Jezus?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:11 schreef Veulen het volgende:
Wat spiegelt er daar in die kerstbal?
Dat lijkt wel zo een psychologische 'vlekkentest'quote:
Dát doet zeer!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:37 schreef avonne het volgende:
In een klein kerstballetje zie je iemand door de deur lopen
Nog één biertje en je hebt het raadsel van Gert opgelost!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo een psychologische 'vlekkentest'![]()
Nog een paar biertjes en ik de oplossing van de midden-oosten kwestie erin
Ja en ze geeft hem een koekje op het bed.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:07 schreef scanman01 het volgende:
Yvonne loopt al weer te zeiken dat het zielig is voor het hondje
Lees ik nou "kijkcijvers" ?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:01 schreef avonne het volgende:
Fanmail komt binnen.
Zo te zien krijgt Nena een brief waarin ze gewaarschuwd wordt dicht bij Sylvia en Ilona te blijven.
Deze brief verzwijgt ze voor de anderen.
[afbeelding]
respectloos alweer om een persoonlijke brief met een vreemde (voor de afzender) te delen.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:05 schreef avonne het volgende:
Nel krijgt een brief van "de moeder van zijn zoontje".
Hij kan het niet laten er exibitionistisch over te zijn... hij laat Bart meelezen, terwijl hij het zelf nog niet uitgelezen heeft.
Blijkbaar is ze erg kritisch, maar hij lacht het weg.
Ik vermoed dat hij later nog wel eens de brief zal bestuderen.
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef avonne het volgende:
Zijn dat allemaal doosjes haarverf
[afbeelding]
blijkbaar komt er iets "kerstdinge" vanmiddag.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:02 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia vraagt aan de redactie of ze even een uurtje mag slapen
aan wie ?? Aan Lindaquote:Op donderdag 14 december 2006 15:06 schreef 2live het volgende:
bart probeert een motorpak voor nena te regelen,
ilona en huub zitten te kaarten [pesten]
NL nog steeds druk met zijn brief
als hij die pollewop noemt wel ..quote:
Wat deed ze ?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:12 schreef 2live het volgende:
[..]
als hij die pollewop noemt wel ..![]()
wat een valse joekel van nena!![]()
bart stak zijn hand uit naar de hond, en die gromde een aantal keren flink.....quote:
En Lesley te huilen ??quote:Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Bart is lekker bezig. Net noemt hij Nena weer de mooiste vrouw van Nederland door de telefoon.
Nena zit er naast te glunderen
helder! Dacht dat je Nena een vals loeder vondquote:Op donderdag 14 december 2006 15:15 schreef 2live het volgende:
[..]
bart stak zijn hand uit naar de hond, en die gromde een aantal keren flink.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |