Dat kwartje gaat vanzelf nog vallen. Ik denk dat Sylvia's gedachten meer bij haar opa zijn geweest, dan bij Bart.nl.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Day het volgende:
Zou Sylvia nou door hebben gehad dat ze gewoon gebruikt is door Bart en NL tegen Natasia. En dat zij er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat Bart zijn 4 uur met Lesley heeft gekregen?
Ik denk het wel. Die donderdagnacht heeft ze niet of nauwelijks op hun opmerkingen gereageerd. Ze ging er gewoon niet op in. Ik denk dat je dat alleen kunt vol houden als je beseft dat het niet een vrijblijvend en meelevend praatje is.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Day het volgende:
Zou Sylvia nou door hebben gehad dat ze gewoon gebruikt is door Bart en NL tegen Natasia. En dat zij er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat Bart zijn 4 uur met Lesley heeft gekregen?
Hij praat teveelquote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef Day het volgende:
Het zou wel gepast zijn van Huub om Sylvia nu even met rust te laten.
Of op z'n minst niet te beginnen over alle komplotten in het huis. Volgens mij heeft ze nu wel wat anders aan d'r hoofd.
Daarom zat ik het me dus ook af te vragen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Die donderdagnacht heeft ze niet of nauwelijks op hun opmerkingen gereageerd. Ze ging er gewoon niet op in. Ik denk dat je dat alleen kunt vol houden als je beseft dat het niet een vrijblijvend en meelevend praatje is.
Uiteindelijk zal ze dus mijn inziens bewust tegen Natasia hebben gestemd.
-edit- ze heeft nu in 5 minuten met Huub al meer spelkaarten laten zien dan die hele donderdag nacht met Bartenel
dan is meneer de strateeg dus een waardeloze strateeg, als er werkelijk niemand meer gepiepeld kan worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
dat meneer de strateeg afgetroeft is door de domste persoon in dat huis!
Volgens Sonique is Huub nog een optie.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:45 schreef avonne het volgende:
[..]
dan is meneer de strateeg dus een waardeloze strateeg, als er werkelijk niemand meer gepiepeld kan worden.
-edit- ik doe het even bold, want ik meen het heel serieus!
volgens Huub nietquote:Op donderdag 14 december 2006 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens Sonique is Huub nog een optie.
Bart en .NL worden zo onderhand wel een helel grote joke, hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 00:57 schreef avonne het volgende:
Volgens Bart (zegt Sylvia) heeft Bart bewezen dat hij niet bij Nel in de zak zit door te stoppen met de sapkuur.![]()
Ligt .NL ook al op bed dan?quote:
Arme jongen...quote:Op donderdag 14 december 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
Hmmm, zo te zien ben ik net weer te laat
Hou ik hem aanquote:Op donderdag 14 december 2006 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme jongen...
Mare grote kans dat je meer krijgt de komende week. Heb het idee dat huub iedereen gaat 'afwerken in de nacht'
Huub heeft een uuurtje geleden nog staan douchen.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:07 schreef Gigageil het volgende:
Lekker fris wassen voor ie zijn nest induikt is er ook niet bij, bij Huub.....![]()
Welteruste....![]()
Daar hebben er wel meer last van.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:07 schreef Gigageil het volgende:
Lekker fris wassen voor ie zijn nest induikt is er ook niet bij, bij Huub.....![]()
Welteruste....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |