deze maand nietquote:Op donderdag 14 december 2006 12:49 schreef Roosjedoosje het volgende:
Gaat er iemand naar 't Pann hier?
Ow, gaan we mieten? leukquote:
Klopt dat?quote:Overigens: je rijbewijs kun je ook kwijt raken als je onder invloed van alcohol op de fiets zit.
Dat dacht/hoop ik ook ja..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Een rijbewijs staat toch eigenlijk helemaal los van fietsen? Je kan een boete krijgen voor openbaar dronkenschap, maar van je rijbeweijs blijven ze toch wel af.
Nee..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt toch ook geen rijbewijs nodig om te mogen fietsen.
Dat is wel een heel extreem voorbeeld, maar ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje alsof je gearresteerd wordt voor moord als je een snoepje jat.
eeh?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
In een discussie is het geoorloofd om een vergroting te gebruiken van argumentatie, want aan dat halflauwe "beetje, misschien, af en toe" heeft niemand iets.
Kijk, als je een discussie aangaatmoet je een standpunt nemen. De beste discussie komt voort uit twee kampen die ver uit elkaar liggen, dan twee kampen die het eigenlijk met elkaar eens zijn.quote:
Ik snap je wel, zo ingewikkeld is het heulmaal niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, als je een discussie aangaatmoet je een standpunt nemen. De beste discussie komt voort uit twee kampen die ver uit elkaar liggen, dan twee kampen die het eigenlijk met elkaar eens zijn.
En zeg alsjeblieft "ja, ik snap je" want anders snap ik het zelf niet meer straks.
Ja, dat laatste viel mij ookal op.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik snap je wel, zo ingewikkeld is het heulmaal niet.
Alleen was ik ff verbaasd, want we hadden het over een rijbewijs, en toen opeens over heel iets anders..
feauteau, of een andere beeldige beschrijving doet wonderenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:55 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb een tof t-shirt trouwens. [afbeelding]
In de winter. [afbeelding]
Ik zal eens een foto maken eh.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
feauteau, of een andere beeldige beschrijving doet wonderen![]()
u is goed bezig vandaagquote:Op donderdag 14 december 2006 14:18 schreef Sebasser het volgende:
Oh, en hij is gespiegeld zie ik.
Tekst valt dus niet echt goed te lezen enzo.
opgelost.
en stap.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Sebasser het volgende:
kick
bij gebrek aan MSN maar een pm gestuurdquote:Op donderdag 14 december 2006 17:00 schreef wonderer het volgende:
knip
Dat liedje van Donnie Darko, "I find it kind of funny, I find it kind of sad, the dreams in which I'm dying are the best I've ever had" is ZO toepasselijk was dat betreft.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Vaag ja, maar ergens ook wel mooi, dat gevoel dat je vredehebt met je lot.
Echt? Ik kan me geen droom herinneren waarin ik stierf of zou sterven waar ik een ander gevoel had dan het gelaten "het is goed zo" en dat je iets hebt betekend. Ik wil niet zeggen dat het de beste dromen waren, maar die gevoelens zijn heerlijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zinnetje was ik bang voor altijd.
*zucht*quote:Op donderdag 14 december 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst in ik denk wel anderhalf jaar in bad geweest hier thuis. Superheet water, zeep en stilte. Ik kon mijn gedachten en zulks de vrije loop laten gaan.
Neuh, we kunnen het ook een positieve wending gevenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, moeten we nu allemaal dingen opnoemen die we willen, maar niet kunnen krijgen?
Ja?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, moeten we nu allemaal dingen opnoemen die we willen, maar niet kunnen krijgen?
Misschien kunnen we allen tegelijk in 't badquote:Op donderdag 14 december 2006 20:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh, we kunnen het ook een positieve wending geven
Ik heb hier een bad dat de meeste uren van de week niet gebruikt wordt
Voor het script van Wonderer heb ik dan weer geen oplossing maar wellicht kan Vanitas haar daarbij helpen
Ook als we in 'n rijtje achter elkaar zitten?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar is mijn bad te klein voor.
dan niette veel bewegen want buiten het bad is er geen afvoerputjequote:Op donderdag 14 december 2006 21:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Misschien kunnen we allen tegelijk in 't bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |