Veel plezier.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:38 schreef maedel het volgende:
zo, nog snel een tvp en daar naar een verjaardag (een leuke deze keer)
maar wel onbezorgbaarquote:Op woensdag 13 december 2006 15:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo lastig was het toch nou ook weer niet?
veel plezierquote:Op woensdag 13 december 2006 15:38 schreef maedel het volgende:
zo, nog snel een tvp en daar naar een verjaardag (een leuke deze keer)
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
TVP!
Ja,quote:Op woensdag 13 december 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:! Heeft het iets met mij te maken
?
Als je me maar niet gediskwalificeert krijgtquote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef Sebasser het volgende:
Zal het werken als ik stem op erik via een stuk of wat kloons?
Dan heeft ie er zo nog 5 stemmen bij ofzo
tuurlijk welquote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef Sebasser het volgende:
Zal het werken als ik stem op erik via een stuk of wat kloons?
Dan heeft ie er zo nog 5 stemmen bij ofzo
Volgens mij heeft Sebasser best wel een ban over om jou te laten winnenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je me maar niet gediskwalificeert krijgt.
Dat zal dan mijn eerste ban zijn sinds ik geregged ben..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sebasser best wel een ban over om jou te laten winnen![]()
Gauloisesquote:Op woensdag 13 december 2006 15:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welk merk sigaretten rookte jij eigelijk op de meet?
iets met een G ofzeau toch?
Aha.quote:
Je hebt gauloises blonde en brune.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aha.
Daar hebben ze toch meerdere van?
een rooie, Een blauwe?
en weet ik veel wat nog meer..
Weet jij de verschillen?
Omdat joost laatst die zooi in dat rek zag staan, maar niet de verschillen er af kon lezen.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:31 schreef NanKing het volgende:
Waarom wil je dit eik weten, Joost?
Ik weet dat ik pot ben maar zo erg wil ik ook weer niet in het stereotype mee gaanquote:Op woensdag 13 december 2006 18:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Bah, sigaretten
Doe mij maar de volle zachte smaak van een stevige havana
Ik heb nog steeds geen tuinbroek!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar voor de rest ben je wel stereotype?
Vooral veel troepquote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je potten op 't balkon?
quote:Op donderdag 14 december 2006 07:43 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal
Ik zal de verwarming maar weer wat hoger zetten
koffie en thee klaar maken
iemand nog behoefte aan verse Jus?
en daar op de hoek van de tafel staat het brood en de kaas/vleeswaren/jam om erop te doen
Nou dan moesten we daar maar eens snel verandering in gaan brengen zodat je me wel leert kennenquote:Op donderdag 14 december 2006 07:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ken je nog niet, maar jij mag blijven
en dan krijg ik dergelijke ontbijtjes?quote:Op donderdag 14 december 2006 07:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moesten we daar maar eens snel verandering in gaan brengen zodat je me wel leert kennen![]()
![]()
Joh, Stroek is zowat meubilair,quote:Op donderdag 14 december 2006 07:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moesten we daar maar eens snel verandering in gaan brengen zodat je me wel leert kennen![]()
![]()
Ze willen allemaal op mij komen zittenquote:Op donderdag 14 december 2006 08:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Joh, Stroek is zowat meubilair,.
Ik spring graag op de bankquote:Op donderdag 14 december 2006 09:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze willen allemaal op mij komen zitten![]()
![]()
![]()
*pakt stofdoekje erbij*quote:Op donderdag 14 december 2006 09:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dan verzoeken om wel een beetje zorgvuldig met mij om te springen ?
Sinds wanneer zit er een kut onder een kies?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Kutmorgen. Kut kaakchirurg, kutkiezen, kutontsteking onder een andere kies, kutkutkut.
Als je twistje niet doet, wie dan wel?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:53 schreef NanKing het volgende:
Och, Twistje toch.
* NanKing geen twistje een aai over dr bolletje.
Oopsquote:Op donderdag 14 december 2006 09:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je twistje niet doet, wie dan wel?
Niet eensquote:Op donderdag 14 december 2006 09:56 schreef Sebasser het volgende:
Net wakker zeker?
Altij al? Niet vlak eronder, maar wel eronder. Sort of.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er een kut onder een kies?
Aha!quote:Op donderdag 14 december 2006 09:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Altij al? Niet vlak eronder, maar wel eronder. Sort of.
och arme Twist tochquote:Op donderdag 14 december 2006 09:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Kutmorgen. Kut kaakchirurg, kutkiezen, kutontsteking onder een andere kies, kutkutkut.
thnxquote:Op donderdag 14 december 2006 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
och arme Twist toch
hier een dikke knuffel en![]()
en ja ik weet uit eigen ervaring hoe vervelend dit gezeur is
Gatver, plakkerige boel bij jou zeker?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze willen allemaal op mij komen zitten![]()
![]()
![]()
Pall Mall?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:10 schreef Rhanna het volgende:
Goedemoooo eh middag
Weer op stageEn ik snak naar Pall Mall. Nouhou. Ik ben bijna klaar jaaaaaaaa
Ik zie mijn vent kei lang niet, nu moet ik 3 keer per dag bezig zijn met BOB (Battery operated boyfriend)
En die is saai.
Yeah, right..quote:Op donderdag 14 december 2006 12:15 schreef Rhanna het volgende:
Pall Mall
Heerlijk, die duizeligheid en hoofdpijn
Zolang je met ivo hebt wel ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:18 schreef Rhanna het volgende:
Hihi. Is dat alles wat je daar in mijn mond gaat stoppen?
Jij hebt toch ook een chickquote:Op donderdag 14 december 2006 12:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zolang je met ivo hebt wel ja.
Ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:28 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een chick
Jij bent boos op mij
Omdat ik al 2 dagen geen sigaretten heb gehadquote:Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef Rhanna het volgende:
Omdat dat ook zo is.
Mag ik nu ineens geen grapjes meer maken dan?
Ik vind je tof, maar waarom doe je zo...?
quote:Op donderdag 14 december 2006 08:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Joh, Stroek is zowat meubilair,.
Kwestie van zelfbeheersingquote:Op donderdag 14 december 2006 12:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gatver, plakkerige boel bij jou zeker?
Ze mag ook een drummetje komen vouwen hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef Sebasser het volgende:
Op de meet zal ik je wel een malboro wide geven.
Rook jij ook?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze mag ook een drummetje komen vouwen hoor![]()
De rest mag met de meetquote:Op donderdag 14 december 2006 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]ja echt?
Iedereen al een keer op gezeten hier dan?
Doktersvoorschrift?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik mag 1 pak Drum in de week
Succes met sjoppuhquote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef Sebasser het volgende:
damned, door dat gezeik met mijn lenzen loop ik nu al weer 30 minuten achter op schema
tot zo
deze maand nietquote:Op donderdag 14 december 2006 12:49 schreef Roosjedoosje het volgende:
Gaat er iemand naar 't Pann hier?
Ow, gaan we mieten? leukquote:
Klopt dat?quote:Overigens: je rijbewijs kun je ook kwijt raken als je onder invloed van alcohol op de fiets zit.
Dat dacht/hoop ik ook ja..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Een rijbewijs staat toch eigenlijk helemaal los van fietsen? Je kan een boete krijgen voor openbaar dronkenschap, maar van je rijbeweijs blijven ze toch wel af.
Nee..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt toch ook geen rijbewijs nodig om te mogen fietsen.
Dat is wel een heel extreem voorbeeld, maar ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje alsof je gearresteerd wordt voor moord als je een snoepje jat.
eeh?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
In een discussie is het geoorloofd om een vergroting te gebruiken van argumentatie, want aan dat halflauwe "beetje, misschien, af en toe" heeft niemand iets.
Kijk, als je een discussie aangaatmoet je een standpunt nemen. De beste discussie komt voort uit twee kampen die ver uit elkaar liggen, dan twee kampen die het eigenlijk met elkaar eens zijn.quote:
Ik snap je wel, zo ingewikkeld is het heulmaal niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, als je een discussie aangaatmoet je een standpunt nemen. De beste discussie komt voort uit twee kampen die ver uit elkaar liggen, dan twee kampen die het eigenlijk met elkaar eens zijn.
En zeg alsjeblieft "ja, ik snap je" want anders snap ik het zelf niet meer straks.
Ja, dat laatste viel mij ookal op.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik snap je wel, zo ingewikkeld is het heulmaal niet.
Alleen was ik ff verbaasd, want we hadden het over een rijbewijs, en toen opeens over heel iets anders..
feauteau, of een andere beeldige beschrijving doet wonderenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:55 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb een tof t-shirt trouwens. [afbeelding]
In de winter. [afbeelding]
Ik zal eens een foto maken eh.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
feauteau, of een andere beeldige beschrijving doet wonderen![]()
u is goed bezig vandaagquote:Op donderdag 14 december 2006 14:18 schreef Sebasser het volgende:
Oh, en hij is gespiegeld zie ik.
Tekst valt dus niet echt goed te lezen enzo.
opgelost.
en stap.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Sebasser het volgende:
kick
bij gebrek aan MSN maar een pm gestuurdquote:Op donderdag 14 december 2006 17:00 schreef wonderer het volgende:
knip
Dat liedje van Donnie Darko, "I find it kind of funny, I find it kind of sad, the dreams in which I'm dying are the best I've ever had" is ZO toepasselijk was dat betreft.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Vaag ja, maar ergens ook wel mooi, dat gevoel dat je vredehebt met je lot.
Echt? Ik kan me geen droom herinneren waarin ik stierf of zou sterven waar ik een ander gevoel had dan het gelaten "het is goed zo" en dat je iets hebt betekend. Ik wil niet zeggen dat het de beste dromen waren, maar die gevoelens zijn heerlijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zinnetje was ik bang voor altijd.
*zucht*quote:Op donderdag 14 december 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst in ik denk wel anderhalf jaar in bad geweest hier thuis. Superheet water, zeep en stilte. Ik kon mijn gedachten en zulks de vrije loop laten gaan.
Neuh, we kunnen het ook een positieve wending gevenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, moeten we nu allemaal dingen opnoemen die we willen, maar niet kunnen krijgen?
Ja?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, moeten we nu allemaal dingen opnoemen die we willen, maar niet kunnen krijgen?
Misschien kunnen we allen tegelijk in 't badquote:Op donderdag 14 december 2006 20:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh, we kunnen het ook een positieve wending geven
Ik heb hier een bad dat de meeste uren van de week niet gebruikt wordt
Voor het script van Wonderer heb ik dan weer geen oplossing maar wellicht kan Vanitas haar daarbij helpen
Ook als we in 'n rijtje achter elkaar zitten?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar is mijn bad te klein voor.
dan niette veel bewegen want buiten het bad is er geen afvoerputjequote:Op donderdag 14 december 2006 21:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Misschien kunnen we allen tegelijk in 't bad
gewoon inschikken lukt het bestquote:Op donderdag 14 december 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar is mijn bad te klein voor.
en bespaart nog water ookquote:Op donderdag 14 december 2006 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Met de billetjes tegen elkaar aan
Harig?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou ja, bloot is bij mij ook maar 'n relatief begrip
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou ja, bloot is bij mij ook maar 'n relatief begrip
Slaap lekker Vanitasquote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, nou, weltrusten iedereen!![]()
Dacht je op tweakers.net te zitten?quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:39 schreef wonderer het volgende:
Topicbump, slotje.
Oh wacht, dit is Fok
Nee, sekswoordenboek. Als je daar in een topic post dat al een week stilligt, onafhankelijk of je reactie nuttig is of niet, gaat ie op slot. Ik erger me er kapot aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dacht je op tweakers.net te zitten?
Wat moet je daar sowieso?quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, sekswoordenboek. Als je daar in een topic post dat al een week stilligt, onafhankelijk of je reactie nuttig is of niet, gaat ie op slot. Ik erger me er kapot aan.
Voornamelijk stomme oversekste pubers wat gevoel voor discussie bijbrengen. En de geile verhalen lezen natuurlijk.quote:
Zal ik,quote:Op donderdag 14 december 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
O ja joh,quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb ik al een vermoeden welke kant die bij jou uit zou gaan![]()
Volgens mij ga ik dat vet verliezen omdat ik veel de voorspelbaar benquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
O ja joh,.
Wedstrijdje gedachtenraden doen,?
Dat zien we dan wel,quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik dat vet verliezen omdat ik veel de voorspelbaar ben![]()
![]()
Okayquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel,.
Begin jij maar,.
Nee, dat heb ik al weer achter me gelaten,quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay
dat van jou had te maken met met iets waar je erg naar uitzag, en op het laatste moment niet doorging ?
P.S. is dit wel wel zo handig om dit in dit forum uit te spelen ?
Kun je niet zonder dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:15 schreef Rhanna het volgende:
Hendig Sjiek manne.
ik moest lachen omdat ik eerst nudeboys lasquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:49 schreef Rhanna het volgende:
Iig. Ik ben er weg van.![]()
Easy now, rudeboys
Jij leest gewoon wat je wil lezen,quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moest lachen omdat ik eerst nudeboys las![]()
Face it, jij ziet er gewoon goed uit,quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:49 schreef Rhanna het volgende:
Iig. Ik ben er weg van.![]()
Easy now, rudeboys
wordt wel eens tijd voor een tropische moesson, of in elk geval hoosbuiquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij leest gewoon wat je wil lezen,. Volgens mij sta jij al veuls te lang droog,
.
Vertelquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
WONDERER!!!!
Ik heb voor het eerst in lange tijd fķjn gedroomd!
Het was op zich niks speciaal, maar het speelde af in mijn garage hier thuis. Ik had een fotoshoot met een erg leuke man (ik denk wel dat er iets tussen ons wasquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
VertelEn fijn, heel fijn dat dat eindelijk weer gebeurt, je verdient het
* vanitasvanitatumetomniava nieuwsgierig isquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is er trouwens een verband tussen de droom en de stagair.
Het begon zo:quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava nieuwsgierig is
Heh, een vreemd soort missen zekerquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
plots mis ik maatschappijleer.
Jij woont toch ook in groningen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ben ik te moe om uit te gaan of moet ik me er over heen zetten of zal ik vroeg naar bed gaan om morgen veel te gaan hobbyen en dan 's avonds uit gaan of zo?
Kaasplankjes..quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou gewoon lekker relaxen met een wijntje, film, kaasplankje en als het even kan iemand om tegenaan te zitten.
Ga toch uitquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kaasplankjes..
Dan heb ik toch liever een houten/plastik plank, en daarop wat kaas. [afbeelding]
Die op de grote markt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik denk da'k maar in een of ander donker grauw openbaar toilet een heroinespuit in m'n arm prik.
Ligt er aan waar in beijum.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nee, ergens in Beijum ofzo.
Doe maar niet, dan heb je binnen 5 seconden een ambulacemedewerker naast je staan..quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar als 't daar dan toch moet wil ik wel op de Grote Markt out gaan, en dan half bewust met m'n hoofd op de stenen al die dronken breezersletten (m/v) langs zien lopen.
Springen of spuiten?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Bij zo'n flat in Vinkhuizen is ook prima, trouwens.
Nou ja, dan bij "het Land van Belofte" waar alle hoerelopers en drugsbaasjes komen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan heb je binnen 5 seconden een ambulacemedewerker naast je staan..
Of je moet het al overdag doen, dan staan ze niet paraat.
spuiten, aan de zijkant van zo'n flat.quote:
Land van belofte?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou ja, dan bij "het Land van Belofte" waar alle hoerelopers en drugsbaasjes komen.
Ja, en daar wil je niet komenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Land van belofte?
Is dat een of andere tent?
Ach, beton heb je in vinkhuizen in overfloed..quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
spuiten, aan de zijkant van zo'n flat.
Er moet gewoon veel beton en weinig licht zijn.
gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, het is hier geen Groningen stad #10 Groningen, Beernburgje? Martini dan?
Waar zit dat ongeveer?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en daar wil je niet komen
Ik heb wat te veel naar "Baise Moi" gekekenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, beton heb je in vinkhuizen in overfloed..
Licht heb je weer te weinig..
Naja, er wordt hier ook altijd over Eindhoven dit Rotterdam dat gesproken, mogen wij eens een keertje?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, het is hier geen Groningen stad #10 Groningen, Beernburgje? Martini dan?
Groningen de gekstequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, er wordt hier ook altijd over Eindhoven dit Rotterdam dat gesproken, mogen wij eens een keertje?
Jij moet gewoon es een keer ontzettend uit in de Golden Arm, dat is 't!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ga je ang maar. Ik constateerde alleen iets.
Kromme elleboog?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
achter de Kromme Elleboog, ergens daar.
Ken je de Zwanestraat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kromme elleboog?
Geen idee waar of wat dat is joh
In de buurt van de pathe?
In de buurt van nieuwstad? (hoerenbuurt)
Waar ongeveer?
nee?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ken je de Zwanestraat?
nee..quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Eh, ben je wel 'ns in Storm geweest?
neequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Woon je wel in Groningen?
Wat is 'r aan de hand?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
*gefrustreerd is*
En hoe is het nu met je topografie van de stad Groningenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:55 schreef Sebasser het volgende:
Damned, ik ben toch nog niet helemaal beter.
Trusten
en toch gewoon stiekum eenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:55 schreef Sebasser het volgende:
Damned, ik ben toch nog niet helemaal beter.
Trusten
quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:38 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal
Iemand al behoefte aan koffie ?![]()
En voor mij maak je hem niet open?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die fles is nog niet open hier hoor
ik mag/moet straks nog met de auto op pad
quote:
Dubbeldrank?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:52 schreef Sitethief het volgende:
ik heb zin een hele fles drank leeg te zuipen........
Doe maar dubbele whisky.quote:
ja.quote:En is er iets aan 't handje?
Volgens Herman Koch "het meest nichterige niksdrankje dat er bestaat" aldus beschreven in "Red ons, Maria Montanelli".quote:
deed ik ook nooit, totdat ik op stage ging en in het begin de boel moest inrichten met van die praktische lui.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:45 schreef wonderer het volgende:
Eew, nee. Koffie is vies. En ik doe sowieso geen cafeine.
Wie is Paul van Loon, en waarom zou ik als volwassene naar een kinderdictee gaan kijken?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:45 schreef wonderer het volgende:
Eew, nee. Koffie is vies. En ik doe sowieso geen cafeine.
Gaan jullie het Groot Kinderdictee kijken vanavond, Paul van Loon heeft hem geschreven
paul van loon is van de griezelboeken..quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wie is Paul van Loon, en waarom zou ik als volwassene naar een kinderdictee gaan kijken?
Hier is een jongen-damequote:Op zaterdag 16 december 2006 19:02 schreef wonderer het volgende:
Oh jezus, ik herinner ineens mijn droom weer... ik kijk te veel porno geloof ikZal hem maar niet vertellen in verband met de dames-dames hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen werd ik wakkerNiet eens opgewonden of zo trouwens. Gewoon net als anders.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Eh... no cumment?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nounounou
Heeft Brad het vermogen om de incubus uit te hangen?![]()
stil?quote:Op zondag 17 december 2006 01:29 schreef Stroekie het volgende:
En blijft het hier nu stil
durft er niemand meer te posten
zal ik de boel nog eens opschudden ?
ik zie hem nog welquote:Op zondag 17 december 2006 01:31 schreef Sebasser het volgende:
Wat doe jij eigelijk op Stroekie?
en waar is je avatar heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |