Nee! Benji heeft een eigen irritatiefactor bij een aantal bewonersquote:Op donderdag 14 december 2006 18:51 schreef Darklight het volgende:
kan die kuthond niet weg
?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat een verhaal... rafaella gaan supporten.....triest
DIT verhaalquote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef avonne het volgende:
XYP is de naam en over twee weken ligt de eerste single in de winkels: Body to Body. Naast Christon zitten ook Bart Voncken (bekend van K-Otic) en Iris van Kempen (bekend van Kinderen voor Kinderen). De internationale bandleden heten Tesni Jones, Emma Winterbourne en Craig Cavanagh. Christon omschrijft de deal als een toevalstreffer, maar wel eentje met veel potentie.
Voor degenen die het allemaal niet meer zo goed weten: Christon was die jongen met lange blonde lokken, die zo goed gitaar kon spelen. Hij was samen met Raffaëla mijn favoriet bij Idols. Aangezien Christon er al snel uitmoest, ben ik daarna volledig Raffaëla gaan supporten.
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Zie ik daar bart van Starmaker?
Schreeuwen kan ze welquote:Op donderdag 14 december 2006 19:00 schreef RTM1988 het volgende:
straks gaat ze nog geloven dat ze kan zingen
Give her 5 seconds.....quote:Op donderdag 14 december 2006 19:00 schreef RTM1988 het volgende:
straks gaat ze nog geloven dat ze kan zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |