Veel plezier.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:38 schreef maedel het volgende:
zo, nog snel een tvp en daar naar een verjaardag (een leuke deze keer)
maar wel onbezorgbaarquote:Op woensdag 13 december 2006 15:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo lastig was het toch nou ook weer niet?
veel plezierquote:Op woensdag 13 december 2006 15:38 schreef maedel het volgende:
zo, nog snel een tvp en daar naar een verjaardag (een leuke deze keer)
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
TVP!
Ja,quote:Op woensdag 13 december 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:! Heeft het iets met mij te maken
?
Als je me maar niet gediskwalificeert krijgtquote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef Sebasser het volgende:
Zal het werken als ik stem op erik via een stuk of wat kloons?
Dan heeft ie er zo nog 5 stemmen bij ofzo
tuurlijk welquote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef Sebasser het volgende:
Zal het werken als ik stem op erik via een stuk of wat kloons?
Dan heeft ie er zo nog 5 stemmen bij ofzo
Volgens mij heeft Sebasser best wel een ban over om jou te laten winnenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je me maar niet gediskwalificeert krijgt.
Dat zal dan mijn eerste ban zijn sinds ik geregged ben..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sebasser best wel een ban over om jou te laten winnen![]()
Gauloisesquote:Op woensdag 13 december 2006 15:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welk merk sigaretten rookte jij eigelijk op de meet?
iets met een G ofzeau toch?
Aha.quote:
Je hebt gauloises blonde en brune.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aha.
Daar hebben ze toch meerdere van?
een rooie, Een blauwe?
en weet ik veel wat nog meer..
Weet jij de verschillen?
Omdat joost laatst die zooi in dat rek zag staan, maar niet de verschillen er af kon lezen.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:31 schreef NanKing het volgende:
Waarom wil je dit eik weten, Joost?
Ik weet dat ik pot ben maar zo erg wil ik ook weer niet in het stereotype mee gaanquote:Op woensdag 13 december 2006 18:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Bah, sigaretten
Doe mij maar de volle zachte smaak van een stevige havana
Ik heb nog steeds geen tuinbroek!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar voor de rest ben je wel stereotype?
Vooral veel troepquote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je potten op 't balkon?
quote:Op donderdag 14 december 2006 07:43 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal
Ik zal de verwarming maar weer wat hoger zetten
koffie en thee klaar maken
iemand nog behoefte aan verse Jus?
en daar op de hoek van de tafel staat het brood en de kaas/vleeswaren/jam om erop te doen
Nou dan moesten we daar maar eens snel verandering in gaan brengen zodat je me wel leert kennenquote:Op donderdag 14 december 2006 07:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ken je nog niet, maar jij mag blijven
en dan krijg ik dergelijke ontbijtjes?quote:Op donderdag 14 december 2006 07:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moesten we daar maar eens snel verandering in gaan brengen zodat je me wel leert kennen![]()
![]()
Joh, Stroek is zowat meubilair,quote:Op donderdag 14 december 2006 07:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moesten we daar maar eens snel verandering in gaan brengen zodat je me wel leert kennen![]()
![]()
Ze willen allemaal op mij komen zittenquote:Op donderdag 14 december 2006 08:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Joh, Stroek is zowat meubilair,.
Ik spring graag op de bankquote:Op donderdag 14 december 2006 09:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze willen allemaal op mij komen zitten![]()
![]()
![]()
*pakt stofdoekje erbij*quote:Op donderdag 14 december 2006 09:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dan verzoeken om wel een beetje zorgvuldig met mij om te springen ?
Sinds wanneer zit er een kut onder een kies?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Kutmorgen. Kut kaakchirurg, kutkiezen, kutontsteking onder een andere kies, kutkutkut.
Als je twistje niet doet, wie dan wel?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:53 schreef NanKing het volgende:
Och, Twistje toch.
* NanKing geen twistje een aai over dr bolletje.
Oopsquote:Op donderdag 14 december 2006 09:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je twistje niet doet, wie dan wel?
Niet eensquote:Op donderdag 14 december 2006 09:56 schreef Sebasser het volgende:
Net wakker zeker?
Altij al? Niet vlak eronder, maar wel eronder. Sort of.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er een kut onder een kies?
Aha!quote:Op donderdag 14 december 2006 09:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Altij al? Niet vlak eronder, maar wel eronder. Sort of.
och arme Twist tochquote:Op donderdag 14 december 2006 09:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Kutmorgen. Kut kaakchirurg, kutkiezen, kutontsteking onder een andere kies, kutkutkut.
thnxquote:Op donderdag 14 december 2006 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
och arme Twist toch
hier een dikke knuffel en![]()
en ja ik weet uit eigen ervaring hoe vervelend dit gezeur is
Gatver, plakkerige boel bij jou zeker?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze willen allemaal op mij komen zitten![]()
![]()
![]()
Pall Mall?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:10 schreef Rhanna het volgende:
Goedemoooo eh middag
Weer op stageEn ik snak naar Pall Mall. Nouhou. Ik ben bijna klaar jaaaaaaaa
Ik zie mijn vent kei lang niet, nu moet ik 3 keer per dag bezig zijn met BOB (Battery operated boyfriend)
En die is saai.
Yeah, right..quote:Op donderdag 14 december 2006 12:15 schreef Rhanna het volgende:
Pall Mall
Heerlijk, die duizeligheid en hoofdpijn
Zolang je met ivo hebt wel ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:18 schreef Rhanna het volgende:
Hihi. Is dat alles wat je daar in mijn mond gaat stoppen?
Jij hebt toch ook een chickquote:Op donderdag 14 december 2006 12:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zolang je met ivo hebt wel ja.
Ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:28 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een chick
Jij bent boos op mij
Omdat ik al 2 dagen geen sigaretten heb gehadquote:Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef Rhanna het volgende:
Omdat dat ook zo is.
Mag ik nu ineens geen grapjes meer maken dan?
Ik vind je tof, maar waarom doe je zo...?
quote:Op donderdag 14 december 2006 08:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Joh, Stroek is zowat meubilair,.
Kwestie van zelfbeheersingquote:Op donderdag 14 december 2006 12:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gatver, plakkerige boel bij jou zeker?
Ze mag ook een drummetje komen vouwen hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef Sebasser het volgende:
Op de meet zal ik je wel een malboro wide geven.
Rook jij ook?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze mag ook een drummetje komen vouwen hoor![]()
De rest mag met de meetquote:Op donderdag 14 december 2006 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]ja echt?
Iedereen al een keer op gezeten hier dan?
Doktersvoorschrift?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik mag 1 pak Drum in de week
Succes met sjoppuhquote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef Sebasser het volgende:
damned, door dat gezeik met mijn lenzen loop ik nu al weer 30 minuten achter op schema
tot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |