Hmm help me hopen dat ie het echt doet dan ook (anders is het zo saai)quote:
Als hij slim is moet hij toch ook wel in zien dat die huub veel beter te bespelen is dan bv een onberekende natasquote:Op donderdag 14 december 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Huub pakt het redelijk slim aan. hij doet het goed bij Ilona en Sylvia, dus die jongen gaat er op deze manier niet uitvliegen komende exitronde. Nathanael daarentegen mag wel uitkijken, want het is zonde een exitronde voorbij te laten gaan zonder dat er iemand uitvliegt.
Weet ik eigenlijk niet. Voor Nathanael is het niet ongunstig dat Huub er in zit. Nu is hij niet meer degene die er als laatste is bijgekomen. Dus wat dat betreft zou hij Huub gewoon moeten laten zitten. Aan de andere kant heeft Nath misschien in de gaten dat hij dan wel eens de klos zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij slim is moet hij toch ook wel in zien dat die huub veel beter te bespelen is dan bv een onberekende natas
Maar hij vind dus nog steeds dat Huub het niet zou moeten gaan halen?
Welke?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:11 schreef Veulen het volgende:
Wat spiegelt er daar in die kerstbal?
Ja, ik blijf het jammer vinden, dat stemmenquote:Op donderdag 14 december 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Voor Nathanael is het niet ongunstig dat Huub er in zit. Nu is hij niet meer degene die er als laatste is bijgekomen. Dus wat dat betreft zou hij Huub gewoon moeten laten zitten. Aan de andere kant heeft Nath misschien in de gaten dat hij dan wel eens de klos zou kunnen zijn.
Dan houden we het op een vergissing, ipv 3 uur naar een kerstbal te starenquote:Op donderdag 14 december 2006 01:15 schreef Veulen het volgende:
De tweede gouden bal van voor. Had net het idee dat daar iemand zat. (Ik zal me wel vergissen, wis en zeker)
Verstandig. Naja 3 uur staren, ik pieker d'r neit over trouwens.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:17 schreef PC eend het volgende:
Dan houden we het op een vergissing, ipv 3 uur naar een kerstbal te staren
Neequote:Op donderdag 14 december 2006 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Verstandig. Naja 3 uur staren, ik pieker d'r neit over trouwens.
Ik ga me bed opzoeken, ik zie niet in dat er vannacht nog iets gaat gebeuren.
Jezus?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:11 schreef Veulen het volgende:
Wat spiegelt er daar in die kerstbal?
Dat lijkt wel zo een psychologische 'vlekkentest'quote:
Dát doet zeer!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:37 schreef avonne het volgende:
In een klein kerstballetje zie je iemand door de deur lopen
Nog één biertje en je hebt het raadsel van Gert opgelost!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo een psychologische 'vlekkentest'![]()
Nog een paar biertjes en ik de oplossing van de midden-oosten kwestie erin
Ja en ze geeft hem een koekje op het bed.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:07 schreef scanman01 het volgende:
Yvonne loopt al weer te zeiken dat het zielig is voor het hondje
Lees ik nou "kijkcijvers" ?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:01 schreef avonne het volgende:
Fanmail komt binnen.
Zo te zien krijgt Nena een brief waarin ze gewaarschuwd wordt dicht bij Sylvia en Ilona te blijven.
Deze brief verzwijgt ze voor de anderen.
[afbeelding]
respectloos alweer om een persoonlijke brief met een vreemde (voor de afzender) te delen.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:05 schreef avonne het volgende:
Nel krijgt een brief van "de moeder van zijn zoontje".
Hij kan het niet laten er exibitionistisch over te zijn... hij laat Bart meelezen, terwijl hij het zelf nog niet uitgelezen heeft.
Blijkbaar is ze erg kritisch, maar hij lacht het weg.
Ik vermoed dat hij later nog wel eens de brief zal bestuderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |