Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:22 schreef Gigageil het volgende:
Jezus.....wat heeft die blonde krullebol een spillebeetjes....![]()
edit (oh nee het komt door de lichtval...)
van wie is dit nummer dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:26 schreef Darklight het volgende:
hebben ze geen eigen nummers? beetje goedkoop allemaal
Mwah, je hebt ook bijzonder goede coverbands (die ook hoog in het vaandel gedragen worden door de oorspronkelijke artiesten). Alderliefste is een dergelijke band. (Helemaal leuk).quote:Op donderdag 14 december 2006 19:26 schreef Darklight het volgende:
hebben ze geen eigen nummers? beetje goedkoop allemaal
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:25 schreef demins het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?![]()
edit (dat wou ik ook zeggen!)
nou de koks komen net binnenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:07 schreef RTM1988 het volgende:
zouden de koks en lesley nog komen?
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:41 schreef happyme28 het volgende:
Hehe, eindelijk het voorgerecht op tafel...... ik zou er niet aan moeten denken om half 10 nog te beginnen aan een 3-gangen diner
lang eten is het probleem niet, maar je moet wel op tijd beginnenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb wel eens gedineerd tot een uurtje of 2 's nachts.. 7 gangen. En ik kan je zeggen, dat is heerlijk!
Genieten van lekker...
We begonnen om 19:30 ofzo...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lang eten is het probleem niet, maar je moet wel op tijd beginnen
Da's nu al de zoveelste keer dat je dat doet, dus ik moet er nu echt iets van zeggenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
(wat zowiezo onmogelijk is, dat beeld is een illiusie)
Zeker als je al lekker aan het wijnen bent geslagen. Op een gegeven moment verdwijnt anders je trek, en je smaakvermogen. Maar: superleuk, zo bezig zijn met lekker eten en drinken.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lang eten is het probleem niet, maar je moet wel op tijd beginnen
En aan haar ergste afwijking, die wanstaltige breedbeksmoel gecombineerd met een verrot karakter, is weinig te doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
..
Mensen die blij zijn en tevreden zijn met zichzelf, en daarbij niet aan het ideaal beeld voldoen (die door de media is opgelegd)
MEnsen die niet blij zijn en niet tevreden zijn, en proberen om aan dat ideaalbeeld te voldoen (wat zowiezo onmogelijk is, dat beeld is een illiusie)
ik lust geen wijn, maar een bodempje leggen voor bier is ook niet onverstandigquote:Op donderdag 14 december 2006 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker als je al lekker aan het wijnen bent geslagen. Op een gegeven moment verdwijnt anders je trek, en je smaakvermogen. Maar: superleuk, zo bezig zijn met lekker eten en drinken.![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's nu al de zoveelste keer dat je dat doet, dus ik moet er nu echt iets van zeggen
het is sowieso
ik wilde er net een topic over openen, maar vooruit dan maar, ik zwijgquote:Op donderdag 14 december 2006 21:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
![]()
* Sonique heeft dat nooit geweten... Maar niet doorvertellen hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |