
Daarom zat ik het me dus ook af te vragen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Die donderdagnacht heeft ze niet of nauwelijks op hun opmerkingen gereageerd. Ze ging er gewoon niet op in. Ik denk dat je dat alleen kunt vol houden als je beseft dat het niet een vrijblijvend en meelevend praatje is.
Uiteindelijk zal ze dus mijn inziens bewust tegen Natasia hebben gestemd.
-edit- ze heeft nu in 5 minuten met Huub al meer spelkaarten laten zien dan die hele donderdag nacht met Bartenel
dan is meneer de strateeg dus een waardeloze strateeg, als er werkelijk niemand meer gepiepeld kan worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
dat meneer de strateeg afgetroeft is door de domste persoon in dat huis!
Volgens Sonique is Huub nog een optie.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:45 schreef avonne het volgende:
[..]
dan is meneer de strateeg dus een waardeloze strateeg, als er werkelijk niemand meer gepiepeld kan worden.
-edit- ik doe het even bold, want ik meen het heel serieus!
volgens Huub nietquote:Op donderdag 14 december 2006 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens Sonique is Huub nog een optie.
Bart en .NL worden zo onderhand wel een helel grote joke, hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 00:57 schreef avonne het volgende:
Volgens Bart (zegt Sylvia) heeft Bart bewezen dat hij niet bij Nel in de zak zit door te stoppen met de sapkuur.![]()
Ligt .NL ook al op bed dan?quote:
Arme jongen...quote:Op donderdag 14 december 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
Hmmm, zo te zien ben ik net weer te laat
Hou ik hem aanquote:Op donderdag 14 december 2006 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme jongen...
Mare grote kans dat je meer krijgt de komende week. Heb het idee dat huub iedereen gaat 'afwerken in de nacht'
Huub heeft een uuurtje geleden nog staan douchen.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:07 schreef Gigageil het volgende:
Lekker fris wassen voor ie zijn nest induikt is er ook niet bij, bij Huub.....![]()
Welteruste....![]()
Daar hebben er wel meer last van.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:07 schreef Gigageil het volgende:
Lekker fris wassen voor ie zijn nest induikt is er ook niet bij, bij Huub.....![]()
Welteruste....![]()
Hmm help me hopen dat ie het echt doet dan ook (anders is het zo saai)quote:
Als hij slim is moet hij toch ook wel in zien dat die huub veel beter te bespelen is dan bv een onberekende natasquote:Op donderdag 14 december 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Huub pakt het redelijk slim aan. hij doet het goed bij Ilona en Sylvia, dus die jongen gaat er op deze manier niet uitvliegen komende exitronde. Nathanael daarentegen mag wel uitkijken, want het is zonde een exitronde voorbij te laten gaan zonder dat er iemand uitvliegt.
Weet ik eigenlijk niet. Voor Nathanael is het niet ongunstig dat Huub er in zit. Nu is hij niet meer degene die er als laatste is bijgekomen. Dus wat dat betreft zou hij Huub gewoon moeten laten zitten. Aan de andere kant heeft Nath misschien in de gaten dat hij dan wel eens de klos zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij slim is moet hij toch ook wel in zien dat die huub veel beter te bespelen is dan bv een onberekende natas
Maar hij vind dus nog steeds dat Huub het niet zou moeten gaan halen?
Welke?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:11 schreef Veulen het volgende:
Wat spiegelt er daar in die kerstbal?
Ja, ik blijf het jammer vinden, dat stemmenquote:Op donderdag 14 december 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Voor Nathanael is het niet ongunstig dat Huub er in zit. Nu is hij niet meer degene die er als laatste is bijgekomen. Dus wat dat betreft zou hij Huub gewoon moeten laten zitten. Aan de andere kant heeft Nath misschien in de gaten dat hij dan wel eens de klos zou kunnen zijn.
Dan houden we het op een vergissing, ipv 3 uur naar een kerstbal te starenquote:Op donderdag 14 december 2006 01:15 schreef Veulen het volgende:
De tweede gouden bal van voor. Had net het idee dat daar iemand zat. (Ik zal me wel vergissen, wis en zeker)
Verstandig. Naja 3 uur staren, ik pieker d'r neit over trouwens.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:17 schreef PC eend het volgende:
Dan houden we het op een vergissing, ipv 3 uur naar een kerstbal te staren
Neequote:Op donderdag 14 december 2006 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Verstandig. Naja 3 uur staren, ik pieker d'r neit over trouwens.
Ik ga me bed opzoeken, ik zie niet in dat er vannacht nog iets gaat gebeuren.
Jezus?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:11 schreef Veulen het volgende:
Wat spiegelt er daar in die kerstbal?
Dat lijkt wel zo een psychologische 'vlekkentest'quote:
Dát doet zeer!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:37 schreef avonne het volgende:
In een klein kerstballetje zie je iemand door de deur lopen
Nog één biertje en je hebt het raadsel van Gert opgelost!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo een psychologische 'vlekkentest'![]()
Nog een paar biertjes en ik de oplossing van de midden-oosten kwestie erin
Ja en ze geeft hem een koekje op het bed.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:07 schreef scanman01 het volgende:
Yvonne loopt al weer te zeiken dat het zielig is voor het hondje
Lees ik nou "kijkcijvers" ?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:01 schreef avonne het volgende:
Fanmail komt binnen.
Zo te zien krijgt Nena een brief waarin ze gewaarschuwd wordt dicht bij Sylvia en Ilona te blijven.
Deze brief verzwijgt ze voor de anderen.
[afbeelding]
respectloos alweer om een persoonlijke brief met een vreemde (voor de afzender) te delen.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:05 schreef avonne het volgende:
Nel krijgt een brief van "de moeder van zijn zoontje".
Hij kan het niet laten er exibitionistisch over te zijn... hij laat Bart meelezen, terwijl hij het zelf nog niet uitgelezen heeft.
Blijkbaar is ze erg kritisch, maar hij lacht het weg.
Ik vermoed dat hij later nog wel eens de brief zal bestuderen.
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef avonne het volgende:
Zijn dat allemaal doosjes haarverf
[afbeelding]
blijkbaar komt er iets "kerstdinge" vanmiddag.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:02 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia vraagt aan de redactie of ze even een uurtje mag slapen
aan wie ?? Aan Lindaquote:Op donderdag 14 december 2006 15:06 schreef 2live het volgende:
bart probeert een motorpak voor nena te regelen,
ilona en huub zitten te kaarten [pesten]
NL nog steeds druk met zijn brief
als hij die pollewop noemt wel ..quote:
Wat deed ze ?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:12 schreef 2live het volgende:
[..]
als hij die pollewop noemt wel ..![]()
wat een valse joekel van nena!![]()
bart stak zijn hand uit naar de hond, en die gromde een aantal keren flink.....quote:
En Lesley te huilen ??quote:Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Bart is lekker bezig. Net noemt hij Nena weer de mooiste vrouw van Nederland door de telefoon.
Nena zit er naast te glunderen
helder! Dacht dat je Nena een vals loeder vondquote:Op donderdag 14 december 2006 15:15 schreef 2live het volgende:
[..]
bart stak zijn hand uit naar de hond, en die gromde een aantal keren flink.....
Jep, boel is tijdelijk downquote:Op donderdag 14 december 2006 15:23 schreef spookvrouw het volgende:
als ik naar de website van de gouden kooi gaat krijg ik dit:
Wegens onderhoudswerkzaamheden is de website tijdelijk niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Liggen ze eruit?????
Voor zover ik het weet is ie volledig gestopt met het date-gebeuren en denk ik dus idd dat Tamara voltooid verleden tijd isquote:Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef Gigageil het volgende:
Weet echt niemand wat er intussen gebeurt is met de date van Brian .....Tamara?
Heeft ie die echt laten bartsten voor Nena?![]()
Naja, laten zitten voor Nena... Dat daten was natuurlijk niet Brian zijn eigen idee. Als vrijgezel (Bart had zijn oog al op Lesley laten vallen), was hij de enige man die nog in aanmerking kwam om het contract met Mundo in te vullen. Dan kun je vantevoren al weten, dat daar niets uit voort zal komen. Wel lullig voor de meiden die hebben gereageerd, al vermoed ik zomaar dat die niet zozeer geïnteresseerd waren in Brian, dan wel in de cameraquote:Op donderdag 14 december 2006 16:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet is ie volledig gestopt met het date-gebeuren en denk ik dus idd dat Tamara voltooid verleden tijd is
Ja, dat dacht ik ook, maar toch, die Tamara leek me niet echt on-oprecht. Het was best een leuke griet.....quote:Op donderdag 14 december 2006 16:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Naja, laten zitten voor Nena... Dat daten was natuurlijk niet Brian zijn eigen idee. Als vrijgezel (Bart had zijn oog al op Lesley laten vallen), was hij de enige man die nog in aanmerking kwam om het contract met Mundo in te vullen. Dan kun je vantevoren al weten, dat daar niets uit voort zal komen. Wel lullig voor de meiden die hebben gereageerd, al vermoed ik zomaar dat die niet zozeer geïnteresseerd waren in Brian, dan wel in de camera![]()
Hij wilde niet verliefd worden in het huis.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:54 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar toch, die Tamara leek me niet echt on-oprecht. Het was best een leuke griet.....![]()
Psies. PLUS het was niet zijn eigen keuze.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:03 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Hij wilde niet verliefd worden in het huis.![]()
Toch is het dan een sukkel en een klootzak.....je gaat toch niet omdat anderen dat willen helemaal mee in zo'n dating-gebeuren ?! Hij was het toch die een oproep deed op TV ?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Psies. PLUS het was niet zijn eigen keuze.
Ik vermoed, dat in het contract is opgenomen dat ze medewerking moeten verlenen aan de sponsors van het programma. In feite zijn de miljonairs gewoon in dienst bij Talpa. En net zo goed als iedere willekeurige werkgever eisen stelt aan zijn werknemers, zo doet Talpa dat ook. Heb je daar geen zin in? Prima, dan ben je ontslagen en mag je naar huis.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Toch is het dan een sukkel en een klootzak.....je gaat toch niet omdat anderen dat willen helemaal mee in zo'n dating-gebeuren ?! Hij was het toch die een oproep deed op TV ?
Dat mannetje heeft geen eigen wil......![]()
Echt iets voor een Antilliaan.....totaal geen respect voor vrouwen.![]()
Tja....daar zit wat in wat jij zegt.....maar heb toch mijn bedenkingen.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vermoed, dat in het contract is opgenomen dat ze medewerking moeten verlenen aan de sponsors van het programma. In feite zijn de miljonairs gewoon in dienst bij Talpa. En net zo goed als iedere willekeurige werkgever eisen stelt aan zijn werknemers, zo doet Talpa dat ook. Heb je daar geen zin in? Prima, dan ben je ontslagen en mag je naar huis.
Heeft verder weinig (tot niets) met Brian of zijn afkomst, of het wel of niet respect hebben voor vrouwen te maken.
Psies, zaken gaan voor het meisjequote:Op donderdag 14 december 2006 17:55 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Tja....daar zit wat in wat jij zegt.....maar heb toch mijn bedenkingen.
Als het zo is, houdt Talpa weinig rekening met de gevoelens van de dames.
Ik denk van niet. Met wat vrouwelijke trekjes / interesses ben je niet meteen een nicht natuurlijk. Volgens mij droomt-ie elke nacht van Nena..quote:Op donderdag 14 december 2006 18:14 schreef Gigageil het volgende:
Ik weet het bijna zeker....Huub is een nicht.....tenminste hij heeft allerlei vrouwelijke trekjes en maniertjes.......[afbeelding]
Nena moet een keer een goeie beurt hebben, dan lacht ze wel vaker.....quote:Op donderdag 14 december 2006 18:32 schreef My_ het volgende:
Hij krijgt Nena iig wel aan het lachen!
Nee! Benji heeft een eigen irritatiefactor bij een aantal bewonersquote:Op donderdag 14 december 2006 18:51 schreef Darklight het volgende:
kan die kuthond niet weg
?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat een verhaal... rafaella gaan supporten.....triest
DIT verhaalquote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef avonne het volgende:
XYP is de naam en over twee weken ligt de eerste single in de winkels: Body to Body. Naast Christon zitten ook Bart Voncken (bekend van K-Otic) en Iris van Kempen (bekend van Kinderen voor Kinderen). De internationale bandleden heten Tesni Jones, Emma Winterbourne en Craig Cavanagh. Christon omschrijft de deal als een toevalstreffer, maar wel eentje met veel potentie.
Voor degenen die het allemaal niet meer zo goed weten: Christon was die jongen met lange blonde lokken, die zo goed gitaar kon spelen. Hij was samen met Raffaëla mijn favoriet bij Idols. Aangezien Christon er al snel uitmoest, ben ik daarna volledig Raffaëla gaan supporten.
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Zie ik daar bart van Starmaker?
Schreeuwen kan ze welquote:Op donderdag 14 december 2006 19:00 schreef RTM1988 het volgende:
straks gaat ze nog geloven dat ze kan zingen
Give her 5 seconds.....quote:Op donderdag 14 december 2006 19:00 schreef RTM1988 het volgende:
straks gaat ze nog geloven dat ze kan zingen
Laten we het hopen....Dit klinkt en ziet er tenminste acceptabel met met die zangeresjes....quote:Op donderdag 14 december 2006 19:07 schreef n1ek het volgende:
Misschien kan Wilgo het waarderen als de rest van de band ook komt zingen dan valt Natasia niet zo op
Ik vind dat blondje met die krullen Officieel een Lekker Ding!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laten we het hopen....Dit klinkt en ziet er tenminste acceptabel met met die zangeresjes....
Hou moed!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
Yep, de band is er morgen ook bij, vermoed ik. Op TV zal de mike van Natas wel worden dichtgedraaid....
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
Leuk om Bart weer te zien van Starmaker, veel goede herinneringen aan dat programma
is een quote. niet van mijquote:Op donderdag 14 december 2006 18:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat een verhaal... rafaella gaan supporten.....triest
Jawel joh...dan kan ie alvast een beetje wennen.....anders rent ie hard weg bij zo'n plotselinge confrontatie met dit zangwonder....quote:Op donderdag 14 december 2006 19:09 schreef scanman01 het volgende:
En als Wilgo een beetje streams kijkt is het ook absoluut geen verrassing meer natuurlijk.
Maar misschien was dat ook niet de bedoeling.
Hou toch op!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
Om eerlijk te zijn, ze heeft wel vorderingen gemaakt.....
nee, andere groep ofzoquote:
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:22 schreef Gigageil het volgende:
Jezus.....wat heeft die blonde krullebol een spillebeetjes....![]()
edit (oh nee het komt door de lichtval...)
van wie is dit nummer dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:26 schreef Darklight het volgende:
hebben ze geen eigen nummers? beetje goedkoop allemaal
Mwah, je hebt ook bijzonder goede coverbands (die ook hoog in het vaandel gedragen worden door de oorspronkelijke artiesten). Alderliefste is een dergelijke band. (Helemaal leuk).quote:Op donderdag 14 december 2006 19:26 schreef Darklight het volgende:
hebben ze geen eigen nummers? beetje goedkoop allemaal
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:25 schreef demins het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?![]()
edit (dat wou ik ook zeggen!)
nou de koks komen net binnenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:07 schreef RTM1988 het volgende:
zouden de koks en lesley nog komen?
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:41 schreef happyme28 het volgende:
Hehe, eindelijk het voorgerecht op tafel...... ik zou er niet aan moeten denken om half 10 nog te beginnen aan een 3-gangen diner
lang eten is het probleem niet, maar je moet wel op tijd beginnenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb wel eens gedineerd tot een uurtje of 2 's nachts.. 7 gangen. En ik kan je zeggen, dat is heerlijk!
Genieten van lekker...
We begonnen om 19:30 ofzo...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lang eten is het probleem niet, maar je moet wel op tijd beginnen
Da's nu al de zoveelste keer dat je dat doet, dus ik moet er nu echt iets van zeggenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
(wat zowiezo onmogelijk is, dat beeld is een illiusie)
Zeker als je al lekker aan het wijnen bent geslagen. Op een gegeven moment verdwijnt anders je trek, en je smaakvermogen. Maar: superleuk, zo bezig zijn met lekker eten en drinken.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lang eten is het probleem niet, maar je moet wel op tijd beginnen
En aan haar ergste afwijking, die wanstaltige breedbeksmoel gecombineerd met een verrot karakter, is weinig te doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
..
Mensen die blij zijn en tevreden zijn met zichzelf, en daarbij niet aan het ideaal beeld voldoen (die door de media is opgelegd)
MEnsen die niet blij zijn en niet tevreden zijn, en proberen om aan dat ideaalbeeld te voldoen (wat zowiezo onmogelijk is, dat beeld is een illiusie)
ik lust geen wijn, maar een bodempje leggen voor bier is ook niet onverstandigquote:Op donderdag 14 december 2006 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker als je al lekker aan het wijnen bent geslagen. Op een gegeven moment verdwijnt anders je trek, en je smaakvermogen. Maar: superleuk, zo bezig zijn met lekker eten en drinken.![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's nu al de zoveelste keer dat je dat doet, dus ik moet er nu echt iets van zeggen
het is sowieso
ik wilde er net een topic over openen, maar vooruit dan maar, ik zwijgquote:Op donderdag 14 december 2006 21:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
![]()
* Sonique heeft dat nooit geweten... Maar niet doorvertellen hoor...
tja... een inkoppertje om nu een opmerking te plaatsen, maar ik doe het niet...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik lust geen wijn, maar een bodempje leggen voor bier is ook niet onverstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |